Jump to content
FAS Goran
zlox

Fiat Stilo - kvačilo

Recommended Posts

Viljuske vec trebam da menjam, tako da javljam rezultate kako ide... Da li ce biti samo do toga ili je do korpe, lamele, druk lagera... Javljam reultate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene kvacilo kad je hladnije ima malo dulji hod. Papucica dode skoro do pola i onda se osjeti otpor. Do pola kao da je otkaceno i kad se vraca ne vrati se do kraja nego je trebam nogom vratiti. Cim se malo zagrije postane normalno. Kao da ima zraka u sistemu. Ozracivao sam i nije pomoglo. Da li je to do cilindra ili je korpa lagano pri kraju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je li sigurno to da ne bi mijenjao bez veze ako nije do tog. Je li ga jednostavno promijeniti, negdje sam čitao kako pukne neka plastika na pedali pa treba kupiti drugu original.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Identični simptomi, kad se motor ugreje malo se poboljša ali nije to kako treba (pisao sam). Ako ne gubiš ulje (kočiono-koristi tu čantru) to je taj cilindar. Zabijen je u tabli i ako nisi vičan prepusti servisu (to sam isto uradio).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas je auto stajao na suncu i kvačilo skoro nije imalo lufta. Jedino je malo tvrđe nego inače. Većinu stvari sam radim na autu pa ću onda i njega mijenjati. Mislim da ne bi trebao biti neki problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa zadnje strane papucice postoji bela plastika (br 5) na gornjim slikama,treba pritisnuti gornji i donji osigurac na toj plastici i vuci kao konj da odvojis tu sipkicu tj cilindar kvacila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisa ja pre neki dan, bez majstora ništa. Čekić se podrazumeva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mani ta bela plastika br 5 izgleda ko bolcen koji drzi papucicu. Ako izvadim njen osigurac i izvucem ju van onda skidam cijelu papucicu. A sipka cilindra vjerojatno i dalje stoji vezana za pedalu. Na vrhu sipke postoji kugla pa pretpostavljam da se samo iscupa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo uspešno je promenjen cilindar kvačila. Stari se skoro raspao, ne znam kako je uopće radio. Šipka cilinda se samo isčupa, tj papučica se povuče prema gore i šipka iskoči iz svog ležišta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molim za pomoc! Kada pritisnem kvacilo promeni se zvuk,kao neko blago caktanje,kada ga pustim sve ok.Inace,teze ubacuje u prvu

Edited by srkiv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prilicno siguran! Kumu je na Stilu,poceo jako tesko da ulazi u prvu (teze je isao i u ostale brz.). Poceo covek da sprema 200 eur.,za zamenu kvacila. Odem do njega (da bi bio siguran),auto vise nije hteo u I brz,dok je upaljen. Kad ugasim,ubacim u I brz.,upalim, i ide ali teze! U Kit komercu spoljni hidro-cilindar,2500 din. Valeo,malo se izmucili da ga metnemo,ali smo ga potrfili. Sad sve ide lepo i nezno,bas kako treba! Set kvacila funkcionise i dalje! Taj cilindar je skroz plastican,omeksaju mu gumice, i ne daje dovoljan pritsak ulja,kako bi odvojio kvacilo! Vidi da ti neko to pogleda,a ja sam siguran da je to. Ako ti u IV brz.,pri naglom dodavanju gasa,ne proklizava,zaboravi na set!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne proklizava ni u jednoj. Ali probacu opet. Samo u leru kada pritisnem kvacilo promeni zvuk,nekad teze u prvu,ne konstantno. I ponekad cujem zvuk kada promenim brzinu i pustam kvacilo. Opet kazem,nemam problema da me bas zeza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vise ne ide:(((( lezaj sa cilindrom 8000,set kvacila 12000. Znaci uzass

Nije to uzas,to je dobra cena! Samo lezaj je skup,iz originala je bio jeftiniji po akciji....Set je iz originala bio oko 25000din u kompletu.....Ako jos nemas potrebe menjati ga,ne proklizava i slicno ne diraj to,nema veze sto se cuje druk lezaj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vremenom ces doci u situaciju da ne mozes da ubacis u I brz.,dok ti radi motor! Tako je sve pocelo! Hidro-cilindar! A lezaj ti se cuje zato sto je polovicno potisnut (nije do kraja) !

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj Boze da je to.....Za to cu da dam kes ali sada da dam za kompet....nema sanse. neka priceka

Burazeru jel mislis cilindar u kabini? :)

Edited by srkiv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...