Jump to content
FAS Goran
zlox

Fiat Stilo - kvačilo

Recommended Posts

Meni se desava kada krecem da se prednji kraj zatrese i nista vise nikakvih drugih simptoma nemam!Desi mi se ponekad da kad na 30-40 km/h pustim gas auto malo cimne!Sta bi moglo da bude za ova dva slucaja?

Ali imam utisak da se vise drma desni kraj auta!

Ja sam imao potpuno iste simptome. Nestali su kad sam zamijenio set kvacila.

Vidim da imamo isti auto. Procitaj ovo: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=37491&view=findpost&p=737719

Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala druze!

Sent from my iPhone 3GS using Tapatalk

Druze a jel znas mozda da li set kvacila steti nesto drugim delovima posto ja ne prelazim neke kilometraze a i nisam trenutno dubikog dzepa?

Hvala unapred!Pozz

Sent from my iPhone 3GS using Tapatalk

Hteo sam reci da li sta steti drugim delovima auta?

Sent from my iPhone 3GS using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala druze!

Sent from my iPhone 3GS using Tapatalk

Druze a jel znas mozda da li set kvacila steti nesto drugim delovima posto ja ne prelazim neke kilometraze a i nisam trenutno dubikog dzepa?

Hvala unapred!Pozz

Sent from my iPhone 3GS using Tapatalk

Hteo sam reci da li sta steti drugim delovima auta?

Sent from my iPhone 3GS using Tapatalk

Pa, pravo da ti kazem, ne znam. Medjutim, ono sto znam je da se kod mene ponekad prednji kraj auta toliko tresao da sam mislio da ce motor kompletan da izleti napolje i ode svojim poslom... To ne moze biti dobro. Neka moja logika kaze da bi te vibracije (ako su ceste i jake) mogle da naprave neku drugu havariju, npr. da ti oslabe nosaci motora...

Otkud znam, to bi ipak neko strucniji trebalo da odgovori.

Ja kad sam prvi put osjetio te simptome presao sam 20.000 km do zamjene seta, a u tih 20k km sam naucio da krecem polako i uspio da svedem te vibracije na minimum.

Medjutim, ono sto me je definitivno natjeralo da zamjenim taj set je bio trenutak kad sam bio u preticanju i vratio ga u 3. i stisnuo gas do daske, a lamela pocela da proklizava... jedva sam izbjegao udes. Dakle, zaboravi agresivniju voznju dok to ne sredis.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam skroz malo vibracije kad krecem ali to nije stalno nego ponekad a sto se tice saltanja menjaca tu nemam problema!Isao sam kod drugara mehanicara a on mi je rekao "samo vozi"!Hvala druze!

Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari imam problem pa bi voleo da mi neko pomogne ako zna sta je.

Imam stila 1.6 kupe,pre nekoliko dana pocela je da mi skripi papucica kvacila a kad se zegreje skripi sve vise i onda krece i da ostaje na dnu.

Ptomenio sam ceo set kvacila (korpu,lamelu i druk lager) ali problem se nije resio.Nakon toga sam promenio i cilindar kvacila na pedali ali opet isto :(

Neki majstor mi je podmazao neki djavo i malo je prestalo ali nakon nekoliko dana opet isto.Ja opet otisao kod njega al njega boli k.... da mi podmazuje opet,kaze da kupim neki drugi cilindar,valjda na menjacu i da cu tako resiti problem.

E sad,kupio bi ja i to al da znam da ce to mi resi problem.

Znam li nako sta se desava,otisao bi ja kod pravog majstora npg SERVIS GORAN al jbg on je odlican al kod njega se zakazuje na po dve nedelje a ja bas nemam toliko vremena. :)

Pozdrav i hvala svima !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari imam problem pa bi voleo da mi neko pomogne ako zna sta je.

Imam stila 1.6 kupe,pre nekoliko dana pocela je da mi skripi papucica kvacila a kad se zegreje skripi sve vise i onda krece i da ostaje na dnu.

