Jump to content
FAS Goran

Zeljko88

Members
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

About Zeljko88

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @YUgisa Moglo je da se sredi distancerima, ali to je povlačilo još par stvari... prvo duže šafove sa plivajućim konusom, (pošto su felne bile 4x100), drugo felna se ne bi oslanjala na glavčinu, već bi se držala samo na šafovima, što nikako nije preporučljivo, a da pravim distancer sa izbočinom glavčine, da proširujem rupu na felni ponovo, previše komplikacije za felne od 120e. Koliko god dobro izgledale, na već bačenih 100e, trebalo mi je još 60-70e da ih namestim kako treba. @Axic Moguce da pasuje sa 175/65, ja sam išao sa originalnom Sporting gumom 185/55/15 i kačio mi je na šaf od amortizera.
  2. Nema frke druže, zato smo tu, da se pomažemo medjusobno :D. Iako ne vozim više fiata, vozio sam ga skoro 2 godine, pa čisto da te upozorim na neke stvari, da se ne zlopatiš kao ja :). Uči na mojim greškama :).
  3. Ovako, ono što ti mogu provereno reći je da ET45 ne paše na Punta. ET ti je pomerenost srca felne u odnosu na rub felne. Fabrička za Punta je čini mi se 33-35. Ja sam probao sa ET45(kada je ET veći od fabričkog, felna je uvučenija u automobil od fabričke, ide ka amortizerima, kada je ET manji od fabričkog, onda je izbačenija od fabričke, ide ka rubu, dakle kod mene je išla unutra ka amortizerima), i nije moglo bezbedno da se namesti. Zadnje gume su mi kačile o šaf amortizera. Probao sam da skinem podloške amortizera, tu sam dobio nekih 4-5mm, na prvi pogled nije bilo kačenja, ali kada sednje dvoje ljudi pozadi, i kada pokušaš da popneš auto na ivičnjak, ili bilo kakvo naginjanje automobila, guma je kačila od šaf, i mogla je da se pocepa. To se moglo rešiti distancerima, ali iskreno, mislim da je to previše budženja. Ono na šta treba da obratiš pažnju pored rasporeda rupa i ET-a je prečnik srednje rupe. Za punto ti je fabrički prečnik 58,1 mm. Ja sam morao na strugu da razbušujem svoje felne, i opet nisam uspeo da ih namontiram. Sve zavisi koliko želiš da se cimaš, rizikuješ itd, ali posle jedno 100e bačenih na raznorazne dorade, prepravke, vulkanizere, strugare, balansiranja itd, shvatio sam da je ipak original fabrička felna najbolji izbor. Balansiraš, namontiraš i teraj... p.s. sad videh da su ove felne koje si okačio ET35, što se tiče toga, trebalo bi da pašu, samo je pitanje centralne rupe. Još jedna stvar, nisam 100% siguran, ne sećam se davno je bilo, ali mislim da sam i ja kupio moje sporting felne od ovog lika (negde kod Rume, lik se zove Dragan). Otvori 6ore oči, kada budeš kupovao felne, ja sam prošao jako loše, drugar je gledao, preuzeo lično od njega, balans na felnama je bio dobar (sve dovedeno u 0), medjutim od 4 felne 3 su bile krive (rub felne je na balanserci skakao gore dole, užas). Naravno, nije prihvaćena reklamacija, jer se drugar uverio da su balansirane felne u 0. tako da, to što je felna balansirana u 0 ne znači da nije kriva... Proveri svakako pre nego što daš pare...
  4. Imas 2 u ne tako dobrom stanju na PA. Ali opet samo 2. Sačekaj, prati oglase, izleteće kada se najmanje budeš nadao. Jednostavno, kreće proleće, ljudi menjaju automobile, felne, donose iz inostranstva itd... Nije da nemaš nikakve na kolima pa da ti je hitno da ih zameniš. https://www.polovniautomobili.com/felne-ratkapne/9524912/aluminijumske-felne-14-4-x-98
  5. Zdravo svima. Da li je neko imao ovakvu situaciju. Krenem da otvorim prozor otvori ga nekih 3-4cm i krene da krcka. Zatvorim ga i pri kraju zatvaranja BAM, nesto puče, krcnulo je kao da je staklo puklo, i posle toga ni makac. Čujem motor kako radi, ali staklo ostaje u gornjem položaju... Tako mi i treba kad na - 10 otvaram prozore. Da li je moglo zaista doći do oštećenja stakla, ili je pak sajla, opruga, ili sta vec ima u tom sklopu? Gde se to može popraviti i koja je okvirna cena?
