Dr Sidious 156 Posted December 11, 2014 Da, zuta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted December 11, 2014 (edited) Hvala svima , pogledacu prvom prilikom kad ga nateram na kanal posto mislim da necu moci da se zavucem da bih ga uocio Evo nasao ovo na netu. Za godinu dana mi se nikad nije to desilo ... Edited December 11, 2014 by CrackFox Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr Sidious 156 Posted December 11, 2014 (edited) Nisam imao problema sa DPF-om (kuca u drvo), kada sam kupio auto rekli su mi da nije za kratke relacije, da moram jednom mesecno na autoput i tako to, a meni kuca - posao 10km. Onda odem na forum i vidim neko uputstvo kako se forsira regeneracija, mrzi me da trazim sada, poenta je sto vise obrtaja, sto manji stepen prenosa i tu se nacisto ubedacim. Uglavnom za vise od godinu dana nisam se nesto navozao po otvorenom putu izuzev dva puta na more i svakog drugog meseca do prestonice zbog poslovnih obaveza i nisam imao problema. Jednom mi se ukljucila lampica u voznji - u povratku kuci pa sam produzio put jos nekih 10km ali normalne voznje (za mene je to 70-80km/h 5-om) i nista, jedno vreme sam u voznji pratio trenutnu potrosnju (u pocetku, bio opterecen koliko trosi i tokom puta na more) i dva puta primetio nagli skok trenutne potrosnje na ravnom putu pri navedenoj brzini, drugi put na autoputu pri nesto vecem br. obrtaja u 6-oj koji je trajao par minuta, majstor mi rece, kada smo pricali, da je to momenat regeneracije DPF filtera. Mozda jeste, mozda nije, ja sa mojim autom zadovoljan.Da ne zaboravim, nisam se podvlacio ali dijagnostika pri voznji ocitava temperaturu DPF filtera i vidi ga, tako da pretpostavljam da nije "iscupan". Edited December 11, 2014 by Dr Sidious Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted December 11, 2014 (edited) Evo slika, kontam da je ovo na drugoj slici ? Samo mi nije jasno ako ga imam zasto se ne pali lampica ni pri davanju kontakta a kako sam rekao ni u voznji niti jednom za ovih godinu dana . Edited December 11, 2014 by CrackFox Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted December 11, 2014 Da to je to. Prikaci ga negde na dijagnostiku pa proveri. Na 1.6 je drugaciji sistem pa nisam merodavan za objasnjavanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted December 11, 2014 Ja bi rekao da ovo nije dpf nego drugi katalizator, tako identicno je kod mene na stilu, motor 1.9 jtd16v 140ks. Kada pogledam u eperu taj kat i lonac se vode kao jedno i pise katalizator-prigusivac, unesi broj sasije u eper i proveri. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted December 12, 2014 Jel moze jos neko da potvrdi ovu tvrdju? Skidam eper pa cu pogledati i tamo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted December 12, 2014 (edited) Pogledaj i sa druge strane, kod mene u DPF filter ulazi jedna sonda, vidi ima li je kod tebe. Mozda gresim ali po ovoj slici meni se cini kao da je ovde nesto radjeno oko DPF, da je otvaran i izvadjen unutrasnji deo, pa opet zavaren, mozda i gresim. Mada opet, isti je motor u pitanju, a ovo kod mene (DPF) je mnogo vece nego ovaj lonac kod tebe, tako da nije iskljuceno da ga i nemas, nego da umesto DPF imas ovo sto Kuvalja kaze. U svakom slucaju, mislim da je najpametnije preko dijagnostike da pogledas da li je prisutan ili ne, jer iako nadjes da je iz fabrike izasao sa njim, mozda ga je neko skinuo. Edited December 12, 2014 by zrnkemiki Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos_84 1 Posted December 12, 2014 Evo slika, kontam da je ovo na drugoj slici ? Samo mi nije jasno ako ga imam zasto se ne pali lampica ni pri davanju kontakta a kako sam rekao ni u voznji niti jednom za ovih godinu dana . Nije ti to DPF.Ovako on izgleda kod mene Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted December 12, 2014 Da bice da ga nemam. Verujem da je to plus po mene Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 12, 2014 Veliki +! Manje glavobolje u svakom slučaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted December 12, 2014 Budi srećan sto ga nemas Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baccara 0 Posted December 17, 2014 A ako nemam indikator na instrument tabli, niti sam nekad iskusio senzacije slicne regeneraciji, da li je moguće da ga nemam? Croma, 1.9mjet 110kw, 2006. godiste Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted December 17, 2014 Pa verovatno slucaj kao i kod mene. Ja vidim da postoji na satu mesto za lampicu dpf ali se nikad nije palila niti sam kao sto ti kazes nekad iskusio senzacije slicne regeneraciji Moj bravo je sa isim motorom ali 2007 god. Kontam da su ovi od 2008 sa dpf-om Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baccara 0 Posted December 18, 2014 Ostaje nam da prizeljkujemo da ga nemamo :-D Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted December 18, 2014 Ima li alfa 156 JTDm 140 konja DPF? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted December 18, 2014 Ok. Hvala:-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
007 milanče 0 Posted January 27, 2015 POzdrav drugari, zanima me šta mislite o regeneraciji DPF filtera van vozila. Na internetu sam našao neku firmu koja se time bavi. Priča im deluje dobro, ali me zanima tuđe iskustvo. Da li se to isplati ili ne. Hvala na pomoći Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 27, 2015 Koliko sam ja upućen to je odlično rešenje ko neće da izbacuje DPF napolje. Ima kod nas koliko znam u Železniku firma koja se bavi time. Nađi na netu kako to otprilike izgleda, ima dosta firmi u inostranstvu koje se bave time pa ima i snimaka. Generalno odstranjuje se DPF sa vozila instalira u neku mašinu gde se visokom temperaturom spale čestice čađi a zatim se kompresorom pod ogromnim pritiskom istera svo đubre van. Naravno ovo izduvavanje se radi u zatvorenoj mašini koja usisava svo đubre u sebe. Koliko sam shvatio pravim postupkom se filter vraća u fabričko stanje (skoro)Cena mislim da mi je neko spominjao da se kreće oko 100~150eura Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted January 27, 2015 @Buca_Tipo je osetio prave čari DPF Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted January 27, 2015 (edited) Pa to smrdi na kilometar morao sam ventilaciju da zatvaram, ali dzabe jedini plus je kad se zaledis pa stanes iza mozes da se zgrejes a isto.i usmrdis Edited January 27, 2015 by Buca_Tipo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 27, 2015 Ma to zrnketovo Opelo čadi smrdi i garavi! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted January 27, 2015 I korodira Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 27, 2015 (edited) To mu i u saobraćajnoj piše....boja: manje više korozivna Edited January 27, 2015 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites