zalik 15 Posted December 4, 2016 On 10/11/2016 at 9:50 AM, skile86 said: Mislim da je kolega sa posla imao problem sa tim senzorom, doduse na Ford Kugi. Nije radio regeneracije, tako da bih ja na tvom mesto to prekontrolisao. Imaces zbog toga problema sa DPF-om, ako vec ne planiras da ga skidas. taj senzor moras da zamenis hitno ne radi ti regeneraciju nikako bez toga upasti ces u probleme vrlo brzo....i kad se radi dpf agr off bez toga ispravnoga senzora solucija ne moze da radi ako imas nekoga sa galettom ili mpps 50 eur je dpf off agr off ali senzor moras zameniti mogu ti mapu poslati..ili ima ovde kolega mogu da ti urade Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted December 4, 2016 Kolega je u medjuvremenu skinuo dpf, tako da mislim da senzor vise ne predstavlja problem. :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted December 4, 2016 Resio sam se te bede hvala bogu na vreme Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 25, 2017 Da li DPF treba da bude zamenjen - WALKER objašnjava Ako kontolna lampica za DPF svetli na kontrolnoj tabli, obično je prva reakcija u servisu njegova zamena. Kako bi se izbegle reklamacije, Tenneco, proizvođač Walker izduvnih kontrolnih sistema, preporučuje prvo odbacivanje svih ostalih potencijalnih izvora kvara. Kao deo sveobuhvatne ''B-connected'' inicijative tehničke podrške, Tenneco je sastavio kontrolnu listu kako bi pomogao serviserima u vezi prijavljivanja DPF grešaka. Ovaj dokument preporučuje dijagnostičke testove koji koriste savremene čitače koda greške, kao i vizuelnu proveru relevantnih komponenti. Među tačkama za razmatranje su: Moguć ulazak vazduha u usisni sistem i oko izduvne grane Kvar senzora (lambda, temperatura, diferencijalni pritisak, senzor protoka vazduha) Problem sa sistemom za recirkulaciju izduvnih gasova Nivo aditiva (Eolys-a) Znaci habanja na motoru ili turbini Stanje svetlećih lampica Međutim, u nekim slučajevima je neophodno zameniti DPF, kao na primer kada DPF dođe do kraja svog životnog veka. Ovo se često događa posle pređenih 120.000 do 160.000 kilometara. Zamena je takođe neophodna kada se regeneracija obavlja češće nego uobičajeno ili kada je DPF oštećen zbog nedovoljno aditiva ili pogrešnog motornog ulja. Tenneco-v B-connected program je napravljen da širok program tehničkih resursa učini dostupnim što brže i što povoljnije. Sa jednim jednostavnim klikom, korisnici imaju pristup najširem spektru treninga informacija. Kliknite na B-connected Walker simbol i imaćete direktan pristup uputstvima sa svaki DPF kataloški broj. preuzeto sa - euroauto.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted March 8, 2017 (edited) On 07/03/2017 at 9:38 PM, MS PK said: Jel 150ks bese ima dpf il jok? Jer onda bi trebala wr PE Dpf napolje I selenija 5-40 Edited March 10, 2017 by Ivan Prebaceno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bulmil 15 Posted March 8, 2017 Necu da diram dpf dok ne rikne.sipam i neki aditiv za njega pride.valjda ce potrajati neko vreme. A i razvlacicu ga malko svakih mesec dana Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 8, 2017 (edited) Zapitaj se samo gde mozes da budes tim kolima kada DPF rikne a ti ne budes mogao da upalis kola... Ne kazem da hoce i da mora...samo mi zaparalo usi ono da ces voziti dok ne rikne, a on kada rikne, ti si ostao na putu... Edited March 8, 2017 by Milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted March 8, 2017 Ima jos ljubitelja EGR i DPF . Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted March 8, 2017 Daleko od toga da sam protiv skidanja dpf-a, ali mislim da on tesko moze da rikne pravilnom upotrebom. Na stranu sto je po meni debilno da ti treba da budes rob autu, da ga ne gasis dok radi regeneraciju i slicno, ali opet... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 8, 2017 Komsi mom na mazdi6 2007-2012, ta generacija - jednostavno otkazao poslusnost...jednostavno upali auto i odmah se ugasi. 