Jump to content
FAS Goran
zlox

Fiat Stilo - kvačilo

Recommended Posts

Hvala!

 

- Da li to onda znači da se kod dizela prilikom zamene "seta kvačila" podrazumeva i zamena zamajca, pa onda otuda i tolika razlika u ceni a kod benzinaca se ne menja zamajac u "setu kvačila"? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamena zamajca se nikada ne podrazumeva prilikom zamene seta kvacila nego se on menja po potrebi, samo ako je los, i kod benzinca i kod dizela, bez obzira da li imaju plivajuci ili ne. Retko kada se menja obican zamajac i obicno moze i da se obradi. Kod tebe nije do toga sigurno. Na dizelima je plivajuci zamajac i on je skup, oko 30 000din je plus set kvacila i plus ruke i to izadje oko 50 000 din :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cene pratiš za svoj model i ništa više. Ko ima i ko nema plivajući ima kroz razne teme na forumu.

Sva hidraulična kvačila imaju isti princip rada, manjom zapreminom gornjeg cilindra u odnosu na donji dobijaš tu potrebnu lakoću same pedale kvačila. Sisterm ozračivanja je suštinski isti , na najvišoj tački cilindra treba da bude šraf ili bilo šta drugo kojim bi se ispustio vazduh iz cilindra. Druga prednost hidrauličnog sistema je kada je sve kako treba (kao i sa kočnicama) treba da odžava prazan hod uvek isti.

Što se tiče samog kvačila uvek je jeftinije da zameniš korpu i lamelu nego da remontuješ menjač. Kvačilo koje ne odvaja uzrokuje kvarove samog menjača. Pa računaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav za forumase. Imam jedan problem tj ne znam ni da li je problem ali mi treba savet. Primetio sam da kvacilo ima prazan hod na pocetku, nekih 1/3 je prazan hod, i kao da je malo tvrdje. Odvaja cak bolje nego ranije na bukvalno 1 cm od poda. Cini mi se da mi je dosta krace nego pre sto mi cak vise i odgovara. E sad, kada sam kupio kola pre 3,4 meseca uvek mi je noga ostajala na kvacilu kad sam menjao brzine, izgledalo mi je kao da je dug hod kvacila...

Da li je ovo problem ili nije, i da li moze nekako ovaj prazan hod da se resi, tj dal je set kvacila za menjanje(daj Boze da nije) ? 

 

Stilo 1.9 jtd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prazan hod je normalno da postoji (ako mislimo na isto). Nije to kočnica ili gas da odmah ''reaguje'' čim je pipneš. Kvačilo i treba da hvata nisko.

Ako ti ništa ne trese pri kretanju, ne propada pedala kvačila....sve je ok, vozi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne valja kada je nisko. Kada odvaja na 1 cm od poda. Stradaju sinhroni menjača i rikver najviše pogođen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najverovatnije ti je cilindar ispod pedale kvačila na izdisaju. Kod drugara se jedno vreme tako ponašao,a onda više nije mogao da ubaci u I brz.,osim da ugasi motor. Znači,propada sve niže.

Nakon zamene sve je OK.

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja mislim da je cilindar. Doduse danas se vratilo u normalu kako je i bilo pre, ali sigurno da je nesto izdisaju :D Hvala na odgovorima 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još ako ti zaglavljuje pedala spremaj pare za cilindar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Imam problem sa kvacilom (tj verovatno sa pedalom) koji se javlja SAMO kad je spoljna temperatura visoka (oko 30 i preko celzijusa).

Tada pedala izgubi elasticnost, pocinje da skripi i struze kad se pritiska i opusta i pocinje da se sporije vraca na gore.

 

Juce je problem bio izrazen pa je u jednom trenutku pedala ostala skroz pritisnuta i nije se vratila dok je nisam cacnuo. Pre toga se tako sporo vracalo, i nema nikakvog povratnog pritiska, pa ja pustim nogu malo vise jer nece da se vrati, pa se odjednom lansira na gore i ugasi mi auto na semaforu (a mene blaaam :) )

 

Jedino sto meni moze da padne na pamet je da ima manjak neke mazivne tecnosti pa da na visokim temperaturama usled velike viskoznosti se negde slije i neki deo ostane nepodmazan.

