zeljkomontenegro 0 Posted December 21, 2011 Pitanje za sve Vas jel neko imao ovakav problem.Fiat stilo 1.9jtd 2002.god.Zbog propadanja papuce na kvacilu promijenio sam set kvacila kao i cilindar sa druklezajem koji se nalazi u menjacu.Rezultati su bili sledeci dobio sam kvacilo meko i sve kako treba, da bi naredno jutro isto kvacilo ponovo propalo ozracim sistem i opet sledeceg jutra isto.Kupim cilindar na podpedali zamijenim ujutro isprobam prije nego sto upalim auto sve je ok, posle paljenjaauta i ubacivanja u prvu brzinu pedala ponovo propadne, par puta stisnem pedalu sve je ok do sledeceg jutra kad se javlja isti problem.Uz konsultaciju majstora kazu da moze da bude problem u crijevima iste sam kupio i zamijenio rezultati isti.Ako je neko od Vas imao slican problem dal ga je rijesio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted December 21, 2011 pogledaj zadnje kocione celjusti i sva kociona creva da li negde pustaju ulje, postoji mogucnost da je pukla gumica na kocionom cilindru i pusta ulje, pa kad nadrukas dobije dovoljan pritisak.proveri cantru za ulje da li je vlazna odozdo, mozda je negde i na njoj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkomontenegro 0 Posted December 21, 2011 Nisu u pitanju kocnice nego kvacilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted December 21, 2011 @ZeljkoIsto (kociono) ulje (iz iste posude) koristi i hidraulicni cilindar kvacila tako da ima logike to sto ti kaze Manfred Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkomontenegro 0 Posted December 21, 2011 Al problem je kad auto prenoci kvacilo je i dalje uredu tek kad ga upalim ubacim u prvu brzinu i krenem sve normalnoda prebacim u drugu brzinu pedala je zaglavljena na pola i nemogu ubaciti sve dotle dok papucicu pedale ne pritisnem sedamosam puta al nigdje ne gubi tecnost. Veceras sam odveo auto kod majstora da skida menjac jer sumljam na ovaj cilindar koji se nalazi u zvonu menjaca glavni problem i ako sam ga vec jedan put zamijenio. Svakako javljam jel sam uspijo da rijesim problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted December 21, 2011 Uf, delovi koje ugradjujemo su manje vise "sumnjivi" tako da je moguce da ne valja i taj "novi" a meni licno to lici na cilindar kvacila jer je meni slicno tako bilo s' tim sto je na lybri cilindar na menjacu Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkomontenegro 0 Posted December 21, 2011 Jedino mi je jos to preostalo da ponovo zamijenim jer se bas namucih par mjeseci. Svako cu javiti ishod . Quote Share this post Link to post Share on other sites
space 1 Posted December 21, 2011 http://www.msdtrade.rs/index.php/tutela-car-zc-75-synth.html Eto na dnu ti pise koja je gradacija ulja . I ta je preporucena . Nije mogao biti problem s tim uljem nikako . Nesto nije u redu s cilindrima ili tecnoscu ili vazduhom u sistemu .ps. izuzetno ima ulje sa 75-80 gradacijom za extremno niske temperature ali je to za tipa norvesku gde je cele godine max +10 ... nema potrebe za tim kod nas.ulje koje sam ja nasuo nije sintetika, to je jedina razlika znaci ponovo da probam ozraciti za pocetak Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted December 21, 2011 Da da odzracivanje za pocetak .Ovaj drugi stilo sto ostaje bez kvacila ima problem s nekim od cilindara cim se na drukanje dobije odvajanje . Ja bi proverio i korpu na stolu kod nekog ko radi lamele ..jer druk lezaj ako propadne mozda propadne zato sto korpa ne pravi otpor (nikad nisam sreo tako nesto) ali eto ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkomontenegro 0 Posted December 22, 2011 Zamijenjen druk lezaj na menjacu kao i cilindar i jutros ponovo ista stvar ponovo propala pedala. Nadrukao sam kvacilo i dobio ga.Napominjem da sam pre nego sto sam upalio auto imao kvacilo kao sinoc sto sam ga ostavio , nakon paljenja auta pedala propane i tok citavog dana je ok. Ostalo mi je jos danas ponovo da ispustim zrak, jel vise ne znam sto da radim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkomontenegro 0 Posted December 23, 2011 Nisam rijesio problem i dalje sve po starom preko dana sve ok . Kad auto prenoci ujutro propada.Kompletan sam sistem promijenio dva druk lezaja sa cilindrima dvije podpedale kao i trecu sto mi je bila na autu crijevo sa onim nastavkom sto se kaci na podpedali. Kvacilo je meko kako treba prazan hod samo malo na vrhu.Al i dalje propada jel neko imao slican problem ja ga ocigledno ne mogu rijesiti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 24, 2011 Nađoh ove dve teme:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=41942http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=29247 Quote Share this post Link to post Share on other sites
