Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

26 minutes ago, N.N. said:

Pola od 135 000 je? U najboljem slučaju su mogli proizvesti toliko Giulia. 

Inzenjer sam, pa mi slabo ide matematika :D - valjda ovoliko koliko smo svi zajedno pisali:

 

On 11/5/2015 at 2:07 PM, N.N. said:
Quote

IHS Automotive in its latest forecast predicts that Alfa will reach slightly more than 230,000 annual sales by 2018, up from 68,000 last year. Just under 50,000 of those sales will be Giulias and about 23,000 will be Giulia-based SUV, the firm forecasts.

Opet se poziva na IHS koji je poslovično u krivu kod FCA. Rekao sam ja, plan proizvodnje je 80k Giulia na godinu.

A vremenom je sve to, nazalost, menjano. U Alfi su godisnje gadjali 400.000 globalno, 80.000 Giulia. Ovi su ih maltene prepolovili sa predvidjanjima, pa ispade da su i oni nazalost bili vise nego optimisticni. 2019. je Giulia bila na pomenutih nepunih 11.000, Stelvio na nepunih 27.000, tj. ukupno 38.000 (apropo price pola od 135.000). Da ne idem unazad po temi (sve i dalje stoji) i ne vadim gomilu stvari koje smo citirali i o kojima smo caskali, najave modela, potpuno novi line-up, a koje su se ispostavile kao debelo nedostizne. Najtuznije je sto je i pored ulaganja i razvoja novih proizvoda, ukupna prodaja brenda u Evropi u 2019. - bila losija nego prodaja u 2014. kada su bili bez i jednog najavljenog/novog modela:

 

Untitled.thumb.png.94494497a7833809b3fef7cf77586800.png

31 minutes ago, N.N. said:

Možda se ne prodaje dobro no to ne znači da je loš auto.

Ne vidim da je to iko ovde napisao? Svi pisemo upravo suprotno, a da to nazalost nije ispraceno odgovarajucom prodajom. Imali su sitnih (a meni totalno nebitnih) primedbi, Giulia je tehnicki sjajan proizvod. Na sve to, licno vrlo dobro poznajem istorijat Alfe i veliki sam postovalac njihovog tehnickog doprinosa i inovacija, sportskih rezultata... Isto vazi i za Lanciu (kao klinac sam krajem 80-ih i 90-ih "gutao" WRC i kompletnu tehniku vezanu za isti). Tako da mislim da bar za toliko imamo "podlogu" da se interno nasalimo apropo plocica sa numeracijom, a da to ne bude shvaceno pogresno ;) . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lancia je ugašena prije 1970. skupa sa R&D odjelom. Lancia Beta pa sve dalje su Fiati. Luksuznije ili sportskije verzije Fiata.

 

Alfin R&D je sa druge strane ugašen tek 2009. ili 2010. godine. Zadnji motor koji su razvili je bio 1750 TBi. To je bio R&D u Areseu.

Tada su razvijali i 2.7 V6 turbo te 3.3 V6 bi turbo čiji je razvoj ugašen sa preuzimanjem Chryslera.

Pokojni Sergio Marchionne je dugo imao plan spariti Alfu i Maserati. Njemu cilj nisu bili Alfiati. No tada pred 10 do 15 godina je falilo novca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

carscom.jpg Cars.com video: Test 2020. Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

 

Restajling verzija koja se pre svega primeti unutra i to u vidu novog infotainment sistema:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je sad vanredna situacija, ali...

U aprilu Giulia na cca 250 komada, Stelvio na 350, matora Giulietta na nepunih 200...

Znaci kompletan Alfa brand u Evropi je bio na celih 800 komada :blink: , u Corona aprilu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mi jasno zašto ova kola ne uradiše i u karavan izvedbi. Siguran sam da bi ukupna prodaja do sada bila dvostruko veća.

A što se tiče martovskog i aprilskog pada, da corona je, ali veliki pad je bio već i 2019. godine (u odnosu na 2018. ), a pandemije tada nije bilo, tako da se za Giuliu i njene prodajne razultate za ovu godinu crno pisalo i bez pandemije ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam siguran. Zapravo sam siguran da bi ujelo prodaju limuzine i Stelvia, a dodatno ulaganje samo za karavan je cca 400 milijuna eura ako ne i više.

