Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

I GTA i GTAm su bile na Goodwood-u 2021. godine, al' ipak snimak vožnje u kabini je iz ''umerenije'' - GTA:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouthyoutubenovi.jpg Motormouth: 2021. Alfa Romeo Giulia

 

2.0 sa 280 konja i pogonom na sve točkove:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Alfa Romeo Giulia GTAm

 

Pogledajte najekstremniju Alfu ikada napravljenu - Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio GTAm! To je i najskuplja Alfa koju možete kupiti, a Mat ju je detaljno upoznao kako bi video da li je to samo druga forma istog sadržaja, ili suštinski drugačiji auto. Ispod haube ćete pronaći 2.9 V6, baš kao i kod standardne Giulia Quadrifoglio, ali ovde proizvodi 30 konja više, tj. ukupno ima 540KS/600 Nm obrtnog momenta. Još niste impresionirani? Pa verujte nam, GTAm ima mnogo više od ovog blagog povećanja snage! Pogledajte video da biste saznali:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Giulia GTA rasprodata: priča o autentičnoj strasti

 

Alfa_Romeo_Giulia_GTA_zelena.jpg

  • Svi ekskluzivni modeli koji su deo GTA projekta pronašli su novi dom kod petsto ljubitelja modela.      
  • Alfa Romeo - simbol performansi i najmoćniji automobil koji je brend ikada proizveo - okončao je svoje putovanje ka tome da postane automobil za kolekcionare.
  • Projekat koji je sproveden, osmišljen i inspirisan prethodnikom iz 1965. koji je proizvela Autodelta u Areseu.  

Kako god da se pogleda, Giulia GTA je sada kolekcionarski model. Model je međunarodnim medijima predstavljen u maju, a 500 numerisanih automobila je sada rasprodato kupcima iz svih krajeva sveta, uključujući značajan broj iz Kine, Japana i Australije, što ga čini komercijalnim uspehom na međunarodnim nivou. Kao priča o autentičnoj strasti, bio je to projekat sa snažnom emocionalnom komponentom, koji je proizveo ne samo automobil za ljubitelje brenda, već i za one koji vole sportske automobile generalno. Kada je Alfa Romeo odlučio da napravi omaž svojim fanovima kao deo proslave 110. godišnjice, ideja se odmah okrenula ka modelu Giulia GTA iz 1965. godine, jednom od najpoznatijih i uspešnijih automobila u istoriji brenda.  

 

Projekat inspirisan modelom Giulia GTA 1965 

Autodelta Racing Team razvio je model 1965 GTA na stazi Baloko (Balocco), gde je tim mehaničara radio prekovremeno na projektu koji je učinio taj prepoznatljivi automobil pravim trkačkim vozilom. Slično tome, tim koji je napravio današnji model Giulia GTA radio je na projektu na neobičan način, trudeći se da vrati u život poglavlje iz istorije brenda Alfa Romeo vredno pamćenja. Inženjeri i mehaničari radili su na projektu - sa kodnim imenom ''the Monster'' - na istim mestima gde je osmišljena i Giulia iz '65. U tom duhu, GTA sada nosi isti istorijski Autodelta znak. Model 1965. Giulia GTA proizveden je u 500 primeraka, broj koji je potreban za odobrenje sportskog automobila u klasi Grupa 2 Turismo, u isto vreme je i broj ekskluzivnih automobila rezervisanih za prave ljubitelje brenda. 

 

Afinitet ne prestaje tu i odnosi se i na tehničku stranu projekta. U pogledu alleggerimento (smanjenja težine), tim je radio na posebnim dizajnerskim elementima za oba automobila, uključujući kvake, prozore i felne (koje su napravljene od magnezijumske legure na modelu GTA iz 1965, a današnji ekvivalent ima specifičan dizajn sa jednom maticom, inspirisan Formulom 1 - što je jedinstveno rešenje u klasi putnih sedana). Treba pomenuti i lake materijale koji su korišćeni za karoseriju (Peraluman 25 u modelu GTA iz 1965, a opsežna upotreba ugljeničkih vlakana u modernom modelu). Dodatna prednost u pogledu aerodinamičnosti je dodatak usisnika za vazduh na oba modela. Ta oblast je još bila na početku u 1965. dok današnji GTA model uživa pogodnosti saradnje sa kompanijom Sauber Engineering i 50 godina iskustva u moto-sportu, kao aktivan učesnik u dizajnu, radu na prototipima i proizvodnji aerodinamičnih komponenti, zahvaljujući sopstvenom vetro-tunelu - jednom od najnaprednijih u Evropi.

