kopecky 0 Posted July 15, 2013 ...problem je bio u remenici alternatora,jeste zvonilo to neko vreme ali nikako nisam mogao da povezem sa vibracijama u autu.Prilicno je zaglavilo pa otud vibracije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
opetneznam 0 Posted August 29, 2013 da lije moguce da u srbiji za 380 e zamenis kit kvacilo i zamajac??? jel to sve original valeo?? ne mogu da verujem..Ovo je prava istina: original talijanski zamajac je preko 500€, set kvačila je 450€. Na sve to idu i ruke koje su oko 100€. Pričam samo o ORIGINALIMA. Imam drugare koji su zamenili po onim duplo jeftinijim cenama, pa uvek nesto fali i nisu dobili ono sto su hteli. Ali sta ces, koliko para toliko muzike. Od prilike je to to... u servisu fiat ovde su mi trazili ovako:Set kvacila 206 eurazamajac 540 euraruke 280 eura :veryangry:lopovi... da li si prije zamjene imao vibracije u leru?? ja sam sve promjeno novo osim zamajca.. imam i dalje vibracije i zvuk klik klak kad mjenjam brzine.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted August 30, 2013 Danas sam menjao na jednoj libri set kvacila, verovali ili ne auto presao 420 000km pravih kada sam rasturio, odusevio se prvi zamajac i to ko, nov ni gram luvta inace libra 1,9jtd 115 tako da nema straha od tog zamajca, ipak to cudo moze mnogo da istera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted August 30, 2013 Zavisi kako se vozi. Obično kola koja dožive ogromne kilometraže gaze te silne kilometre na otvorenom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danko 157 Posted September 16, 2013 (edited) Imam pitanje u vezi ovog skupog dela.Punto 1,3MJT mk2b nema plivajući zamajac a 1.9JTD ima. Kakva je situacija sa Grande Puntom. Ima dve verzije 1.3MJT. Da li su obe sa obicnim zamajcima?A Novi Bravo? On ima 1.6MJT. Kakav mu je zamajac? Edited September 19, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted September 16, 2013 Punto 1.3mjet 75(ili 69 u Puntu2) nema plivajući dok 90ks ima. Reče neko odavno da Fiat ima najkvalitetnije zamajce, ali opet džabe ako pregazi gomilu kilometara sa nekim ko ga ne čuva. Jedino znam da je zamajac za 1.3 90ks osetno skuplji nego za jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted September 19, 2013 Ja sam rasturao skoro punto 1,9jtd 63kw menjao sam mu lamelu, i ima plivajuci ali je bio u ekstra stanju, dok na 1,9jtd 59kw isto punto nailazio ,sam na mnogo komada sa obicnim zamajcem , i dosao sam do zakljucka da je serija sa 59kw radjena sa i bez plivajuceg , jer nemoguce da su, ga svi koje sam rasturao naknadno izbacili . ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted September 22, 2013 Sta mislite o ugradnji fixnog umjesto plivajuceg zamajca? Od kog auta bi onda morala lamela sa oprugama da se ubacuje?sa kog ide fixni zamajac...zasto je bolji fixni a zasto plovajuci? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 24, 2013 Oko ugradnje običnog umesto plivajućeg ima posebna tema:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=48560 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzosh 0 Posted December 17, 2013 pozdrav, upravo gledam da kupim alfu 147 jtd, probao sam je i evo zasto sumnjam na zamajac: pri paljenu jako pukne kao cekicem o motor ali samo jednom, mozda zamajac ili mozda drzac motora??druga stvar, kvacilo hvata pri dnu, da li je to dobro ili lose?i trece, kada krecem prvom ,drzim gas da prebacim u drugu i onda odjednom zastane (kao da sam oduzeo gas), probam opet i opet isto...inace na leru se ne cuje nista ni kada se gasi nema nekih preteranih vibracija. Sta mislite vi, da li je zamajac tj.da li ovaj auto da kupim ili ne? ostalo je sve ok,a ceni je 2.200 eur.5 vrata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted December 18, 2013 Po mom iskustvu, prvi i drugi simtom je zamajac bez greske. Treci vec nisam siguran Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted December 24, 2013 za one koji se plase zamajcahttp://www.ooyyo.rs/automobili/saveti/plivajuci-zamajac-pitanja-i-odgovori Quote Share this post Link to post Share on other sites
tps 0 Posted February 16, 2014 (edited) Pozdrav svima. Imam Libru 1.9 jtd i pre nekoliko meseci sam menjao ceo komplet kvacila ( lamela. korpa, lezaj ). Kvacilo je sada znatno mekse i menjac lepo radi. Medjutim, i dalje imam podrhtavanje vozila kada krecem iz prve, pa moram zaista polako da pustam kvacilo da se auto ne bi ugasio. Ako bas, bas polako pustam kvacilo onda nema tog podrhtavnja. Kada krecem uzbrdo na primer obavezno se prednji kraj zatrese. Da li se radi o plivajucem zamajcu i ako to jeste u pitanju da li savetujuete remont ( koliko to kosta) ili zamenu tog dela? Samo da nepomenem da u voznji uopste ne trese, samo kada krecem. Hvala unapred na odgovorima. Edited February 16, 2014 by tps Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted February 16, 2014 Proveri drzace motora, korpu pa tek onda zamajac Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted March 3, 2014 (edited) Zdravo svima.Nov sam na forumu.Procitao sam sve postove sto se ticu plivajuceg zamajca i seta kvacila.Moj problem je sledeci-Gad ubacim u