Jump to content
FAS Goran
zlox

Fiat Stilo - kvačilo

Recommended Posts

Pitanje za sve Vas jel neko imao ovakav problem.

Fiat stilo 1.9jtd 2002.god.

Zbog propadanja papuce na kvacilu promijenio sam set kvacila kao i cilindar sa druk

lezajem koji se nalazi u menjacu.

Rezultati su bili sledeci dobio sam kvacilo meko i sve kako treba, da bi naredno jutro

isto kvacilo ponovo propalo ozracim sistem i opet sledeceg jutra isto.

Kupim cilindar na podpedali zamijenim ujutro isprobam prije nego sto upalim auto sve je ok, posle paljenja

auta i ubacivanja u prvu brzinu pedala ponovo propadne, par puta stisnem pedalu sve je ok do sledeceg jutra kad se javlja

isti problem.

Uz konsultaciju majstora kazu da moze da bude problem u crijevima iste sam kupio i zamijenio rezultati isti.

Ako je neko od Vas imao slican problem dal ga je rijesio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pogledaj zadnje kocione celjusti i sva kociona creva da li negde pustaju ulje, postoji mogucnost da je pukla gumica na kocionom cilindru i pusta ulje, pa kad nadrukas dobije dovoljan pritisak.

proveri cantru za ulje da li je vlazna odozdo, mozda je negde i na njoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zeljko

Isto (kociono) ulje (iz iste posude) koristi i hidraulicni cilindar kvacila tako da ima logike to sto ti kaze Manfred :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al problem je kad auto prenoci kvacilo je i dalje uredu tek kad ga upalim ubacim u prvu brzinu i krenem sve normalno

da prebacim u drugu brzinu pedala je zaglavljena na pola i nemogu ubaciti sve dotle dok papucicu pedale ne pritisnem sedam

osam puta al nigdje ne gubi tecnost. Veceras sam odveo auto kod majstora da skida menjac jer sumljam na ovaj cilindar koji se nalazi u zvonu

menjaca glavni problem i ako sam ga vec jedan put zamijenio.

Svakako javljam jel sam uspijo da rijesim problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf, delovi koje ugradjujemo su manje vise "sumnjivi" tako da je moguce da ne valja i taj "novi" a meni licno to lici na cilindar kvacila jer je meni slicno tako bilo s' tim sto je na lybri cilindar na menjacu :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.msdtrade.rs/index.php/tutela-car-zc-75-synth.html

Eto na dnu ti pise koja je gradacija ulja . I ta je preporucena . Nije mogao biti problem s tim uljem nikako .

Nesto nije u redu s cilindrima ili tecnoscu ili vazduhom u sistemu .

ps. izuzetno ima ulje sa 75-80 gradacijom za extremno niske temperature ali je to za tipa norvesku gde je cele godine max +10 ... nema potrebe za tim kod nas.

ulje koje sam ja nasuo nije sintetika, to je jedina razlika znaci ponovo da probam ozraciti za pocetak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da odzracivanje za pocetak .

Ovaj drugi stilo sto ostaje bez kvacila ima problem s nekim od cilindara cim se na drukanje dobije odvajanje . Ja bi proverio i korpu na stolu kod nekog ko radi lamele ..jer druk lezaj ako propadne mozda propadne zato sto korpa ne pravi otpor (nikad nisam sreo tako nesto) ali eto ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamijenjen druk lezaj na menjacu kao i cilindar i jutros ponovo ista stvar ponovo propala pedala. Nadrukao sam kvacilo i dobio ga.

Napominjem da sam pre nego sto sam upalio auto imao kvacilo kao sinoc sto sam ga ostavio , nakon paljenja auta pedala propane i tok citavog

dana je ok. Ostalo mi je jos danas ponovo da ispustim zrak, jel vise ne znam sto da radim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam rijesio problem i dalje sve po starom preko dana sve ok . Kad auto prenoci ujutro propada.

Kompletan sam sistem promijenio dva druk lezaja sa cilindrima dvije podpedale kao i trecu sto mi je bila na autu crijevo sa onim nastavkom sto se kaci na podpedali. Kvacilo je meko kako treba prazan hod samo malo na vrhu.

