Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

4 hours ago, dekirs said:

Prodaja jedino moze da ih spasi...

Tačno jer kao što ni Mercedes ne živi od Black Series modela, ili BMW od M Competition varijanti, tako ni Alfa neće živeti od GTA verzija.

Nije Alfi problem što sada Giulia ima i GTA verziju, nego što nema još modela pogodnih da dobiju svoju GTA varijantu. Međutim, to što trenutno nema dovoljno drugih modela koji bi imali svoju GTA verziju ne znači da sad ne treba da ih naprave ni za ono malo modela gde to mogu. :thumbup: 

Iz činjenice šta sve daju svakom vlasniku uz auto se najbolje vidi za šta je Giulia GTA/GTAm namenjena:

Alpinestars trkački kombinezon, rukavice, patike, trkačku kacigu sa GTA motivima, posebnu ciradu za sve one dane kad se auto ne vozi, plus vozački kurs u Alfa Romeo Driving Academy.

 

giulia gta 001.jpggiulia gta 002.jpggiulia gta 011.jpg

giulia gta 003.jpggiulia gta 004.jpggiulia gta 005.jpg

giulia gta 006.jpggiulia gta 007.jpggiulia gta 008.jpg

giulia gta 009.jpggiulia gta 010.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma super je sve to, lepo je videti ovakav auto i da se nesto desava.

Ali te pare, vreme i sve sto ide za razvoj/doradu jednog ovakvog auta, mogli su da usmere u nesto korisnije. 

Novu Djulijetu, Mita, sta god. Nesto gde moze da se zaradi, nesto sto moze da podigne kompaniju.

Ovo je super za nas sto gledamo klipove. Sad ce pola godine testova i gluposti, posle toga ode u zaborav kao i vrednost kompanije :D

Nije da ne znaju da naprave dobar vozacki auto, steta za ovakav brend. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, dekirs said:

Ali te pare, vreme i sve sto ide za razvoj/doradu jednog ovakvog auta, mogli su da usmere u nesto korisnije. 

Novu Djulijetu, Mita, sta god. Nesto gde moze da se zaradi, nesto sto moze da podigne kompaniju.

Na svakoj GTA/GTAm će odlično zaraditi. Pare potrošene za izradu te verzije nisu ni uporedive sa parama koje trebaju za razvoj potpuno novog modela/platforme.

Praviti novi MiTo ili Giuliettu se meri u oko milijardu+ evra ulaganja, a napraviti GTA/GTAm verziju Giulie, baziranu na već odličnoj Quadrifoglio, blago rečeno ne košta toliko...plus što je sigurno da će se sve prodati i na kraju zaraditi. :thumbup: Tako da su sa parama potrošenim na razvoj Giulie GTA/GTAm mogli da razviju poklopac rezervoara i možda zadnje oslanjanje za novi MiTo/Giuliettu... :D:D 

 

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, nije blizu nikako, ali po meni su ovo gluposti. 

Ovakva kola trebaju da se prave kada kompanija ima vec ostvarene rezultate u nekim segmentima, pa onda da bude "ciji je veci" vidite sta mozemo da napravimo. Ovako... 

Cak ce i Maserati vise modela da izbaci od njih :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, dekirs said:

Ovakva kola trebaju da se prave kada kompanija ima vec ostvarene rezultate u nekim segmentima, pa onda da bude "ciji je veci" vidite sta mozemo da napravimo.

Ovakvi modeli se prave da bi pogurali prodaju onih običnih verzija, kao i da bi pojačali imidž brenda. Sve se to knjiži u marketing brenda.

Kod Alfe pojačati postojeći imidž, kod nekih drugih stvoriti.

 

Evo, pogledaj druge...npr. zašto Seat danas forsira Cupra modele (toliko da ih je izdvojio kao poseban brend)...ili zašto Škoda pravi vRS Octaviu kada živi od kupovina rent-a-car kompanija i flotnih prodaja firmama? Škoda je pravila Octaviu vRS još od prve generacije (moderna Octavia, druga polovina 90-tih)...i to sve u vreme kada nije imala faktički ništa drugo u ponudi osim modela Felicia.