 

Konačna sličnost između dva modela je podrška koji su pružili stručnjaci za performanse: vozači Teodoro Zecoli i Andrea de Adamič, čiji najveći uspesi su bili u modelu Giulia GTA; i dva trkača tima Alfa Romeo Racing F1, Antonio Đovinaci i Kimi Rajkonen, koji su imali aktivnu ulogu u testiranju na stazi tokom kojeg su pružili dragocene uvide, posebno o aerodinamičnim komponentama automobila i upravljanju.  Konzistentnost rada u prošlosti omogućio je poseban element koji je uvek bio odlika Alfa Romeo kreacija: funkcionalna lepota. Jedinstven dizajn, zasnovan na veštoj kombinaciji oblika i funkcije. I zaista, stil automobila mora da odgovara opštem principu lepote, da prevaziđe prolazak vremena, dok zadržava funkcionalnost, zahvaljujući aerodinamičnosti i mehaničkoj efikasnosti. Ovu maksimu u potpunosti otelotvoruje novi model Giulia GTA. 

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: Alfa Romeo Giulia GTAm

 

Legendarna skraćenica GTA vratila se na Alfa Romeo.

U pitanju je skraćenica od Gran Turismo Alleggerita u kojoj, ključno ''Alleggerita'' znači ''olakšan''. To je jako izmenjena verzija Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, kao npr. BMW M4 GTS ili Jaguar XE SV Project 8. Biće ih napravljeno samo 500 komada i sve su već prodate. Zapravo, postoje dve varijante - GTA i GTAm. U videu je ova poslednja koja je čak i dodatno ''tvrđa'' od GTA jer ima zaštitni kavez na mestu gde su nekad bila zadnja sedišta, trkačka prednja sedišta sa šest tačaka za vezivanje pojasa, i još manje težine. Sa 1.540 kilograma je celih 100 kg lakša od Quadrifoglio verzije.

 

Giulia GTAm, kaže Alfa, ''pravi je superautomobil za svakodnevnu upotrebu''. Kako bi to proverio, Matt Prior je odveo ovu Giuliu na sveobuhvatno putovanje, od autoputa do lokalnih puteva: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulia GT Junior

 

alfa junior giulia01.jpg

 

Alfa Romeo je Giuliu ponudio u još jednoj specijalnoj ediciji, i to kao Giulia GT Junior koja je napravljena u čast nekadašnjeg modela GT 1300 Junior. Kao baza za Giuliu GT Junior je poslužio model sa sportskim Veloce paketom opreme. Giulia GT Junior u Nemačkoj startuje po ceni od 63.000 evra, ima narandžastu boju, crne alu točkove, GT Junior oznake u unutrašnjosti, aluminijumske pedale... 

 

alfa junior giulia02.jpg

 

U ponudi motora za ovakvu Giuliu su 2.2 turbo-dizelaš sa 210KS i 2.0 turbo-benzinac sa 280KS, oba sa 8-stepenim automatikom i pogonom na zadnje ili sva četiri točka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart Alfa Giulia QV600

 

manhart giulia04.jpg

 

Manhart je napoznatiji po modifikacijama modela Audija, Mercedesa i BMW-a, ali i ova njihova Alfa Giulia i te kako privlači pažnju.

 

manhart giulia03.jpg

 

Manhart Giulia QV600 raspolaže sa čak 653KS i 790 Nm, dok se najveća brzina procenjuje na 325 km/h.

 

manhart giulia02.jpg

 

Tu su između ostalog i Remus sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje i kočnice, novi točkovi od 20 inča, kao i karakteristične Manhart trkačke trake.

 

manhart g01.jpg

 

Manhart Giulia QV600 košta 119.500 evra, a u planu je samo 10 primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulia trijumfovala u Nemačkoj na dodeli ''Sport Auto'' nagrada za 2021.

 

Giulia_GTAm_(2).jpg

  • Alfa Romeo Giulia zauzela je prva tri mesta na takmičenju, po izboru čitalaca nemačkog magazina Sport Auto.
  • Ograničena serija modela Giulia GTAm osvojila je nagradu u kategoriji ;;Sedani/karavani serijske proizvodnje sa cenom preko 100.000 evra'' u takmičenju za uvežene automobile.
  • Po peti put za redom, čitaoci su krunisali model Giulia Quadrifoglio kao najbolji uvozni automobil u kategoriji ''Sedani/karavani serijske proizvodnje sa cenom ispod 100.000 evra''.
  • Alfa Romeo Giulia Veloce popela se na vrh rang liste za uvozne automobile u kategoriji ''Sedani/karavni serijske proizvodnje sa cenom ispod 75.000 evra''.

