Sale2810 4 Posted March 24, 2014 Naj verovatnije da je do kvacila,tj.korpe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted March 24, 2014 Ovo se dešava kad usporavam iz viših okretaja npr 2200-2500 o/minA ovo su visi obrtaji ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
aquarius 0 Posted March 25, 2014 Godinama vozim dizelaše, nekako u rasponu 1500-2500 o/min, mislim da je to ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted March 25, 2014 Takodje, godinama unazad, prilicno komada - slozicemo se da su to optimalni, a ne visi obrtaji .Optimum je negde oko obrtaja na kojima je max torque - na starijim CR dizelasima kao sto su ovi nasi je to oko 2000 rpm, na novijim se to spusta i do 1750, a na MultiJet II na oko 1500 rpm. Inace ih cesto produvam na otvorenom putu i poteram i do crvenog na kratko, sto bi vec bili visi obrtaji za dizel, 4000-4500 rpm... Izvinjavam se za off. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted March 25, 2014 (edited) I ja isto vozim do 2000 rpm pa saltam brzinu. Ne volim nekako kad cujem onaj zvuk motora, pogotovo u drugoj iznad 2000rpm Dok recimo moj cale, on po gradu sve drugom. Treca samo kad mu se otvore 2, 3 semafora, ili kad ga ja zamolim Edited March 25, 2014 by majkicbane Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted March 25, 2014 Ne znam koliko je to bas dobro za motor, usis ti je verovatno 90% zapusen, EGR ce brzo da ti vrisne, o katalizatorima necu ni da pricam, pa ti vidi kako je tom motoru, zapusen usis, zapusen izduv. Da ti uprostim, kako bi ti bilo da ti je stalno zapusen nos i pedu, koliko bi izdrzao?Ljudi terajte malo te masine, ne morate 4000rpm, ali 3000rpm je njima bukvalno nista, jednostavno mora malo da se produvaju od cadji ti motori. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted March 26, 2014 Kao sto rece Ivan, na otvorenom je druga pesma. A katalizator nemam Quote Share this post Link to post Share on other sites
milka12 0 Posted May 2, 2014 (edited) Pozdrav,imam ,,problem,, ovako kad stiskam kvacilo imam osecaj da pri vrhu ima lufta i cuje se kako nesto skripi kako idem ka kraju,sta li moze biti to? Edited May 2, 2014 by milka12 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted May 2, 2014 Kazu da za to sto ima pri vrhu lufta da je otisao neki polu mesec na papucici...Ali opet bi ti preporucio nekog majstora da to pogleda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejanrs 0 Posted May 9, 2014 Od skoro imam problem, kada pritisnem kvacilo znaci na samom kraju(do poda) cuje se zvuk kao da udara u neki metal jedva da se i cuje... Mekano je, radi normalno da li je za menjanje ili moze jos da ide ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 10, 2014 Kvačilo ima problem ako trese prilikom kretanja, ili je tvrdo tvrdo je, ili propada, ili pedala neće da se vrati u početni položaj. Ne postoji varijanta da iznenada rikne ako nema ništa od ovih problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted May 10, 2014 Od skoro imam problem, kada pritisnem kvacilo znaci na samom kraju(do poda) cuje se zvuk kao da udara u neki metal jedva da se i cuje... Mekano je, radi normalno da li je za menjanje ili moze jos da ide ?Verovatno je druk-ležaj urezao mesto naleganja na perajama korpe kvačila.pa prilikom pritiskanja istih,načuješ neki zvuk!Druga opcija (manje verovatna) je da je neko peraje naprslo pa se pritiskanjem javi metalni zvuk.Može i da se čuje neka opruga na lameli,jer kad je razdvojena vrti se bez opterećenja.Vozi,prati šta se dešava i ne žuri sa zamenom! