Arguso 0 Posted May 30, 2014 Iz Šida sam, ako se on može nazvati gradom . Hvala na savetima ljudi, vidim da niko od vas ne spominje korpu, lamelu i druk-ležaj, pa mi je sada malo lakše.Probaću stvarno zameniti to kočiono ulje, pa ako ne bude poboljšanja ići na te cilindre (u kabini i menjaču).Što se tiče ovog ulja u menjaču njega je majstor prekontrolisao kada sam radio veliki servis pre dve nedelje, bilo je bistro i do čepa (vijka) sa strane (kaže da je to mera, da nivo ulja bude do tog čepa, pošto nema drugi merač) i rekao mi da ga ne moram menjati sada.Zahvaljujem se svima na savetima, možda bi bilo dobro da još samo neko od vas napiše detaljan opis kako treba da izgleda i ponaša se dobro kvačilo kod Fiat Stila, pošto neki drugi Stilo nemam mogućnosti da probam. Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted May 30, 2014 isti auto imamo sa istim motorom,i kod mene se isto tako desava sa kvacilom dosta je podignuto od kocnice i preveliki prazan hod.kad krenem da ga izvlacim 1 pa 2 i kad treba u trecu on malo zastane nece da ubaci i tu naravno izgubim poprilicno vremena.ali kad ga duze vreme tako forsiram on spusti pedalu kvacila kako i treba da stoji.ali cim se ohladi on tera po svom Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted May 30, 2014 Nema veze sa kvacilom, ali ima sa 3. brzinom.Meni je isto tesko isao iz 2. u 3. Nekad prodje i 2, 3 sekunde dok ga u voznji ubodem u 3. Kod mene je konkretno bio problem u sajli menjaca, koja sluzi za pomeranje menjaca levo-desno.Majstor je podmazivao i sad ide kao u sir, kako se kaze Ceo zahvat je kostao 500 dinara, uz komentar "ajde cisto da nije nista, daj 500" Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted May 30, 2014 pa eto kod tebe je neka glupost bila al ovde mozda i nije jer ipak mislim da ne odvoji kvacilo lepo jer mi zakrci kad pokusam da ga na silu ubacim,al opet to nije stalno tako nego po nekad Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted May 30, 2014 Podjes od najjeftinije varijante... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 30, 2014 - Kvačilo odvaja jako nisko (otprilike 1-2 cm od poda). Kad je nisko i ne gubi kočionu tečnost 99 % cilindar u kabini. Gumica za klip tada nije bilo možda se nešto u međuvremenu promenilo http://www.sigurnost.rs/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arguso 0 Posted May 31, 2014 Kada se zameni taj cilindar u kabini, verovatno se mora "izluftirati" sistem i gde se to radi (gde se nalazi "odušak") ?@Dante BG, u čemu je razlika između one dve vrste cilindara u kabini, za koje si postavio za link?Da li je ono skuplje i kvalitetnije? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vvukasin 0 Posted May 31, 2014 evo jedne slicice mesta gde se ozracuje kvacilo.cilindar se nevidi jer je u ovoj verziji iz komada sa druk lezajem u zvonu menjacakako ovde ispustiti vazduh? (direkno skidanjem creva ili postoji fora na sisici) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arguso 0 Posted May 31, 2014 Pa ako je ovo to mesto za ozračavanje, onda verovatno da je ovaj cilindrični deo sa "rupicom" (u tamnijem delu creva, što izgleda da je od plastike) i sam neka vrsta vijka, pa da se on odvrće i zavrće za ozračavanje, drugo mesto na ovoj slici ne vidim?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vvukasin 0 Posted May 31, 2014 to je deo gde se prikljucuje crevo i druklezaj sto je u zvonu menjaca a na sisici ne postoji vijak? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arguso 0 Posted May 31, 2014 Pa ne znam onda, i ja se pitam na koji način se ozračuje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vvukasin 0 Posted May 31, 2014 Izvinjavam se ako sam propustio ali nigde nisam procitao kako i gde se ozracuje. Mnogi pisu o zameni cilindra u kabini a kako posle sa vazduhom u sistemu? Zna li neko tacno? Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted June 1, 2014 Nema tu nijedan vijak nego se izvuče ovaj metakni stift i onda se cijeli ovaj konektor malo povuce van i kad stisnes papucicu kroz tu rupu izlazi zrak. Kad se sve odzraci onda se ponovo ubaci metalni stift i to je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vvukasin 0 Posted June 1, 2014 Hvala pokusacu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted June 2, 2014 Pa ne znam onda, i ja se pitam na koji način se ozračuje? Odvezi auto kod Mike u 12. aprila i sredice ti ga, a sta vise i reci sta ne valja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vvukasin 0 Posted June 2, 2014 (edited) Evo i mog slucaja: - nekad mi je kvacilo bilo nisko da se jedva ubacuje a nekad normalna visina i dosta tvrdo. - ulje