Jump to content
FAS Goran

dzosh

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About dzosh

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    serbia

Previous Fields

  • Garage
    STILO JTD 115 ks
  1. nije drzac ispod akumulatora, proveren je,svi su drzaci ok. opet ponavljam kad je hladan uopste ne trese...
  2. nije felna jer i na leru (u mestu) trese na gasu izmedju 1500-2000 obrtaja ali cudno je to sto npr. ponekad,narocito kada je hladan uopste ne trese...
  3. I posle sipanja aditiva wins i 500 km voznje, vibracije nisu nestale, sada bacam svaku sumnju sa dizni znaci nesto drugo je pitanju. da podsetim, stilo dok ubrzava sve je normalno ali pri oduzimanju gasa trese i to samo izmedju 1500-2000 obrtaja nezavisno koja je brzina u pitanju... pomagajte
  4. Pozdrav kolege, da ne bih otvarao novu temu ovde cu opisati problem na mom stilu jtd 115 ks,2002 kojeg sam kupio pre par dana , dakle u pitanju su vibracije, dok je hladan motor sve je normalno ali kad se ugreje pocne da trese samo pri oduzimanju gasa u bilo kojoj brzini, pri dodavanju gasa normalno sve. Na leru ( dok je vruc samo) dok se daje gas izmedju 1500-2000 obrtaja trese. Kad je hladan na leru nema nikakvih vibracija pri davanju gasa, znaci samo kada je vruc pravi vibracije. Citao sam temu od pocetka pa sam sve proveravao, Drzac motora levi i desni su odlicni, ona dva odozdo imaju malo lufta ali nisu ni oni, zamajac bih rekao da je ok.jer se ne cuje i ne trza pri paljenju i gasenju i kvacilo je normalno. Nisam siguran za dizne jer mislim da dizne prave problem nezavisno od temperature motora a u mom slucaju je sve normalno dok je motor hladan. Sta mislite sta moze biti problem?
  5. Bio sam kod drugog majstora, neki drzac motora sa donje strane bio labav pa je njega dotegao i nije nista vise mogao da nadje. Sada manje lupa i osecaj da je tocak otkacen je nestao...Nisam bas uspeo da razumem taj odnos drzac motora i prednjeg levog tocka ali ajde... donekle resen problem ali i dalje svaku rupu prebroji na sav glas...ne znam,trazicemo dalje sta je.
  6. te gornje viljuske nismo pipali,one su kao dobre... sad imam osecaj kao da mi prednji levi tocak otkacen od trapa kada polazim iz mesta ili npr.odjednom krenem u rikverc ali ovaj majstor ne zna sta je. Oteracu kod drugog. zanimljivo je da kada vozim preko 60-70 i na vise km/h, da se nista ne cuje,tada je kao sve utegnuto. Hvala na odgovorima.
  7. U pitanju je alfa 147 jtd, spustena, gume su 17-ce, skoro sam je kupio i u trapu je naravno imalo cudnih zvukova preko neravnina , da skratim, kao sto mi je majstor rekao, zamenili smo na viljuskama silen blokove( 2 na levoj i 2 na desnoj), jabucice (kugle) su okej, spone,sipke spona su takodje okej,na kraju je sve kako treba ali opet kada idem preko neravnina u prednejm trapu opet se isto cuje kao pre..(kuckanja,lupkanja itd.....) Ne znam sta tu jos ima da pravi takav zvuk ako sve gore navedeno uradjeno i pregledano...? Hvala.
  8. pozdrav, upravo gledam da kupim alfu 147 jtd, probao sam je i evo zasto sumnjam na zamajac: pri paljenu jako pukne kao cekicem o motor ali samo jednom, mozda zamajac ili mozda drzac motora?? druga stvar, kvacilo hvata pri dnu, da li je to dobro ili lose? i trece, kada krecem prvom ,drzim gas da prebacim u drugu i onda odjednom zastane (kao da sam oduzeo gas), probam opet i opet isto... inace na leru se ne cuje nista ni kada se gasi nema nekih preteranih vibracija. Sta mislite vi, da li je zamajac tj.da li ovaj auto da kupim ili ne? ostalo je sve ok,a ceni je 2.200 eur.5 vrata.
  9. to sam upravo i uradio...bio je kod njega i ujurtu ga hladnog kacio i nista zivo ne pokazuje ali situacija je ista... da li je neko ikada imao problem sa tom pumpom goriva, da to crevo nije malo naprslo sto se nalazi u rezervoaru i kakve to simptome daje?
  10. opet sam bio na dijagnostici i nista ne javlja kao problem (lampica check mi je uvek upaljena zbog smese jer ima tng) opet ujutru kad se ohladi jedva upali i trokira dok iz treceg puta upali normalno. posle toga ceo dan pali normalno. sumnjali smo na senzor radilice ali ovaj kaze da je pogledao i nije to...ja opet sumnjam na dovod goriva iako majstor tvrdi da je proveravao pritisak i kaze dobar je...ali on i nema filter za gorivo..? ne znam da li kupujem novu bobinu da probam, svecice nove,kablovi dobri... inace pumpu goriva nikad nisam menjao a kao sto rekoh pritisak benzina je dobar pa u pumpu ne sumnjamo... klapnu gasa ocistio... niko ne zna sta je.... najpre cu da ga parkiram na trg i zlupam celog cekicem pred svim kamerama ;-)
  11. Kolege,opisacu vam svoj slucaj pa ako neko zna resenje da mi kaze... u pitanju je punto2 1.2 16v sporting iz 2001.god.ima plin ali to nije bitno, auto je prvo poceo da trza i stenje u leru i u voznji,takodje slabo palio ujutru, na dijagnostici je pokazao da 4-ti cilindar ne prima pravilno struju...ok. zamenio svecice,stavio ngk,usput ocistio klapnu gasa i posle toga kao fabricki rad,smiren,ne trza u voznji osim pri naglom potapanju gasa oseca se kao da guta knedlu...sto mi toliko i ne smeta ali paljenje ujutru je haos, prvi put samo vergla,drugi put jedva upali na dva klipa i ugasi se a treci put upali kao mina i sve ok. Da li neko zna sta moze biti problem sa tim paljenjem? pozdrav... napomijnem da je tako stalno ujutru kada je hladan, tacno mu se zna sta radi pri svakom verglanju, kao da je tako navijen...
  12. majstor otvorio...kaze dihtung glave i gumice ventila otisli.... u ponedeljak sklapanje,videcemo onda.........
  13. i jos ovo...posto ima plin, negde sam citao da ako je isparivac povise nivoa vode da onda uvlaci vazduh u sistem?a mislim da je meni povise nivoa vode ako je to tacno,eto razloga da dihtung popusti od pritiska? (napominjem da se to desilo posle velikog gasa-naglog ubrzanja)
  14. hvala na odgovorima, i ja sam bacio sumnju na dihtung...a posto mi je majstor slobodan za 3,4 dana,tek tada cemo da ga otvorimo i vidimo stanje pa javljam sta je bilo.. a zar nije simptom dihtunga gubitak vode? meni je voda uvek na istom nivou tj.ne pije je...a to zuborenje mi je slab simptom da bi odjednom crkla dva klipa i da nemaju kompresiju... drugar je imao problem na toyoti gubitak vode, tj.svaki dan je dolivao po pola litra antifriza,sto je jasan signal da je probio dihtung...to malo zbunjuje ili su fijatovi motori toliko slabi da kad udje kap vode u cilindar oni stanu

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...