Jump to content
FAS Euroauto Goran

LDEX

Members
  • Content Count

    102
  • Joined

  • Last visited

About LDEX

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 05/28/1975

Contact Methods

  • MSN
    l_dex@hotmail.com
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Bgd

Recent Profile Visitors

3059 profile views
  1. sa spoljne strane nemam dugmeta niti segera. jel to znaci da probam na ova dva nacina sto sam procitao ovde, ako sam te dobro razumeo?
  2. ja imam punta keca, i naslon za glavu je pun i tapaciran bez rupa. da li on moze da se skine ili ne? ovde sam video dve varijante, jedna je sa stiskanjem sa strane i sa kljestima, koja kod mene vazi ako je neko probao?
  3. ljudi samo da vam javim sta sam uradio. bio sam na konsultacijama u par servisa za fijate, svuda su mi rekli kad su culi kako se cuje lupkanje da je sigurno radilica, iskren da budem i ja sam tako mislio. potom sam otisao kod drugara u servis i on je to potvrdio. medjutim on mi je predlozio sledece, da skinemo karter i da na licu mesta odozdole zamenimo letece lezajeve. posle toga ili ce nestati lupkanje ili ce biti isto sto bi u tom slucaju ukazivalo da je luft u pesnici klipa ili ti bolcnu. pristao sam da to uradimo. posle te zamene, lezajevi su bili standard, i sipao sam gusce ulje selenia hpx sve je ostalo isto. lupkanje je ostalo isto, sto znaci da je luf u klipu sto mnogo menja stvari, mogu da vozim . letece koje sam skinuo u opste nisu bili u losem stanju, za 200000km predjenih bili su odlicni. sad sa mirom vozim pa videcemo dal ce se nesto menjati, nadam se da ne.
  4. meni je pre par dana poceo da pravi problem sa radnom temperaturom. u pitanju je punto I, 1.2 8v 60ks. vozim ga vec 6 godina i nikad mi radna temperatura nije dolazila na pola, uvek je bila mm ili 2 pre polovine i to je to. ovih dana i na leru bez problema dodje do pola. menjao sam termostat i dalje isto, vodu ne gubim. ozracivao sam sistem vise puta i nista. jedino mi sad ostaje davac za ventilator koji radi ali mozda je pomerio granicu paljenja ventilatora ili mozda vodena pumpa koju nisam nikad menjao, mada nista ne grebe ili zvace kod pumpe. jel ima neko neki savet sta jos moze da bude?
  5. Htedoh isto da pitam, jel na ovom mom tipu motora moguce da se radilica cuma odozdole i da na taj nacin da zamenim lezajeve?
  6. Ma kod vise majstora cu da odem, da proverim, da cujem vise misljenja. Na leru auto radi savrseno kad si unutra kao da nije upaljen. Tek od 2000 pocinje i posle prestaje. Hoce da se cuje i kad naglo dam gas ali cujese u jednom momentu i posle ne. Kad pustim gas i on sam usporava i padaju obrtaji to se ne cuje. Sto se tice ulja evo vec 6 god. sipam seleniu gold, na 10000 mi potrosi oko pola litre. Trenutno mi je ulje tacno na pola i vreme je da ga menjam za 1000 km.
  7. Moj propust a tvoje pitanje na mestu:) U pitanju je punto I, 1.2, 60ks, 44kw.
  8. Kako da pocnem, obicno od pocetka:). Pa ovako, pre neki dan menjao sam termostat na kolima. Kad sam taj zahvat obavio i sve bilo ok upalio sam auto da izbacim vazduh i da sacekam da upali ventilator. Dok sam to cekao primetio sam, uhom, da u jednom momentu dok motor radi cujem cudan zvuk. Sa mojim skromnim znanjem o motorima i kolima cini mi se da cujem radilicu kako lupka:). To lupkanje se cuje samo u jednom momentu, provalio sam da to lupkanje pocinje na 2000 i traje do 2500 obrtaja i posle nema vise. Lampica od ulja mi se nikad nije palila od kako je auto kod mene. E sad sta mene interesuje, znam da dok se ne otvori ne zna se nista, dal ipak postoji neki nacin da se to proveri? Dal je moguce da to u opste nije to sto mislim, radilica, bas bih voleo da gresim? Takodje znam da u nekim slucajevima takav zvik moze da ima i bolcn na klipu kad ima luft, ako je to onda to moze tako da se vozi. Sta mi je ciniti, otvaranje mi ne gine na poslednjem mestu ali da probam nesto i pre toga ako moze? Inace auto ide i sve radi ok nemam nikakve druge probleme. Svaki savet i misljenje je dobro doslo i unaprede hvala.
