Arguso 0 Posted June 7, 2014 Hvala! - Da li to onda znači da se kod dizela prilikom zamene "seta kvačila" podrazumeva i zamena zamajca, pa onda otuda i tolika razlika u ceni a kod benzinaca se ne menja zamajac u "setu kvačila"? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted June 7, 2014 Zamena zamajca se nikada ne podrazumeva prilikom zamene seta kvacila nego se on menja po potrebi, samo ako je los, i kod benzinca i kod dizela, bez obzira da li imaju plivajuci ili ne. Retko kada se menja obican zamajac i obicno moze i da se obradi. Kod tebe nije do toga sigurno. Na dizelima je plivajuci zamajac i on je skup, oko 30 000din je plus set kvacila i plus ruke i to izadje oko 50 000 din Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 7, 2014 Cene pratiš za svoj model i ništa više. Ko ima i ko nema plivajući ima kroz razne teme na forumu.Sva hidraulična kvačila imaju isti princip rada, manjom zapreminom gornjeg cilindra u odnosu na donji dobijaš tu potrebnu lakoću same pedale kvačila. Sisterm ozračivanja je suštinski isti , na najvišoj tački cilindra treba da bude šraf ili bilo šta drugo kojim bi se ispustio vazduh iz cilindra. Druga prednost hidrauličnog sistema je kada je sve kako treba (kao i sa kočnicama) treba da odžava prazan hod uvek isti.Što se tiče samog kvačila uvek je jeftinije da zameniš korpu i lamelu nego da remontuješ menjač. Kvačilo koje ne odvaja uzrokuje kvarove samog menjača. Pa računaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejanrs 0 Posted June 29, 2014 Pozdrav za forumase. Imam jedan problem tj ne znam ni da li je problem ali mi treba savet. Primetio sam da kvacilo ima prazan hod na pocetku, nekih 1/3 je prazan hod, i kao da je malo tvrdje. Odvaja cak bolje nego ranije na bukvalno 1 cm od poda. Cini mi se da mi je dosta krace nego pre sto mi cak vise i odgovara. E sad, kada sam kupio kola pre 3,4 meseca uvek mi je noga ostajala na kvacilu kad sam menjao brzine, izgledalo mi je kao da je dug hod kvacila...Da li je ovo problem ili nije, i da li moze nekako ovaj prazan hod da se resi, tj dal je set kvacila za menjanje(daj Boze da nije) ? Stilo 1.9 jtd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 30, 2014 Prazan hod je normalno da postoji (ako mislimo na isto). Nije to kočnica ili gas da odmah ''reaguje'' čim je pipneš. Kvačilo i treba da hvata nisko.Ako ti ništa ne trese pri kretanju, ne propada pedala kvačila....sve je ok, vozi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 30, 2014 Ne valja kada je nisko. Kada odvaja na 1 cm od poda. Stradaju sinhroni menjača i rikver najviše pogođen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted June 30, 2014 (edited) Najverovatnije ti je cilindar ispod pedale kvačila na izdisaju. Kod drugara se jedno vreme tako ponašao,a onda više nije mogao da ubaci u I brz.,osim da ugasi motor. Znači,propada sve niže.Nakon zamene sve je OK. Edited June 30, 2014 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejanrs 0 Posted July 1, 2014 I ja mislim da je cilindar. Doduse danas se vratilo u normalu kako je i bilo pre, ali sigurno da je nesto izdisaju Hvala na odgovorima Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 1, 2014 Još ako ti zaglavljuje pedala spremaj pare za cilindar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mel 59 Posted August 4, 2014 Imam problem sa kvacilom (tj verovatno sa pedalom) koji se javlja SAMO kad je spoljna temperatura visoka (oko 30 i preko celzijusa).Tada pedala izgubi elasticnost, pocinje da skripi i struze kad se pritiska i opusta i pocinje da se sporije vraca na gore. Juce je problem bio izrazen pa je u jednom trenutku pedala ostala skroz pritisnuta i nije se vratila dok je nisam cacnuo. Pre toga se tako sporo vracalo, i nema nikakvog povratnog pritiska, pa ja pustim nogu malo vise jer nece da se vrati, pa se odjednom lansira na gore i ugasi mi auto na semaforu (a mene blaaam ) Jedino sto meni moze da padne na pamet je da ima manjak neke mazivne tecnosti pa da na visokim temperaturama usled velike viskoznosti se negde slije i neki deo ostane nepodmazan. Sinoc sam ponovo seo u auto, sve je bilo potpuno normalno, kvacilo (pedala) mnogo meksa, elasticna jednako na svakoj dubini. Nije prvi put da je pedala cudna na tim temperaturama, takvo ponasanje (samo ne ovako drasticno) se uvek tada desava, tako da nije slucajnost.Inace, samo kvacilo nema nikakve simptome, ne trza u drugoj na maloj brzini, ne trza kad potopim gas u nizim obrtajima ni u