Jump to content
FAS Goran
zlox

Fiat Stilo - kvačilo

Recommended Posts

Zezam se. Sinter je materijal obloge od koje se prave lamele kod kojih ne treba da ima proklizavanja, nego ne hvata a kad uhvati onda je uhvatila. obicno je koriste na mestima gde treba da prenese velike sile. U automibilizmu ih koriste na takmicarskim automobilima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani, skoro sam menjao kompletno kvačilo na Stilu jtd 115 (set+ cilindri). U servisu su konstatovali da nema potrebe menjati plivajući zamajac jer je ispravan. Kvačilo je mekano, hvata na sredini, ali ipak nije dobro. Problem je što naglo hvata, nekako oštro. Dakle, nema onog postepenog prenosa snage, nego kao da prvo uopšte ne hvata pa onda odjednom sastavi. Moram biti veoma oprezan prilikom kretanja ali sam se nekako navikao na stanje. Ko god da proba automobil, ugasi mu se. Pri tom mislim čak i na profesionalne vozače. Šta bi mogao biti problem?

Moze li ovo stvarno biti posledica vazduha u sistemu ili sam prevaren od strane servisa?

Naisao sam na jos jednog nesrecnika poput mene na forumu Vrele gume:

http://www.vrelegume.rs/forum/viewtopic.php?f=45&t=20486

Medjutim, u tekstu se ne vidi resenje problema...

Edited by brokva

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Poštovani, skoro sam menjao kompletno kvačilo na Stilu jtd 115 (set+ cilindri). U servisu su konstatovali da nema potrebe menjati plivajući zamajac jer je ispravan. Kvačilo je mekano, hvata na sredini, ali ipak nije dobro. Problem je što naglo hvata, nekako oštro. Dakle, nema onog postepenog prenosa snage, nego kao da prvo uopšte ne hvata pa onda odjednom sastavi. Moram biti veoma oprezan prilikom kretanja ali sam se nekako navikao na stanje. Ko god da proba automobil, ugasi mu se. Pri tom mislim čak i na profesionalne vozače. Šta bi mogao biti problem?

Moze li ovo stvarno biti posledica vazduha u sistemu ili sam prevaren od strane servisa?

Naisao sam na jos jednog nesrecnika poput mene na forumu Vrele gume:

http://www.vrelegume.rs/forum/viewtopic.php?f=45&t=20486

Medjutim, u tekstu se ne vidi resenje problema...

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Imao sam fabricko kvacilo novom na Mjet Puntu.

Ono je proklizalo zbog toga sto je zamajac bio kriv, i pojeo je lamelu delimicno.

Fabricko je izrazito meko kretalo, tj normalno kako i dolici novom autu.

 

Onda sam ugradio novo kvacilo pod garancijom u ovlascenom servisu, za koje se kasnije ispostavilo da je remontovano, od strane fabrike.... To remontovano u nabavci je kao original, ali duplo jeftinije.

 

Efekat tog novog (remontovanog) je da je jako grubo spajalo, i bez navike ne mozes da pokrenes auto. Ali ono je otkrilo da je zamajac kriv, jer je treslo, zbog svoje gruboce, vise nista nije moglo da se amortizuje. Onda opet reklamacija, i menjaju i zamajac, sad je bolja situacija, ali i dalje je nesto krivo, i podrhtava, ali manje.

 

Ono sto je indikativno i definitivnio, je da remontovano kvacilo, nema tu mekocu kao originalno fabricko kvacilo, i da ima mnogo manji radni opseg, tj umesto postepenog spajanja, ono spaja odmah, tj lose je....

Nema ti tu pomoci kod tvog problema, i verovatno nema veze sa vazduhom u cilindru, to je kvacilo loseg kvaliteta, ali niske cene...

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav da li znate sta moze biti problem kod mene,kvacilo mi je nekako visoko bas odskace od papucice kocnice i gasa,e sad to je prazan hod tek kad ga poravnjam sa kocnicom onda pocinje da razdvaja,ali desi se da sam spusti kvacilo i poravnja sa ostalim papucicama ali kad ga ostro vozim po gradu,cim pocnem lagano da vozim on mi otpusti kvacilo.

i desava mi se ujutru kad je hladan i pritisnem kvacilo da zvizdi nesto i kako ga turiram on tako pojacava zvizdanje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da napisem i ja svoje iskustvo sa kvacilom,pa mozda nekom pomogne.

Samo sto sam ga uzeo,krenulo toplije vreme,auto se zagreje ... ja na semaforu krecem,kvacilo ostade dole,al na sekund.. Odem u servis,posto sam menjao viljuske,selen blokove itd i spomenem kvacilo. Kaze nije problem,cilindar u kabini.

Promene ,odem u Bosnu vratim se,doduse cele vreme je bila kisa i hladno,posle 10 dana opet. Samo sto sad moram rukom da vratim. Ja u servis,ceo set! :(. Puklo peraje na korpi i glavi druk lezaj! Zamene oni to,nije prosle 7 dana,opet papucica ostaje dole!