Ptomenio sam ceo set kvacila (korpu,lamelu i druk lager) ali problem se nije resio.Nakon toga sam promenio i cilindar kvacila na pedali ali opet isto :(

Neki majstor mi je podmazao neki djavo i malo je prestalo ali nakon nekoliko dana opet isto.Ja opet otisao kod njega al njega boli k.... da mi podmazuje opet,kaze da kupim neki drugi cilindar,valjda na menjacu i da cu tako resiti problem.

E sad,kupio bi ja i to al da znam da ce to mi resi problem.

Znam li nako sta se desava,otisao bi ja kod pravog majstora npg SERVIS GORAN al jbg on je odlican al kod njega se zakazuje na po dve nedelje a ja bas nemam toliko vremena. :)

Pozdrav i hvala svima !!!

Uf prijatelju, moja prva preporuka bi ti bila da izaberes nekog stalnog majstora koji ce da ti odrzava kola.Eventualno da zbog nekih posebnih situacija odes kod drugog.Znas kako kaze poslovica: "Mnogo babica, kilava deca!".Ja obicno samo citam po ovim forumima sta mi treba, i nemam potrebu da komentarisem jer je uvek neko pre mene imao problem.

Ne moze "neki" majstor da ti prcka oko kvacila, drugi da podmazuje i da te sledeci put otkaci, to nije resenje.

Ovde na forumu imas nekoliko jako kvalitetnih ljudi koji rade posao, obrati im se i uzmi telefon.U dosta slucajeva ne moze da se dijagnostikuje sta je tacno u pitanju nego da se pogleda.Ne znam odakle si, sto predstavlja ujedno problem i sa servisom.

Ja servisiram kola kod momaka na Bezanijskoj kosi, i imam najtoplije preporuke za njih.Ako si iz BG-a javi, saljem ti broj na pvt.

U svakom slucaju, mozes otici u neki od servisa Fiat Automobili Srbija, ali vodi racuna o ceni njihovog radnog sata, mada u poslenje vreme i u Delta Automoto-u dozvoljavaju da doneses delove i da ti oni zamene, ali gubis na garanciji.

Razmisli, vidi, po tvom postu rekao bih da si ti lepo sve izmenjao i da su ti ostale jos sitnice, ali resenje nemas...

Ovde ces sigurno naci nekoga, to ne brigam.Nek ti je sa srecom.

Edited by AleksandarV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promenom cilindra kvačila na menjaču nećeš rešiti škripanje pedale.

Ja sam na starom stilu pedalu povremeno podmazivao specijalnim alatom nalik na narkomanski komplet. Špric i igla jedino tako sam mogao da doprem do pokretnih delova pedale bez demontaže iste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim stilo JTD iz 2002. godine sa 116ks.

Jos prilikom kupovine auta primetio sam da je kvacilo malo tvrdje ali kako nisam imao predstavu kako treba da izgleda nisam puno obracao paznju. Kupovina je bila dobra bar kada uzmem u obzir nivo opreme, stanje motora i vizuelni dozivljaj a u skladu sa cenom.

Ipak primetio sam da kada saltam iz druge u trecu menjac malo zapinje i da kvacilo (kada je auto u pokretu) pri vracanju malo krci. Majstor koji mi je radio komplet servis (sto je sigurno sigurno) kaze da je po njemu kvacilo u redu.

Citajuci razne topice na ovom forumu nisam nasao odgovor u kojem bi se u potpunosti nasao. Mozda cilindar kvacila ili nesto drugo.

Molio bih one koji se malo bolje razumeju u mehaniku da mi kazu sta bi to mogo da bude i da li treba menjati ceo set kvacila ili majstora.

Inace auto odlicno vuce a provera plivajuceg(cetvrta 1500ortaja i pun gas) dala je dobre rezutate tj. nema vibracija. Ovo je moj prvi fiat auto i zaista nista sem ovoga sto sam ovde procitao ne znam o njemu.

Hvala unapred.