prvu i guram auto cuje se klik-klak metalni svuk,desava se da se osete vibracije na papucici za kvacilo i vrlo cesto pri gasenju se auto strese kao traktor,odprilike svaki 4,5 put.Citajuci postove predpostavljam da je problem zamajac.Bio sam kod tri majstora i dva kazu da je mozda do zamajca a jedan do menjaca.Jedan kaze da je se menja zamajac,drugi da moze jos da se vozi dok ne pocne da zveci non stop a treci hoce da menja menjac.Treba mi mala pomoc i od vas koji ste vec menjali ove stvari.Inace imam Fiat Stilo 1.9 jtd 85kw 115cv.A da i kako se ponasa auto kad pocne da odkazuje zamajac a kako kad pocne da otkazuje menjac.Hvala unapred. Edited March 3, 2014 by nikolacolic Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 3, 2014 Ne diraj dok ne pocne da zvekece Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted March 3, 2014 (edited) I jos nesto.Taj majstor sto kaze da je menjac hoce da mi menja nosac motora sa suvozaceve strane.Da li moze da bude do njega?Ne diraj dok ne pocne da zvekece Kolega Jankovicu,posto ja zivim u Italiji a ovamo cene delova su da bog sacuva a da ne spominjem cene majstora koje su 35 evrica na sat ja sam nasao na e-bay zamajac za 80 evra a set kvacila sam narucio ovaj http://motor.rs-store.it/kit-frizione-valeo-fiat-stilo-19-jtd-01-p-100944.html cena je super samo 213 evra.Tako da mozda sam se zeznuo sto sam kupio unapred a nisu ni mehanicari sigurni staje.Jer mehanicari ko mehanicari ovde u italiji menjali bi prvo sve ostalo da uzmu lovu a na kraju bas ono sto treba.samo bih hteo da znam da li su ovi simptomi gore zamajac ili menjac?A sto se drzaca tice cene su manje vise kao u srbiji.U ovaj set kvacila ide i druk lezaj.Set kvacila je valeo 826353,druk lezaj 804524 i zamajac 836034.Sve ukupno malo manje od 300 evrica. Edited March 3, 2014 by nikolacolic Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 3, 2014 Na to pitanje ti niko preko interneta nece odgovoriti. Hocu da kazem-sve to zvuci kao zamajac ali mozda i nije, ako me razumes... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted March 3, 2014 Razumem...Ja sam u svakom slucaju kupio delove pa neka menja,sta da radim sad.A kako se manifestuje problem sa menjacem?Ja bez problema ubacujem u brzine,nemam ni najmanji problem.Samo taj zvuk klik klak kao metal o metal koji se cuje pri naglom pustanju kvacila iz 2 u trecu i 3 u cetvrtu brzinu i to tresenje motora pri gasenju,nista drugo.i promenicu taj nosac sa suvozaceve strane pa ce da vidimo da li sam resio problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 3, 2014 Mislim da ti je menjac poslednje na sta bih posumnjao. Znaci ili neki od nosaca motora ili zamajac....to je neki najverovatniji izbor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted March 3, 2014 Razumeo i hvala na odgovoru.Menjacu to za vikend pa se javljam sa informacijama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 3, 2014 Ajde pa obavezno javi da znamo i mi sta je bilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 3, 2014 Spusti ručnu, ubaci u brzinu i ljuljaj ga napred nazad (najlakše nogom o namotani u levo točak) i slušaj koliko zveči. Kad počnu da ti variraju obrtaji na leru znaj da će ti izbiti pare. Ako sumnjaš na menjač , prvo krene da u određenim brzinama pravi buku. A na Stilov menjač možeš (ako ima ulja i nije krljan) slobodno da zaboraviš, u Stila 1.9 JTD je ugrađivan vrhunski Getrag menjač.Što se tiče gašenja tu može da bude sumljiv donji nosač. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted March 3, 2014 Evo i ja ću se pridružiti mišljenju da menjač nije! A i ako jeste menjač, što ti ne kaže šta tačno? Jer nije menjač jedan deo, to je ceo sklop... Da li su ležajevi, ili sinhroni, ili nešto treće, neka ti kaže ako već hoće da ga menja. Sličnog su mentaliteta žabari i mi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted March 3, 2014 Spusti ručnu, ubaci u brzinu i ljuljaj ga napred nazad (najlakše nogom o namotani u levo točak) i slušaj koliko zveči. Kad počnu da ti variraju obrtaji na leru znaj da će ti izbiti pare. Ako sumnjaš na menjač , prvo krene da u određenim brzinama pravi buku. A na Stilov menjač možeš (ako ima ulja i nije krljan) slobodno da zaboraviš, u Stila 1.9 JTD je ugrađivan vrhunski Getrag menjač.Što se tiče gašenja tu može da bude sumljiv donji nosač. Rucna podignuta,ubacen u prvu i pri guranju napred nazad se cuje metalni zvuk klik klak i pri naglom pustanju kvacila iz 2 u 3 i 3 u4 brzinu.Pri gasenju stresa motor a pr i paljenju ne.Evo i ja ću se pridružiti mišljenju da menjač nije! A i ako jeste menjač, što ti ne kaže šta tačno? Jer nije menjač jedan deo, to je ceo sklop... Da li su ležajevi, ili sinhroni, ili nešto treće, neka ti kaže ako već hoće da ga menja. Sličnog su mentaliteta žabari i mi... Ma poludeo covek.Pitao sam tri majstora,2 su rekla da je zamajac a jedan menjac.sa tim sto bi jedan menjao odmah zamajac a drugi kaze kosta to dosta ovde u italiji mozes jos to da vozis.ja sam se vodio logikom vecine i kupio vec delove,pise u predhodim porukama marka i sifre proizvoda. Quote Share this post Link to post Share on other sites