Sale2810 4 Posted October 17, 2013 Lamela...ali kada menjas lamemu,zamenis i korpu i druk lager i resio si probleme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted October 17, 2013 e sad koliko on moze da izdrzi tako? kada se normalno vozi ne proklizava i ide normalno.. i kolika je od prilike cena svega toga? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted October 17, 2013 Nije hitno da "gori" ali bi trebao da se sremas polako na tu investiciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 17, 2013 Ja sam menjao pre dva dana,izaslo me oko 28 hiljada. Koliko moze da izdrzi,normalnom voznjom,sta znam,moze jos,ali ostavice te kada se najmanje budes nadao. Zatrebace ti nekada da das gas naglo,on ce da prokliza skroz,i ostavi te na putu,da ne mozes da mrdnes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted October 17, 2013 Sta si to sve menjao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 17, 2013 Lamelu,korpu i druk lager! To je brate cena,sa zamenom. Tacnije 27.500 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted October 17, 2013 a u kom si servisu menjao? i koliko ce ta nova lamela da traje? posto sam cuo da nisu bas nesto kvalitetne Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted October 17, 2013 Ja bih rekao da će ova Saletova biti kvalitetna s obzirom na cenu Što se ovih setova od 12-13000 tiče, ja bih pre reparirao svoje kvačilo jer i sami prodavci priznaju da su to reparirani setovi. Pa zašto onda lepo ne reparirati sam i uštediš još 50% novca ako već ideš na lošije. A ako se bolje juri tu bih već uzeo ovako kao Sale pa si miran baš duugo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 17, 2013 Radio sam u Fiat Servis Goran. I bas sam zadovoljan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted October 17, 2013 i ja kod njega idem, tj cale.. jos samo da mu objasnim da to mora da menja i bice super... hvala svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 17, 2013 Nema sta. A trajace koliko hoces,normalna voznja,bez potpisivanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted October 17, 2013 Samo Sachs. Drži i ne kliza na dobrano čipovanom Bravu 1.9JTD 2001g. Nov Valeo set je rekao zbogom posle par iljada, tj odma po čipovanju je proklizao Taj set sam ojačavao kod Malinića i to nije valjalo, škripalo je i treslo. Stavio sam Sachs i završio posao. Umoran sam više od ponavljanja ove priče, ali želim da pomognem ako mogu.Nema sta. A trajace koliko hoces,normalna voznja,bez potpisivanja. Potpisivanje i nije strašno, malo potrošiš gume i ništa više. A potapanjem gasa u 4oj i 5oj sa 1800rpm na primer ga baš ubijaš, i set kvačila i zamajac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 17, 2013 Ma dobro,ja sam to rekao,jer ja ne akam auto. Ja sam sad ovo uradio i necu ga raditi nikada vise,sem ne znam ni ja cega. Meni ce trajati sigurno dokle god bude auto kod mene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted October 17, 2013 @Sale, a koji si set stavio i kolika je razlika u ceni izmedju naj jeftinije i naj skuplje varijante? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 17, 2013 Pravo da ti kazem,nisam siguran ali mislim da je valeo...Sve sam to kod Gorana uzeo,tj.njihovi su delovi i ruke. Ima godinu dana garancije,servisna knjizica je tu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted October 17, 2013 (edited) To je onda malo preskupo ako je Valeo. Pre će biti da je neki drugi. - http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=32709 I ruke ne bi trebalo da su više od 60, 70€. Edited October 17, 2013 by Sreten91 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 17, 2013 Jeste,ali na tu cenu dodaj druk lezaj i ruke,pa saberi. Generalno,za mene je bio sok ova cena,ali sto se mora nije tesko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 18, 2013 i ja da se pozalim na problem sa kvacilom.. pri menjanju iz druge u trecu, ubacim u trecu pustim kvacilo dam malo jaci gas i on kao da prokliza pa tek onda povuce... a i desava mi se u cetvrtoj kada mu dam jace gas, samo obrtaji skoce a nema ubrzanja.. e sad pitanje je sta sve ne valja? Isti slučaj kao kod mene nekada! Menjan set kvačila,lamela bila extra,korpa (peraja) oslabila. Sačuvao sam je,kad sledeći put dođe vreme za to,ide na reparaciju i montira se! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mister018 0 Posted November 12, 2013 (edited) ljudi meni se desava da kada se zagreje auto ne mogu da uskladim menjanje brzina--.znaci ponavljam kad se zagreje..kad je hladan ok je..prelazak iz prve u drugu. polazak u prvu ..uvek me cimne...kvacilo hvata na pola tek..ali je meko ,,a ja koliko znam da je lose kad je tvrdo??ja sam prvo mislio da je gas??ali ljudi umorio sam se jer vise ne znam sta je u pitanju..kad odem kod nekog majstora on kaze teraj be to....ide sta oces...ma ocu da sve bude u najboljem redu,, nervira me ovako , postaje mi nocna mora kad treba da ga vozim ja hocu da oteram auto kod majstora i da odem po njega ,,,ali u nisu nema takvih majstora...svi su tipa,, mozda je ovo mozda je ono...po njihovom treba da zamenim pola auta Edited November 12, 2013 by milann Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted November 13, 2013 TNG Quote Share this post Link to post Share on other sites
mister018 0 Posted November 13, 2013 ma nije tng...tng sam ugadio pre neki dan,,,pre toga je isto tako redeo i na benzinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted November 13, 2013 Cilindar kvacila ?Mozda ostane zaglavljen,kad se ugreje ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
brokva 0 Posted February 4, 2014 Poštovani, skoro sam menjao kompletno kvačilo na Stilu jtd 115 (set+ cilindri). U servisu su konstatovali da nema potrebe menjati plivajući zamajac jer je ispravan. Kvačilo je mekano, hvata na sredini, ali ipak nije dobro. Problem je što naglo hvata, nekako oštro. Dakle, nema onog postepenog prenosa snage, nego kao da prvo uopšte ne hvata pa onda odjednom sastavi. Moram biti veoma oprezan prilikom kretanja ali sam se nekako navikao na stanje. Ko god da proba automobil, ugasi mu se. Pri tom mislim čak i na profesionalne vozače. Šta bi mogao biti problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted February 4, 2014 Kazes cilindre su menjali? Onda verovatno nije dobro izliftirani (izluftirano) , kako god! Quote Share this post Link to post Share on other sites
brokva 0 Posted February 5, 2014 Dakle, tako se manifestuje vazduh u sistemu? Quote Share this post Link to post Share on other sites