Al i dalje propada jel neko imao slican problem ja ga ocigledno ne mogu rijesiti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ozracio sam kvacilo sve kako treba, vratio steker na mjesto i uredno zakopcao i crijevo nije klimavo, ali sad pusta ulje na odusak, sta da radim, gdje sam pogresio, molim pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je sledeci

Ujutro dok je auto hladan trebam preci i do 5 km da bih bez problema ubacio u prvu, a i druga ide teze, posle par km ide ko podmazano.

sta bi moglo biti

Da napomenem lamelu sam opterecivao na uzbrdici u 4 oj na 2500 obrtaja i ne proklizuje, a kvacilo odvaja na od prilike 7, 8 cm od vrha.

postoji mogucnost da su ti propale kosuljice (boziri) na sajlama od menjaca, meni se to desavalo prosle godine, kad je bilo -10, i rucica menjaca je bukvalno zakovana, morao sam da zagrevam auto jedno 20 min da bih mogao da ubacim u bilo koju brzinu, a meni su inace simptomi poceli da se javljaju na svim temperaturama ispod 0... ove godine sve radi OK :D ne znam ni ja kako :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozda je bilo vode u sajli prosle zime, a da je preko ljeta voda izasla i tako da ove zime nemas problema.

Ja sam zbog teskog mjenjanja ozracio kvacilo i sad mi pusta ulje na ozraku i kvacilo propada, jednostavno sam sebi napravio veci problem. ako ko zna sta bi mogao uraditi :rtfm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

po meni ne bi trebalo ozracivati kvacilo zbog toga sto nece da upada u brzine kad je hladan auto, jer da ima vazduha u kvacilu i da ne odvaja kvacilo menjac bi krcao, i ne bi hteo uopste da upada u brzine... isto kao kad bi do pola pritisli kvacilo i pokusali menjati...

po meni su mnogo vece mogucnosti da su sajle u pitanju, jer postoje mogucnosti da udje voda u kosuljice, i onda se zaledi...

a sto se tice ulja u menjcu mislim da ne moze on0 da se zaledi, bar ne toliko da bih mnogo otezalo upadanje u brzine, a ako nema ulja onda bi zujao mnogo menjac...

Share this post


Link to post
Share on other sites

rijesio sam problem , pukla gumica odnosno dihtung crijeva koje se steka na cilindar, intervencija vrijedna 1euro cent. sto se tice sajli vjerovatno i one imaju udjela u malo otezanom mjenjanju brzina, ali posto je sad sve ok, to neka ceka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem kod stila JTD 2005g kvačilo mi je visoko i često mi se desava kod saltanja da trzne ,prilikom otpustanja kvačila. Jel zna neko šta bi to moglo biti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

minimum 250, a maksimum 500 evra. ako je i neki cilindar ili semering vrisnuo, racunaj i do 100 evra vise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na stilu 1.6 kada polazim, pustam kvacilo lagano, oseti se podrhtavanje celog automobila, pocne da se trese. Kvacilo hvata normalno, ili bar ja msilim. Pod nogom dok kada kvacilo bas uhvati, osetim kao neko podrhtavanje ili tako nesto. Na prethodnom autu sam imao identican slucaj i zavrsilo se menjanje korpe, druk lagera i lamele. Interesuje me da li je to i ovde slucaj?

Edited by dri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na stilu 1.6 kada polazim, pustam kvacilo lagano, oseti se podrhtavanje celog automobila, pocne da se trese. Kvacilo hvata normalno, ili bar ja msilim. Pod nogom dok kada kvacilo bas uhvati, osetim kao neko podrhtavanje ili tako nesto. Na prethodnom autu sam imao identican slucaj i zavrsilo se menjanje korpe, druk lagera i lamele. Interesuje me da li je to i ovde slucaj?

Proveri nosace motora, viljuske i uporne spone (ovo manje verovatno) ! Mozda je korpa malo kriva ali bi izdrzala jos neko vreme al' zato ove stvari kad popuste to se oseti jace.

Ako ne trese kod ubrzavanja onda postoji mogucnost da je potisna ploca ostecena ali ce se sigurno jace odraziti ako su viljuske ili neki nosac losi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...