Jump to content
FAS Goran
zoki becejac

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Auto nisam vozio par dana, upalio je, od majstora do majstora, voznja po gradu, palio gasio sve ok. Zavrsio sam kod elektricara, otisao na dijagnostiku, ne pokazuje nikakvu gresku (time je otklonjen i senzor radilice). Relej ispravan, konektor na pumpi u redu, struja dolazi do pumpe. U radionici paljen X-puta nista.  Inace, majstor koga inace ne poznajem i nalazi se na drugom kraju grada, kaze mogu da ti pomognem jedino kad se to desi (super). Obzirom da pali posle pola sata-sat-dva (ranije kad se desavalo), to mi je nepouzdano maksimalno. Auto mi je sada preko potreban, a rizican za voziti.  Ima li neko ideju, predlog?

Edited by Undeniable

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jutros na -12 C auto nece da mi upali.Akumulator je star 6 meseci,stavljen nov alternator,ali jedva vergla bas jedva i nema sanse da upali.Sad sam skinuo akumulator i uneo ga pored radijatora da vidim da ki ce moci kasnije da upali.Inace pri davanju kontakta,pumpa se cuje normalno,ali auto nece da makne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akumulator. Tako je i meni nedavno bilo. Isto nov akumulator (u maju kupljen) i morao da ga dopunjavam kad se temperatura vrtila oko nule.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jutros na -12 C auto nece da mi upali.Akumulator je star 6 meseci,stavljen nov alternator,ali jedva vergla bas jedva i nema sanse da upali.Sad sam skinuo akumulator i uneo ga pored radijatora da vidim da ki ce moci kasnije da upali.Inace pri davanju kontakta,pumpa se cuje normalno,ali auto nece da makne.

Napuni akumulator punjacem,radijator tesko da ce da mu pomogne. Koja je marka akumulatora,koliko ampera? Kratke relacije mogu da uticu na autonomiju akumulatora.Desi mi se nekad da u toku dana 5-6 puta upalim auto,ali ne napravim vise od 10km(kratke relacije 1-3km).Tako nekoliko puta u toku nedelje, plus ovaj minus i akumulator mora da se dopunjava.Kad vozim vece relacije sa manjim brojem paljena akumulator ne dopunjavam bez obzira na minus.Mada nije lose kad je ovakvo vreme dopunjavati ga svakih 10-tak dana. Inace u pitanju je punto mk2,akumulator varta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akumulator je MONBAT 40ah,cini mi se da je preslab,pre mi je bio BLACK HORSE 45ah.Inace auto je upalio posle sat vremena drzanja akumulatora u toplom.Interesuje me da li mogu da uzmem jaci npr.od 50ah,da li ce to necemu da steti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da nece nista da steti 50 Ah nije mnogo jace .Ja imam u puntu mk1 1.2 54 Ah. A u JTD  74 Ah 730 A skoro kao za kamion.

Edited by Punto mk2 JTD LE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav... Pre vise od 3 nedelje sam uzeo ovaj auto, odmah mu uradio veliki servis, zamenio spone, nosace motora, plocice napred, ostalo sve je bilo u redu kako kazu u servisu...

 

E sad, do skoro se palio odmah, na prvo okretanje kljuca, zavergla na bukvalno sekund i upali odmah, ali u poslednje vreme kako kad, nekad upali odmah, a nekad ga vergla nekih 5 sekundi s tim sto se istovremeno povecava nivo bucnosti i tad se upali, stoji na leru, normalno se cuje, vec kad malo naglije dam gas pocne da stuca, krklja, izbacuje nesto crno na beton iz auspuha i ugasi se.

