Jump to content
FAS Goran

Xander

Members
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

About Xander

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ruma

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto 1.2 8v 2001.

Recent Profile Visitors

772 profile views
  1. Iskreno, ne razumem se... nabio sam ja obrtaje gadno, nisam siguran koliko, mislim da sam isao i preko 50 000...
  2. Proverio sam ulje, ima ga kao i pre 2 meseca kad sam sipao, skoro puno, izmericu ponovo ujutru za svaki slucaj... A ako sam ga preterao sa obrtajima, sta je onda? Da li postoji mogucnost da sam preterao sa obrtajima i da se sve to pregrejalo i da ce se vratiti u normalu kad se ohladi, odnosno da nije zapravo nista vec da moram samo na dijagnostici da resetujem lampicu ? Mozda sam neki kais sjebao ?
  3. Pozdrav svima... Već godinu dana vozim svog punta 1.2 8v, 2001. bez problema, nikakve popravke (pre godinu dana sam ga uzeo i odmah uradio veliki servis)... Malopre sam se srdao sa ortakom i resio da ga preteknem a tek smo krenuli, nabio sam mu opasno obrtaje u prvoj i upalio mi je lampicu check engine. Vozio sam tako normalno 5 minuta, nez problema, stao do prodavnice, ugasio motor, vratio se u kola, ubacio kljuc i on ga vergla par sekundi, cuje se da se muci, i cim dam malo jaci gas on krene da stuca i smanji obrtaje dok potpuno ne ugasi auto. Probam ponovo, upalim auto, vegla duze, i cim dam gas za pokret , opet isto... treci put pokusam, bukvalno lizem papucicu gasa koliko lagano dajem, i on pokrene auto... Stignem nekako kuci, ispod haube gori koliko je vruce, pustim ga da se oladi malo, proverim ulje, normalno je, ali posto pada kisa uspeo sam da vidim dugu na stazi ispod motora, znaci verovatno je malo pustio ulje zbog nabijenih obrtaja, odem u auto, dam kontakt, ali ne gasi lampicu motora, i upali normalno, bez verglanja, dam gas normalno i radi ok, ne moram da lizem papucicu gasa da bi se pokrenuo... pustim ga malo da radi, ugasim auto, i reko aj da probam jos jednom, kad on opet odjednom vergla, muci se sa paljenjem, i kako dam gas on krene da obara obrtaje i ugasi se, ugusi se bukvalno... Da li neko zna sta to moze biti, ima iskustva s tim, sutra ga teram kod majstora pa me zanima da li je neko imao slicna iskustva ?
  4. Nemam sijalicu u gepeku o.O Pa sta imam od potrosaca, samo svetla, da izvadim fm transmiter iz upaljaca, nista vise ? mozda i city servo ?
  5. Pozdrav... Imam punta 1.2 8v 2001. , nisam ga vozio neka 3, 4 dana, danas sedam, dam kontakt, sve se pali normalno, ali auto nece da upali, ni da zavergla... akumulator se ispraznio, upalio sam ga na kablove... sta je moglo da isprazni akumulator, a nista nije radilo ? Mislim, ukljucen mu je city servo, svetla su uvek upaljena, na gasenje auta i ona se sama ugase tj ne ugasim ih manuelno, fm transmiter ostavim da stoji u upaljacu ali ni on ne radi, sta moze da bude ?
  6. Otisao sam kod majstora, ispostavilo se da je pokidana mrezica, odnosno pletenica auspuha, i naplatio mi je 3000 rsd, puntisa je sada bukvalno necujan :D Evo link sta je to ustvari, i kako je zvucalo: https://www.youtube.com/watch?v=D1or-B80FHE
  7. Da li ti zaista misliš da je gramatički korektno napisati ,,?!?" ? Genijalac, samo sam pitao, nema potrebe da budeš bezobrazan.
  8. Pozdrav svima... imam punta 1.2 8v 2001. , juče sam vozio po neasfaltiranom, sljunkovitom putu, dao sam malo jači gas u kretanju i razbacivao je taj šljunak/kamenje, i od tad mi je auto bučan kad dajem gas, šta sam s*ebao, auspuh, i koliko je popravka otprilike?
  9. Pozdrav... Uzeo sam punta 1.2 8v 2001. pre tacno 3 meseca i 14 dana, za to vreme sam presao ssamo 465 km (ne vozam se preterano, samo kad je neophodno, posao...), kad sam ga uzeo resetovao sam podatke na kompu, i pokazivalo mi je na kompu da prelazim 7km/l, znaci potrosnja preko 14 l/100 km, sto me je u startu uplasilo... e sad, kako vreme prolazi i sto je veca predjena kilometraza, i potrosnja na kompu mi je manja, pre mesec dana se povecalo na oko 8,5km/l, znaci potrosnja oko 11,7l /100 km, sto mi je i dalje bilo mnogo pa sam otisao kod majstora da ga stavi na dijagnostiku, i rekao mi je da treba da menjam lambda sondu i cilindre cini mi se, i rekao mi je da je to nekih 120 e, ali kao sto se vidi, ja i ne prelazim i ne vozim nesto mnogo da bih primetio tu neku razliku u potrosnji po svom dzepu i resio da ne menjam to... danas mi se popelo na 9,3km/l odnosno potrosnja je oko 10.7l/100 km, i sad me zanima, koliko je potrebno da ostvarim predjenu kilometrazu da bi mi komp pokazivao stvarnu potrosnju, odnosno da li ce se potrosnja jos smanjivati u zavisnosti od predjene kilometraze ?
  10. Dzaba, iako je bio ukljucen city servo, sinoc mi je ponovo zakazao servo, ipak cu morati kod majstora da vidim
  11. I da, kada dam kontakt, cekam da se pogase sve lampice, ali lampica akumulatora ostaje da svetli dok ne upalim auto, da li je to normalno?
  12. Juče sam uključio city servo, i ni jednom nije otkazao, videćemo kako će se pokazati narednih dana
  13. Kako mogu da proverim stanje akumulatora ? Da li postoji mogucnost da fm transmiter koji je u uvek ukljucen (ne vadim ga iz upaljaca kad gasim auto) nekako trosi akumulator i kad auto ne radi ? MOzda je pitanje glupo, ali ne razumem se mnogo, pa mozda gresim sto ne izvadim transmiter...
  14. Pozdrav svima, Imam problem sa servom, pre 4 dana mi se po prvi put upalila lampica za servo i volan je otezao, bez razloga, ugasio sam auto, upalio ponovo i servo je radio, taj dan mi je jos jednom otkazao servo... ovih dana sam vozio normalno, nije otkazivao, danas je ponovo otkazao 2 puta, a nije zbog motanja punog levog ili desnog, sam od sebe... Ima li ko predstavu sta moze da bude i koliko moze da me kosta, posto sam dobio neke informacije da je skupa varijanta kad ode servo

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...