jednoj brzini. Odvaja kako treba, negde na polovini hoda pedale. Ali jeste malo tvrdje nego sto bih ja voleo, recimo 2x tvrdje od papucice gasa (a ona je bas meka, kad ostavim nogu opustenu na gasu, ubrzava ) Cilindar ili nesto gore (na samom kvacilu) ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted August 4, 2014 Cilindar. Poodmazuj nekim sredstvom intenzivno nekih nedelju dana na svaki drugi dan pa će neko vreme biti bolje do zamene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jasko__ 0 Posted August 4, 2014 Zna li neko u čemu je stvar...svaki put kad pritisnem kvačilo čuje se neka škripa, kao kućna vrata kad škripe...nije baš glasno, ali i pored upaljenog radija se čuje..kao da se treba podmazat...Nemojte mi samo reći da treba nešto da mijenjam i da je kritično, jer sutra mijenjam silene nazad, ne mogu više, ubi mi džep ovaj Talijan... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted August 4, 2014 Ne znam sta je,al' znam da treba da se menja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 4, 2014 Da možda ne škipi pedala na zglobu? Naprskaj malo WD ili podmaži pa probaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jasko__ 0 Posted August 4, 2014 Pa i imam osjecaj da skripi u kabini a ne dole dublje..al nisam siguran skroz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 4, 2014 Pa nisi ni zalego da vidiš a odma se žališWd u ruke pa pršći pa probaj pa javi! Pa! Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2821 Posted August 4, 2014 Džabe WD. Škirpi cilndar u kabini. Pomaže samo mašinska mast u velikim kolilčinama, ali posle nedelju dana bude opet isto. Tako je kod mene, ali ne smeta. Vozim tako već 2 godine, kvačilo ok, nema nikakve razlike. Škripa se javi samo kada je baš toplo napolju.Ako vam je lakše cilindar je oko 3000din, a zamena nije nešto komplikovana, ali ako ne pada kvačilo nema potrebe čačkati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 4, 2014 Nije džabe, 300 dindži Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2821 Posted August 4, 2014 Ali ne možeš pola godine da ga istrošiš Inače, ne znam za vas, ali meni wd pomaže samo kada treba da odvrnem neki šraf koji je zapekao, za sve ostalo nema nikakve koristi.Mnogo bolja je pomenuta mast za podmazivanje, samo nakon toga smrde prsti barem 2 dana Quote Share this post Link to post Share on other sites
jasko__ 0 Posted August 4, 2014 (edited) Džabe WD. Škirpi cilndar u kabini. Pomaže samo mašinska mast u velikim kolilčinama, ali posle nedelju dana bude opet isto. Tako je kod mene, ali ne smeta. Vozim tako već 2 godine, kvačilo ok, nema nikakve razlike. Škripa se javi samo kada je baš toplo napolju.Ako vam je lakše cilindar je oko 3000din, a zamena nije nešto komplikovana, ali ako ne pada kvačilo nema potrebe čačkati.Eh to mi se vec svidja, hvala na infu Edited August 4, 2014 by jasko__ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 4, 2014 WD i ne služi za podmazivanje, inače je vrlo agresivan po metal. Svrha mu i jeste da odvoji gde zapekne, a pominjem ga zato što trenutno može da se ponaša kao lubrikant pa ako ima pomaka onda mast! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 4, 2014 Jaško ako nisi ginekolog ne petljaj da skidaš gornji cilindar kvačila. Mečku će da rodiš. Probaj to da podmažeš ako ne, kupi vatu i u uši. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jasko__ 0 Posted August 7, 2014 Ma nek skripi onda,nekako cu vec da se naviknem Quote Share this post Link to post Share on other sites
bungalo 0 Posted August 12, 2014 Da li ti kvacilo odvaja uvek na istom mestu?Zavuci se ispod volana i videces sipku koja ulazi u cilindar, proveri da li pedala odmah prenosi silu na sipku ili ima neki prazan hod.Da li ti je pedala kvacila dosta vislja od pedale kocnice? zfravo bas ovo da pitamkod mene ima lufta izmedju same pedale i đipke koja gura kvacilo oko 1cm i primetio sam da je papacu kvacila malo visocija od kocnice i gasasta citniti u tom slucaju. sto se odvajanja i ostalog tice radi normalno samo me malo eritira taj zvuk trtrtrtr kada na pocetku pritiskam taj hod do sipke Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted August 19, 2014 Sta li mu bi cu ga zapalim..... Otkaza kvacilo nacisto nevidim nikakvo curenje ispod,kvacilo ima po malo druk ali ne odvaja kad ga nadrugam jedno 10 puta onda je bolje upada nekolko puta i onda opet isto,sta da radim sta da jebavam? Quote Share this post Link to post Share on other sites