Dakle, Škoda izbacuje Feliciu, par godina kasnije Octaviu...i op odmah pravi vRS model Octavie. Zašto Škoda nije čekala da ima više modela, zašto nije čekala da ostvari neke rezultate po segmentima, da proda barem jedno pola miliona automobila, pa onda tek ''evo vidite možemo mi i napucani auto da napravimo'' :D Nije čekala jer nema razloga da čeka...ovakvi modeli ne idu kao nekakva jagoda na vrhu velike torte, već služe da ulepšaju tortu kolika god da je ona (mala/velika) u tom trenutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uopste ne gledam tako. Ovo je sve super kada vec imas formiranu prodaju i sve ostalo, pa onda kao ajde da poguramo i pokazemo sta znamo. Ja na to gledam tako.

Oce tebe ovaj GTA naterati ili uticati na tebe da kupis Djuliju ili neki HB ako ga Alfa ikada napravi? Cisto sumnjam.

Mene prvog nece. Jer kada budem gledao auto recimo neki HB Alfin uporedjivacu ga sa drugim konkurentima u toj klasi a ne sa nekim tamo super sportskim automobilom koji moze samo 500 ljudi da kupi. Besmisleno totalno. Bice u glavi, e da mogu oni biiip auto da naprave, al za 100 000 dolara, sto opet nema dodirnih tacaka sa automobilima za nas smrtnike.

Okej uhvatio si se Okavije, kada ljudi uzimaju Skalu npr i uporedjuju sa nekim drugim proizvodjacem u istoj klasi, oce taj sto uzima Skalu reci "eeeee ali oni prave vRS-a, kida kako ide", verovatno ne, jer ih bole uvo. Plasticno objasnjavam ali kapiras poentu.

 

Kupca normalnog "civilnog" automobila, sigurno nece naterati ovo da kupi bas automobil tog brenda. Sta ja, ti ili mi smrtnici ovde imamo sto je to QV sa 530ks, Ferrarijevim motorom, kilo karbona koji obara rekorde na stazi.

Super, ogledacu klipove, bice wow, svaka im cast i to je to.

Ako ovo pospesi prodaju bilo kog modela Alfe u naredne 2,3 godine, ja cu da poklonim svoj auto nekome na forumu.

 

Super je sve to, ali njima treba drugaciji markeding od ovog. Eto zivi bili pa videli.

 

 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minutes ago, dekirs said:

Uopste ne gledam tako...

Nije bitno kako ti gledaš. Nije bitno ni kako ja gledam. :) 

Bitno je šta fabrike rade jer nam njihova dela (kada imaš mnogo primera istog postupanja) pokazuju kako šta treba da se radi. :thumbup: 

 

Očigledno da oni bolje od nas pojedinaca znaju zašto je npr. Škodi tada trebala Octavia vRS iako ništa drugo osim Felicie nije pravila u tom trenutku. 

Ili, kad su iz VW-a rešili da sada podižu Seat sa posebnim osvrtom na sportske karakteristike izdvajajući Cupru...ili kada Citroen danas gura svoj DS brend (iako se veoma loše prodaje) samo da bi još više naglasio ono što je njemu (brendu Citroen) u DNK i što se vidi i kod običnih Citroen modela. Ili, kao što je Kia napravila Stinger samo da bi pokazala da nije proizvođač jedino malih konfekcijskih automobila, itd, itd...

 

44 minutes ago, dekirs said:

Okej uhvatio si se Okavije, kada ljudi uzimaju Skalu npr i uporedjuju sa nekim drugim proizvodjacem u istoj klasi, oce taj sto uzima Skalu reci "eeeee ali oni prave vRS-a, kida kako ide", verovatno ne, jer ih bole uvo. Plasticno objasnjavam ali kapiras poentu.

Ali će zbog te Octavie vRS sada Scala da bude malo skuplja nego što bi inače koštala. Isto kao što će i zbog postojanja i uspeha Superba sada Scala da bude još malo skuplja nego da nema Superba i Octavie vRS. Pa, pogledaj koliko su modeli Škode prosečno poskupeli u poslednjih 20 godina...što? Zbog dobrog imidža brenda koji je izgrađen za to vreme zahvaljujući i vRS verzijama (ne samo njima), a taj dobar imidž nije postojao u vreme kada je Felicia menjala Favorit.

