Jump to content
FAS Goran
Joca

Plivajući zamajac na JTD

Recommended Posts

...problem je bio u remenici alternatora,jeste zvonilo to neko vreme ali nikako nisam mogao da povezem sa vibracijama u autu.Prilicno je zaglavilo pa otud vibracije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

da lije moguce da u srbiji za 380 e zamenis kit kvacilo i zamajac??? blink.gifblink.gif

jel to sve original valeo?? ne mogu da verujem..

Ovo je prava istina: original talijanski zamajac je preko 500€, set kvačila je 450€. Na sve to idu i ruke koje su oko 100€. Pričam samo o ORIGINALIMA. Imam drugare koji su zamenili po onim duplo jeftinijim cenama, pa uvek nesto fali i nisu dobili ono sto su hteli. Ali sta ces, koliko para toliko muzike.

 

Od prilike je to to... u servisu fiat ovde su mi trazili ovako:

Set kvacila 206 eura

zamajac 540 eura

ruke 280 eura :veryangry: :veryangry:

lopovi... :realmad:

 

da li si prije zamjene imao vibracije u leru?? ja sam sve promjeno novo osim zamajca.. imam i dalje vibracije i zvuk klik klak kad mjenjam brzine..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam menjao  na jednoj libri  set kvacila, verovali ili ne auto presao 420 000km pravih kada sam rasturio, odusevio se prvi zamajac i to ko, nov  ni gram luvta  inace libra 1,9jtd 115  tako da nema straha od tog zamajca, ipak to cudo moze mnogo da istera.  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi kako se vozi. Obično kola koja dožive ogromne kilometraže gaze te silne kilometre na otvorenom.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam pitanje u vezi ovog skupog dela.

Punto 1,3MJT mk2b nema plivajući zamajac a 1.9JTD ima.

 

Kakva je situacija sa Grande Puntom. Ima dve verzije 1.3MJT. Da li su obe sa obicnim zamajcima?

A Novi Bravo? On ima 1.6MJT. Kakav mu je zamajac?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto 1.3mjet 75(ili 69 u Puntu2) nema plivajući dok 90ks ima. Reče neko odavno da Fiat ima najkvalitetnije zamajce, ali opet džabe ako pregazi gomilu kilometara sa nekim ko ga ne čuva. Jedino znam da je zamajac za 1.3 90ks osetno skuplji nego za jtd 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam rasturao skoro punto 1,9jtd 63kw  menjao sam mu lamelu,  i ima plivajuci ali je bio u ekstra stanju,  dok na 1,9jtd 59kw isto punto nailazio ,sam na mnogo komada sa  obicnim zamajcem ,  i dosao sam do zakljucka da je serija sa 59kw radjena sa i bez plivajuceg , jer nemoguce da su, ga svi koje sam  rasturao naknadno izbacili . ?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta mislite o ugradnji fixnog umjesto plivajuceg zamajca? Od kog auta bi onda morala lamela sa oprugama da se ubacuje?sa kog ide fixni zamajac...zasto je bolji fixni a zasto plovajuci?


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav,  upravo gledam da kupim alfu 147 jtd, probao sam je i evo zasto sumnjam na zamajac: pri paljenu jako pukne kao cekicem o motor ali samo jednom, mozda zamajac ili mozda drzac motora??

druga stvar, kvacilo hvata pri dnu, da li je to dobro ili lose?

i trece, kada krecem prvom ,drzim gas da prebacim u drugu i onda odjednom zastane (kao da sam oduzeo gas), probam opet i opet isto...

inace na leru se ne cuje nista ni kada se gasi nema nekih preteranih vibracija.  

Sta mislite vi, da li je zamajac tj.da li ovaj auto da kupim ili ne? ostalo je sve ok,a ceni je 2.200 eur.5 vrata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. Imam Libru 1.9 jtd i pre nekoliko meseci sam menjao ceo komplet kvacila ( lamela. korpa, lezaj ). Kvacilo je sada znatno mekse i menjac lepo radi. Medjutim, i dalje imam podrhtavanje vozila kada krecem iz prve, pa moram zaista polako da pustam kvacilo da se auto ne bi ugasio. Ako bas, bas polako pustam kvacilo onda nema tog podrhtavnja. Kada krecem uzbrdo na primer obavezno se prednji kraj zatrese. Da li se radi o plivajucem zamajcu i ako to jeste u pitanju da li savetujuete remont ( koliko to kosta) ili zamenu tog dela? Samo da nepomenem da u voznji uopste ne trese, samo kada krecem.

 

Hvala unapred na odgovorima.

