Jump to content
FAS Goran

sinisa7

Members
  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited

About sinisa7

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 08/27/1979

Contact Methods

  • MSN
    sinisaa7@hotmail.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pozarevac

Previous Fields

  • Garage
    Punto 1.1 s benzin+gas

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Da ne pocinjem novu temu, ova mi deluje kao najpogodnija za pitanje. Auto mi se u subotu ugasio na groblju u jednom selu u ponoc, Nimalo prijatno. Samo u sred voznje poceo da usporava, ja sa gasa prebacim na benzin, on povuce i predje tako jos oko 500m i opet isto kao na plinu. tu stanem pored puta, pozovem drugara auto elektricara. Auto je stajao skoro 1h.otvorim haubu, ona gleda ja palim, auto upali posle verglanja od par sekundi, nekako ga slozi... krenem kuci nekih 20ak km i auto se ugasi posle iste kilometraze ispred ulice. Nece da upali nakon duzeg verglanja. sacekam 30 min i upali lepo. Znaci pod haubom na groblju u mrklom mraku video da ni jedan kabal ne probija. Odvezem auto kod njega i u nedelju proverimo sve kontakte, ocistimo step motorce, probam i auto radi. sutra dan se opet ugasi, ja kupim bobinu drugu, zamenimo jednu napamet, opet radio 1 dan pa krene da trokira i ugasi se, upalim nekako i odvucem se kuci i zamenim drugu bobinu onom koju sam skinuo vec. auto je radio extra 2 dana. lepo palio, ravnomerno radio.... U zadnjih par meseci sam primetio da mi se menja br obrtaja kad stisnem kocnicu i kad naglo pustim gas kao da hoce da se ugasi. Auto sad radi neravnomerno i gasi se u voznji posle 2-3km. Svecice promenjene pre oko 3.000km NGK sa fabrickom oznakom. Ociscen senzor radilice kod mehanicara i ponovo sve prekontrolisano. Auto radio par sati lepo i opet poceo teze da pali, neravnomerno da radi i na leru mu stalno varira br obrtaja.... Sad sam skinuo kleme, pa da vidim kako ce se ponasati kad vratim.... Jos neki savet?
  2. Nikako da odgovorim. Treba mi onaj set za zadnju viljusku, ali kod nas je 2200 - 2.600 din. Koliko sam gledao u AP sportu je 1600 i manje i verovatno cu naruciti preko net-a Na kanalu smo tacno videli koliko se pojeo taj deo, a ne znam kako...
  3. kad mrdam tocak nogom ne klocka i ne skripi. skripi i puca samo desni na pomeranje gore/dole. Kad bas polako dizem i spustam deo iznad tocka onda skripi i ponekad krcne nesto. Video sam taj set i cini mi se da ima neki plastican deo na sred osovine, mozda je on ili je amortizer otisao dibidus, mada je lupkao pre na vecim rupama ali ne duze od nedelju dana sutra idem kod komsije mehanicara posle posla pa javljam sta je
  4. Drugar je imao isti problem koji je resen sa 200e i zamenom kompjutera, a uz put ko zna cega sve jos sto je raznim majstorima palo na pamet, tipa bobina, senzor, pumpa za gorivo..... tako da admini mogu da brisu temu gde sam pitao za pomoc drugaru
  5. kod mene je slicno stanje samo sto sad evo vec krcka ko stari krevet sa propalim federima auto i kad stoji ponekad nesto pisne, kao da su kocnice onako kad guras a podignuta rucna npr, jer se cuje iz zadnjeg dela. Mislio sam da je nesto iz torzo boce za plin. Pre nekih 400km primetio sam kad prelazim rupe da oce zadnji desni tocak da lupa..... sad je ko krevet stari i cuje se sa obe strane na spustanje i dizanje zadnjeg dela auta rukom. Bio mi komsija i kaze izgleda silen blokovi na viljusci otisli ali nista bez kanala i pajsera
  6. Ipak ima jos problema i to dosta! Gasi mu se auto na svakih par minuta, vec danima se vuce od majstora do majstora, ponekad i na 2 klipa... Kad se ugasi auto u voznji, skine klemu, vrati i tera do sledeceg gasenja! Jel ima neko da sredjuje, tj popravlja kompjutere za punta? Sve izkontrolisano, provereni senzori...... sve ok, samo se ugasi odjednom
  7. U Skorenovcu na gulasijadi pola gulasa se kuvalo na plin i nista im nije falilo, sve se pojelo Kako stvari stoje izgleda se ceka da ostanem bez posla da bih imao slobodan dan, ali jos ima vremena Evo za majstore ideje, posto vozim na plin nek smisle kako da iz auta izvuku instalaciju, imam i gorionik onaj veliki za kazan.... i eto punto gulasa
  8. Da se zapljunem i ja ako ne radim..... uvek sam za prirodu i druzenje!
  9. Drugar vise nema problema, cak se vise ni ne oseca plin u rashladnoj tecnosti, ne gasi se, lepo pali..... Izgleda da mu je auto meteoropata ili kako se kaze
  10. nisam mislio da pali na oba goriva istovremeno, nego da pali i na jedno i na drugo, zavisi na sta je prebacen, pa se gasi.... dal je mimgas ili kako se zove isparivac.. problema vise nema, ne gasi se auto kad je napolju toplije vreme, hahahaha plin verovatno na isparivacu pusta a on nikako da ode kod tog majstora sto mu je ugradio da pogleda!
  11. Evo ja se probudih pametniji! Prvo što mi je jutros palo na pamet je da je dodirna tačka "živog" gasa i rashladne tečnosti isparivač! pitanje je dal se sad meša od kad je zamenjen ili je pustio plin u sistem još kad je crko pa stoji od onda, jer je isparivač skoro promenjen! kako to može da se proveri, hoće li da izbacuje neke mehuriće ili šta
  12. hvala na otvaranju teme, baš sam hteo to i sam da uradim jer gremlini ne spavaju! evo sad sam bio kod drugara, skinuli smo kleme na sat vremena da restartujemo komp...... videćemo šta će biti, upalio je i otišao i nismo se čuli! Kad se skine poklopac posude rashladne tečnosti oseća se plin! Nismo bili sigurni prošli put, ali sad jesmo, čak je drugar pre par dana probao da zapali i GORI! Odakle plin u hladnjaku stvarno mi nije jasno! A mene interesuje za šta služi mesingano šrafče na isparivaču odgore ( za neki vakum, šta li i na netu sam našao da je za ler valjda), kako se šteluje i kako utiče na rad? Vrteo sam ga levo/desno i nikakvu razliku nisam primetio, pa me interesuje da nisam razštelovao nešto. Neki isparivači ga imaju a neki ne. moj je neki turski hama valjda, preteča mimgasa ili čega beše... Unapred zahvalan!
  13. pošto vidim da ima majstora, a da ne načinjem novu temu drugar ima punto 60 1.2 8v 1998. godište, ima ugradjen gas bez kompa onaj klasičan... Problem je što prvi put ujutru pali i na benzin i na plin, kako oćeš, ali ako ne krene odmah nego sačeka malo da se zagreje, ugasi se i neće više na benzin da upali već samo na plin i to iz par pokušaja uz verglanje oko 5 sekundi! i cim upali posle par sekundi se ugasi! Sta može da bude u pitanju?!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...