 

Nije samo stvar da li će odlučiti da kupi Scalu na osnovu toga što ''oni prave vRS, kida kako ide'', nego i u tome koju cenu će biti spreman da plati za auto sa značkom Škode.

Tu još kako utiče šta sve ima znak Škode. Da nije tako, ne bi nikada nijedna fabrika uložila i nijednu trkačku seriju, učestvovala u bilo kom šampionatu...pa i ta ista Škoda...

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodace svakako 500 komada vise nego sto bi prodali da nema ove verzije :D 

 

Sto se tice dizajna, jedina po meni zamerka je ovaj uski dupli izduv ala Megan RS. Licno preferiram simetricne na coskovima :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct

Svi ti proizvodjaci koje si naveo imaju sta da ponude maltene u svakom segmentu i svi vise automobila prodaju od Alfe i to sigurno mnooogo vise. 

 

Skoda je poskupela zato sto prave dobre automobile, cak bolje i od gazde ( VW ) u jednom trenutku. To je glavni razlog, jer su ljudi videli da za te pare koje daju dobijaju odlican automobil koji nema VW znacku ali i dalje je sjajan i pritom je jeftiniji. Nisu sigurno zbog vRSa. Eto uzmi pitaj vlasnike Skode, ja ti garantujem da pola njih nece ni znati za vRS niti su ikad culi/videli za to.

 

Tvoja prica bi imala smisla i zaledjinu kada bi Alfa imala u ponudi auto u svakom segmentu, pa ajde onda da podignemo brend, pokazemo sta umemo itd. 

 

Prosecan kupac kog ne zanimaju forumi i ne prati toliko auto industriju resi da kupi automobil. Eto video je novi GTAm, uuu kako je lep, sija se, vidi sta su napravili i kaze sebi hocu ja Alfu.

Udje na sajt i ima sta da vidi ? Sta ce da kupi ? Kaze imam porodicu hocu karavana - nema ili hoce HB - nema, mali gradski auto za do pijace - nema. Pa onda dodje i zapita se sta ima uopste Alfa da ponudi ? 

Dva modela samo a novih nema ni na vidiku. 

E sad, SUV se najvise prodaje, postalo je to popularno i sve je to super. Samo problem je sto oni ni to ne prodaju uopste. Sto kaze Shomi gore ovo ce im povecati prodaju od 500 komada ako i toliko. 

Nisam strucnjak za marketing ali verujem da trebaju totalno drugacije da postave pricu, jer kao sto se vidimo ovo i ne daje bas rezultate. :)

 

Na kraju krajeva, ovi ce postovi ostati, pa cemo se prisetiti za godinu dve, tri da li se nesto promenilo. :D

 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL, sigurno ce da bude trolovanja na racun kuke :D 

 

Mislim da se malo previse prasine diglo oko ovoga, apropo da li treba ili ne treba. Mislim da treba uzeti u obzir da ovo nije novi model, i ne menja planove novih modela, niti je nastao umesto nekog modela. Ovo je samo jedna malo specijalnija izvedba postojeceg modela, izbacena eto bas na rodjendan. 500 komada ce se prodati sigurno, cena ce pokriti taj minimalni razvoj koji je utrosen, malo je bilo desavanja na internetima oko toga i to je to, to je sve. 

 

Srecan 110. rodjendan Alfi i aj ziveli svi! :D 

 

Ispravka, sad vidim da je rodjendan 24. jula, a sad je izbacena jer je trebalo biti u Zenevi na sajmu :D 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo treba gledati kao jedan omaž imenu - Giulia i GTA oznaci.

 

Kolekcionarski primerak, koji ce opet pokupiti neke rekorde na nekim stazama. Biti na TopGearu i svim ostalim emisijama. Nista drugo. A to sto nisu konkurentni, sto prodaju primeraka koliko prodaju - sve vise mi se cini da kazu - evo tacno nam se *ebe ali gledajte kakav GTA smo napravili A?!
 

