Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

2 hours ago, dekirs said:

Na kraju krajeva, ovi ce postovi ostati, pa cemo se prisetiti za godinu dve, tri da li se nesto promenilo. :D

Šta ćemo da vidimo za godinu-dve?

Šta kada smo i ti i ja rekli da fabrika ne može da živi od GTA verzije, niti je napravljena zbog toga. Šta onda ima da čekamo da vidimo? Od GTA fabrika ne može da živi, ali GTA treba da ima.

Naša razlika u mišljenjima nije u tome što ja mislim da fabrika može da živi od GTA, a ti eto misliš da ne može. Ne, i ti i ja mislimo da ne može, tako smo i napisali.

Kao što kaže @horvat  ''ovo nije novi model i ne menja planove novih modela, niti je nastao umesto nekog modela. Ovo je samo jedna malo specijalnija izvedba postojeceg modela, izbacena eto bas na rodjendan...'' Kao što smo rekli, fabrika će živeti bolje ako izbaci modele koje su ili već pokazali, ili ih trenutno vozaju maskirane po putevima Evrope...

 

Razlika u mišljenjima nastaje što ti misliš da postoje nekakve ''prodajne kvalifikacije'' da bi neko mogao da pravi sportsku verziju u limitiranoj seriji, a ja smatram da Alfi nikakve takve kvalifikacije ne trebaju. Ti misliš da Alfa treba prvo da proda jedno 150k klotara, pa onda jedno 100k-150k firmama i rent-a-car kompanijama, pa još jedno 100k koje nisu klotare...i tek tada treba da pravi Giulia GTA verziju, jer se eto tim prodajama ''kvalifikovala''. To je bezveze, tako autoindustrija ne radi.

Nigde, ni na jednom specijalizovanom stranom sajtu u uredničkim/novinarskim tekstovima o GTA nećeš naći stav da Alfa nema šta da pravi GTA jer ukupno proda 100k automobila za celu godinu...to niko nigde nije napisao. Zašto niko od ljudi koji prate autoindustirju, znaju o tome mnogo više od tebe i mene, to nije napisao???

Ne znam zašto isto tako nisi kritikovao i QV verziju Giulie...ista je stvar...tj. 100 kila, 30 konja i 5 cm uži trag točkova razlike... :D:D 

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na ovo sto je Deki rekao... Nisam bas za poredjenje sa Skodom, jer Alfa ipak treba da se diferencira sportskim duhom, sportskom istorijom, performansama... Ima doduse i Skoda svoju istoriju, ali totalno drugaciju, koju je Vagen okrenuo preuzimanjem... Ali treba izvuci neke pouke i iz takvog pristupa trzistu.

Drugo, Alfa nikada nije gadjala, niti je imala neku znacajnu prodaju, niti je to realno bio premium brand u smislu kakvim se danas smatra velika trojka. Sto se prodaje tice, od 90-ih naovamo, to se uglavnom kretalo 100.000-150.000 komada u Evropi. Sa pikovima 1990. i 2001., na trunku preko 200.000 komada. Zabrinjavajuce je sto je od 2012. taj broj konstantno ispod 100.000, zadnje 3 godine u konstantnom padu. I sto je prosla godina tek zavrsena katastrofalno, sa ubedljivo najgorim rezultatom prodaje od 54.000 komada.

Definitivno je potrebna neka radikalna promena. A ne da se kaze "e sad smo premium", sa premium cenom, a trziste odavno izgubljeno. Prvo mi na pamet pada pristup kao sa 156 i 147 - korektni i lepi automobili za svoje doba, sa kojima se nije toliko busalo i ulazilo u klinc da su premium (bar koliko ja pamtim). A opet su (za cifre Alfe) imali konstantnu i lepu prodaju od po cca 100.000 komada u duzem periodu. Pa polako krenes od toga i vracas ime i poziciju. Nisu se ni Audi ni BMW u startu etablirali kao premium, nego godinama, kvalitetom, raznovrsnom ponudom verzija, opreme, sticali taj status...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct

Covece ti si rekao da je ovo dobro za kompaniju podize imidz, brend raste itd.

Ja sam rekao videcemo za 2,3 godine da li ce nesto bolje da bude. Videcemo da li ce prodati vise Steliva, Djulija, Tonale-a cega god. Nisam rekao da ce da zarade milijarde od GTA.