Edited by tps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima.Nov sam na forumu.Procitao sam sve postove sto se ticu plivajuceg zamajca i seta kvacila.Moj problem je sledeci-Gad ubacim u prvu i guram auto cuje se klik-klak metalni svuk,desava se da se osete vibracije na papucici za kvacilo i vrlo cesto pri gasenju se auto strese kao traktor,odprilike svaki 4,5 put.Citajuci postove predpostavljam da je problem zamajac.Bio sam kod tri majstora i dva kazu da je mozda do zamajca a jedan do menjaca.Jedan kaze da je se menja zamajac,drugi da moze jos da se vozi dok ne pocne da zveci non stop a treci hoce da menja menjac.Treba mi mala pomoc i od vas koji ste vec menjali ove stvari.Inace imam Fiat Stilo 1.9 jtd 85kw 115cv.A da i kako se ponasa auto kad pocne da odkazuje zamajac a kako kad pocne da otkazuje menjac.Hvala unapred.

Edited by nikolacolic

Share this post


Link to post
Share on other sites

I jos nesto.Taj majstor sto kaze da je menjac hoce da mi menja nosac motora sa suvozaceve strane.Da li moze da bude do njega?


Ne diraj dok ne pocne da zvekece :)

Kolega Jankovicu,posto ja zivim u Italiji a ovamo cene delova su da bog sacuva a da ne spominjem cene majstora koje su 35 evrica na sat ja sam nasao na e-bay zamajac za 80 evra a set kvacila sam narucio ovaj http://motor.rs-store.it/kit-frizione-valeo-fiat-stilo-19-jtd-01-p-100944.html cena je super samo 213 evra.Tako da mozda sam se zeznuo sto sam kupio unapred a nisu ni mehanicari sigurni staje.Jer mehanicari ko mehanicari ovde u italiji menjali bi prvo sve ostalo da uzmu lovu a na kraju bas ono sto treba.samo bih hteo da znam da li su ovi simptomi gore zamajac ili menjac?A sto se drzaca tice cene su manje vise kao u srbiji.U ovaj set kvacila ide i druk lezaj.Set kvacila je valeo 826353,druk lezaj 804524 i zamajac 836034.Sve ukupno malo manje od 300 evrica.

Edited by nikolacolic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razumem...Ja sam u svakom slucaju kupio delove pa neka menja,sta da radim sad.A kako se manifestuje problem sa menjacem?Ja bez problema ubacujem u brzine,nemam ni najmanji problem.Samo taj zvuk klik klak kao metal o metal koji se cuje pri naglom pustanju kvacila iz 2 u trecu i 3 u cetvrtu brzinu i to tresenje motora pri gasenju,nista drugo.i promenicu taj nosac sa suvozaceve strane pa ce da vidimo da li sam resio problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spusti ručnu, ubaci u brzinu i ljuljaj ga napred nazad (najlakše nogom o namotani u levo točak) i slušaj koliko zveči. Kad počnu da ti variraju obrtaji na leru znaj da će ti izbiti pare.

 

 

Ako sumnjaš na menjač , prvo krene da u određenim brzinama pravi buku. A na Stilov menjač možeš (ako ima ulja i nije krljan) slobodno da zaboraviš, u Stila 1.9 JTD je ugrađivan vrhunski Getrag menjač.

Što se tiče gašenja tu može da bude sumljiv donji nosač.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ja ću se pridružiti mišljenju da menjač nije! A i ako jeste menjač, što ti ne kaže šta tačno? Jer nije menjač jedan deo, to je ceo sklop... Da li su ležajevi, ili sinhroni, ili nešto treće, neka ti kaže ako već hoće da ga menja. Sličnog su mentaliteta žabari i mi... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Spusti ručnu, ubaci u brzinu i ljuljaj ga napred nazad (najlakše nogom o namotani u levo točak) i slušaj koliko zveči. Kad počnu da ti variraju obrtaji na leru znaj da će ti izbiti pare.

 

 

Ako sumnjaš na menjač , prvo krene da u određenim brzinama pravi buku. A na Stilov menjač možeš (ako ima ulja i nije krljan) slobodno da zaboraviš, u Stila 1.9 JTD je ugrađivan vrhunski Getrag menjač.

Što se tiče gašenja tu može da bude sumljiv donji nosač.

 

 

Rucna podignuta,ubacen u prvu i pri guranju napred nazad se cuje metalni zvuk klik klak i pri naglom pustanju kvacila iz 2 u 3 i 3 u4 brzinu.Pri gasenju stresa motor a pr i paljenju ne.

Evo i ja ću se pridružiti mišljenju da menjač nije! A i ako jeste menjač, što ti ne kaže šta tačno? Jer nije menjač jedan deo, to je ceo sklop... Da li su ležajevi, ili sinhroni, ili nešto treće, neka ti kaže ako već hoće da ga menja. Sličnog su mentaliteta žabari i mi... :)

 

Ma poludeo covek.Pitao sam tri majstora,2 su rekla da je zamajac a jedan menjac.sa tim sto bi jedan menjao odmah zamajac a drugi kaze kosta to dosta ovde u italiji mozes jos to da vozis.ja sam se vodio logikom vecine i kupio vec delove,pise u predhodim porukama marka i sifre proizvoda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...