  6. Krenuo sa posla, došao kući, ispred kuće mi se ugasio. Opet nece da upali na prvu, opet pali uz gas. Otvorio vrata, zatvorio, kontakt 60 sekundi, bez ičega 30, i Upalio na prvi zub. Primetio da ler prilično varira... Barem jedno 100. Sa drugarom, očistio klapnu(vizuelno je bila prilično cista), ali sam uzeo Carb cleaner, i jedno pola boce ušpricao. U početku se gušio, posle toga nije bilo gušenja, koliko god dugo ušpricavao. Nakon čišćenja klapne, urađena rekalibracija . Sada ler radi mirno, tj kad je bas ler, mirno, čim pritisnem kočnicu isl, ili uključim neki elektro potrošač, malo varira. Ono što sam primetio da je ler prilično nisko. Pre bih rekao između 600 i 700 obrtaja nego između 700 i 800 kako bi inače trebalo da bude. Takođe, Upalio namerno sve potrošače, svetla, maglenke , radio, grejanje na 4, zadnji defroster, pritisnuo kočnicu, i i dalje se nije gasio. Mada to sam probao i ranije kad sam bio na poslu(bolje da se ugasi na parkingu nego u Bulevaru ) ali sve je bilo ok, dok mu tek tako nije dunulo da se ugasi. Da napomenem i da kada sam skinuo crevo od usisa sa klapne, video sam tragove vode na i u klapni. Kondenz valjda ili sta vec... Sutra krećem na posao nekim sporednim ulicama, pa cemo videti. Ako ništa, Goran prekosutra ne gine... Ako neko ima neki hint, slobodno recite.
  7. Zdravo svima, maopre sam jako cudan problem sa automobilom. Upalim bez problema, vozio nekih 5km do posla bez problema (na nizim obrtajima, nije se jos auto zagrejao, do neke 2000), i na semaforu u Milutina Milankovica mi se ugasi auto. pokusao da ga upalim jedno 20 puta, bezuspesno. Na kraju sam ga upalio kada sam ga palio pod gasom, tj dodam i gas pri paljenju. Medjutim svako oduzimanje gasa je podrazumevalo ponovno gasenje automobila. Odvezem ga na obliznji parking par stotina metara odatle, nekako ga parkiram, prilikom parkiranja sam mu dao malo jaci gas, i gle cuda, sve ok. Upalio ga 7-8 puta za redom, ler gas radi normalno izmedju 700-800 obrtaja. Da li je moguce da je zbog voznje na niskim obrtajima, na ovom mrazu klapna nekako zaledila ili sta vec? Nisam 100% siguran ali mislim da mu je turiranje (3-4000 obrtaja) resilo problem (da li privremeno ili trajno videcemo veceras kada krenem sa posla kuci). Da li se nekome desavalo nesto slicno? Kada sam ga palio bez gasa, samo vergla u beskonacnost, ali nikako da upali. A kada sam dodao malo gasa, upalio bez problema, ali kao sto rekoh, cim se oduzme gas, gasi se auto. Pre prvog gasenja, primetio sam da je broj obrtaja prilikom stajanja pao na 500, malo je zatresao auto, ali se posle voznje jedno 300-400 metara, na semaforu, se ugasio totalno. Auto nema plin, vozi se iskljucivo na benzin. Svecice i bobina menjani pre 3000 km. Rezervoar pun(Gazprom GDrive benzin 100). Auto nije vozen ovog vikenda, ali upalio bez problema i isao 4-5 km bez problema.
  8. Zdravo, Imam punta 1.2 16V, 2001 godište. Prskalice za sofersajbnu mi gađaju soferku u 6 tačaka. (po 3 tačke na svakoj prskalici). Nekada je potrebno prskati prilično dugo iz više puta da bi tečnost došla do svih delova sofersajbne. Ne mogu vam opisati svoje oduševljenje kada sam video da drugarov punto 2009 godište ima prskalice koje rasprsuju u obliku magle, tj prave lepezu preko cele soferke. Da li je moguće naći prskalice koje prave lepezu i ubaciti ih umesto postojećih? Na nekom AlfaRomeo forumu sam čak pročitao da jedne prskalice mogu da se podese da bacaju ili tackasto ili lepezasto, srafcigerom. Ja znam da sa strane prskalice ima zazor za srafcigercic ali iskreno, nisam nikada pomerao a bojim se da zapnem malo jače da okrenem pun krug, bojim se pokidacu nešto, ne bih da eksperimentisem. Ima li neko iskustva sa ovim?