200e stete, jedan dpf je morao biti ubiven i ko da nista nije bilo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 8, 2017 17 hours ago, MS PK said: Jel 150ks bese ima dpf il jok? Bio sam ubeđen da svaki 1.9 MJet 16v od 150 ima DPF, kad ono šipak...komšija ima Nuova Bravo sa tim motorom, 2007. godište i nema DPF. A, ja svojevremeno ''bežao'' od Stila sa tim motorom baš da bih pobegao i od DPF-a... ali nema veze, @MS PK i sa ovim 140 nisi smeo da se probaš... 2 hours ago, skile86 said: Daleko od toga da sam protiv skidanja dpf-a, ali mislim da on tesko moze da rikne pravilnom upotrebom. Walker je imao pre par godina prezentaciju u Beogradu, i glavni njihov baja reče tada da se danas izduvni sistemi projektuju da traju do 150.000 kilometara, odnosno da pokriju interval prvog velikog servisa. Posebno nam napomenuo da se pripazimo kada budemo kupovali polovnjake godište 2012., 2013., i mlađe jer je kod njih to uobičajeno...i da se tako pravi da nema druge nego zamene kompletnog sistema. Bilo je na promociji prisutno i par majstora koji rade skidanje DPF-a, koji su se odmah nadovezali da će oni i dalje skidati samo DPF kao što se i sada radi. Reče taj lik da sve to oni znaju, da se DPF masovno vade kada krenu da prave probleme (a, ne menjaju se) ne samo po SRB, nego i u Bugarskoj, Rumuniji, Hrvatskoj, ali da to kod ovih novijih automobila neće moći lagano da se radi jer zbog potrebe zadovoljavanja sve strožijih i strožijih euro normi (najveći teret za postizanje tih cifara je na izduvnom sistemu), oni postaju toliko komplikovani da neće moći auto da se startuje. Kao što sada imamo poseban komp za motor, poseban kao centralu vazdušnih jastuka, poseban body komp, tako i izduvni sistemi dobijaju svoj komp, tj. jedan problem više koji se mora zavarati da nekako radi iako više nema DPF-a... 49 minutes ago, cuore_sportivo said: Sa 20k sam presao 7200km i ulje je crno,sad..cuo sam da je to dobro jer je pokupljen sav garez,na ovu kilometrazu sam dolio oko 300 grama i prezadovoljan sam zaista i iskreno ne znam da li da cackam mecku i menjam ili da nastavim isto... Meni je Shell sipan poslednjih dana decembra, i eno....crno je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cuore_sportivo 79 Posted March 8, 2017 @neshaoct haahahahaa pa tebi ne valja motor zezam se. Znaci da probam Shell ili da ostanem na 20k? Ili neki Motul da mi prekine cuveno kliktanje kada je hladan Quote Share this post Link to post Share on other sites
bulmil 15 Posted March 8, 2017 (edited) 3 hours ago, Milutin-NS said: Zapitaj se samo gde mozes da budes tim kolima kada DPF rikne a ti ne budes mogao da upalis kola... Ne kazem da hoce i da mora...samo mi zaparalo usi ono da ces voziti dok ne rikne, a on kada rikne, ti si ostao na putu... Druze ne mogu da vidim u buducnost.da mogu di bi mi bio kraj. Gde me zadesi zadesi me..sta da radim. Trudicu se da ga odrzavam najbolje sto mogu a ostalo sve je bozija volja. Za sada auto radi odlicno.ne dimi,ne gasi se,vuce ko lud..pretpostavljam da je sve za sad ok.kad bude na zameni ulja pregledacu i sve ostalo i znacu na cemu sam.ko zna mozda mu je i skinut dpf jos u italiji a ja to ne znam Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока Edited March 8, 2017 by bulmil Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 130 Posted March 8, 2017 @neshaoct haahahahaa pa tebi ne valja motor zezam se. Znaci da probam Shell ili da ostanem na 20k? Ili neki Motul da mi prekine cuveno kliktanje kada je hladan Koliko procitah nedavno u nekoj temi, jedan clan je bas to pomenuo, sa Shell-om je nestalo lupkanje pri niskim temperaturama, hladnijem vremenu, kako godSamsung A5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 8, 2017 46 minutes ago, bulmil said: Druze ne mogu da vidim u buducnost.da mogu di bi mi bio kraj. Gde me zadesi zadesi me..sta da radim. Trudicu se da ga odrzavam najbolje sto mogu a ostalo sve je bozija volja. Za sada auto radi odlicno.ne dimi,ne gasi se,vuce ko lud..pretpostavljam da je sve za sad ok.kad bude na zameni ulja pregledacu i sve ostalo i znacu na cemu sam.ko zna mozda mu je i skinut dpf jos u italiji a ja to ne znam Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока Izvadi go*no pre nego sto pocne da pravi probleme to sam hteo da kazem