2bto9v.thumb.jpg.a327480da796186cd5b9ed03b4a98e2f.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Mi smo premium brend koji ne moze da priusti 90% ljudi, e pa sada smo napravili jos premium-niji model koji nece moci da priusti 99% ljudi"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo je sto sportski model i da je neke sportske delove, umesto patosnica i slicnih nebuloza kao kod mnogih ;)

 

Ne bih se slozio da sportski modeli ne daju mnogo na brendiranju, mozda nema uticaja za sve ali ne mogu ni da nabrojim koliko puta sam cuo da je nesto bolje jer pobedjuje u trkama, ima F1 tim i slicno iako pricamo o gradskim autima u koje verovatno nista od tih tehnologija nije ni stiglo... Pa i na ovom forumu su mnogi koristili argument da je dizel bolji od benzinca jer su pobedjivali u WTCCu tokom jednog perioda... Iako to prakticno nikakvih dodira nema sa ljudima na ovom forumu i sta je u ponudi u Fiat grupaciji :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@YUgisa

To su ti ljudi koji voze Alfe od 1500e ( bez namere da uvredim nekoga).

Ima ih na portalima, fejsbuku, maltene svuda.

Oni obicno imaju neke kopije OZ felni na svojoj Alfi, cipovane su kod Safeta i naravno iskopcan protokomer - gleeee kako ide.

Tu je i oblak crnog dima uz onu staru - ko ga *ebe. :D

 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videh ja nisan za kuku, ali reko' da ne spamujem posto su vec izlizane fore... Uz jos par korisnih gadgeta koji idu uz auto :D :

12 hours ago, neshaoct said:

Iz činjenice šta sve daju svakom vlasniku uz auto se najbolje vidi za šta je Giulia GTA/GTAm namenjena:

kombinezon, rukavice, posebnu ciradu za sve one dane kad se auto ne vozi

Meni ova GTA verzija (bez "M") brutalno izgleda, Zabari su se u zadnjoj deceniji ispraksovali za XY verzija istog modela. Videh ovde da svasta pisete u najavama, licno nisam ocekivao nista vise od upravo ovako neke rodjendanske varijacije na postojecoj Giulii.

Slazem se sa Dekijem, Skodu je izvukla iskljucivo saradnja sa Vagenom, slican pristup trzistu, dosta muzike za malo para (narocito u periodu kada se gradio imidz), flotna prodaja... Zato su danas tu gde jesu i treba im skinuti kapu. Licno mi se nikada nisu svidjale, sem zadnjeg Superba koji izgleda brutalno, eventualno neka nasvirana Octavia...

Naravno, Alfa ne treba da bude u tom segmentu, ovakva izvedba utice malo i na marketnig i imidz brenda, ali nista drasticno. Konkretno Giulia je tehnicki odlicna masina, ali ocigledno da se u zadnjih 15 godina menadzment zestoko zaigrao i precenio... Sto im se zestoko obija o glavu. Evo opet iznad u naslovu videa "BMW M3 Killer" - iskreno se uplasim kada vidim takve najave, ali ne za konkurenciju, nego za Alfu. Jos od kada je 159 najavljena kao ubica premium trojke, dozivela debakl, a sada njene prodajne brojke deluju kao nedostizan uspeh za Giuliu.

Konstantno pricamo kako ljudi koji su zaduzeni znaju bolje od nas, sto naravno ne treba dovoditi u pitanje :) . Ali kao rezultat njihovog rada, modeli im "umiru" ili padaju na trocifrene mesecne rezultate prodaje. Od price o 400.000 modela globalno, 8 novih modela do 2022. i kompletno obnovljenom portfoliu tokom te godine, doslo se do...? Prosle godine su prodali ukupno 54.000 vozila u Evropi koja treba da je udarna igla, sa trzisnim udelom od 0.35%. Pad od skoro 30.000 komada u odnosu na 2018. pa racunajte koliko je to. Konkretno Giulia nepunih 11.000 komada. Nesto zestoko mora da se menja, inace odose u... Sa sve ovim lepim kolekcionarskim primercima.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sa prodajom je dosta duboka prica, i stalno se vrti u krug, ako bi pravili jeftine aute, moraju biti losi, ako su losi, onda ih drndaju novinari "nije u rangu BMW-a" i slicno, ako naprave dobro, ona jbg, mora i da kosta (logicno), pa ih onda drndaju fazonima "ne bi dao XY evra za Alfin bedz", pa onda modeli, ako prave istinske neke, onda nije dobro jer nema klijentele za to, ako prave baljezgarije, onda opet ne valja jer, eto, to je Alfa, treba da budu dosledni svom DNA, i jos uz sve to, izuzetno ogranicen budzet, koji im onemogucava da prave SVE...