space 1 Posted December 28, 2011 Ozracio sam kvacilo sve kako treba, vratio steker na mjesto i uredno zakopcao i crijevo nije klimavo, ali sad pusta ulje na odusak, sta da radim, gdje sam pogresio, molim pomoc Quote Share this post Link to post Share on other sites
tosonije 3 Posted December 28, 2011 Problem je sledeciUjutro dok je auto hladan trebam preci i do 5 km da bih bez problema ubacio u prvu, a i druga ide teze, posle par km ide ko podmazano. sta bi moglo bitiDa napomenem lamelu sam opterecivao na uzbrdici u 4 oj na 2500 obrtaja i ne proklizuje, a kvacilo odvaja na od prilike 7, 8 cm od vrha.postoji mogucnost da su ti propale kosuljice (boziri) na sajlama od menjaca, meni se to desavalo prosle godine, kad je bilo -10, i rucica menjaca je bukvalno zakovana, morao sam da zagrevam auto jedno 20 min da bih mogao da ubacim u bilo koju brzinu, a meni su inace simptomi poceli da se javljaju na svim temperaturama ispod 0... ove godine sve radi OK ne znam ni ja kako Quote Share this post Link to post Share on other sites
space 1 Posted December 28, 2011 mozda je bilo vode u sajli prosle zime, a da je preko ljeta voda izasla i tako da ove zime nemas problema.Ja sam zbog teskog mjenjanja ozracio kvacilo i sad mi pusta ulje na ozraku i kvacilo propada, jednostavno sam sebi napravio veci problem. ako ko zna sta bi mogao uraditi Quote Share this post Link to post Share on other sites
tosonije 3 Posted December 29, 2011 po meni ne bi trebalo ozracivati kvacilo zbog toga sto nece da upada u brzine kad je hladan auto, jer da ima vazduha u kvacilu i da ne odvaja kvacilo menjac bi krcao, i ne bi hteo uopste da upada u brzine... isto kao kad bi do pola pritisli kvacilo i pokusali menjati... po meni su mnogo vece mogucnosti da su sajle u pitanju, jer postoje mogucnosti da udje voda u kosuljice, i onda se zaledi... a sto se tice ulja u menjcu mislim da ne moze on0 da se zaledi, bar ne toliko da bih mnogo otezalo upadanje u brzine, a ako nema ulja onda bi zujao mnogo menjac... Quote Share this post Link to post Share on other sites
space 1 Posted December 29, 2011 rijesio sam problem , pukla gumica odnosno dihtung crijeva koje se steka na cilindar, intervencija vrijedna 1euro cent. sto se tice sajli vjerovatno i one imaju udjela u malo otezanom mjenjanju brzina, ali posto je sad sve ok, to neka ceka Quote Share this post Link to post Share on other sites
steel 21 Posted January 14, 2012 Imam problem kod stila JTD 2005g kvačilo mi je visoko i često mi se desava kod saltanja da trzne ,prilikom otpustanja kvačila. Jel zna neko šta bi to moglo biti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted January 15, 2012 Ako je visoko znaci da je na izdisaju a ako trza na otpustanju papucice verovatno korpa kvacila je kao i prethodno. Znaci kraj! Bas sam te utesio! Quote Share this post Link to post Share on other sites
steel 21 Posted January 15, 2012 Koliko će to da me košta? Da sve to zamenim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted January 15, 2012 minimum 250, a maksimum 500 evra. ako je i neki cilindar ili semering vrisnuo, racunaj i do 100 evra vise. Quote Share this post Link to post Share on other sites
filipovic 0 Posted January 16, 2012 korpa,lamela,druk-oko16000 hilj;zamajac-24000 hilj;plus ruke i to je to Quote Share this post Link to post Share on other sites
dri 13 Posted June 27, 2012 (edited) Na stilu 1.6 kada polazim, pustam kvacilo lagano, oseti se podrhtavanje celog automobila, pocne da se trese. Kvacilo hvata normalno, ili bar ja msilim. Pod nogom dok kada kvacilo bas uhvati, osetim kao neko podrhtavanje ili tako nesto. Na prethodnom autu sam imao identican slucaj i zavrsilo se menjanje korpe, druk lagera i lamele. Interesuje me da li je to i ovde slucaj? Edited June 27, 2012 by dri Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted June 27, 2012 Na stilu 1.6 kada polazim, pustam kvacilo lagano, oseti se podrhtavanje celog automobila, pocne da se trese. Kvacilo hvata normalno, ili bar ja msilim. Pod nogom dok kada kvacilo bas uhvati, osetim kao neko podrhtavanje ili tako nesto. Na prethodnom autu sam imao identican slucaj i zavrsilo se menjanje korpe, druk lagera i lamele. Interesuje me da li je to i ovde slucaj?Proveri nosace motora, viljuske i uporne spone (ovo manje verovatno) ! Mozda je korpa malo kriva ali bi izdrzala jos neko vreme al' zato ove stvari kad popuste to se oseti jace.Ako ne trese kod ubrzavanja onda postoji mogucnost da je potisna ploca ostecena ali ce se sigurno jace odraziti ako su viljuske ili neki nosac losi! Quote Share this post Link to post Share on other sites