 

Baš gledam prodajno proizvodne rezultate Tipa u 2019. Izgleda da je skoro čitav pad prodaje spao na leđa karavana dok se hatchback drži. Toliko o karavan mitu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam prvi put uzivo video Quadrifoglio verziju i to onu pravu, sa Rosso Corsa bojom :D 

Prosla kroz Bogatic, NS table, vozila neka devojka :D 

Nema tu neke dileme, meni licno najlepsi auto na trzistu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/1/2020 at 5:26 PM, moron said:

Ne slažem se, ali, "poštujem"  :)

Ima mnogo stvari koje zamjeram ljudima u FCA oko nepostojanja Alfinih modela ali Giulia "mrtvačka kola" nije jedan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre neki dan tokom proslave 110 godina Alfa Romeo - evo kako Giulia GTAm zvuči, i malo izbliza detalja onako kako bi ih svako od nas snimio fonom :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na ovogodišnjoj trci 24 sata Nirburgringa i Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

 

alfa giulia n.jpg

 

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio je jedan od mnogobrojnih automobila koji će krajem septembra krenuti u iscrpljujuću 24-satnu jurnjavu u trci izdržljivosti. Iz dobro poznatih razloga (Covid-19) i čuvena trka izdržljivosti koja je trebalo da se održi u maju odložena je za 26. septembar, a među učesnicima ovogodišnjeg izdanja 24 sata Nirburgringa (čija kompleksnost umesto tri uključuje četiri vozača) biće i italijanska ekipa Scuderia del Portello čiji (italijanski) vozači će deliti trkački Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio.

 

Za izazove Nirburgringa najsnažniju Giuliu koju pokreće Ferrarijev 2.9 litarski BiTurbo V6 (510 KS) pripremili su specijalisti iz ''Lanza Motorsporta'', a automobil koji će voziti Mauro Simoncini, Ugo Vicenzi, Alberto Carobbio i Bruno Barbaro u svom trkačkom izdanju raspolaže sa 520 konjskih snaga i svrstan je u kategoriju SP8T. Nešto više konjskih snaga u odnosu na drumsku Giuliju QV u ovom slučaju zaduženo je za znatno manje kilograma (minus 200), a izvršena testiranja pokazala su da trkačka verzija od 0 do 100 km/h stiže za 3.2 sekunde i razvija 322 km/h. Mauro Simoncini je pre 20 godina na istoj trci bio među vozačima koji su delili Alfu 155 V6, a ostaje nam da sačekamo i vidimo kako će se italijanski automobil sa italijanskom posadom snaći među šarolikom ''divljom hordom'' koja će početkom jeseni krenuti po svoj komad slave.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija video: Alfa Romeo Giulia 2.2 JTD

 

Redizajnirana Giulia sa 86 promena, kako kažu iz Alfa Romea. Spolja nećete puno izbrojati od tih 86, tj. ubedljivo najveći deo izmena je unutra počev od novog 8.8 inča centralnog displeja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse video: 2020. Giulia Quadrifoglio vs 1973. Alfa Romeo 2000 GTV

 

Kada skup auto sretne neprocenljiv:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes video: 2020. Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

 

Hteli bi da se motor više čuje unutra, otprilike kao Stelvio...a kako se čuje spolja skroz im je ok. Pogledajte za sve njihove utiske:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

H1 2020, Giulia na 3236 komada u Evropi i -46% u odnosu na H1 2019. Evo rezultata po mesecima:

 

Untitled55.thumb.png.2f240cbd0babbb49c7baba84c01d362d.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ide Giulia lagano ali sigurno u zaborav. Prodajne cifre od starta to govore a upornost da nemaju karavan u toj klasi je zadnji ekser na kovčegu. D segment su 2/3 karavani a kod Volvora S/V60 je bukvalno 1:10.

Pitanje je da li će bar do pola platiti razvoj modela jer očigledno Alfa pare ne donosi ili se proizvodnja seli u Ingolštat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razvoj se deli i sa ostalim modelima, Stelvio pre svega, a uskoro ce i par Maseratija (mozda i Jeep?) biti na toj Giorgio platformi... 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...