Alfa Romeo Giulia osvojila je prvo mesto u tri kategorije na takmičenju za ''Sport Auto'' nagradu. Ovaj uspeh potvrđuje da je italijanski sedan jedan od najpopularnijih automobila među čitaocima istaknutog specijalizovanog magazina Sport Auto, koji je redovno dodeljivao nagrade modelu Alfa Romeo Giulia prethodnih godina. 

 

Giulia_GTAm_(1).jpg Giulia_GTAm_(3).jpg Home_Page.jpg

 

''Sport Auto'' nagrada odlično oslikava raspoloženje ljubitelja sportskih automobila u Nemačkoj, gde je entuzijazam za modelom Alfa Romeo Giulia neprekidan. U kategoriji ''Sedani/karavani serijske proizvodnje sa cenom ispod 75.000 evra'' za uvozne automobile, prvo mesto osvojila je Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce sa 280 KS. Po peti put za redom, model Giulia Quadrifoglio osvojio je prvo mesto u kategoriji ''Sedani/karavani serijske proizvodnje sa cenom ispod 100.000 evra''. Model Giulia Quadrifoglio opremljen je Alfa Romeo 2,9 V6 Bi-Turbo motorom od 510 KS.

 

 Italian_Flag_(1).jpg GiuliaGTAm.jpg Italian_Flag_(2).jpg

 

U konkurenciji uvoznih automobila za titulu ''Sedani/karavani serijske produkcije s cenom preko 100.000 evra'', većina čitalaca glasala je za model Alfa Romeo Giulia GTA. Proizveden je u samo 500 numerisanih primeraka, a poznati akronim u nazivu modela Giulia GTA. ''Gran Turismo Alleggerita'', omaž je jednom od najlegendarnijih automobila u slavnoj istoriji brenda: modelu Giulia Sprint GTA iz 1965. Sa opsežnom upotrebom ultralakih materijala, težina modela Giulia GTA je smanjenja za 100 kg u poređenju sa modelom Giulia Quadrifoglio, a pokreće je unapređena verzija Alfa Romeo 2.9 V6 Bi-Turbo motora od 540 KS, sa najboljim u klasi odnosom težine i snage od 187 KS/L. Takođe isporučuje izvanredne performanse na stazi, u pogledu vremena i ubrzanja. Aerodinamika je posebno dizajnirana, uz pomoć tehničkog iskustva dobijenog direktno iz Formule 1, zahvaljujući saradnji sa kompanijom Sauber Engineering. 

 

Giulia_GTAm_(4).jpg Giulia_GTAm_(5).jpg Giulia_GTAm_(6).jpg Giulia_GTAm_(7).jpg

 

Takmičenje za ''Sport Auto'' nagradu za 2021. ove godine je održano po 29. put. Više od 15.400 čitalaca magazina Sport Auto iskazalo je svoje mišljenje glasajući na izboru od 234 automobila, u 28 kategorija.

 

 Giulia_GTAm_Etna_Red_(1).jpg

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulia u budućnosti kao električna limuzina

 

alfa ev.jpg

 

Alfa Romeo Giulia će se nuditi i u budućnosti, ali će njen naslednik imati električni pogon.

To je za medije nagovestio Alfin šef Jean-Philippe Imparato, koji je najavio da će u sklopu planova o potpunoj elektrifikaciji brenda prvi električni Alfa Romeo SUV na tržište stići tokom 2024. godine. Mada je kompanija fokusirana na električne SUV modele, u paleti ipak ima mesta i za potpuno električni sedan kakav će biti električna Giulia. Električna Giulia će koristiti Stellantisovu STLA Large platformu (biće dostupna sa baterijama od 101 do 118 kWh i dometom do 800 km), dok bi najsnažnija verzija Giulia Quadrifoglio najverovatnije trebalo da dobije dva elektromotora i pogon na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

harry.jpg Harry'sGarage: Alfa Romeo Giulia GTAm

 

Pojašnjena u detalje, sa sve istorijskim aspektom...ali i kroz poređenje sa Jaguarom XE Project 8:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...