Sreten91 12 Posted May 18, 2013 Ti to pišeš iz 2024? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted May 19, 2013 Tako je i moj, ništa da šušne dok ga ne upalim Inače sedeo sam u novom 407 hdi i bukvalno dok se ne zaturira i ne čuje turbo ne znate da li se radi o hdi-ju ili atmo benzincu. Gašenje isto nečujno, paljenje takođe. Tako da ne mroa baš svaki dizel da se čuje o tome sam i pricao na tim vecim vozilima se ne oseca toliko ali zato pezo 307, 2,0hdi prilikom paljenja skoci mislim na aute golf klase svi su tu negde slicni nekako veci auti upijaju taj trzaj dal zbog velicine tezine cvrstine karoserije ili meksih drzaca motora ili nekog posebnog plivajuceg zamajca nemam objasnjenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted May 19, 2013 Nema to nikakve veze sa veličinom vozila, već sa održavanjem i ispravnošću istih...Juče sam provozao Corsu D 1.3 Cdti sa 220.000 km. Auto em je tih unutra, em se ne trese ni kod paljenja ni kod gašenja, em nema apsolutno nikakvih vibracija i cvrkutanja u unutrašnjosti, em je utegnut kao praćka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted May 19, 2013 Taj je motor Fiatov? Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole-munja 1 Posted May 19, 2013 Bolje ti je išlo bez zareza :thumbsup: :thumbsup: :lol: Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted May 19, 2013 Ti to pišeš iz 2024? A ti se nisi smorio količinom gluposti u ovoj temi? ;-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted May 21, 2013 zapazite na ovom novom volvu kako zaigra tabla kad se startuje motor jel i ovom otisao plivajuci? a zasto ko ovog skoci tabla on i nema plivajuci pritom benzinac?http://www.youtube.com/watch?v=nLd5IBTfN1w Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 958 Posted May 21, 2013 Ljudi, dizeli su to, moraju da prenesu vibracije pri paljenju i gasenju, sve je to normalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted May 21, 2013 Pa i ja kazem da je to normalno, ali vecina ovde kazu da to nije normalno i da je auto u problemu, ako mu se to desava a majstori naj vise vole takve Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted May 21, 2013 Meni zatrese kad ga palim, a kad gasim ne osetim ništa sem prekida zvuka motora. I ja se slažem da ne treba paničiti bez potrebe. Kad zamajac ode, to se čuje i lepo oseti. Iskreno, što manje čitam o ovim raznim uskustvima ljudi, sve manje paranoišem i sve više uživam u vožnji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted May 21, 2013 Hahhaa ista stvar i kod mene Što manje slušam o zamajcima i zezancijama manje stvari i primećujem i manje me boli glava. Moj je čak i prestao da se stresa pri gašenju od kad ne obraćam pažnju na njega Inače, gledao sam sa drugarom gomilu turbo dizela i većim delom su imali jako loše zamajce. Kada se odsluša onako teško tek vidim koliko je moj Stilo u dobrom stanju. Kod mene se samo povremeno strese i to traje pola sekunde pri gašnju dok polovnjaci koje smo gledali i slušali imaju jasan udarac metala o metal, poskoče fino i još hoće i ručica menjača da udari po nozi Quote Share this post Link to post Share on other sites
pliver 2 Posted June 18, 2013 (edited) Pozdrav, kupio sam Punta 2002 god., 1.9 JTD, 63kW i kvačilo nije baš u najboljem stanju. Sve ostalo je ok. Išao sam malo da se raspitam i rekoše mi u prodaji dijelova da on ima plivajući zamajac a ne obični. Nešto mi to malo čudno pa bih da pitam i vas?Evo šta sam ja našao na Fiat E per http://eper.fiatforum.com/eper/navi?ENGINE_NO=3280030&DOORS=3&MOD_COD=188&MVS=188.217.2.0.0&MONTH=10&COUNTRY=001&GRP_COD=101&COLOUR=164_0&VERSION=3&SIN_ENGINE=188A7.000&CAT_COD=1P&SIN_VERSION=188AXE1A&YEAR=2002&SBMK=F&CHASSIS_NO=02413487&SELECTED_COLOR_COMB=undefined&ENGINE=6&DRIVE=D&VEHICLE_NO=02704107&MAKE=F&COMM_MODEL=FPUN&ALL_FIG=0&LANGUAGE=3&PREVIOUS_KEY=PARTDRAWDATA&NEW_HTTP=TRUE&ALL_LIST_PART=0&SB_CODE=-1&KEY=PARTDRAWDATA&PRINT_MODE=0&EPER_CAT=SP&GUI_LANG=3&WINDOW_ID=1&SGRP_COD=3&SGS_COD=5&DRW_NUM=2 Hvala i pozdrav Edited June 18, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted June 18, 2013 To ti, nažalost, jeste plivajući zamajac.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted June 18, 2013 Nemoj odmah žaliti za zamajcem. Jel lupa pri naglom dodavanju i puštanju gasa? Ima metalni zvuk pri gašenju? Trese se ceo auto kad dodaš gas sa niskih obrtaja ili nešto slično? Nema veze što ima zamajac sve dok nije za zamenu,a ako auto nije mnogo pregazio ima šanse da mu treba samo zamena kvačila,a zamajac da ne moraš da diraš Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted June 18, 2013 Ne strada tako lako zamajac moze on da sahrani dve lamele i korpe naravno druk lagera pa na treci set eventualno ako mora da se zameni zamajac samo opusteno Quote Share this post Link to post Share on other sites
pliver 2 Posted June 18, 2013 Kvačilo je tvrdo, grebe korpa malo kad se stistka, ne odvaja bas do kraja ali nema lupanja i ne trese, pa i ja mislim da zamajac nije skroz loš.Al sreća, osim toga, nemam drugih primjedbi. Super motor, bolje vuče nego moj 1.3 mjet Grande Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 18, 2013 Ne strada tako lako zamajac moze on da sahrani dve lamele i korpe naravno druk lagera pa na treci set eventualno ako mora da se zameni zamajac samo opusteno Dejice svaka čast, ja već očekivao da zveckaš elektrodama.Ima na You Tube kako se proverava zamajac pa nek proba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted June 18, 2013 to sto je tvrdo kvacilo to je u pitanju neki od ona dva cilindra ili na papucici ili na menjacu nije strasno Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted June 19, 2013 dejica me iznenadjuje.... pozitivno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 19, 2013 Mislim da neko vrši pritisak na Dejicu i neka samo nastavi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted June 19, 2013 samo da ne popusti pod pritiskom. ipak je zavaren... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kopecky 0 Posted July 9, 2013 Mislim da je sasvim normalno da ima vibracije pri gasenju i paljenju za bilo koji nesto stariji dizel.Od skoro su se kod mene pojavile vibracije,najbolje se osecaju u predelu ledja kada se lepo zavalim u sediste,nisu tako periodicne kao rad motora vec nesto sporije.Kada se ubrzava nema problema u bilo kom stepenu ili broju obrtaja,moguce da se tad te vibracije ne osecaju zbog toga sto je auto u pokretu.Da li iko zna na koje sve nacine moze da se manifestuje zamajac koji umire ili su to uvek isti simptomi,paljenje,gasenje,ubrzavanje.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted July 9, 2013 Te vibracije o kojima ti pricas su pre od nekog nosaca motora. Ovo sa paljenjem i gasenjem se ne oseti tako nego se ceo auto samo strese. Nije sitna vibracija nego kao npr 4-5 potresa npr... Quote Share this post Link to post Share on other sites