POPIZEDOOOO!!!  Gazde servisa,ok decko uzme auto i kaze jos jedino cilindar na samom kvacilo! Zamene i to,sve ok ... ali malo sutra! Ja lud,on lud,ne zna sta mu je. Kazem da sam cuo da ljudi skidaju klip tog cilindra da lakse ide,on nece ni da cuje. Uzme covek sa drugog Stila  cilindar i stavi na moj. Sve ok! :)

Elem na kraju price je zakljucak: cilindre koje su stavljali,ko zna ciji su,mnogo su se grejali,i glavili. Na kraju je porucio original (sa brojem kako mi rece) iz Italije i kvacilo je konacno pocelo da fercera :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno vise se i ne secam tacno koliko sam para dao,tacnije ne zelim da se secam :). Ali cilindar u kabini je menjan na pocetku sa ostalim delovima,plocicama,silen blokovima,viljuskama itd. Mislim da je bio oko 3-4 000,ne znam mozda lupam. A kad sam menjao kvacilo znam da sam dao 20 000 jer su nesto uzeli na sebe,posto su ga popravljali i ispitivali kao da je Ferari :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

U zadnje vrijeme mi pocelo da škripi prilikom pritiska kvačila..čuje se neki piskav ton...šta bi moglo biti, dal treba nešto podmazati?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podmaži slobodno. Moje je šrkipuckalo ponekad i uzeo sam špric od 35ml i pun ulja istresao na one dve oprugice(naravno prvo stavi neku krpu ispod  kvačila:) ), od tad se ne čuje.

Pre toga sam pokušao da podmažem wd-om i nikakvog efekta nije bilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se isto cuje skripanje. O koje dve oprugice pricas? Moze neka slika ili objasnjenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nažalost nema šanse da se slika jer je dosta zavučeno. Podmazuješ deo gde kvačilo izlazi iz kabine i oprugu koja je skroz gore u vrhu. Idi samo lagano od početka do kraja poluge kvačila i videćeš. Naći ćeš baš lako  ili jednostavno podmaži sve lagano, neće ništa da mu škodi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto da i ja nešto upitam... Kvačilo je relativno tvrdo i dosta visoko odvaja, cca kad otpustim pedalu za 3/4. Ne proklizava niti kod kretanja niti kod međuubrzanja. Auto palim i gasim sa stisnutim kvačilom.
Pitanje: kad krenem stisnuti kvačilo, na samom početku stiskanja papučice, čuje se nešto kao "dududu..."? Taj zvuk se javlja dakle u samom početku stiskanja papučice, skoro pri samom vrhu i nije pretjerano glasan, može se čuti samo u garaži, na otvorenom teško.
Što bi to moglo biti, da se brinem ili ne?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto da i ja nešto upitam... Kvačilo je relativno tvrdo i dosta visoko odvaja, cca kad otpustim pedalu za 3/4. Ne proklizava niti kod kretanja niti kod međuubrzanja. Auto palim i gasim sa stisnutim kvačilom.

Pitanje: kad krenem stisnuti kvačilo, na samom početku stiskanja papučice, čuje se nešto kao "dududu..."? Taj zvuk se javlja dakle u samom početku stiskanja papučice, skoro pri samom vrhu i nije pretjerano glasan, može se čuti samo u garaži, na otvorenom teško.

Što bi to moglo biti, da se brinem ili ne?

 

Verovatno je pri kraju! Takav zvuk zna da pravi korpa (peraja),jer se druk,verovatno,ukopao u istu za 1-2mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podmazuješ deo gde kvačilo izlazi iz kabine i oprugu koja je skroz gore u vrhu.

Kad se vec roni, preporucujem da se blago podmaze i plasticna osovinica senzora pedale kvacila (slican kao i na pedali kocnice).

Zna da skripucka u krajnjem gornjem polozaju kvacila, "sredio" sam taj cvrcak kod vise kolega.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro sledi zamena seta čim tako krene da trese pri kretanju.

Ne trese pri kretanju, kreće glatko bez rezanja ili tresanja, niti ne proklizava u vožnji. Sigurno da je kvačilo pri kraju, ali valjda može da izdrži još neko vrijeme jer ga ne forsiram?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne može niko preko foruma da ti kaže koliko će još da traje...možda te sutra auto ostavi negde, a možda za pola godine. :

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mi je jasno... Vozit ću ovako dok ne počne proklizavati ili tresti pa ću onda da mijenjam. Već sam pripremio novi termostat, prednje amortizere i grijače, to ide prvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh da, još nešto da pitam: kad u 2. ili 3. brzini oduzmem gas tj. kočim motorom, ponekad se auto trese. Ovo se dešava kad usporavam iz viših okretaja npr 2200-2500 o/min, a ako usporavam motorom koji se vrti ispod 2000 o/min to se ne dešava. Jel i to trešenje zbog lošijeg kvačila?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...