Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Fiat servis ''Goran''

Recommended Posts

Pozdrav
Alfa Romeo 159 1.9 jtdm, 150 ks. Na oko 3.200 rpm u cetvrtoj, petoj i sestoj brzini upada u safe mode, upali se check engine. Posle ponovnog paljenja, auto radi ok. Iscita greske p0401 egr i p0237 map senzor. Na live parametrima turbina na oko 3.200 rpm prepunjava, predje 3 bar i auto upali check engine. Promenjen je map senzor, egr je 2 puta ciscen. Sumnja je pala na glavljenje geometrije turbine. Turbina ociscena, mada nije u nekom turbo servisu, vec u servisu koji je radio sve ove popravke i kao lepo je ociscena, bez glavljenja se pomera. Auto i dalje upada u safe mode. Da li otprilike neko ima ideju sta gledati dalje?
Nisam iz bgd-a, ali ako je potrebno doci cu i do Vas.
Pozdrav

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, dri said:

Pozdrav
Alfa Romeo 159 1.9 jtdm, 150 ks. Na oko 3.200 rpm u cetvrtoj, petoj i sestoj brzini upada u safe mode, upali se check engine. Posle ponovnog paljenja, auto radi ok. Iscita greske p0401 egr i p0237 map senzor. Na live parametrima turbina na oko 3.200 rpm prepunjava, predje 3 bar i auto upali check engine. Promenjen je map senzor, egr je 2 puta ciscen. Sumnja je pala na glavljenje geometrije turbine. Turbina ociscena, mada nije u nekom turbo servisu, vec u servisu koji je radio sve ove popravke i kao lepo je ociscena, bez glavljenja se pomera. Auto i dalje upada u safe mode. Da li otprilike neko ima ideju sta gledati dalje?
Nisam iz bgd-a, ali ako je potrebno doci cu i do Vas.
Pozdrav

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 

Moze biti do overbust ventila ili do vakumske instalacije... Ako hocete pozovite sutra pa cemo probati da Vam pomognemo... 063242007

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, S.V.E.T.A. said:

Pitanje...

Da li cete biti u servisu sledece nedelje?

 

Hvala

Nisam u servisu od 16. do 26..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane,

Danas sam na Lybri 1.9 imao situaciju da sam stao na parking kada sam krenuo van Beograda, auto je radio par minuta u leru i kada sam hteo da ubacim u brzinu i krenem nisam mogao ni u jednu brzinu da ubacim, kvacilo je delovalo normalno, nije propalo, oseca se isti onaj otpor kao i pre ali jednostavno kao da je blokiirao i ne mogu da mrdnem menjac ni u jednu brzinu, ne cuje se ni krcanje nego jednostavno kao da se zupcanici ne gadjaju kako bi trebalo. Ugasio sam auto, pokusao ponovo i nekako uspeo da ubacim u brzinu, prosao jedan krug na parkingu, posle je ulazilo u sve brzine osim u rikverc. Uspeo sam u nekoj situaciji i rikverc da ubodem i onda sam se vratio kuci i presao 100km bez problema od 1. do 5. ali rikverc i dalje ide tesko ili nikako. Simptomi koje sam imao pre toga su ponekad tresenje i lupkanje pri kretanju ili pri ubacivanju u drugu, kada vozim u petoj na autoputu i naglo otpustim gas isti taj tup zvuk ali blazi, isto i kada naglo posle dodam gas. Od skoro sam primetio da kada dodam gas auto povuce u levo, kada otpustim vrati se udesno. Set kvacila je stavljen nov kod tebe u servisu zajedno sa plivajucim zamajcem pre nekih 2,5 godine cini mi se i presao sam oko 50k kilometara sa njim. To tresenje pri polasku se javljalo odavno ali je bilo retko i ne tako izrazeno kao sada. Da li je moguce da je nesto sa kvacilom ili mi pre lici na neki nosac motora pogotovu zbog ovog vucenja u levo/desno pri dodavanju i oduzimanju gasa? Da li moze da se auto ostavi u servisu pa da se pogleda neki dan da se vidi sta je jer ne znam da li cu moci da ga doteram zbog menjaca?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, mjevtic said:

Pozdrav Gorane,

Danas sam na Lybri 1.9 imao situaciju da sam stao na parking kada sam krenuo van Beograda, auto je radio par minuta u leru i kada sam hteo da ubacim u brzinu i krenem nisam mogao ni u jednu brzinu da ubacim, kvacilo je delovalo normalno, nije propalo, oseca se isti onaj otpor kao i pre ali jednostavno kao da je blokiirao i ne mogu da mrdnem menjac ni u jednu brzinu, ne cuje se ni krcanje nego jednostavno kao da se zupcanici ne gadjaju kako bi trebalo. Ugasio sam auto, pokusao ponovo i nekako uspeo da ubacim u brzinu, prosao jedan krug na parkingu, posle je ulazilo u sve brzine osim u rikverc. Uspeo sam u nekoj situaciji i rikverc da ubodem i onda sam se vratio kuci i presao 100km bez problema od 1. do 5. ali rikverc i dalje ide tesko ili nikako. Simptomi koje sam imao pre toga su ponekad tresenje i lupkanje pri kretanju ili pri ubacivanju u drugu, kada vozim u petoj na autoputu i naglo otpustim gas isti taj tup zvuk ali blazi, isto i kada naglo posle dodam gas. Od skoro sam primetio da kada dodam gas auto povuce u levo, kada otpustim vrati se udesno. Set kvacila je stavljen nov kod tebe u servisu zajedno sa plivajucim zamajcem pre nekih 2,5 godine cini mi se i presao sam oko 50k kilometara sa njim. To tresenje pri polasku se javljalo odavno ali je bilo retko i ne tako izrazeno kao sada. Da li je moguce da je nesto sa kvacilom ili mi pre lici na neki nosac motora pogotovu zbog ovog vucenja u levo/desno pri dodavanju i oduzimanju gasa? Da li moze da se auto ostavi u servisu pa da se pogleda neki dan da se vidi sta je jer ne znam da li cu moci da ga doteram zbog menjaca?