  9. Ljudi imam problem, nadam se da cu vam dobro objasniti sta je i gde je problem. Na rezervoaru, gde ste postavlja plovak i pumpa za gorivo dolaze dva creva. Jedno je za odvod goriva i ide direktno na pumpu i to crevo ide do zadnjeg filtera za goriva kod rezervoara. Na tom crevu je problem, kad dam kontakt i upalim auto na njemu curi gorivo. Curi na luli, da je tako nazovem, koja je montirana na crevu i ona se navlaci na pumpu i na sebi ima kao osigurac da ne moze da se svuce. Oblozeno je gumom i curi bas na toj gumi. Dal to ima kao rezevni deo, celo to crevo do filtera ili samo da lula sa tim osiguracem, ili dal neko zna kako bi to mogao da resim bez toga, da bude ono navlacenje pa selna dal moze tako?
  10. Da li neko zna gde bi mogao da uradim sajtnu. Ulubio sam je u duzini oko 30cm, lim nigde nije pukao a farba je na par mesta popucala. Interesujeme dal to u opste moze da se uradi i dal neko zna nekog limara ili servis gde to mogu da uradim kako treba? Sajtna je zdrava pa necu da sad istruli pa da moram da menjam celu.
  11. nadam se da nije, na kraju krajeva vreme ce pokazati pa cu javiti ako bude vraceno na staro. navodno oba sredstva sluze za prava i trajna krpljenja, ali na tarabi svasta pise. videcemo tokom eksplatacije.
  12. resio sam problem magljenja soferke. kupio sam tecnost za krpljenje hladnjaka iznutra i uzeo sam neki prah, mozda aluminijum u prahu, i sve to surduknuo u hladnjak. ostavio da radi 15-20min. tako stoji u upustvu. evo vec tri dana grejanje na maksimumu i nema magljenja a greje. nadam se da ce tako ostati dugo dugo. evo da podelim iskustvo sa vama pa mozda nekom pomognem, sve je dobro ako ne mora da se skida cela tabla
  13. svi ovi saveti su ok, vecinu sam proverio. klapna ok, pare nema, vazduh pici ka soferci kad to namestim na prekidacu. nisam pametan, vodu gubim zato sto mi malo gubi na selni creva koje ide ka malom hladnjaku ali to je u motornom prostoru. evo jutos sam kad sam dosao ispred firme, da prostite, gurnuo ruku unutra i nista vlazno nisam napipao . u ovom slucaju bolje kad je suvo do creva se ne moze doci ni rukom jer je sve zatvoreno u plastici i tunelima, jedino sam po plastici osetio da je hladnjak topao. videcu sta cu da radim, nisam pametan. slobodno javite ako imate jos neku ideju sta moze da bude.
  14. ma proveravao sam to prosle zime i tada je bilo sve suvo, i tada sam imao isti problem. dal to moze da pravi problem? ima jedno mesto gde flisuje malo ali to je u motornom delu i zato mislim da gubim tecnost, mrzi me da se zezam oko toga jer je nepristupacno a gubitak vode nije velik. ako je zvekno mali hladnjak jer mogu to da resim sa nekim sredstvom za krpljenje hladnjaka iznutra, sipam a on sam nadje rupu i zacepi, pametna tehnologija:). znam da je maltret skidati sve to i krpiti mali hladnjak bas mi se to i ne radi iskren da budem.
  15. ne gubim tecnost, dolijem ponekad ali jako rekto jednom u 2 meseca po 100, 200 grama. nista ne isparava ne osecam antifriz, osetim ga samo na 2,3 sek kad rebacim na ful grejanje i to je to.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...