skile86 539 Posted October 11, 2016 Zavisi gde ga vozis. Meni po gradu radi regeneraciju na nekih 300km recimo, a na otvorenom na 500-600km. Nema nikakve signalizacije dok radi regeneraciju. Primetices da je radi tako sto ce raditi ventilator hladnjaka nekih 10-ak min. (Ovo primetim samo u gradu). Ako imas dijagnostiku, mozes na njoj da proveris da li je radi i koliko cesto. Ako nemas, nabavi. :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted October 11, 2016 Imam i otvorenog i grada, negde pola pola u proseku. Moracu da nabavim, ne znam dal je njegov konektor onaj klasican obd kao u stilu sto sam imao.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted October 11, 2016 Meni bas znaci dijagnostika, posto stalno nesto gledam. Onu plastiku sto moras da skines, da bi pristupio konekturu, vise i ne vracam. :-) Isti je i na Stilu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted October 11, 2016 29 minutes ago, skile86 said: Onu plastiku vise i ne vracam. :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted October 11, 2016 @Markobgd evo ga još jedan sa dijagnostikom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted October 11, 2016 Ma idi begaj.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted October 11, 2016 Razglavila bi se jadna od tolikog skidanja i vracanja. Sreca pa nemam dizalicu ili kanal. Svasta bi bilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted October 12, 2016 @Markobgd evo ga još jedan sa dijagnostikom Suvozačevo sedište Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted October 12, 2016 Hahahahaha Sad će da se vadi da je to Zrnketovo. Provaljen si@Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted October 12, 2016 To je fascikla sa radnim nalozima papani. Gde sam išao posle skupa? Jaooo kao babe neke Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted October 12, 2016 Opet mi izbacio check engine gresku. verovatno je opet u pitanju onaj senzor temperature na dpfu. Greska je p2084, da li je neko menjao to, vidim da neki savetuju da se ocisti, a ne mogu da nadjem nigde cenu tog dela ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandar984 0 Posted October 13, 2016 Proveri nivo zapusenosti dpf i da li ti je iskljucio turbinu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted October 13, 2016 Nije, auto normalno vuce bez problema ne gusi se, prima gas dobro samo mi svetli chek engine.. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted October 13, 2016 Budeš li čekao rešavanje problema i vozio auto sa istim doćićeš u situaciju da "zacementiraš" DPF jer neće biti potrebnih ciklusa regeneracije u međuvremenu. To što auto ide sada kako treba lako se promeni. Nemoj dozvoliti sebi da filter zapušiš do te mere da jedina opcija kasnije bude njegovo vađenje....osim ako ti je to cilj već sad naravno. U protivnom rešavaj problem što pre... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaliborLazarevic 4 Posted October 13, 2016 ako želis da ga vadiš i rešiš problem za sva vremena ovi rade provereno dobro samo pitaj za cenu...oni su kod mene na Vidikovcu http://www.rschiptuning.com/dpf-modul-uklanjanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted October 13, 2016 (edited) Kao sto ti je Mare napisao, resavaj to sto pre. Kolega je sa Kugom imao problema sa tim delom i svako malo mu je ulazio u safe mod. Njega je kostao 100e polovan deo sa zamenom. 200e je nov. Ovo je za Forda naravno, mada ne verujem da se cene nesto spec razlikuju i za Brava. A naravno uvek postoji mogucnost da skines DPF i da ne razmisljas o tome... Edited October 13, 2016 by skile86 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted October 13, 2016 Ne bih skidao dpf dokle god ne osecam razliku u performansama. Sto se tice ove greske videcu jedan dan da odem taj senzor da ocistim ili zamenim, mada par majstora mi je reklo da moze da se ocisti ta sondica. Dokle god radi regeneracije i moze da gura neka stoji dpf, sta znam jos uvek mi je onaj osecaj da sve bude fabricki na njemu, videcdmo koliko ce trajati 😂 Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted October 13, 2016 Iliti "hocu da ga gusim dokle god moze da izdrzi" Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted October 13, 2016 (edited) Vise je ono "sve sam pare potrosio, neka saceka malo". Elem, danas sam svratio do drugog majstora, obrisao je gresku i rekao da vozim on ce sam da se regenerise, verovatno je kaze stajao na placu dugo i treba mu vremena... Kada sam kupovao auto majstor koji ga je zakacio na dijagnostiku mi je rekao da je DPF zapusen 117% i da kao to ide do 200% ? E sad dal je istina ili nije pojma nemam. Auto lepo ide za sada, ne ulazi u safe mod, nesto ne primecujem ni da radi regeneraciju.. Sutra cu ga isterati na auto put do Indjije, ako ga tada ne ocisti nikad nece Edited October 13, 2016 by dekirs Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted October 17, 2016 To je već zona kada se mora raditi regeneracija što je pre moguće. Pročepi ga na otvorenom što pre možeš, i ne štedi ga...jer ako dođe do određenog nivoa začepljenosti, onda mu više nema pomoći. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted October 17, 2016 Pre par dana sam gledao zapusenost je bila 97 posto. Od tada sam ga terao jako po autoputu pre neki dan i veceras, i vidim da je pre neki dan i danas radio regeneraciju, pratio sam po potrosnji.. Ali i dalje mi stoji check engine, to me malo buni.. Videcu kod gorana u zemunu sta mu je, nadam se da ce oni znati.. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted October 19, 2016 Meni je npr kada sam kupovao Brava Goran rekao da je DPF zapusen 101%, ali da ne brinem.. 6meseci kasnije kad sam otisao kod Gorana zbog neke druge stvari proverili su i dpf i rekli mi da je zapusen 22%, tako da ce i tvoj vremenom da se "otcepi". Ja sad kada primetim da krene regeneracija oderem po gasu, cak i ako sam blizu kuce obidjem jos koji krug oko zgrade da ga ne prekinem Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted October 19, 2016 Kako primetis da je pocela, osim po potrosnji, iskreno me smara da je gledam stalno xD Jedino sto me brine je ta greska za check engine al videcu sta kaze goran.. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted October 24, 2016 On 10/19/2016 at 10:54 PM, dekirs said: Kako primetis da je pocela, osim po potrosnji, iskreno me smara da je gledam stalno xD Jedino sto me brine je ta greska za check engine al videcu sta kaze goran.. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Iz nekog razloga uopste nisam video da si mi pisao Pa primetim po potrosnji prvo, ali posto mi nisu svi nosaci motora 100% zdravi osecam i jace vibracije na leru plus moram da krecem sa vecim gasom ako sam na nekoj vecoj uzbrici i to mu dodje to Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted October 27, 2016 Situacija je sledeca, crkao je taj senzor koji ne moze da se skine jer je zapekao, pa mora ceo dpf da se skida..Pocinje da prepunjava motor uljem i mora da se resi u najskorijem roku.. E sad da ga skidam pa vracam ne pada mi na pamet.. Moje sledece pitanje je da li se zvuk drasticno menja skidanjem dpfa i da li su ljudi zatvarali egr kada su gasili i dpf.. A drugo gde to uraditi i koje su cene otprilike? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites