Jump to content
FAS Goran

dri

Members
  • Content Count

    106
  • Joined

  • Last visited

About dri

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nis

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Gotovo sad, ostao lip negde na e 75 [emoji4] Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  2. Meni je tablica zalepljena 3 god vec sa 3m trakom i nije problem. Onaj spojler nema sanse da drzi na autu, ako je auto cesto na autoputu. Jednostavno, previse trpi udar vetra. Spojler se ponasa kao jedro, sav vazduh skuplja ispred sebe Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  3. Ovu sa alija sam ja imao na 159, trajala je mesec dana, dok nije otpala na autoputu. Jednostavno 3m traka ne moze da drzi toliko da trpi konstantan udar vetra od 160 kmh. Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  4. Pozdrav Alfa Romeo 159 1.9 jtdm, 150 ks. Na oko 3.200 rpm u cetvrtoj, petoj i sestoj brzini upada u safe mode, upali se check engine. Posle ponovnog paljenja, auto radi ok. Iscita greske p0401 egr i p0237 map senzor. Na live parametrima turbina na oko 3.200 rpm prepunjava, predje 3 bar i auto upali check engine. Promenjen je map senzor, egr je 2 puta ciscen. Sumnja je pala na glavljenje geometrije turbine. Turbina ociscena, mada nije u nekom turbo servisu, vec u servisu koji je radio sve ove popravke i kao lepo je ociscena, bez glavljenja se pomera. Auto i dalje upada u safe mode. Da li otprilike neko ima ideju sta gledati dalje? Nisam iz bgd-a, ali ako je potrebno doci cu i do Vas. Pozdrav Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  5. Cini mi se da nece ni da krene da radi regeneraciju, mada videcu sutra. Auto se uglavnom vozi na otvorenom i uglavnom je na 3000 obrtaja. Mislim da mi se prvi put check engine javio bas u toku regeneracije, pre mozda 2 nedelje.
  6. Pozdrav Na mojoj 159 1.9 mjet, do sada je radio regeneraciju normalno, sve ok, medjutim u poslednjih mozda 1000 km nisam uspeo da vidim da radi regeneraciju i poclea je da se pali check engine lampica sa greskom map senzor i egr. Na logovima u tom trenutku se ocitava da turbina prepunjava. Na mozda 3300 obrtaja udje u safe mod, upali check engine i to je to. Na ocitavanju zapusenosti dpf-a, pise da je zapusen 96%. Da li moze da zbog zapusenosti dpf-a turbina prepunjava i ulazi u safe mod. Map senzor je stavljen nov, egr je ociscen, ali je problem ostao.
  7. Alfa 159 sportwagon, 1.9 jtdm, 150ks, pola kilometraze autoput konstantno 170kmh, pola cist grad, prva, druga... potrosnja 10.0 l/100km
  8. Sto bi se reklo narani svinje i nista ne diraj
  9. Kod mene na 159, 1.9 mjet, je isto oduvek bilo sa sipkom. Umazana siipka mnogo iznad maksimuma, ali ulje je na maksimumu. I tako traje godinama to. Normalna stvar
  10. Regeneracija kod mene je otprilike na 250 - 300 km, manje vise. Voznja cist grad. Bude regeneracija i na 500, ali to je kada tih 500 km predje na autoputu.
  11. Mislim da je i meni posle jedno 2-3.000 km pocela da lupa desna viljuska na 159 reparirana u kragujevcu. Mislio sam da se to samo meni desilo, jer do sada na svim automobilima na kojima sam kupovao delove za trap iz kragujevca je sve bilo ok. Ali izgleda da nisam jedinstveni slucaj
  12. Stigao Bilstein, u ponedeljak se montira pa cemo da vidimo Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  13. Zvao sam sve moguce i nemoguce radnje i situacija je: Bilstein B4 - 7.700 rsd Bilstein B6 - 20.000 rsd Kayaba excel g - 6.000 rsd Koni - nemaju za 159 Ostali amortizeri koji su mi nudjeni mislim da nisu ni za pisanje, neki japanparts i ostale marke. Mislim da cu da pazarim B4 Bilstein i to je to. Valjda im nece mnogo smetati krace opruge koje su na autu Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  14. Da da, b4 i excel g su klasa. Kayaba gas a just je isto amortizer koji bih uzeo u razmatranje, samo ne znam da li kod nas ima da se kupi
  15. Iako nije u pitanju fiat ili lancia, ali je bratska marka Alfa Romeo, postavicu pitanje ovde Nije usko vezano za marku, tako da ce verovatno i drugima dobro doci. Imam Alfu 159 sw 1.9 jtdm (110kw). Doslo je vreme za zamenu prednjih amortizera. Na alfi imam H&R opruge koje su spustile auto za 35 mm. Koje bi mi preporucili amortizere koji mogu da izdrze to? Gledao sam Kayabu i Bilstein. Kayaba excel g kosta oko 6 000 po komadu dok Bilstein B6 kosta 20 000 po komadu. Da li neko moze da mi kaze sta da radim po ovom pitanju? Da li je tolika razlika u ceni opravdana izmedju ova dva amortizera?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...