Jump to content
FAS Goran

brokva

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About brokva

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Subotica

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.9 jtd

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pozdrav forumašima. Imam stila jtd, 2005. godište. Kada dam kontakt čuje se nekakvo šištanje iz dubine centralne konzole. (U stvari nisam siguran kako se naziva taj deo auta koji se nalazi ispred vozača i suvozača.) Pretpostavio sam da je to zvuk pumpe za gorivo ili tako nešto, pa sam sačekao malo vremena da se ugasi. Međutim, to se nije dogodilo. Zvuk je trajao sve vreme dok je dat kontakt. Kad je auto upaljen, zvuk se ne čuje ali je verovatno da je samo prikriven zvukom motora. Molm vas za razjašnjenje i eventualni savet o datom problemu.
  2. Pozdrav. Vozim Fiat Stilo jtd 85kw, 2005, 260000 km. Redovno ga održavam u ovlaštenom servisu i do sada je uvek sipano ulje Selenia 5w40. Ulje sam menjao na 15-20000 km, odnosno, jednom godišnje. Takođe sam redovno proveravao nivo ulja u motoru i nikada se nije pokazala potreba da se dosipa. Zaključujem da nije trošio isto. Elem, sada su mi u servisu sipali neko Ravenol ulje, i to 10w40. Interesuje me da li ova gradacija ulja skraćuje servisni interval i da li, s obzirom da motor ne troši ulje, treba na sledećem servisu da insistiram na Seleniji 5w40. Hvala unapred.
  3. Verovatno ce tako i biti. Hvala... Samo sam se ponadao da moze biti vazduh...
  4. Moze li ovo stvarno biti posledica vazduha u sistemu ili sam prevaren od strane servisa? Naisao sam na jos jednog nesrecnika poput mene na forumu Vrele gume: http://www.vrelegume.rs/forum/viewtopic.php?f=45&t=20486 Medjutim, u tekstu se ne vidi resenje problema...
  5. Šta to znači? Sinter ili šinter? :-D
  6. Dakle, tako se manifestuje vazduh u sistemu?
  7. Poštovani, skoro sam menjao kompletno kvačilo na Stilu jtd 115 (set+ cilindri). U servisu su konstatovali da nema potrebe menjati plivajući zamajac jer je ispravan. Kvačilo je mekano, hvata na sredini, ali ipak nije dobro. Problem je što naglo hvata, nekako oštro. Dakle, nema onog postepenog prenosa snage, nego kao da prvo uopšte ne hvata pa onda odjednom sastavi. Moram biti veoma oprezan prilikom kretanja ali sam se nekako navikao na stanje. Ko god da proba automobil, ugasi mu se. Pri tom mislim čak i na profesionalne vozače. Šta bi mogao biti problem?
  8. To je informacija koja me je zanimala. Onda granu ne diram do velikog servisa... Hvala ti!
  9. Da li je neko probao ovaj EGR3 sprej na usisnoj grani i ako jeste, kakvi su rezultati bili? Ja sam ručno očistio klapnu i EGR ali ne mogu (i ne smem) da se upustim u mehaničko čišćenje grane koja je puna smole.
  10. Poštovani, prošlog leta sam išao na letovanje Stilom jtd. Imao je oko 10000 od zamene ulja. U Bugarskoj sam sipao ono kvalitetno Shell power gorivo i kad sam se vraćao u Srbiju, posle 2200 kilometara brze vožnje u oba smera dobio upozorenje Check engine. Kad sam posle izvesnog vremena otišao u servis (radi malog servisa i datog problema), kako su mi objasnili, dijagnostika je prikazala nešto vezano za EGR ali su mi serviseri rekli da je moguće da je problem vezan za zaprljan filter goriva i da se valjda više neće ponavljati nakon servisa. Zaista i bi tako, neko vreme. Od datog servisa sam prešao oko 5000 kilometara i ponovo dobio isto obaveštenje. Napomenuo bih da nemam gubitak snage niti povećanje dima. Dakle, auto se isto vozi sa uključenim i isključenim obaveštenjem. Ono bude uključeno par dana pa se isključi i tako u krug... Interesuje me šta bi moglo da spreči ovu iritirajuću poruku koja navodi na razne sumnje. Auto mi ne ostaje na rezervi, 2005 je godište, ukupno je prešao oko 215000 a gorivo sipam gde stignem. Uglavnom, uvek je oko pola rezervoara napunjeno. Unapred hvala!
  11. I ja sam se odlučio da zamenim prvo taj cilindar pa da vidim kakva će biti situacija. Ispalo je da sam dobro učinio: kvačilo je mekše, hvata malo niže od sredine i nema lufta. Nadam se da će ovo iskustvo koristiti ljudima.
  12. Poštovani, krajem novembra sam kupio Stilo jtd (85kw) iz 2005. godine i ubrzo sam primetio da mi je kvačilo tvrdo, ima nešto lufta i nisko hvata. Čitajući po forumu, primetio sam da se to i drugima dešava no, pre par dana mi je propalo u vožnji. Vratio sam ga nogom i ono je nastavilo da radi kao do tad. Međutim, sada se ta situacija ponavlja, odnosno, kvačilo postaje sve gore: svakodnevno propada i uglavnom nisam siguran gde će da mi uhvati. Kao da svaki put sedam u drugi automobil. Nekad se desi da zatrokira prilikom polaska ali uglavnom (laganim puštanjem kvačila) mogu krenuti bez gasa. Automobil ima snage i motor deluje sveže. Ponekad se prilikom gašenja blago strese što, pretpostavljam, indicira na zamajac. Danas sam bio kod nekog majstora koji je na posudu kočione tečnosti priključio neki aparat koji, pretpostavljam, simulira cilindar na pedali i on kaže da to ukazuje da je cilindar vrisnuo. Konačno dolazim do pitanja: MORAM LI MENJATI CELO KVAČILO (SET I OBA CILINDRA) ILI JE DOVOLJNO SAMO ZAMENITI CILINDAR NA PAPUČI KVAČILA. Napomenuo bih da je ekonomski momenat bitan kao i obrtni... Izvinjavam se zbog opširnosti i unapred zahvaljujem na odgovoru.
  13. Hvala na odgovoru. Mogu li to ikako sam da uradim i gde se EGR nalazi?
  14. Automobil slabašno vuče u nižim obrtajima (do 1800 rpm) a pored toga, kad se dignu obrtaji, žestoko zadimi. Takođe, šišti tokom naglijeg ubrzavanja a u servisu su povodom zvuka posumnjali na crevo interkulera. Isto crevo je prljavo od ulja na mestu spoja sa glavom. Razumljivo mi je da treba zameniti dato crevo ali se pitam, može li ono izazvati probleme koji se očituju u vožnji? Napomenuo bih da dijagnostika ne pokazuje probleme.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...