 

Sinoc sam ponovo seo u auto, sve je bilo potpuno normalno, kvacilo (pedala) mnogo meksa, elasticna jednako na svakoj dubini. 

 

Nije prvi put da je pedala cudna na tim temperaturama, takvo ponasanje (samo ne ovako drasticno) se uvek tada desava, tako da nije slucajnost.

Inace, samo kvacilo nema nikakve simptome, ne trza u drugoj na maloj brzini, ne trza kad potopim gas u nizim obrtajima ni u jednoj brzini. Odvaja kako treba, negde na polovini hoda pedale. Ali jeste malo tvrdje nego sto bih ja voleo, recimo 2x tvrdje od papucice gasa (a ona je bas meka, kad ostavim nogu opustenu na gasu, ubrzava :) )

 

Cilindar ili nesto gore (na samom kvacilu) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna li neko u čemu je stvar...svaki put kad pritisnem kvačilo čuje se neka škripa, kao kućna vrata kad škripe...nije baš glasno, ali i pored upaljenog radija se čuje..kao da se treba podmazat...

Nemojte mi samo reći da treba nešto da mijenjam i da je kritično, jer sutra mijenjam silene nazad, ne mogu više, ubi mi džep ovaj Talijan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Džabe WD. Škirpi cilndar u kabini. Pomaže samo mašinska mast u velikim kolilčinama, ali posle nedelju dana bude opet isto. Tako je kod mene, ali ne smeta. Vozim tako već 2 godine, kvačilo ok, nema nikakve razlike. Škripa se javi samo kada je baš toplo napolju.

Ako vam je lakše cilindar je oko 3000din,  a zamena nije nešto komplikovana, ali ako ne pada kvačilo nema potrebe čačkati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali ne možeš pola godine da ga istrošiš  :laughing:

Inače, ne znam za vas, ali meni wd pomaže samo kada treba da odvrnem neki šraf koji je zapekao, za sve ostalo nema nikakve koristi.

Mnogo bolja je pomenuta mast za podmazivanje, samo nakon toga smrde prsti barem 2 dana :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Džabe WD. Škirpi cilndar u kabini. Pomaže samo mašinska mast u velikim kolilčinama, ali posle nedelju dana bude opet isto. Tako je kod mene, ali ne smeta. Vozim tako već 2 godine, kvačilo ok, nema nikakve razlike. Škripa se javi samo kada je baš toplo napolju.

Ako vam je lakše cilindar je oko 3000din, a zamena nije nešto komplikovana, ali ako ne pada kvačilo nema potrebe čačkati.

Eh to mi se vec svidja, hvala na infu Edited by jasko__

Share this post


Link to post
Share on other sites

WD i ne služi za podmazivanje, inače je vrlo agresivan po metal. Svrha mu i jeste da odvoji gde zapekne, a pominjem ga zato što trenutno može da se ponaša kao lubrikant pa ako ima pomaka onda mast! :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaško ako nisi ginekolog ne petljaj da skidaš gornji cilindar kvačila. Mečku će da rodiš. 

Probaj to da podmažeš ako ne, kupi vatu i u uši.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ti kvacilo odvaja uvek na istom mestu?

Zavuci se ispod volana i videces sipku koja ulazi u cilindar, proveri da li pedala odmah prenosi silu na sipku ili ima neki prazan hod.

Da li ti je pedala kvacila dosta vislja od pedale kocnice?

 zfravo bas ovo da pitam

kod mene ima lufta izmedju same pedale i đipke koja gura kvacilo oko 1cm i primetio sam da je papacu kvacila malo visocija od kocnice i gasa

sta citniti u tom slucaju. sto se odvajanja i ostalog tice radi normalno samo me malo eritira taj zvuk trtrtrtr kada na pocetku pritiskam taj hod do sipke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta li mu bi cu ga zapalim..... :2guns:

Otkaza kvacilo nacisto nevidim nikakvo curenje ispod,kvacilo ima po malo druk ali ne odvaja kad ga nadrugam jedno 10 puta onda je bolje upada nekolko puta i onda opet isto,sta da radim sta da jebavam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...