nisam gubio. - cilindar u kabini nije vlazio pa sam sumnjao na vazduh u sistemu. - danas kad sam pokusao da ispustim vazduh iz sistem cilindar nije odradjivao a uzrok je habanje poluge i klipa u samom cilindru.nisam slikao a evo kako to izgleda od prilike : Edited June 2, 2014 by Ivan Sredjene slike Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arguso 0 Posted June 3, 2014 Pa jeli ti sad kvačilo uredu, kada si zamenuo cilindar i izluftirao, mislim jel dobro odvaja i jel mekše?Pitanje za ostale forumaše, da li neko može da postavi sliku gde se nalazi taj deo za luftiranje kvačila ali kod benzinskih motora, konkretno za 1.8 16V?Pokušavao sam da sam da pronađem kod mene detalj sa postavljene slike "gde se luftira kvačilo" ali nisam uspeo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vvukasin 0 Posted June 3, 2014 Sada je kvacilo dosta mekse i odrtadjuje ekstra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arguso 0 Posted June 3, 2014 Znači, to isto bi moglo da bude i kod mene, nadam se, pošto vidim da smo imali iste simptome... Ti isto nisi čuo nikakve neuobičajene zvuke prilikom pritiskanja papučice kvačila? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted June 3, 2014 Arguso, jesi video post mene iznad? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arguso 0 Posted June 4, 2014 Jesam druže, ali ja sam iz Šida, ti sigurno misliš na Beograd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted June 4, 2014 Jesam druže, ali ja sam iz Šida, ti sigurno misliš na Beograd.Ne druze mislim na Sid. Ja sam isto iz Sida ali sam sad u BG. Mani se autobelog, vincica i ostalih. Idi kod Mike u 12 aprila. To ti je zadnja ulica prema Tovarniku kod benzinske pa levo. Picis dole dok ne dodjes na onaj ravan put uglancan kao staklo i tu na cosku imas 2 perionica, i 50 metara sa desne strane je on. Uvek ima par kola ispred, kapija je otvorena a radionica je skroz u dvoristu pa mozda ne vidis sa ceste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arguso 0 Posted June 4, 2014 OK, hvala. Znam gde je to, mislio sam da misliš na Beograd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arguso 0 Posted June 7, 2014 Pozdrav vozači i majstori! Posle konsultacije sa majstorima i drugim vozačima Fiat Stila, evo me opet sa novim informacijama ( a i pitanjima) u vezi kvačila.U servisu gde sam radio "veliki servis", majstor misli da je "set kvačila" potrošen, ali da nije baš "hitno" i kaže da ga nastavim da vozim još jedno godinu dana (što meni u ovom trenutku i odgovara iz finansijskih razloga). To i radim, naravno sa vrlo pažljivim menjanjem brzina, da ne bih oštetio nešto, tj "naoštrio" menjač, i dosta mi pomaže "pravilo 2 sec za rikverc", kao što ste me vi savetovali.Kolega sa posla je imao problem sa kvačilom pre dve nedelje, gde mu jednostavno u pola grada otkazalo kvačilo (nekako se dovukao drugom brzinom do kuće). Pošto je i sam majstor (a ima i radionicu) sam je to sebi zamenuo a ceo set je platio oko 37.000 dinara, inače reč je o motoru 1.9 MJet. Posle zamene sam kod njega probao kvačilo i to je sasvim druga priča nego kod mene.Kvačilo je "jako" mekano i skoro da nema nikakvog "lufta" tj praznog hoda papučice. Pre neki dan mi je i komšila kupio Fiat Stilo 1.6 16 V, probao sam i kod njega kvačilo, i ono je isto kao i kod kolege koji je zamenuo set, znači mekano i skoro bez praznog hoda odnosno nešto manje od 1cm, predpostavljam da tako treba da izgleda ispravno kvačilo.Pitao sam u servisu koliko bi me koštao taj set kvačila i rekli su oko 17.000 din bez ruku jer predpostavljaju da moj auto nema "plivajući" zamajac. Mene zanima sledeće, što od njih nisam uspeo da saznam: - Da li postoje razlike u cenama u setu kvačila za benzince i dizele ili čak i za pojedine modele motora različite kubikaže?- Koji modeli Fiat Stila imaju "plivajući" zamajac ( ako i imaju uopšte) a koji ne i da li zbog toga ovolika razlika u ceni seta kvačila? P.S. Pročitao sam celu temu, i nisam našao precizno objašnjenje o sistemu kvačila i da li ima razlike kod benzinskih i dizel motora, čak šta više, mnogi dele savete na osnovu svog iskustva sa dizel motorima kojih je naravno neuporedivo više i koji ne mogu da se primene na benzinske motore kao na primer "luftiranje" hidrauličnog sistema kvačila u mom slučaju. Deo sa ponuđene slike o načinu luftiranja kod mene nisam našao na menjaču, verovatno postoji drugačiji sistem (ili na drugom mestu) ali u svako slučaju hvala na dobroj volji za pomoć i za ubuduće... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7733 Posted June 7, 2014 Samo dizeli imaju plivajuci Quote Share this post Link to post Share on other sites