Da li je neko imao slicno iskustvo ili mozda zna sta je u pitanju ? Hvala unapred na pomoci.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lose sagorevanje,ako nisi menjao kablove i svecice,zameni ih i videces kako bolje radi.Bilo bi dobro kad to zamenis,nagaraviti ga na auto putu da istera cadj iz auspuha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nisam menjao, u servisu mi nije receno da ima potrebe to da menjam :p Koliko ce me to sve izaci otprilike ? :/    I da, jos jedna stvar, zaboravih da napomenem, a da ne otvaram novi topic, postoji jos jedanm problem. Potrosnja auta po gradu je oko 12 l, i to mi je veliki problem. Ajde, ok, ne prelazim ja mnogo, upalim ga, skoknem do grada i nazad, znaci predjem samo  oko 6-10 km dnevno, sto bi rekli ne stigne ni da se zagreje valjano, ne prelazim neke kilometraze, vozim i mozda malo ostrije, ali opet ne moze toliko da trosi majku mu :p Bio je na dijagnostici, ne izbacuje nikakvu gresku, da je lambda sonda valjda bi izbacilo gresku? Najvise sto sam presao u jednom danu jeste 25 km u jednom i 25 km u drugom pravcu, dakle 50 km na otvorenom i u toku te voznje potrosnja se spustila na 8 l, ali to je opet mnogo za otvoreni put... 

Edited by Xander

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet je uzeo Punta pre par dana,isti simptomi kao kod tebe,kad izvadis kabal iz svecice ako ima biger na dnu ili ako su sivi to mozes da bacis,novi su od 1500 pa navise,a svecice zavisi koje uzimas,300-500 po komadu!Kod njega je zezao i leptir gasa,nabijao obrtaje pa smo i njega zamenili!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, znaci koliko bi izaslo kad bih zamenio svecice i kablove ukupno? Hvala na odgovoru inace :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa napisao sam,kablovi od 1500,a svecice od 300-500din po komadu,znaci od 2700-3500din sve skupa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, kad naglo dam gas, krene da krklja i obara obrtaje i ugasi se... ali kad polako dajem gas sve je normalno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svječice i kablovi, možda i bobina... potrošnja nije čudna, ako ti radi pod čokom i još ga stišćeš. Meni isto u startu odmah poraste potrošnja, ali kasnije samo pada kad se ugrije.

 

Nisam neki stručnjak, ali ovo bi ja pretpostavio da je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se recimo isto gasio, kad sam ga uzeo ali je uzasno bio prljav leptir gasa, kad je ociscen nisi mogao da prepoznas rad motora, probaj prvo to pa ako ne uspe menjaj ovo gore navedeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka ode Goranu na dijagnostiku, jeftinije mu to, nego da baca para napamet.

 

A on će mu problem i riješit.

Edited by rocker87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svječice i kablovi, možda i bobina... potrošnja nije čudna, ako ti radi pod čokom i još ga stišćeš. Meni isto u startu odmah poraste potrošnja, ali kasnije samo pada kad se ugrije.

 

Nisam neki stručnjak, ali ovo bi ja pretpostavio da je

Kako potrosnja nije cudna, na otvorenom bi valjda trebao da trosi 5 a po gradu maks 7, 8, meni je ovo mnogo, mozda i nisam u pravu o.O 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosta ti trosi,ja sam imao dva punta 8v,potrosnja mi je bila oko 8l po beogradu.Sad vozim alfu 145 1,4 ts trosi oko9l.Kako se ponasao auto pre velikog servisa?Crni dim i garez-neverujem da su kablovi i svecice.Garez iz auspuha znaci lose sagorevanje,ali verovatno duze vreme.

Edited by petarcirjanic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se recimo isto gasio, kad sam ga uzeo ali je uzasno bio prljav leptir gasa, kad je ociscen nisi mogao da prepoznas rad motora, probaj prvo to pa ako ne uspe menjaj ovo gore navedeno.

Leptir gasa mogu sam da ocistim, tj mogu sam da dodjem do njega ili to mora u servis ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Svječice i kablovi, možda i bobina... potrošnja nije čudna, ako ti radi pod čokom i još ga stišćeš. Meni isto u startu odmah poraste potrošnja, ali kasnije samo pada kad se ugrije.

 

Nisam neki stručnjak, ali ovo bi ja pretpostavio da je

Kako potrosnja nije cudna, na otvorenom bi valjda trebao da trosi 5 a po gradu maks 7, 8, meni je ovo mnogo, mozda i nisam u pravu o.O 

 

 

Mislim, troši i ne troši... auto pod čokom i kad ga stiskaš tih par km do faksa, ne čudi me što ode 10+ litara. Kažem, ako se ne zagreje, meni ne zvuči čudno. Da ga odvezeš 20 km u komadu, onda je 8 realno.

