vicent 1263 Posted October 25, 2012 Da, ispod pedale kvacila! Quote Share this post Link to post Share on other sites
prodriver 0 Posted November 6, 2012 (edited) Pozz drugari, neki dan sam imao havariju na svom Stilu, prvo mi je na autoputu otkazalo kvacilo, morao sam ga ugasiti, ubaciti u 3. i upaliti i odvesti tako kod mehanicara. Lik mi je samo ozracio kvacilo i onda kako sam poceo voziti sve je vise klizala lamela, tako da sam je na kraju totalno pokvario.E sad imam par pitanja za vas malo iskusnije vozace Stila:1. Da li je moguce da kvacilo nije dobro spojilo lamelu nakon ozracivanja pa je zbog toga pocelo sve vise da klize?2. I da li ista valja Sachs korpa i lamela od 110 evra i da li smijem nastaviti sa zescom voznjom ili sa ovim djelovima moram voziti ko po jajima? Edited November 7, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted November 6, 2012 Pravi si pro. Kako ga budes vozio toliko ce ti I trajati delovi! ;-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
prodriver 0 Posted November 6, 2012 ma kakav crni pro, to sam stavio jer je to jedina glupost koja mi je pala na pamet kad sam se registrovao..... To za voznju znam i sam, ali me interesuje kakva su iskustva sa tim dijelovima, cuo sam da je dobra marka ali takodje i da ima dosta fabrika koje kopiraju i prodaju pod sachs Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted November 6, 2012 Proveri za SACHS. Najčešće samo pakuju Valeo, tako da ti je isti đavo. Meni na Stilu Valeo traje već preko 60k i dalje je savršen.Tapatalk HD Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted November 29, 2012 Pozdrav svima,pojavio mi se ponovo neki zvuk koji je konstantan u kvacilu. Elem,kada pritisnem kvacilo u voznji da promenim brziu cujem zvuk kao da neko kuka jjbg ne umem da ga objasnim, Ali to je svaki put Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted November 29, 2012 ili cilindar? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 29, 2012 Pa ako kuka kao da mu nokte vadiš onda druk.A ako žvaće kao bez zuba cilindar. Proveri kočionu tečnost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted November 30, 2012 Kociona je sve regularno,skoro sam je menjao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dri 13 Posted January 4, 2013 Ljudi trebam da menjam lamelu, korpu i druk lager...Lamela mi proklizava, malo trese pri polasku... Samo zanima me da li ja umisljam ili auto sada dosta slabije vuce. Promenicu to u narednih desetak dana, ali me kopka da li moze da bude da auto slabije vuce zbog toga sto lamela proklizava. U prvoj brzini ne proklizava i kada krenem i potopim gas, nekako mi se cini da je pre bolje auto isao? Inace u pitanju je Stilo 1.6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted January 4, 2013 To sto slabije vuce je normalno za istrosenu lamelu. Najbolje ce ti proklizavati u 4toj pun gas pri max obrtnom momentu Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranbr1 0 Posted March 19, 2013 Naime, imam jednu čudnu manifestaciju sa kvačilom. Pošto moj otac ima isto stila 1.6 primećujem da je na tom njegovom autu pedala kvačila "mnogo mekša" i menjanje brzina mnogo lakše. Primetio sam da u pojedinim situacijama moram baš da jako pritisnem pedalu (do patosa) da bi promenio brzinu. Intersuje me da li postoji način kako mogu da proverim funkcionalnost pomoćnog cilindra (onog u kabini) i glavnog cilindra kvačila? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted May 12, 2013 Evo jednog pitanja da malo diskutujemo Jel uspeo neko da reparira kvačilo na jtd-u i da je to trajalo preko 30 000km bez trešenja i potrebe za polaskom kao da imate šinter lamelu? Ili da li znate nekog ko je to uradio?Bezveze mi je ovo palo na pamet pošto mi je kvačilo užasno tvrdo i balgo škripuće. Neću ga sigurno dirati kod god ne počne da proklizava što se nadam da neće skoro pošto se stanje za ovih 6500km koliko je kod mene ni malo nije promenilo osim što povremeno prestane da škripi kada ga podmažem Razmišljam da ukoliko krene da proklizava u skorije vreme repariram set bez diranja zamajca pošto je i dalje u ok stanju, pa za 30-50 000km kada stvarno ode sve dođu tu novi delovi Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted May 12, 2013 ma ne diraj ništa, ako nemaš lupanje zamajca tvojom vožnjom bez divljanja