 

Ne, ja sam rekao da trebaju da naprave kvalitetan automobil, klotare nisam spominjao i prodaju firmama. Treba da prave kvalitetne automobile u vise razlicitih segmenata i da privuku ljude dobrim automobilima sa okej cenom i marketingom. 

Od stare slave se ne zivi. A cisto sumnjam da i ti i ja znamo kako funkcionise autoindustrija ;)

Mani me novinarskih tekstova, ko da je problem nekome da plati novinarske tekstove. Nemo' da zajebavas :) Pisu sta im se kaze, i koliko im se kesa odresi.

Zato sto je Djulija trebala da bude prekretnica a ocigledno nije bila. Onda dobijes GTA umesto da se nadamo nekoj novoj Djulijeti, Mitu, sportwagonu u Giulia izvedbi itd. 

 

Svoje misljenje sam rekao a vidimo se opet na ovoj temi za 2,3 godine sa brojkama u prodaji.

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Ivan said:

Slazem se sa Dekijem, Skodu je izvukla iskljucivo saradnja sa Vagenom, slican pristup trzistu, dosta muzike za malo para (narocito u periodu kada se gradio imidz), flotna prodaja... Zato su danas tu gde jesu i treba im skinuti kapu.

Nije poenta šta je napravilo današnju Škodu, to je svima koji išta prate o autoindustriji jasno:

13 hours ago, neshaoct said:

Zbog dobrog imidža brenda koji je izgrađen za to vreme zahvaljujući i vRS verzijama (ne samo njima)...

Poenta je u postojanju vRS verzije od samog početka.

Nisu oni prvo prodali milion kola, izbacili 5 modela pa tek onda rešili da prave vRS, nego su počeli da je prave u vreme kada su imali samo raspalu Feliciju koja je trulila posle 3-4-5 godina...e, u to vreme Škoda pravi i vRS verziju Octavie. To je poenta...niko tada nije Škodi rekao ''šta će vam vRS, imate samo Feliciju'', ili ''do bukvalno juče ste pravili Favorit, sad bi odma' sportski auto'', ili ''obogatite prvo ponudu modela''.

 

 

Edited by neshaoct
gramatička greška

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skodu je izvukao Vagenov mentalitet i pristup. Taj VRS ima jedno 1000 puta manji marketinski uticaj nego ime GTI, na prosecnog kupca ili flotnu prodaju. A jos manje je to vredelo u vreme kada ih je preuzeo Vagen.

Pogledajte bilo koju klasu, pa Nemci imaju gomilu predstavnika u svakom segmentu, a u prilicno njih bilo kakve sportske izvedbe ljude apsolutno ne zanimaju. Pogotovo vazi za Crossovere koji pobise sve druge klase i koje kupuje totalno druga klijentela, da ne offujem posto je tema o Giulii.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, dekirs said:

Svoje misljenje sam rekao a vidimo se opet na ovoj temi za 2,3 godine sa brojkama u prodaji.

Te brojke će biti veće ako izađu novi modeli. Ako ne izađu, logićno da neće biti veće.

Nema tu šta da se čeka, već se zna. :thumbup: 

 

25 minutes ago, dekirs said:

Videcemo da li ce prodati vise Steliva, Djulija, Tonale-a cega god. Nisam rekao da ce da zarade milijarde od GTA.

Ti kao da nećeš da razumeš da će zbog postojanja Giulie GTA svaki Tonale biti skuplji nego što bi inače bio...ili bilo koji drugi model koji izbace (ako izbace). Ne moraju da ih prodaju više nego što bi inače, nego skuplje.

 

25 minutes ago, dekirs said:

Mani me novinarskih tekstova, ko da je problem nekome da plati novinarske tekstove. Nemo' da zajebavas :) Pisu sta im se kaze, i koliko im se kesa odresi.

E, sigurno je to razlog zašto niko drugi ne piše da Alfa nema šta da pravi GTA kada proda 100k automobila godišnje... :D 

 

Niko nikome ne plaća ni evro za tekstove o ograničenim limitiranim serijama. Nijedan proizvođač takvih automobila.

Ne plaćaju jer nemaju potrebe pošto se sve te limitirane serije prodaju bez problema. Baš je Alfa (ili bilo ko drugi) platio da pišu samo dobre stvari o GTA jer inače jadna Alfa ne bi mogla da proda svih 500 komada, šta li :wacko: da nema takvih tekstova, pa brže bolje tutnuli u džep svakome da pišu lepo o GTA.