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi (proveri) koliki je luft ili slobodan hod pedale kvacila. Mora da ima hod bar tri cm pa tek onda da pocne sa odvajanjem, pa ostalo ako je to ok onda vazduh u cilindru, pa ako je to ok, onda presteluj tako da dobijes malo vece odvajanje a to moze da bude i za mm pa da bude ok......kako stoji nivo ulja da lise gubi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvacilo ima hod taman kavav treba.Jedino u voznji pri vracanju pedale ima skriputanja iz iste i mali problem pri ubacivanju u trecu brzinu.Kao sto sam rekao kada je auto ugasen nema nikakvih problema.Auto je kod mene tek nedelju dana i uradio sam komplet servis(ulje,kaiseve,rolere...) i to je odlicno.Jedini problem koji postoji(ako je problem) je ovo o cemu sam pisao.Majstor nije trenutno u Srbiji pa je ovo jedino mesto na kome mogu da se informisem.Inace n kaze da je sve u redu.Hvala svima! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje za majstore koji su menjali set kvacila

Na novom eperu za moju sasiju za lezaj daje 46823418 ali precrtan i onda ispod 55181216. E sad kad u Valeo katalogu gledam imaju opciju za oba 804521 i 804524(ova je za stari broj). Koji ja treba da ugradim cenim da je stari doziveo izmenu i da je bolje ugraditi nov. Ili je varijanta da vise ne prave taj stari a da nov ne moze da se ugradi.

Ista prica i sa setom kvacila i zamajcem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam majstor ali savet iz licne prakse, uzmi delove samo po zadnjem kataloskom broju iz eper-a (u fiat-ovim ovlascenim prodavnicama ti nece ni dati drugi deo). Ne mora da znaci da je stari deo losiji (ali je najcesce unapredjen), neki put promene kataloski naziv dela ako imaju novu seriju automobila pa da ne bi proizvodili dve slicne stvari. Ja sam se ispalio sa nekim delovima (sto ne uzeh zadnje po eperu), osecam se bas glupavo. Kad pitas majstore oni ce najcesce da ti kazu sta doneses to cemo da ti ugradimo, kao sve je to isto. Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je sledeci

Ujutro dok je auto hladan trebam preci i do 5 km da bih bez problema ubacio u prvu, a i druga ide teze, posle par km ide ko podmazano.

sta bi moglo biti

Da napomenem lamelu sam opterecivao na uzbrdici u 4 oj na 2500 obrtaja i ne proklizuje, a kvacilo odvaja na od prilike 7, 8 cm od vrha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu još uvek baš toliki mrazevi ujutro da bi se ulje toliko zgusnulo. Generalno, menjač malo teže ide kada je ujutro hladno, ali to nikako ne sme da bude značajno teže, ili da uopšte neće u brzinu ili sl. :thumbup:

Za početak proveri nivo ulja u menjaču.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa dobro, bude i do minus 8 kod mene, a kako da znam koliko ulja u mjenjacu treba da bude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj da odzracis sistem kvacila prvo .

A za ulje imas cep za dolivanje i ispustenje ulja , skines levi tocak i vidi se na diferencijalu imbus 8 desno iznad poluosovine. ulje mora da je do cepa....mozda je neko sipao 80/90 to je gusto ulje pa moze na ladnom da pravi problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

nasao sam mjesto na kom se ozracuje, mali otvor na stekanju na mjenjac. Otvor je zasticen gumicom, gumicu skinem i sta dalje, kakva alatka treba da ozracim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvuces malo osigurac koji drzi crevo i izvuces crevo za nijansu ...treba da pocne da izlazi tecnost na odzraku...ako nece neka neko lagano rukom pritisne pedalu ali bas lagano da potera tecnost...ako jako stisne okupace te tecnost ili ti izleteti crevo iz ruke

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijepo sam ozracio sistem , bez problema. ulje je 75 85 i sad sam napravio problem sto sam nasuo skoro do cepa

kako sam te poslusao, sad nece nikako, veca kolicina ulja pa se tesko ugreje, moracu traziti ulje 70 ako uopste postoji. cini mi se da kod stila ide samo 75 bez onog 85, jesam li u pravu

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.msdtrade.rs/index.php/tutela-car-zc-75-synth.html

Eto na dnu ti pise koja je gradacija ulja . I ta je preporucena . Nije mogao biti problem s tim uljem nikako .

Nesto nije u redu s cilindrima ili tecnoscu ili vazduhom u sistemu .

ps. izuzetno ima ulje sa 75-80 gradacijom za extremno niske temperature ali je to za tipa norvesku gde je cele godine max +10 ... nema potrebe za tim kod nas.

Edited by Goran a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...