Jump to content
FAS Goran
zlox

Fiat Stilo - kvačilo

Recommended Posts

Pozz drugari, neki dan sam imao havariju na svom Stilu, prvo mi je na autoputu otkazalo kvacilo, morao sam ga ugasiti, ubaciti u 3. i upaliti i odvesti tako kod mehanicara. Lik mi je samo ozracio kvacilo i onda kako sam poceo voziti sve je vise klizala lamela, tako da sam je na kraju totalno pokvario.

E sad imam par pitanja za vas malo iskusnije vozace Stila:

1. Da li je moguce da kvacilo nije dobro spojilo lamelu nakon ozracivanja pa je zbog toga pocelo sve vise da klize?

2. I da li ista valja Sachs korpa i lamela od 110 evra i da li smijem nastaviti sa zescom voznjom ili sa ovim djelovima moram voziti ko po jajima?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma kakav crni pro, to sam stavio jer je to jedina glupost koja mi je pala na pamet kad sam se registrovao..... To za voznju znam i sam, ali me interesuje kakva su iskustva sa tim dijelovima, cuo sam da je dobra marka ali takodje i da ima dosta fabrika koje kopiraju i prodaju pod sachs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri za SACHS. Najčešće samo pakuju Valeo, tako da ti je isti đavo. Meni na Stilu Valeo traje već preko 60k i dalje je savršen.

Tapatalk HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,pojavio mi se ponovo neki zvuk koji je konstantan u kvacilu. Elem,kada pritisnem kvacilo u voznji da promenim brziu cujem zvuk kao da neko kuka :D jjbg ne umem da ga objasnim, Ali to je svaki put :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako kuka kao da mu nokte vadiš onda druk.

A ako žvaće kao bez zuba cilindar. Proveri kočionu tečnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi trebam da menjam lamelu, korpu i druk lager...Lamela mi proklizava, malo trese pri polasku... Samo zanima me da li ja umisljam ili auto sada dosta slabije vuce. Promenicu to u narednih desetak dana, ali me kopka da li moze da bude da auto slabije vuce zbog toga sto lamela proklizava. U prvoj brzini ne proklizava i kada krenem i potopim gas, nekako mi se cini da je pre bolje auto isao? Inace u pitanju je Stilo 1.6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naime, imam jednu čudnu manifestaciju sa kvačilom. Pošto moj otac ima isto stila 1.6 primećujem da je na tom njegovom autu pedala kvačila "mnogo mekša" i menjanje brzina mnogo lakše. Primetio sam da u pojedinim situacijama moram baš da jako pritisnem pedalu (do patosa) da bi promenio brzinu. Intersuje me da li postoji način kako mogu da proverim funkcionalnost pomoćnog cilindra (onog u kabini) i glavnog cilindra kvačila?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jednog pitanja da malo diskutujemo :)

Jel uspeo neko da reparira kvačilo na jtd-u i da je to trajalo preko 30 000km bez trešenja i potrebe za polaskom kao da imate šinter lamelu? Ili da li znate nekog ko je to uradio?

Bezveze mi je ovo palo na pamet pošto mi je kvačilo užasno tvrdo i balgo škripuće. Neću ga sigurno dirati kod god ne počne da proklizava što se nadam da neće skoro pošto se stanje za ovih 6500km koliko je kod mene ni malo nije promenilo osim što povremeno prestane da škripi kada ga podmažem :)

Razmišljam da ukoliko krene da proklizava u skorije vreme repariram set bez diranja zamajca pošto je i dalje u ok stanju, pa za 30-50 000km kada stvarno ode sve dođu tu novi delovi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ne diraj ništa, ako nemaš lupanje zamajca tvojom vožnjom bez divljanja izdržaće sve to ladno još dve godine, do tad ćeš možda i promeniti auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teško da će za 2god biti novi auto,ali svakako ništa ne diram dok radi. Čim ono ne proklizava ni na uzbrdicama pri kretanju još u njemu ima života :)