 

Ne opravdavam, i ne kazem da rezultat nije los, ali samo kazem da je to jako nezgodna tema, sa kim god pricam o tome, svako nesto drugo navodi kao problem :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bi jednu omanju Alfu za svoj dJep
Ovo sto Deki kaze ima smisla. E sad, ili Alfa kao deo neke grupe opstaje novcanim inekcijama iz njihovog budzeta koje pokrivaju slabiju prodaju ili je sama prodaja trenutno aktuelnih modela + novac od ranije dovoljan za dalji razvoj motora, sasija, tehnologije (bilo samostalno ili u okviru same grupe) sto je licno meni manje verovatno, citajuci sta se sve pise o nizim prodajama, konkurenciji, prodaji itd..
Kao 'ferari za siromasne' verujem da ce sama Alfa opstati, ako nista drugo kao imidz svetski poznat.

Ali cinjenica da nema nista novo u svim klasama i podklasama vec duze vreme (kao i sam Fiat, ako izuzmemo Tipo, a i on je zreo za favelift ili za zamenu...kao da im je politika ista) je deprimirajuca, realno.

Bas bi voleo videti nesto u srednjoj klasi i pogotovu karavan...posle 159 nista od karavana prilican niz godina :(

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze da se napravi i dobar i kvalitetan auto, ali ne mora da se krene pravo u glavu na premium trojku.

Takav pristup im se vec nekoliko puta obija o glavu. A deluje mi kao neki kompleks od vodecih Nemaca.

Treba da shvate da su svoje trziste i poziciju odavno izgubili i da to treba da povrate... Da ne off-ujem, svako od nas ovde ima svoje misljenje kako, ali sto kaze Nesa - sta smo mi sem entuzijasta. Postoje ljudi kojima je to posao i koji su za to placeni, a opet sa rezultatima koje vidimo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj se kladimo da dogodine ide reveal za Stelvio GTA od 499 primeraka :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ivan said:

Moze da se napravi i dobar i kvalitetan auto, ali ne mora da se krene pravo u glavu na premium trojku.

Takav pristup im se vec nekoliko puta obija o glavu. A deluje mi kao neki kompleks od vodecih Nemaca.

Treba da shvate da su svoje trziste i poziciju odavno izgubili i da to treba da povrate... Da ne off-ujem, svako od nas ovde ima svoje misljenje kako, ali sto kaze Nesa - sta smo mi sem entuzijasta. Postoje ljudi kojima je to posao i koji su za to placeni, a opet sa rezultatima koje vidimo.

Slazem se od reci do reci. Neka prave kvalitetna kola i probijaju se polako a ne odmah evo ga BMW killer.. Kao sto se Skoda probila za kratko vreme i to bas tako izradom kvalitetnih automobila. Ne kazem da bih vozio Skodu ali ljudi je voze masovno, sto poslovno sto privatno. Alfa ima i istoriju i sve, pa bi mogao jedan lep paket da se dobije, kvalitetan auto brenda koji znaci nesto u svetu automobilizma. 

Pritom neka cena bude negde u sredini, znaci ni visoka ni niska, sa nekom pocetnom finom opremom. Bolje i da zaradjuju nesto malo pa da se tako probijaju nego da prodaju 10.000 komada godisnje nekog modela.

 

Sto se tice ljudi kojima je to posao, imam tu srecu/nesrecu da radim u korporaciji i na takvom sam mestu sada gde vidim kako se razmislja i posluje. Ljudi bi se krstili kakve sve poteze donosi taj visoki menadzement. Kada kazem visoki to je obicno prvi ili drugi covek ispod onog vodeceg.

Zato ona tvrdnja "ko smo mi, znaju oni sta rade" ne pije vodu, jer ocigledno da ne znaju a to se najbolje vidi po prodajnim rezultatima. Na kraju krajeva to je jedino merilo. 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...