Jump to content
FAS Goran

Nikolaa

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About Nikolaa

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo 2.0Multijet

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Srecno sa kolotrazima, na bravu trap nije bas najsrecnije resen, pa cak i na fabrickim 18 voli da "bezi", mogu samo da zamislim sa ovoliko izbacenim tockovima na šta liči
  2. jel ovaj bravo na sport oprugama ili ne? ne znam dal tripujem zbog fotki ili sta, dosta visoko deluje
  3. 10k km je sasvim okej za 90% automobila u Srbiji, svejedno se ne predje vise za god dana...
  4. Prvo sam mislio da se razvalila rucica, tojest vec sam razmisljao o trazenju nove, ali zapravo samo je sraf popustio vremenom... Dakle, sve sto treba da se uradi je da se skine ova plastika gde su oznake brzina, nije nista zalepljeno, samo pazljivo iscupati, ja sam iskoristio na kraju opremu koju sam dobio sa aliexpressa nekad davno treba vam gedora 10ka, i to je sve. Namucio sam se trazeci kako se uopste skida rucica, pa reko da postavim ako nekog bude zanimalo, jer meni bas nije delovalo kao da moze da se skine ova plastika
  5. Al zato ima pistaljka, a ako ne poslusas sluzbeno lice kad ti kaze da stanes...
  6. ja do sad nisam cuo za "blanko" tagove... cak su i strane table upisivali u tag... secam se da se drugar raspitivao da prebaci broj tablica jer je prodao auto, bila neka glupa procedura tipa mora u centralu da se ode... a preko telefona mu rekli samo ti to teraj, to sto pise svejedno nema veze, sistem navodno ocitava tablice nezavisno od taga... mogao bi jednostavno da probas da iskoristis, nemas sta da izgubis sem neprijatnosti ako ti se ne otvori rampa ali ne vidim razlog zasto ne bi radilo i bez upisanih tablica, kad ih svejedno nikad nisu ni uzimali u obzir(osim kad prolazis na tabli gde ti pise koliko imas "kredita")
  7. Ja za taj stripper scent i dalje ne mogu da se odlucim dal mi se svidja.. Bas je cudan, ima nekako jeftin miris, uglavnom se ljudima ne svidja. Meni se svidja kad se malo slegne, ali opet je cudno. Kad tek naprskam bude bas odvratan i jak
  8. Pa imam ja od oktobra 2.0 bravo, samo sto moj jos uvek ne pravi probleme ovog tipa [emoji3] Salu na stranu, ja bih se ratosiljao da krene jos nesto da zeza. Znam mnoge koji su se tako zajebali, i cale moj tako utukao za par godina vise hiljada evra u mondea pre 15ak godina. Dva puta je menjao cilindre i jednom radilicu. Fantomskih kvarova kolko oces. A auto kupljen maltene nov bio sa ispod 100kkm Kao "nece vise", sutra malo
  9. Bas naprotiv. Ako ga bije maler bolje da ga ne cuva nego da se trese svaki put kad sedne za volan, sta je potrosio potrosio je.
  10. UPDATE: mrtva tema ali ajde da ispisem par stvari za ovih par meseci Auto se ne vozi preterano puno, bile dve-tri ture vangradske, i pogradu malo, mislim da je nekih 8-9k km predjeno od kraja oktobra.. Cela zima bila prepuna ultrakratkih relacija, DPF nije mogao da se regenerise, a nisam obracao paznju i prekidao regeneraciju. Skoro proverio ulje, kad ono nesto sitno preko max... nista strasno, ali bi trebalo da ovih dana makar ispustim(a i svakako jos malo pa treba da se zameni) Jednom je cak upalio lampicu za DPF pa sam morao "italian tuneup" da radim... Sinhron trece brzine ponekad zeza kad je hladan, probacu zamenu ulja u menjacu pa cemo da vidimo, mada svakako me ne interesuje otvaranje menjaca trenutno, problem je mizeran. Klima nije radila(verovatno otkad je kupljen auto, bila zima a kompresor je "radio", citaj:cuo se klik). Bio do majstora, ispostavilo se da je ispustio freon na kompresoru, remontovano(fakticki samo zamenio dihtunge) i to je to, evo mesec i kusur sve kako treba. mislim da je ceh nekih 40ak evra bio cini mi se.. Suvozacev suncobran se bio slomio pa je landarao(izgleda da cela fiat/alfa gama automobila ima taj problem? svi koje znam a da imaju fiat/alfu su menjali suncobrane barem jednom xD) Jedva nasao drugi... Blue&Me je prestao da smara kako sam resetovao gresku na dijagnostici, USB radi savrseno, ponekad se diskonektuje sam od sebe BT(mada ga bas retko koristim), svakako bi valjalo da odnesem nekom elektricaru da proveri - kad budem imao vremena, i nasao nekog ko hoce da se bakce sa tim a ne krene odmah da drpa(nisam do sad naleteo na postenog elektricara ) Inace auto sluzi dobro za sad, potrosnja po beogradu ovih dana neocekivano niska, vrti se oko 7.1-7.5 prosek iskljucivo gradske voznje, mada lagane/hvatanje zelenog talasa i tek povremenog gazenja semafor/semafor. sa konstantnim divljanjem ode preko 8 jako brzo. Cifru preko 9 ni dok je bila najgora zima nisam video. Konacno sam se navikao na dizel, 1800+ obrtaja za ovaj motor je minimum da bi se ocekivale normalne performanse. Iskreno u poredjenju sa 1.9JTD 16v jako je slicno, druge iole jace dizele sa jednom turbinom ne secam se kad sam vozio pa ne mogu da poredim. Sve u svemu cesta prica koja se vrti za 2.0Mjet motore da su tromi mi zvuci prenaduvano, nije tako drasticno lose, jedino sto dobije sut u dupe na 2200 pa onda deluje kao da jedva ide na manjim obrtajima.. Primera radi iz rolling starta bravo je maltene tocak uz tocak protiv 325Ci 192ks(mada nije dobar vozac bmw-a ), a drugarov biturbo volvo xc60 sa 205ks bravo dobija za tipa duzinu auta, u rasponu druga-treca brzina.. Samo ne sme da se spusta ispod 1800RPM, sto je i logicno za ovakav motor i jednu turbinu, ne znam zasto ljudi ocekuju brutalnu snagu u besmisleno niskom rasponu obrtaja... Jos nisam kupio naslon za ruku, Tempomat ne mogu da ugradim, nemam instalaciju. Bilo bi lepo ako neko zna nekog ko to radi to je to u sustini, dobar je bravo, malo tvrdji nego sto sam ocekivao cak, ume da smara izbegavanje kratera po gradu i cinjenica da se oseca svaka prokleta zakrpa, ali opet se to zaboravi u prvoj brzoj krivini... slika dve, reda radi jeeeste, test na dijagnostici je, ali nisam mogao da odolim
  11. au covece sta sve za kratko vreme... a ja se smorio sto mi je digao nivo ulja za 0.05L zbog DPFa dobro makar pises lepa iskustva za nas koje ce (mozda) da saceka sve to polovan auto, sta ces... BTW pitanje(i za ostale sa Bravom) Da li imate podesavanje visine suvozacevog sedista? Izludeo sam, previsoko stoji a ne moze da se podesava...
  12. Meni je na bravu 2.0 podigao nivo ulja zbog cestog prekidanja regeneracije DPFa, i sad moram posle 7k km da menjam ulje ili rizikujem da mi vrisne motor jer je ulje preko max drugaru je zapusen DPF upropastio turbinu. 200 evra sve zbog ultrakratkih relacija za koje dizel nije namenjen... ja sam tek skoro saznao za sve "prednosti" koje donosi moderan turbo dizel i taj DPF... probacu da pratim smernice, a na prve naznake problema ce da ide napolje...
  13. jedva cekam kad budu stvarno sve proveravali na tehnickom pregledu, pa da popadate svi vi bez dpfa sto cadite po gradu sa dobrim dpf-om auto radi kao da ga nema, ali jbg, skupo da se zameni kad crkne
  14. Bas lepo receno! upravo to je glavni razlog kupovine ovakvog auta. DPF na MultiECUScanu ide od 20% do 60-70% posle puno voznji od po 2km kad krene da radi regeneraciju... nema nikakvih problema sa time Vise sam mislio na ono sto je @Milutin-NS rekao, jednostavno ima lag i na pedali, i dok se zavrti turbina, ja na to nisam navikao, svi dizeli koje sam imao prilike da vozim su ili bas slabi, ili 200+ks twinturbo, koji se ponasaju potpuno drugacije u celom opsegu obrtaja u sustini najvise mi je islo na zivce u pocetku laganija promena brzine, gde turbina uspori pa se zavrti opet za neki milisekund, ali se opet oseti... Ja koliko sam citao po stranim forumima, primera radi u UK ispada da uz Sport sedista jednostavno ne ide naslon fabricki, sem ako nisu kozna sport sedista, gde se dobija crni kozni naslon. Tako da, ko bi ga znao kako su formirali pakete u nemackoj... italijani Jedino mi zao sto da bi dobio funkciju frizidera mora da se bas puno ceprka, tako da to ovaj auto nece nikad imati :/ u svakom slucaju vec sam iskopao jedan za sasvim okej pare, bitno da ih ima samo da se pretapacira nekako u ovu "alkantaru" koja je na sedistima... Malo mi bezveze da pricam bas skroz javno o tome na forumu, uzivo(recimo na nekom skupu) nema problema , mogu da ti kazem da je u poredjenju sa cenama ovde, kad uracunas porez i troskove uvoza, bio medju najskupljima u ponudi... Svakako cilj nije bila usteda, vec nam se smucilo da gledamo krsine po srbiji. Zapravo ima navigaciju , ima jacu varijantu Blue&Me NAV, zato je ekran na bordu drugaciji nego na ostalim(ako obratite paznju) ima onu beskorisnu navigaciju koja prikazuje strelice i nazive ulica uz glasovno navodjenje. I naravno, nemacke mape na usb-u dosle uz auto, a srpske samo u snu... mislim, nije kao da ce to iko ikad koristiti... sto se tice problema sa blue&me, probao sam ja da ga updateujem, i tu zabode, pa se resetuje, pa blinka kilometraza jer izgubi konekciju sa sistemom, pa se opet vrati pa izbaci USB Error 30, i tako u krug. U sustini sam se nadao da nije neki hladan lem ili nesto na ploci sto moze elektronicar neki da resi(cuo sam da je nekima Goran resavao te sisteme, ali slaba vajda :D), ali kapiram da ce mozda na kraju stvarno morati da se menja komp...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...