neshaoct 9592 Posted April 18, 2017 @Komutator Pogledaj sada nakon spajanja tema i sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drajan 4 Posted May 20, 2017 Punto2 1.2 8v u zadnjih 4 - 5 dana samo na prvo paljenje neće da upali tek iz 4-5 pokušaja upali i onda u toku dana nema problema. Pri davanju kontakta čuje se rad pumpe, svjećice i kablovi redovno zamjenjeni prije dva mjesec, akumulator odličan, chek lampica se ne pali ne prijavljuje kvar, nema trzanja, nakon paljenja normalno radi u leru i normalno prima gas. Da li je neko imao indentičan problem i kako ga je riješio. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted May 22, 2017 Provjeri regulator pritiska goriva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drajan 4 Posted May 22, 2017 Može li slika gdje se nalazi taj regulator Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuntoAbart 2 Posted May 25, 2017 On 5/22/2017 at 11:52 PM, Drajan said: Može li slika gdje se nalazi taj regulator Regulator se nalazi u sastavu benzinske pumpe koja je u rezervoaru. Ali da je i propao regulator pritiska možeš samo da zameniš kompletnu pumpu.Jer ako je on propao onda ti je i filter goriva koji se nalazi u sklopu pumpe zapušen ili zaprljan.Obavezno pogledaj sva creva za ulivnom grlu ispod zadnjeg desnog točka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted May 25, 2017 Regulator ćeš najbolje ispitat da ti netko spoji manometar i provjeri da li je dobar pritisak goriva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Šajbi 43 Posted June 9, 2017 Fiat punto 1.2 8V 2009. godište. U poslednje vreme mi se dešavalo da prvo paljenje prođe bez problema. Nakon vožnje od nekoliko desetina km-a i isključivanja motora, novi pokušaj paljenja traje duže (vergla do 5 sekundi). Sada je počeo i prilikom prvog paljenja da se muči (duže verglanje). Akumulator je kupljen 09.12.2015. Prilikom redovnog održavanja je primećeno da se alternator čuje. Da li je neko imao sličan problem? Ne bih rekao da je akumulator pošto ''zdravo" vergla, a ne bih želeo da me jednog jutra potpuno izda. Da li je moguće da alternator nedovoljno puni akumulator, pošto teže pali posle vožnje i dostizanja radne temperature? Na bordu ne prijavljuje greške. Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20011 Posted June 9, 2017 @Šajbi spomenuto vise puta, najcesce bude do senzora radilice mada ne mora da znaci. Odnesi kod majstora nek pogleda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted June 10, 2017 (edited) @Axic Senzor da odnese ili...? Edited June 10, 2017 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20011 Posted June 10, 2017 Auto pa nek majstor pogleda da li je do senzora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dobri 0 Posted July 7, 2017 Imam punto benzinac MK2 2003 godiste, povremeno ima problem sa jutarnjim paljenjem,tacnije krene da radi par sekundi, zatim se ugasi i nece vise da upali iako vergla.Akimulator je u redu, zamenjene su svecice a na dijagnostici izbacuje bobina 1 i bobina 2. Na pokusaj zamene jedne bobine novom prijavljuje kvar upravo te bobine i radi na 2 cilindra. Ciscen je i senzor radilice. Da li je kvar ECU u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mudri 63 Posted July 8, 2017 (edited) Ja imam malo cudan problem sa 1.2 16v puntom. Uvek upali iz prve bez problema ali se u zadnje vreme desi da se vrlo brzo posle paljenja sam ugasi.(mozda minut posle paljenja). Izvadim kljuc ponovo upalim i vise ne ne gasi. Sta bi moglo da bude problem. Da napomenem da kada se sam ugasi moram da vratim kljuc u pocetni polozaj da bi mogao ponovo da uplatim auto. Edited July 8, 2017 by mudri Quote Share this post Link to post Share on other sites
mudri 63 Posted July 10, 2017 A desi mi se nekada i u toku voznje da se ugasi sam ali to je bas retko, tipa jednom u mesec dana. Juce sam recimo presao skoro 500km i nije se sam ugasion ni jednom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola_zr 0 Posted July 25, 2017 Pozdrav,neko vreme imam problem sa paljenjem u pitanju je punto JTD 2001,Kada okrenem kljuc nekad krene normalno da vergla i odjednom prestane a nekad ne moze ni da zavergla (kao da se ne uzubi).Uspevao sam da ga upalim posle 5,6 puta.Inace nema nikakvih problema u radu i voznji.Da li je neko mozda imao slicnih iskustva? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted July 25, 2017 Mozda ulozak brave za paljenje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Matkecar 2 Posted December 18, 2017 (edited) Cao drugari hteo bih da se posavetujem sa vama vlasnik sam punta 2003g, 1,2 8v, od pre dva dana prilikom jutarnjeg paljenja vergla auto nece da upali dok nestisnem gas i zadrzim ga 6-7 sekundi i onda radi sve ok nikakav problem obrtaji, vuce sve ok, prilikom verglanja dok nestisnem gas skala od temperature ode do kraja i ukljuci lampu crvenu od temperature i kadavstisnem gas on vrati sve u normalu i sve radi ok, dijagnostika nista ne pokazuje Edited December 19, 2017 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mitken 0 Posted August 2, 2018 On 12/18/2017 at 10:45 PM, Matkecar said: Cao drugari hteo bih da se posavetujem sa vama vlasnik sam punta 2003g, 1,2 8v, od pre dva dana prilikom jutarnjeg paljenja vergla auto nece da upali dok nestisnem gas i zadrzim ga 6-7 sekundi i onda radi sve ok nikakav problem obrtaji, vuce sve ok, prilikom verglanja dok nestisnem gas skala od temperature ode do kraja i ukljuci lampu crvenu od temperature i kadavstisnem gas on vrati sve u normalu i sve radi ok, dijagnostika nista ne pokazuje Cao, imam potpuno isti problem, koji je bio uzrok i kako ste resili problem.Hvala,pozz. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pepimk 0 Posted August 25, 2018 Pozdrav svima.. Imam Punto 1.2 8v 2000 godina. Pred 2 godine instalirao sasam LPG. Zadnjih par meseci kad upalim auto javlja se sledeci problem. Auto upali dobije obrtaja oko 1500-1600 I nakon toga odma izgasi. Nakon 2-3 palenja konacno zapali ali nemirno radi motor sve dok temperature motora ne dostigne 30 stepeni I kompjuter prebaci na LPG. Na benzin motor tesko ide u malim obrtaima skoro da se ugusi I izgasi dok na LPG nema nikakvih problema. Benzinska pumps radi a is to tako mislim I da sve dizne su OK . Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7013 Posted August 25, 2018 Da li dok voziš na benzin kad daješ gas , u većim obrtajima, gubi snagu tj. guta knedle? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pepimk 0 Posted August 25, 2018 Upravo Danas sam vozio na benzin neki 3-4km . ako su ovrtai preko 3000 kad stisnem pedalu za gas malo scene pa onda ice normalno.. Ali ako obrtai su ispod 3000 kad dodam gas obrtai padaju na oko 800-1000 rpm a ponekad motor se ugasi.. Isto to radi I kad she auto ne dvizi .. Pred oko 500 km promenio sam svecice I proverio kablove I bobinu sve je bilo OK. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7013 Posted August 25, 2018 Možda je pumpa oslabila. Filter goriva proveriti. Dal ti se pumpa gasi kad se prebaci na plin? Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted August 27, 2018 1.2 nema filter goriva. Ili ne valjaju dizne ili pumpa ne pravi dovoljan pritisak Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lime 0 Posted August 30, 2018 Pozdrav...imam punto 2 1.2 b 44 kw ujutro pali ruzno po nekih i minut verglanja kad upali radi neravnomijerno i zapusi tako radi do prvog gasa posle se ustabili i sve ok mijenjane su svijece ngk bkr5ez dizne klapna gasa i svi senzori i senzor vode temperature veliki servis dihtung glave mali servis pumpa baca 3.5 bari na samom izlazu iz pumpe mjereno bobine su ok kablovi ok sta da sumnjam dalje i dali je to sve ok sa pumpom od 3.5 b sto baca...unaprijed hvala na pomoci Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 31, 2018 @Lime Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
emil 14 Posted September 27, 2018 Punto mk2a 1.2 16V Vec vise od pet godina je imao problem da ujutru kad hocu da ga palim, ili kad je jako hladno, da nece da upali nikad iz prve. Znaci zavergla normalno, pumpa se cuje, ali nece da upali. Iz drugog pokusaja je uvek palio, nezavisno da li je prvi put verglano 2 sekunde ili 10 sekundi. U medjuvremenu sam promenio akumulator, bombinu i pumpu goriva, jer je prethodna pumpa napukla pa je pustala gorivo, ali je ovaj problem i za dalje ostajao. U toku kada on normalno ide, i nema nikakvih problema d aga ponovo upalim, ako je topao, ali prvo paljenje uvek zavrsi bez i da malko upali. Takodje, ako je hladno, onda nakon prvog paljenja, motor radi jako lose, nesatabilan je ler, kao da "zataji poneki ciklus" pa ler varira, ali cim dam ga i zavrti se do 1500 obrtaja, od tog trena sve radi normalno. Jednom je ECU izbacivao greasku polozaja radilice, ali posle reseta se ta greska nije vise pojavljivala. Sta bi moblo biti i u kom pravcu da krenem sa dojagnostikom? Quote Share this post Link to post Share on other sites