To se radi za ''mainstream'' modele (nosioce prodaje jer oni dosta utiču na bilans fabrike), što Giulia GTA nije. I, može da se radi samo kod jednog broja novinara, ne i kod svih.

 

25 minutes ago, dekirs said:

Covece ti si rekao da je ovo dobro za kompaniju podize imidz, brend raste itd.

Naravno da jeste dobro. :thumbup: 

 

 

Edited by neshaoct
gramatička greška

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoda je pravila automobile godinama pre alfe, imaju tradiciju i oni, pa ih je drugi svetski rat razbucao i skoro pola veka se nisu oporavili.

 

Pali su u ocima ljudi na nivo krsa i sprdnje, pa su se mic po mic popeli na nivo kvalitetnog i ozbiljnog auta. Ako oni mogu da izbacuju nove modele svakih nekoliko godina i da konstantno sire gamu vozila pa onda treba da moze i alfa romeo.

 

Imam osecaj da sa alfom hoce odma da kesiraju i zarad na racun imena najvise, a gradjenje imidza i game mic po mic za 10-15-20g ih ne zanima uopste, vec samo ako moze odma sada odma.

 

Image result for alfa romeo plan

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Ivan said:

Taj VRS ima jedno 1000 puta manji uticaj nego ime GTI, na prosecnog kupca ili flotnu prodaju. A jos manje je vredelo u vreme kada ih je preuzeo Vagen.

Ali, bez obzira na to, budale iz VW-a rekoše onim drugim budalama iz Škode da ima da prave vRS verziju Octavie odmah od samog početka...iako ne utiče na ništa, nema značaj bilo kakav, nije važno nikome... :D  al' ima da se pravi odmah. B)

 

5 minutes ago, vagenovac said:

...pa su se mic po mic popeli na nivo kvalitetnog i ozbiljnog auta. Ako oni mogu da izbacuju nove modele svakih nekoliko godina i da konstantno sire gamu vozila pa onda treba da moze i alfa romeo.

Tačno.

Alfi trebaju novi modeli i njihov kontinuitet. Ne samo da izađe nov model i kad mu dođe vreme za naslednika - nema ga par godina u najboljem slučaju. Novi modeli plus njihov kontinuitet.

Postojanje GTA niti smeta tome, niti umanjuje tu potrebu, niti menja sve to...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa je ko Zastava :D Napravi model, reklamira ga, uradi ogromne uspehe sa probijanjem na razna trzista, 6 meseci kasnije zaboravi da proizvodi aute :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, neshaoct said:

Ali, bez obzira na to, budale iz VW-a rekoše onim drugim budalama iz Škode da ima da prave vRS verziju Octavie odmah od samog početka...iako ne utiče na ništa, nema značaj bilo kakav, nije važno nikome... :D

Ne kazem ja da nesto tako nije dobro za imidz. Daleko od toga, moze samo da doprinese. Ali da nije presudno za neke vece prodajne cifre koje Alfi fale.

24 minutes ago, dekirs said:

Ja sam rekao videcemo za 2,3 godine da li ce nesto bolje da bude.

Pricamo mi to jos od 2012. kada je 159 stala. Najiskrenije sam se nadao da ce Giulia i Stelvio pre svega tehnologijom i u nekom medjusegmentu sa cenom da "razvale", pokrenu novi talas Alfe koji ce doneti i nove modele... Ali mi kao entuzijasti ne znamo nista, pricamo u prazno godinama, menadzeri su oni koji su skolovani i placeni da odlucuju, a praksa kaze ovako (1 slika, 1000 reci):

 

Untitled.thumb.png.349112a3ebb23075d1d30242075a7723.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, dekirs said:

Nego, sta je sa levim tockom na 1:14 O.o

U jbt, neko nije dobro zasarafio :D A jos su se hvalili kako je onaj 'single bolt' sistem za sarafljenje tockova :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Ivan said:

Ali da nije presudno za neke vece prodajne cifre koje Alfi fale.

Tačno, zato i pišem da je suština u novim modelima:

11 minutes ago, neshaoct said:

Alfi trebaju novi modeli i njihov kontinuitet. Ne samo da izađe nov model i kad mu dođe vreme za naslednika - nema ga par godina u najboljem slučaju. Novi modeli plus njihov kontinuitet.

Postojanje GTA niti smeta tome, niti umanjuje tu potrebu, niti menja sve to...

