Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Partikularni filter (DPF / GPF)

Recommended Posts

@vagenovac - sa cime se ne slazes? 

Nisam razumeo. Na superbu nisi ni znao da je tu, ali je poceo da pali na tabli znaci pred kraj. Na grandeu brljavio. Na alfi ako hoces chip - ne moze i dpf, moze ali...

 

Dakle, problemsticno go*no.

Ja dpf ne bih dirao jedino da kupim nov auto i da ga vozim 5-6-7 godina za kojih cu ja preci 100.000km i tu sigurno nece biti problema...svaka ostala 100-150.000 situacija cao. Mada i na 50.000 moze da se desi da parkiram i cekam 10 minuta da zavrsi jer ne bih imao srca da ga ugasim u sred... dakle - vnogo

 

Ps - Nismo u offu, prebacicemo gde treba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prijatelj ima 307icu HDI sa DPFom i naplacao se aditiva i majstora dok nije resio sve kako treba. Ja mu govorio da ga amputira, ali on zapeo da ga ostavi jer ''Nece da mu dimi'' Posle 300eur, resio je ceo problem sa naprslom kutijom za aditiv i jos nekih 300 qraca. Sve se desavalo na  oko 250000km. Sve u svemu-super je to stvar dok radi kako treba...posle...Sec! I ciao!!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne kontam kako znate da je dpf sad poceo da radi regeneraciju?
Jel bude neki zvuk drugaciji ili sta vec?
I koliko inace kosta uklanjanje istog?

Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока


Share this post


Link to post
Share on other sites

Glupost u rangu automatskog gasenja i Perfect Shi(f)t savetodavca za promenu brzina :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ne kontam kako znate da je dpf sad poceo da radi regeneraciju?
Jel bude neki zvuk drugaciji ili sta vec?
I koliko inace kosta uklanjanje istog?

Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока






Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

PO pocetku regerneracije upali ventilator hladnjaka i vrti dok ne zavrsi...neki ce ti reci da je to jedino sto se primeti...a ja sam recimo imao vrlo mala trzanja motora koja sam mogao da primetim samo na leru

Ukljanjanje kosta oko 100 eura i ono podrazumeva fizicko uklanjanje saca iz dpf-budze ili pravljenje cevi koja zamenjuje celu dpf-budzu + softversko gasenje DPF sistema. I jedno bez drugog ne moze, mora i fizicki i softverski da se odradi

Sace kada izvadis mozes ga prodati ovima sto otkupljuju...ja sam dobio 50e...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kosta oko 100 da se izvadi, ja nikad nisam primetio regeneraciju dpfa, tako da je sigurno stotine puta ugasen usred iste, kazu bude malo veci ler gas I ventilator hladnjaka glasnije radi, prvi put sam primetio kada je upalio lampicu dpfa posle nekih 150.000km, a I tada nisam primetio neku znacajnu razliku u radu.

Nas taxi u ns sa golfovima 1'6tdi svima I dalje dpf ziv, al su zamajci pocrkali, tako da dpf verovatno ubaju kratke voznje ladnog motora.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravo da ti kazem ne znam Totti...ja sam otisao da odnesem dve pune kese saca u komadima, ne znam ni u kojoj kesi je sta bilo...i rekose mi kao 50e je i jedno i drugo...e sad za sta im treba ili sluzi sace DPF-a - pojma nemam...
Ja hteo samo da se resim toga, i 20e da su mi rekli - ja bih rekao ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

znaci otprilike tesko cu provaliti da li radi regeneraciju..moj ima sad oko 180000 na satu.ako je prava kilometraza a on izdrzi oko 150000,a ja tj moj auto nema nikakvih smetnji u radu to moze da znaci ili da je ciscen dpf ili je izvadjen ili ce uskoro da rikne:D

gde se on nalazi na kromi uopste?

jel na auspuhu negde ili?

Edited by bulmil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izdrzi I preko 200.000km nekad, nema pravila, nekad I preko 300, tesko je reci, mozda je neko kod tebe obracao paznju na regeneracije, vozio dosta na otvorenom duge voznje itd.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrlo verovatno u centralnom loncu ispod auta na sredini otprilike, a I vrlo verovatno da ti je prava kilometraza I odlicno stanje auta :)

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takođe nikada nisam ni primetio ni imao bilo kakve simptome odnosno nedostatke/nepravilnosti u radu motora u toku regeneracije. 

Jedino po čemu sam počeo da kontam da je radi (i to posle preko tri godine korišćenja) je zvuk ventilatora. 

Kao što kaže @vagenovac i sam sam ko zna koliko puta prekinuo istu bez evo ikakvih posledica i po motor i po sam DPF. I dan danas se regenercija pokrene na oko 90 ili manje % zapušenosti (regularno je da zapušenost bez upozorenja ide i do 150+%) i nakon izvršene zapupenoat padne na ispod 20%. 

Tako da nemoj da se opterećuješ sa time uopšte. Oligledno si "zabo" odličan primerak auta i nemaš problema sa predmetnim. Ako sve radi kako treba (a evidentno radi jer nemaš pojima da se išta i dešava) onda nemoj ništa dirati. Vozi i uživaj!

 

Ako i kad dođe do problema sa njim lako ćeš tada rešavati na način koji tebi bude odgovara. Neće DPF riknuti odjednom bez da te upozorava na potrebne regeneracije redovno kao što ti neće ni zamajac izdati bez da počne da lupa redovno pa da sad treba da ga menjaš preventivno...itd. 

 

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

tako ce i da bude nego nikad nisam imao auto sa dpf pa se malo raspitujem o istom.cisto da budem u materiji:D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni kad pokrene regeneraciju ako je na leru digne obrtaje na ~1000 i potrosnju na oko 0.7l/h sa normalnih 0.3. Nekada se trese malo, nekada ne, zavisi da li je klima ukljucena itd.

Nemam nikakvu indikator lampicu i ako u manual-u pise da ima. Majstor rece da samo poneke Astre imaju i da ga ne gasim ako vec primetim da je regeneracija u toku.

Zimi mi se redje regenerise nego leti. To je sve oko regeneracije kod mene... Ako vozite dovoljno cesto na autoputu nece nikad ni da je pokrece ili pokrene tad u toku voznje a da i ne primetim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema pravila. Nekada ga tek upalim i na prvom semaforu provalim da je krenula regeneracija .

Poslednji put sam vozio oko 1.5h magistralnim putem lagano, stao na 15 min, upalio i krenula regeneracija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako . Možda je u samim počecima bilo potrebno da se zadovolje neki uslovi, ali sada kod većine kad je potrebno regeneracija startuje odmah po startovanju motora.
Neću da tvrdim za sve, ali kod mnogih sam primetio da će je odraditi i ako ga pustiš da radi u mestu. Jedino što će duže trajati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kako na hladnom motoru koji radi pod sauhom provalis da je pocela regeneracija?

obrtaji su tad i onako veci nego kad je zagrejan motor..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...