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted May 22, 2014 Tema je o tehnickim pitanjima. Postovi u vezi kupovine prebaceni u odgovarajucu temu: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41777-gde-mogu-da-kupim/page-78#entry1046011 Korisna tema: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38919-sta-je-bolje-od-delova-kupiti-originalno/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arguso 0 Posted May 28, 2014 Pozdrav svim Stilistima i majstorima za Fiat automobile! Nedavno sam kupio Fiat Stilo Hečbek 1.8 16V 2002.g. i polako mi se uvlači pod kožu, iako sam u početku bio skeptik.Nisam u potpunosti siguran da li imam problem sa kvačilom ali mi se ono nekako čudno ponaša kao i kod kolege sa početka ove teme. Pročitao sam sve savete u ovoj temi ali su oni nekako preširoko opisani pa ću pokušati jasnije da opišem svoj problem (ako je problem...).- Kvačilo odvaja jako nisko (otprilike 1-2 cm od poda).- Čini mi se da ima više praznog hoda u papučici nego što je uobičajeno (otprilike 1/4 ukupnog hoda papučice).- Ponekad mi se desi neće lagano da ubaci u 3. brzinu (ako se zaboravim i ne stisnem papučicu bukvalno skroz do samog poda).- Taj prazan hod je stalan, znači ne povećava se i papučica ne propada.- Što se tiče raznih zvukova prilikom pritiskanja i otpuštanja papučice kvačila koje ste navodili, ni to ne čujem, niti auto zatrzava kad kreće.- Kvačilo t.j. papučica nije tvrda i lepo spaja lamelu odnosno ne proklizava.- Nisam početnik, vozim već 22 godine, imam A,B,C i E kategorije, međutim poslednje strano vozilo što sam vozio je bio Fiat Croma iz 1992. Da li je u mom slučaju u pitanju taj cilindar u kabini ili vazduh u hidrauličnom sistemu o kojem ste pisali ili nešto još gore (lamela, korpa, druk-ležaj) ili čak nije ništa?Unapred Hvala na odgovorima i savetima, jer nemam mnogo iskustva sa ovim modelom automobila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3449 Posted May 29, 2014 Tipujem na vazduh, eventualno cilindar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 29, 2014 (edited) Ono što si radio u ranom periodu adolescencije primeni i na pedalu kvačila. Ako daje rezultate vazduh, a ako nema poboljšanja i ne gubiš kočionu tečnost cilindar u kabini. Edited May 29, 2014 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arguso 0 Posted May 29, 2014 Ne poboljšava se ništa ako "nadrukam" pedalu, isti je i hod papučice i prazan hod i ponašanje kvačila.- Taj cilindar što spominjete, gde se on tačno nalazi?- Da li bih sam to mogao odraditi i da li će to "čeprkanje" uticati kompjuter i njegovu "nežnu" elektroniku?- Voleo bih sam to da zamenim, ne toliko zbog novca, koliko zbog "pedantnosti" majstora u ruralnim sredinama gde sve ide pomoću "paljene žice" i čekića.Ovlašteni servisi u BG i NS su mi daleko a kod ovih bližih u manjim mestima, licencu za ovlašteni servis radionice dobijaju samo na osnovu veličine "lagera" rezervnih delova i nemam mnogo poverenja u njih.Nikakva praksa i obuka od strane Fiata nije zastupljena u tim "ovlaštenim radionicama" osim online podrške za njihova pitanja.Tako isto i ja mogu pitati i vas koji imate malo više iskustva i koji ste možda majstori u BG ili NS, što upravo i radim. HVALA! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 29, 2014 (edited) Imas 2 cilindra,jedan u kabini kod papucice i jedan na menjacu.Mislim da je bolje da zamenu uradis u servisu.Ti cilindri nemaju nikakve veze sa elektronikom. Postoji mogucnost da je neki problem sa gumicama na cilindru i onda ona moze da se zameni-sredi.U tom slucaju ne menjas cilindar. http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=32717 http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=39961 http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=50287 Edited May 29, 2014 by Dante Bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arguso 0 Posted May 29, 2014 (edited) Hvala, @Dante BgAko je u pitanju ovaj cilindar što je u menjaču, predpostavljam da se mora skidati menjač ili ne mora?Da li je u tom slučaju bolje sačekati neko vreme, pa posle zameniti zajedno sa njim i kompletan "set" kvačila (lamela, korpa i druk-ležaj).Ovaj u kabini bih pokušao sam zamenuti ako nema nekih "žica" za elektroniku povezanih sa njim.Čudno mi je što je nivo ulja u bočici stalan (isti), gleda se ova bočica od kočnica, je li tako? Edited May 29, 2014 by Arguso Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 29, 2014 Mislim da ne mora da se skida menjac za taj cilindar.A za ovaj kod pedale samo bih ti rekao da je kolega koji se odlicno razume u aute i pri tom voli sam da sredjuje neke stvari sa zadovoljstvom platio za zamenu kod majstora. Nije skupo a veliki je cim da sam radis.Da,gleda se ta bocica,kocnice i kvacilo koriste isto ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted May 29, 2014 (edited) Da li ti kvacilo odvaja uvek na istom mestu?Zavuci se ispod volana i videces sipku koja ulazi u cilindar, proveri da li pedala odmah prenosi silu na sipku ili ima neki prazan hod.Da li ti je pedala kvacila dosta vislja od pedale kocnice? Edited May 29, 2014 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arguso 0 Posted May 29, 2014 (edited) - Pedala kvačila je odprilike višlja oko 1cm od ostalih papučica, ne višlje od toga.- Kvačilo mi uvek na istom mestu odvaja.- Proverio sam i hod papučice kvačila, znači, čim je počnem pritiskati ona odmah prenosi silu na tu šipku što ulazi u cilindar (u kabini).- Šta je onda taj "prazan hod" koji se oseti pod nogom, danas sam izmerio, iznosi tačno 4cm (ukupan hod je 16-17cm).- Polako stičem utisak da kada se motor zagreje, menjanje brzina kao da ide teže, pogotovo iz 4.- te u 3.- ću?- Dal je moguće da to hidraulično ili kočiono ulje ili kako se već zove, vremenom izgubilo viskozitet, ne znam kada je menjano (možda je i fabričko?).- Rikverc je takođe "problematičan", mora se baš polako ubacivati i papučica da "probija" pod.Negde sam čuo da rikverc brzina nije sinhronizovana i da je to "normalno" kod Stila, mislim takvo "nežno" i lagano ubacivanje u rikverc?!Trenutno vozim i svoj stari auto ZASTAVU 128 gde mi to menjanje brzina deluje mnogo stabilnije i bolje (mislim samo što se tiče kvačila, menjači su "nebo i zemlja" - naravno), možda je problem i u tome što se stalno menjam u ta dva vozila? Edited May 29, 2014 by Arguso Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleKG 0 Posted May 29, 2014 za rikverc na stilu potrudi se da postujes 'pravilo dve sekunde' tj. kad izbacis iz brzine ostavi menjac na sekundu dve u praznom hodu pa onda ubacuj u rikverc, to sam naucio ovde od kolega sa foruma koji voze stila i veruj mi da su bili u pravu, tad nema problema sa rikvercom provereno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 29, 2014 Nije to nas izum Tako kaze fabrika u uputstvu. - Dal je moguće da to hidraulično ili kočiono ulje ili kako se već zove, vremenom izgubilo viskozitet, ne znam kada je menjano (možda je i fabričko?). Naravno da je moguce.Mislim da fabrika preporucuje zamenu kocionog ulja na 2 godine.Ono ti nije skupo,oko 500 din je. A menjacko je oko 2000 din.Ljudi koji su ga menjali primecuju znatno lakse saltanje brzina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted May 29, 2014 Arguso u kom si gradu? Quote Share this post Link to post Share on other sites