Najverovatnije ću i zameniti samo cilindar na pedali jer kad se podmaže stari bude dosta lakše kvačilo i ne škripi, ali za par dana opet dođe na isto, mada i to može da sačeka dok ne padne papučica ili ne očvrsne toliko da ne mogu da ga stisnem sa jendom nogom  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja sam delimično rešio problem tvrdog kvačila pa da vam se pohvalim :)
Probao sam prvo špricom i iglom da sve fino nauljim mašinskim uljem, ali nije bilo pomaka. Nakon toga sam uzeo tovat mast i prstima svuda namazao dobro se iskasapivši pri tome, ali sam uspeo da dohvatim i najzavučenije delove koje ni špric nije dohvatio. Prvih 20ak prtiskanja papučice opet sve isto i onda nakon jednog dužeg puta sam pomsilio kao da mi je kvačilo propalo potpuno. Barem je za 30% mekše. Bukvalno milina za vožnju. Poredio sam sinoć opet sa tečinim koje je novo i njegovo je mekše, ali razlika nije više tako drastična i manje-više oba odvajaju na pola.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam koliko ti je to pametno. U kabini uvek imaš prašine,pedala je kod nogu,šta misliš da će da se desi kad se nahvata na tim masnim delovima? Ne samo da će ići još teže nego ranije,već je realno očekivati da semering popusti. Razmsli!

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si, ima logike. Neću to više raditi, a i teraću ga ovako dok ne prokliza, kako god da se okrene zadovljan sam sa njim trenutno kako radi.

Inače, drugar je uzeo 147 jtd i probao sam kod njega par puta da nadrukam kvačilo. Ono je užas, onaj srednji deo se baš pomučim dok preguram i posle postaje lakše i hvata dosta visoko. Nadrukao sam malo njegovo kvačilo i posle kada sam seo kod sebe zalepio sam par puta papučicu naglo za pod koliko je bila laka. Par ovakvih terapija svake nedelje i neću se više žaliti na auto  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si, ima logike. Neću to više raditi, a i teraću ga ovako dok ne prokliza, kako god da se okrene zadovljan sam sa njim trenutno kako radi.

Inače, drugar je uzeo 147 jtd i probao sam kod njega par puta da nadrukam kvačilo. Ono je užas, onaj srednji deo se baš pomučim dok preguram i posle postaje lakše i hvata dosta visoko. Nadrukao sam malo njegovo kvačilo i posle kada sam seo kod sebe zalepio sam par puta papučicu naglo za pod koliko je bila laka. Par ovakvih terapija svake nedelje i neću se više žaliti na auto  :laughing:

 

Ahahaha takvu sam situaciju i ja imao, samo je u pitanju bio ortakov Jugo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj Jugo je imao toliko meko kvačilo da je propadalo  :laughing:

Jedino se malo smorim kada probam nekog novijeg benzinca sa dobrim kvačilom pa se vratim u Stila, ali čim izađem na otvoren put brzo zaboravim benzince :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj da se smaraš,kad budeš promenio set kvačila,nećeš moći da prepoznaš pedalu! Kod kvačila koja su prešla više desetina hiljada km., druk se ukopa u peraja korpe (ujede ih),napravi svoje sedište. To je taj otpor na pedali koji osećaš. Kad se to zameni,pa se podmaže i viljuška,to ide kao u med. Uostalom,probaj neki auto sa svežim kvačilom,pa će ti biti jasno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao sam tečinu 156icu sa potpuno novim kvačilom. Nebo i zemlja je razlika. Niže hvata i užasno je meko, ali ne brinem se za ovo uopšte. Prelazim 8-10 000km godišnje i 70% vožnje je otvoren put, a imam i prilično laganu nogu tako da računam da će terati 2-3 godine bez problema sa ovim kvačilom, a ako do tad bude fino služio neće mi ni malo biti žao da zamenim komlet zamajac, kvačilo i druk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi...doslo vreme da se menja kvacilo na stildzanu :( Molim za neke preporuke,sta,kako i gde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...