Svakako moramo videti sta pravi problem, ja se vraćam u Beograd 26.8. Ako mislite da ne moze doci do nas poslacu kamion po njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, u ponedeljak ujutru sam tu, mislim da ne bi trebalo da bude problem da dodjem, parkirao sam tako da ne moram u rikverc :)

Jel 7.30 vreme u redu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, mjevtic said:

OK, u ponedeljak ujutru sam tu, mislim da ne bi trebalo da bude problem da dodjem, parkirao sam tako da ne moram u rikverc :)

Jel 7.30 vreme u redu?

Moze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane,

 

Lanica Lybra 1.8 karavan. Od juce se cuje zujanje kada se volan okrece dok auto stoji. Zvuk se cuje kada je auto radio vec neko vreme i zagrejan je. Nakon ukljucivanja "hladnog" motora nista se ne cuje. Sta bi moglo biti, te da li je preporucljivo doci na jutarnji pregled ili da  posaljem mail Natasi zarad zakazivanja regularnog termina?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Boki78 said:

Pozdrav Gorane,

 

Lanica Lybra 1.8 karavan. Od juce se cuje zujanje kada se volan okrece dok auto stoji. Zvuk se cuje kada je auto radio vec neko vreme i zagrejan je. Nakon ukljucivanja "hladnog" motora nista se ne cuje. Sta bi moglo biti, te da li je preporucljivo doci na jutarnji pregled ili da  posaljem mail Natasi zarad zakazivanja regularnog termina?

 

Samo se prijavite neko jutro od ponedeljka...7 i 30..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane.

Bio sam kod Sase za klimu.
Veli, da treba da se zameni hladnjak klime, i neki kompresioni ventil, ne valjaju oba pritiska.
Jedina dobra stvar je ,sto klima hladi,kada se vozi autoputem.
Ja se samo plasim ,da ne zamenimo i to,pa na kraju da ispadne i kompresor.
Koliko bi okvirno koŠtalo to zadovoljstvo?


Sent from my Mi 9T using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, xenon said:

Pozdrav Gorane.

Bio sam kod Sase za klimu.
Veli, da treba da se zameni hladnjak klime, i neki kompresioni ventil, ne valjaju oba pritiska.
Jedina dobra stvar je ,sto klima hladi,kada se vozi autoputem.
Ja se samo plasim ,da ne zamenimo i to,pa na kraju da ispadne i kompresor.
Koliko bi okvirno koŠtalo to zadovoljstvo?


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

Mora li bi da se cujemo od ponedeljka pa da proverimo cene delova.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od sledećeg ponedeljka?

Kad ste već tu na vezi, Šta može uzrokovati,malo teži ulazak u prvu brzinu.Sve radi normalno, kad se stisne kvačilo dva puta, ili skroz do kraja,a nekad iz prve udje lepo u prvu.Ostale brzine rade normalno?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Nikolicabg said:

Gorane dali može mala pomoć? Zeza me menjač teško ulazi u rikverc. Menjao sam mu oba cilindra. Upitanju je fiat Stilo 2003.jtd onaj slabiji motor. 

Gde se nalazi auto? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenutno sam u Grčkoj. Auto ide lepo, lepo viče ništa ne trza, kvačilo nije tvrdo. Imao sam problem da kada ga vozim preko 3000 obrtaja, kada stisnem kvačilo neće da vrati. Vratim ga rukom i onda radi normalno. Zamenu sam oba cilindra i više nemam taj problem, ali juče počeo da zeza rikverc.

 

 

Edited by neshaoct
pismo Foruma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema neke instant pomoci... Izbegavajte duga drzanja na kvacilu i polako kuci... Voleo bi da imam neki savet koji bi Vam pomogao... Gasite auto pri ubacivanju u rikverc ili prvo ubacite u prvu pa onda u rikverc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, koja bi bila cena za pregled kocnica i generalno auta; motor, kako vuce itd, kao i cena malog servisa? U pitanju je grande punto 2008. 1.3mjet 75KS ,hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, marens said:

Pozdrav, koja bi bila cena za pregled kocnica i generalno auta; motor, kako vuce itd, kao i cena malog servisa? U pitanju je grande punto 2008. 1.3mjet 75KS ,hvala!

Pregledi su besplatni.. A servis u zavisnosti od filtera goriva od  8700 do 9500 rsd. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goran. Ja sam gluv. Fiat stilo 3v 1.9 85 kw. Vozim i nesto miris, kao ne znam... Zbog mora zamena ulje ili dihtung ili ..., Ako mozes u subotu proveris moj auto? Kad vozim i uvek nesto miris kao gori.

Edited by Branislav7

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/13/2019 at 4:48 PM, Goran Zemun said:

Neki tocak je blokirao.. Ulje se pregrejalo i preslo u gasovito stanje... Pedala je propala... Cim se ulje ohladilo i ulje postalo tecno... I ne stisljivo... Pedala se vratila u normalu. Kontrolisite temperaturu tockova posebno zadnjih... I oprezno.. 

Evo da se javim, bezbedno se vratio sto je najvaznije, nije se vise desavao problem sa propadanjem kocnice, normalna voznja na autoputu i bez potezanja rucne na stajanci... kad budem dolazio na servis mozda bi trebalo pregledati kocnice i zameniti kociono ulje, verovatno nikada nije menjano i ko zna kakve je dobilo karakteristike posle toliko vremena.

Edited by milekontras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...