Jedino mi nije jasan ''hejt'' prema verziji jednog modela koja niti neutrališe potrebu da Alfa izbacuje nove modele, niti smeta tome (ne troši pare od toga jer iznosi nisu ni uporedivi čak), niti može da zameni sve te modele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije toliko hejt nego zal kad vidimo da imaju pare i trose na stvare gde su vec pokidali, a za novu djulijetu nema para vec godinama, ako ne odloze/otkazu model kao sto radili vec.

 

Meni je zao kada vidim da se ne posvecuje paznja onim modelima koje bih realno kupio.

 

Neka alfa pocne da radi male serije automobila sa snaznim motorima kao maserati, bilo sta, samo ne ovo, jer ocigledno ne ide...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne vidim da iko hejtuje i da je bilo sta lose napisao za sportsku verziju Giulie? Cak i prvi napisah da mi odlicno izgleda, pogotovo "obicnija" GTA i drago mi je da Alfa stancuje modele i verzije, to je poenta trke. Koliko citam temu, komentari su krenuli od toga da Alfi treba i dosta drugih stvari da bi povecala prodajne cifre, a ovo je samo kap u tom marketinskom ratu.

I u tome vidim samo dobru nameru i misljenje ljudi o jednom od zabarskih brendova. Isto smo pricali i za Lanciu pre 10 godina i eto kako je (maltene) zavrsila, isto su menadzeri znali bolje. A ja recimo obozavam Lanciu zbog WRC istorije, koja vecinu ljudi i ne zanima. Eno razvalih se da napisem onaj tekst o Delti ECV - i koliko citanja ima (pri tome ne mislim nista lose, nego vecinu to jednostavno ne zanima, uradio sam iz entuzijazma)? Malo vecim procentom ce i GTA uticati na prodaju Alfe :) .

Nije mi jasno ako se bilo ko, za bilo sta na forumu prima i "hejtuje". Caskamo o svom hobiju i gomili lima i plastike :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Giulietta je toliko važna da još malo pa hatchback ili karavan C segmenta neće biti u TOP 20 prodaje modele u Italiji. Gnojf i Tipo se drže tu negdje na rubu.

 

Stvar je što planovi za bilo kojeg proizvođača automobila kreću sa domicilnim tržištem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, Ivan said:

Ja ne vidim da iko hejtuje i da je bilo sta lose napisao za sportsku verziju Giulie?

20 hours ago, dekirs said:

Brate, cekaj.. 

Napravili su isti auto sa silnim plastikama cipovan na 620ks.

Cititacu velikog Dragana Torbicu: "Sta ti decko radis". 

:D 

 

Postojanje, ili nepostojanje Giulie GTA ne smeta izlasku novih Alfa modela, niti umanjuje potrebu za njima, niti menja sve njih. Deki se ''obrušio'' na GTA kao da sada zbog nje neće biti ničega... :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi me skapirao a i nemam zivaca da ti objasnjavam. Guras svoju pricu, dzabe kucati :)

Procitaj opet sve moje postove i videces da nemam nista protiv GTA kao automobilu i izvedbi.. Isto tako sam i rekao da nam trebaju novi modeli, veca prodaja itd itd.. 

Ti bre kao da si placen da botujes za FCA :D

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da će se neki uvrijediti ali meni je bezveze kada netko kaže kako su nabacali plastike na ovaj auto. Kakve plastike? O čemu vi pričate?

 

 

Edited by neshaoct
rečnik

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, dekirs said:

Procitaj opet sve moje postove i videces da nemam nista protiv GTA kao automobilu i izvedbi.. Isto tako sam i rekao da nam trebaju novi modeli, veca prodaja itd itd.. 

Pa, šta smo onda kuckali ako mislimo isto? :D 

 

Kad se pogleda po pitanju struje npr. ovo ili ovo (iako jedan auto nije, a drugi još kako jeste direktna konkurencija), možda bi ''nedostatak struje'' mogla biti glavna zamerka za Giuliu generalno, pa tako i za GTA...ali to otvara niz pitanja kao npr. može li platforma to uopšte da podrži makar u nekom ''mild hybrid'' obliku, da li bi onda uopšte bila manja masa i zašto onda praviti GTA ako nije manje mase od verzije koja nije GTA, ima li nagoveštaja o nasledniku koji bi imao ''struju'', itd, itd...tj. to su sve priče koje imaju mesta na temi o Giulia.

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...