Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Partikularni filter (DPF / GPF)

Recommended Posts

Meni se zvuk drastično promenio (po meni na iritirajuće ), a problem sam rešio dodavanjem lonca, 3.000 din sa ugradnjom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, znaci i to se moze srediti, a reci mi kada si skidao jel si zadrzao dpf i katalizator i prodavao posle ili ? Posto vidim da mogu okej pare da se uzmu...

 

Edit: Ako nije tajna, gde si gasio dpf :)

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije tajna, ali pošto sam radio u PSA servisu to ti neće mnogo pomoći

Nije sad to više neki bauk, mnogi se bave time. Katalizator nisam skidao, a od DPF-a leba (čitaj para) nema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci postoji opcija da se katalizator ostavi, mislio sam da to sve ide u paketu.. Brine me jedino taj zvuk i menjanje istog na gore, al dobro da se i to srediti xD

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo povadili ono saće iz Dpf. Dal ga je sekao ili šta već, nemam pojma. Uglavnom, reče mi da je kat ostavio, najviše zbog buke i zviždanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ipak je bučan? :)

Ja kad sam vadio na 308-ci nisam baš mogao da biram da ostavim kat. Morao sam sve izvaditi. Zato pitam ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pa to. Mislim da nemaš kat

Pa pazi... Nikad mi se nije desilo ni na nekom svom gde sam skidao kat, a ni na onim gde su nam krali katalizatore (i gde smo stavljali lonce) da se posle toga nije čulo zviždanje turbine. A meni se nije čulo. Samo takav zvuk koji neki teže da imaju, bez lonaca

Kod mene je bio delom i iz razloga jer fabrički imam samo zadnji lonac.

Ne tvrdim da nije skinuo i kat i da me je slagao, ali ne vidim razlog da bi mi dotični to uradio, dugo se znamo

Kažem, sa skinutim katom je uvek fijukalo, a ovde to nije bio slučaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I na Pežou je samo zadnji lonac. Na izduvnoj grani je DPF i kat u istom loncu. Posle toga dugačka cev do kraja gde se nalazi zadnji lonac. Možda ni ne zna da je skinuo i kat. Mislim, nema veze samo pričamo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dekirs

Brat je na Bravu stavio samo cevku umesto DPF-a i katalizatora i auto je za nijansu bucniji na leru kad stojin napolju. (Malo vise brunda)

U kolima se ne primecuje neka razlika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Kuvalja said:

Sem drvenog sporeta.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

i on je moguc. Ali za jednokratnu upotrebu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
@dekirs

Brat je na Bravu stavio samo cevku umesto DPF-a i katalizatora i auto je za nijansu bucniji na leru kad stojin napolju. (Malo vise brunda)

U kolima se ne primecuje neka razlika.

To je dobro cuti, znaci nije mnogo strasno.. Jel gasio i EGR ili samo dpf ? Vidim da Egr ide u paketu sa dpfom..

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
i on je moguc. Ali za jednokratnu upotrebu

Ono sto ne pregura grejnu sezonu i par tona uglja nije pec

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, dekirs said:

To je dobro cuti, znaci nije mnogo strasno.. Jel gasio i EGR ili samo dpf ? Vidim da Egr ide u paketu sa dpfom..

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

I EGR je blokirao a dobio je i cipovanje uz tu operaciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec sam pisao u ovoj temi ali aj da napisem jos jednom i time otklonim sumnje kolegi.

Ja sam na Cromi 150 ks radio u Novespeedu kompletan zahvat: Remap na 180, SW gasenje EGR i SW i fizicko uklanjanje DPF. Sve zajedno je tada (pre 2 godine) bilo 160 evra. Novaspeed mi je uradio sve softverski a onda me poslali kod Pirketa koji je skinuo zadnji lonac, rasekao ga po savu izmedju DPF i katalizatora, izlupao onu DPF "keramiku" napolje zavario nov sav i vratio ga nazad.

Nikakve promene zvuka se nisu desile, jedino sto je zbog remapa i dizanja pritiska turbine, ista pocela malkice da se cuje.

Naravno, auto je prodisao a zbog remapa je isao kao besan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kul, jedino sto cini mi se moze biti problem je lokacija dpfa (napred).. Ali dobio sam isto ponudu za gasenje dpfa egra i uradio bih blagi remap, nista spec jer sam zadovoljan kako ide sada auto..

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde god da ti je DPF, u nekom je loncu. Neka ga raseku po savu, izbiju filter i zavare. Posle par stotina km kada malo izduv "zapece" sav, nece se ni primetiti da je ista radjeno a zvuk se nece menjati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da ce tako da odrade.. Kako se brzo okrenula situacija, bio sam u pocetku za ostavljanje dpf-a, ali sada sam protiv, naravno jer ide sve po mom dzepu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...