  9. Potvrdjujem. Vidimo se u petak, pozdrav.
  10. Zdravo Gorane, za nekih 300 km bi trebalo da radim mali servis na kolima i planiram da radim kod tebe u servisu (presao od prethodnog servisa 9700km). Za praznike bi trebalo da predjem od 600-800km (putujem Cacak, Uzice, Zlatibor, malo po lokalu itd). Obzirom da ovih dana radim svaki dan od 9-17h , Interesuje me da li postoji mogucnost da dodjem jedno jutro pre praznika (cetvrtak, petak, subota) u servis oko 8 (ili standardno 7.40 ) i da se servis zavrsi (mali servis i stelovanje zadnjh dobosa, dotezanje rucne kocnice) negde do pola 10. Kakvi ste sa guzvom, da li postoji mogucnost da me negde "uglavite" u raspored? Alternativa je da zakazem servis posle praznika, tj posle 9og, ali tada produzavam mali servis na 10500km. u pitanju je PUNTO 1.2 16V, filter ulja, filter vazduha, klimu nema. U nekom od ranijih postova si mi napisao da je cena 4600 din. Pretpostavljam da je ulje preporuka proizvodjaca (Selenia 20k)? Pozdrav, napomena: jos uvek mi nije stigla kartica kluba, rece Nesa bice do Nove Godine, ali ako treba, iscimacu Nesu da pozove servis
  11. Poštovani Gorane, Imam par pitanja. Na koliko preporucujete da se radi mali servis na automobilu? U pitanju je punto 1.2, 16V, 2001 godište, prešao 151000km. Poslednji mali servis radjen 30.01.2016, prešao sam 9000km od tada. Sipana fabrička preporuka Selenia 20K. Doliveno oko 1l ulja u medjuvremenu. Prema prospektu mali servis raditi na 20k km, ali pretpostavljam da to važi kada je automobil nov. Neko kaze na 10k km, neko na 15, drugar mi preporučuje da radim na 12, obzirom da još nije prošlo godinu dana od prethodnog servisa itd, svako ima neku računicu... Koja je vaša preporuka, prema vašem iskustvu? Drugo pitanje, koliko košta mali servis za moj automobil kod vas u servisu? Automobil nema klimu(dakle samo ulje, filter vazduha i ulja) Pozdrav
  12. Gorane, moram da kazem, ne hvale Vas dovoljno :). Za ostale, clanove, samo jos jednom da preporucim Gorana, imao sam cast jutros da upoznam coveka licno, covek je stvarno legenda, pravi strucnjak, vidi se da poznaje tematiku i previse dobro, i da objasni, i pojasni, sve maksimalno profesionalno i na nivou. Maksimalne preporuke. Pozdrav
  13. Ok, Sutra sam u servisu oko 08.00 Hvala, pozdrav
  14. Hvala Vam na brzom odgovoru. Koliko je vremenski potrebno da se reši? Da svratim sutra eventualno pre posla, ako ne mora auto da se ostavlja u servisu i da se reši problem za neko kratko vreme. Ako ne, onda sledeće sedmice...
  15. Zdravo Gorane, Pre 15ak dana sam radio set kvacila na automobilu uz još nekoliko stvari u Vašem servisu. Do jutros je kvacilo bilo izuzetno mekano, i bas energično vracalo u početni položaj kao da ima oprugu, medjutim veceras dam primetio kao da je malo gnjecavo... Dosta slabije vraća, uopšte ne mogu da napravim lepu vagu kada krećem itd... Kao da ima neku knedlicu. Pored toga, ponovo se čuje da malo skripuce. (pri zameni seta, majstori su pogledali cilindre, kažu da su ok). Pre zamene seta, klasično, kao i na svakom puntu kada je malo toplije vreme napolju, kvacilo je skripalo i za nijansu slabije vracalo nego po hladnom vremenu. Pri zameni seta je menjano kociono ulje. Da li imate ideju sta bi moglo biti, i šta bih ja eventualno mogao proveriti bez dolaska u servis? Videcu sutra ujutru, kada bude hladnije vreme, da li se situacija menja, ako ne, verovatno cu sledeće sedmice doći do servisa da pogleda neko od majstora. Edit: zaboravih da napomenem u pitanju je punto 1.2,16V

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...