izdržaće sve to ladno još dve godine, do tad ćeš možda i promeniti auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted May 12, 2013 Teško da će za 2god biti novi auto,ali svakako ništa ne diram dok radi. Čim ono ne proklizava ni na uzbrdicama pri kretanju još u njemu ima života Najverovatnije ću i zameniti samo cilindar na pedali jer kad se podmaže stari bude dosta lakše kvačilo i ne škripi, ali za par dana opet dođe na isto, mada i to može da sačeka dok ne padne papučica ili ne očvrsne toliko da ne mogu da ga stisnem sa jendom nogom Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted May 18, 2013 Evo ja sam delimično rešio problem tvrdog kvačila pa da vam se pohvalim Probao sam prvo špricom i iglom da sve fino nauljim mašinskim uljem, ali nije bilo pomaka. Nakon toga sam uzeo tovat mast i prstima svuda namazao dobro se iskasapivši pri tome, ali sam uspeo da dohvatim i najzavučenije delove koje ni špric nije dohvatio. Prvih 20ak prtiskanja papučice opet sve isto i onda nakon jednog dužeg puta sam pomsilio kao da mi je kvačilo propalo potpuno. Barem je za 30% mekše. Bukvalno milina za vožnju. Poredio sam sinoć opet sa tečinim koje je novo i njegovo je mekše, ali razlika nije više tako drastična i manje-više oba odvajaju na pola. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted May 18, 2013 Ne znam koliko ti je to pametno. U kabini uvek imaš prašine,pedala je kod nogu,šta misliš da će da se desi kad se nahvata na tim masnim delovima? Ne samo da će ići još teže nego ranije,već je realno očekivati da semering popusti. Razmsli! Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted May 18, 2013 U pravu si, ima logike. Neću to više raditi, a i teraću ga ovako dok ne prokliza, kako god da se okrene zadovljan sam sa njim trenutno kako radi.Inače, drugar je uzeo 147 jtd i probao sam kod njega par puta da nadrukam kvačilo. Ono je užas, onaj srednji deo se baš pomučim dok preguram i posle postaje lakše i hvata dosta visoko. Nadrukao sam malo njegovo kvačilo i posle kada sam seo kod sebe zalepio sam par puta papučicu naglo za pod koliko je bila laka. Par ovakvih terapija svake nedelje i neću se više žaliti na auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted May 18, 2013 U pravu si, ima logike. Neću to više raditi, a i teraću ga ovako dok ne prokliza, kako god da se okrene zadovljan sam sa njim trenutno kako radi.Inače, drugar je uzeo 147 jtd i probao sam kod njega par puta da nadrukam kvačilo. Ono je užas, onaj srednji deo se baš pomučim dok preguram i posle postaje lakše i hvata dosta visoko. Nadrukao sam malo njegovo kvačilo i posle kada sam seo kod sebe zalepio sam par puta papučicu naglo za pod koliko je bila laka. Par ovakvih terapija svake nedelje i neću se više žaliti na auto Ahahaha takvu sam situaciju i ja imao, samo je u pitanju bio ortakov Jugo Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted May 18, 2013 Moj Jugo je imao toliko meko kvačilo da je propadalo Jedino se malo smorim kada probam nekog novijeg benzinca sa dobrim kvačilom pa se vratim u Stila, ali čim izađem na otvoren put brzo zaboravim benzince Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted May 18, 2013 Nemoj da se smaraš,kad budeš promenio set kvačila,nećeš moći da prepoznaš pedalu! Kod kvačila koja su prešla više desetina hiljada km., druk se ukopa u peraja korpe (ujede ih),napravi svoje sedište. To je taj otpor na pedali koji osećaš. Kad se to zameni,pa se podmaže i viljuška,to ide kao u med. Uostalom,probaj neki auto sa svežim kvačilom,pa će ti biti jasno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted May 18, 2013 Probao sam tečinu 156icu sa potpuno novim kvačilom. Nebo i zemlja je razlika. Niže hvata i užasno je meko, ali ne brinem se za ovo uopšte. Prelazim 8-10 000km godišnje i 70% vožnje je otvoren put, a imam i prilično laganu nogu tako da računam da će terati 2-3 godine bez problema sa ovim kvačilom, a ako do tad bude fino služio neće mi ni malo biti žao da zamenim komlet zamajac, kvačilo i druk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 10, 2013 Ljudi...doslo vreme da se menja kvacilo na stildzanu Molim za neke preporuke,sta,kako i gde? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted October 10, 2013 Sta mu je? Quote Share this post Link to post Share on other sites