 

Zato ti i kažem, ovisi kako gledaš, ako ga vrtiš svaku brzinu do 5-6k, ne čudi me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosta ti trosi,ja sam imao dva punta 8v,potrosnja mi je bila oko 8l po beogradu.Sad vozim alfu 145 1,4 ts trosi oko9l.Kako se ponasao auto pre velikog servisa?Crni dim i garez-neverujem da su kablovi i svecice.

Pre velikog servisa isto kao i sad, u voznji je auto utegnut, full radi, ne cuje se, ne primetim neku razliku. A dima nema, nikakav dim nisam spomenuo, sam danas primetio malo garezi koje auspuh bukvalno pljune na beton kad krene tako da krklja, tj kad mu dam naglo gas u leru.

 

 

Svječice i kablovi, možda i bobina... potrošnja nije čudna, ako ti radi pod čokom i još ga stišćeš. Meni isto u startu odmah poraste potrošnja, ali kasnije samo pada kad se ugrije.

 

Nisam neki stručnjak, ali ovo bi ja pretpostavio da je

Kako potrosnja nije cudna, na otvorenom bi valjda trebao da trosi 5 a po gradu maks 7, 8, meni je ovo mnogo, mozda i nisam u pravu o.O 

 

 

Mislim, troši i ne troši... auto pod čokom i kad ga stiskaš tih par km do faksa, ne čudi me što ode 10+ litara. Kažem, ako se ne zagreje, meni ne zvuči čudno. Da ga odvezeš 20 km u komadu, onda je 8 realno.

 

Zato ti i kažem, ovisi kako gledaš, ako ga vrtiš svaku brzinu do 5-6k, ne čudi me.

 

Ma kakvi, na 2k obrtaja menjam brzinu, kakvih 5-6 :D ne znam, meni je to nelogicno, mnogo bre :p 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se recimo isto gasio, kad sam ga uzeo ali je uzasno bio prljav leptir gasa, kad je ociscen nisi mogao da prepoznas rad motora, probaj prvo to pa ako ne uspe menjaj ovo gore navedeno.

Leptir gasa mogu sam da ocistim, tj mogu sam da dodjem do njega ili to mora u servis ?
Pa bolje da odes jer nije neka investicija, da ga skinu i lepo ociste, pricam ti sad iz iskustva, auto mi se gusio, obarao obrtaje i gasio al sve sam resio sa tim ciscenjem pri velikom servisu da ne poverujes, nadam se da je to i tvoj problem samo... Edited by gorank82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmda, onda je debelo previše. Kod mene je 16v i troši mi 9 litara, ali plina i to pri 130+ km/h. Tako da mi to tvoje onda stvarno zvuči previše.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Meni se recimo isto gasio, kad sam ga uzeo ali je uzasno bio prljav leptir gasa, kad je ociscen nisi mogao da prepoznas rad motora, probaj prvo to pa ako ne uspe menjaj ovo gore navedeno.

Leptir gasa mogu sam da ocistim, tj mogu sam da dodjem do njega ili to mora u servis ?
Pa bolje da odes jer nije neka investicija, da ga skinu i lepo ociste, pricam ti sad iz iskustva, auto mi se gusio, pa mu nabijas gas jer je radio uzasno na leru, obarao obrtaje i gasio se, covek hoce da ga zapali al sve sam resio sa tim ciscenjem pri velikom servisu da ne poverujes, nadam se da je to i tvoj problem samo...

 

E, ali radi on lepo na leru, lepo zvuci, nece on da se ugasi dok ja ne dam naglo gas nakon sto sam ga tek upalio... I ja se nadam Gorane, hvala na odgovoru :) 

Hmda, onda je debelo previše. Kod mene je 16v i troši mi 9 litara, ali plina i to pri 130+ km/h. Tako da mi to tvoje onda stvarno zvuči previše.

Kazem ja da nesto ne valja :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...