I bas me briga sto ce neko da kaze - vidi ga, izvadio dpf pre 10 dana pa sad prosipa "pamet"... bas me b-r-i-g-a. DPF je njesra i stojim iza toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted March 8, 2017 Izvadi go*no pre nego sto pocne da pravi probleme to sam hteo da kazem I bas me briga sto ce neko da kaze - vidi ga, izvadio dpf pre 10 dana pa sad prosipa "pamet"... bas me b-r-i-g-a. DPF je njesra i stojim iza toga.Koliko se lakse zivi bez dpf-a Sent from my Havaji P9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bulmil 15 Posted March 8, 2017 Ma slazem se ja sa tobom..mojne da vices Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted March 8, 2017 14 minutes ago, Milutin-NS said: I bas me briga sto ce neko da kaze - vidi ga, izvadio dpf pre 10 dana pa sad prosipa "pamet"... bas me b-r-i-g-a. DPF je njesra i stojim iza toga. Pre 10 godina su isto tako "opravdavali" i postojanje EGR, dok su automobili bili jos novi. Pa sam ga sa zadovoljstvom zatvorio cim sam kupio prvi dizel, kada sam se malo informisao za sta sluzi i kako radi. I usis svo vreme cist. Sada kada im se posle godina koriscenja javljaju problemi, vecina eliminise EGR plocicom (i softverski na MultiJetu). Isto mislim i za DPF, satro ekologija pri cemu mu opet najcesce spali sadrzaj usred grada , a tehnicki smo pisali na sta sve proces regeneracije utice. Sve je to lepo i funkcionalno kada isteras auto iz salona. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikolaa 5 Posted March 8, 2017 jedva cekam kad budu stvarno sve proveravali na tehnickom pregledu, pa da popadate svi vi bez dpfa sto cadite po gradu sa dobrim dpf-om auto radi kao da ga nema, ali jbg, skupo da se zameni kad crkne Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted March 8, 2017 jedva cekam kad budu stvarno sve proveravali na tehnickom pregledu, pa da popadate svi vi bez dpfa sto cadite po gradu sa dobrim dpf-om auto radi kao da ga nema, ali jbg, skupo da se zameni kad crkne A sta ce ovi sto ga nikad nisu ni imali ?Vrlo malo dima kod mene ima, tek na 4000 obrtaja, pritom je cipovan. Verujem da ne bi uopste bilo da nije cipovan.To za gasove, ekologiju i ostalo mora da prodje jos mnooogo godina, da bi pocelo da se kontrolise. Do tada cemo valjda voziti dobra, mlada/nova kola..Sent from my Havaji P9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bulmil 15 Posted March 8, 2017 Ocemo ocemo...kad ne budemo ziveli u srbiji mozdaПослато са LG-H440n уз помоћ ТапатокаA to oko egera...kako si ga eliminisao?Mozes i na pp da mi kazesПослато са LG-H440n уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 8, 2017 (edited) Ne vicem, samo tako pricam! A ovo da ispravan dpf ne pravi probleme...paaaa ne bih se slozio. Samo da pocnemo od toga da svakih 200-300km radi regeneraciju pa ako si parkirao ispred zgrade a on poceo da radi - a ti lepo sedis 10 minuta u kolima i cekas da on lepo iskrklja. Vrhunska-intergalakticka-tehnologija! Edited March 8, 2017 by Milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
bulmil 15 Posted March 8, 2017 Jebi ga..Koji je postupak skidanja toga?Odseku ispred i iza filtera,pičnu cev,zavare...Sta sa elektronikom?Sigurno ce nesto da brlja auto?Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted March 8, 2017 Sve se to iskljuci ili simulira da je dpf i dalje tu, samo ne pokrece regeneracije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted March 8, 2017 Ne bih se slozio, na superbu sam samo znao da postoji dpf, nisam nikada primecivao regeneracije i slicno, prvi put je upalio lampicu na 150.000km, drugi put na 180.000km kada je izleteo napolje, verovatno je uz vecu paznju i cesce regeneracije mogao jos da gura, nije mi se dalo, a takodje ni pare za novi preskupi dpf, na grandeu je dpf poceo da brlja posle remapa vrlo brzo, pa je izleteo, na alfu sam ga odmah izvadio jer sam radio remap, a sa remapom je samo pitanje dana kada ce poceti da zeza, svakako bi me sacekalo dok je kod mene. Neko ko je revnosniji, pazljiviji, ne cipuje itd. sigurno se moze dugo i lepo voziti sa dpfom. Quote Share this post Link to post Share on other sites