Jump to content
FAS Goran

alexbgd

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

  1. Drugari, pozdrav! Treba mi beli prednji desni blatobran (ali ne farbani, nego sa belog stila - koji nije ranije menjan - znaci originalan, fabricki itsl ) Ima li neko i koliko para? Nista drugo, samo blatobran - hocu da ga zamenim, jer mi je krenula korozija, a on je ocigledno menjan ranije pa nije lepo zasticen... Da mi se ne bi ponovila slicna situacija zanimao bi me samo fabricki
  2. eto druze moj i ja vozim kojih 20-tak godina... i bas je magla kroz posavinu u hrvatskoj na auto putu i oko save ka bosni zna da bude zajeb... a puno vozim i stalno sam na putu, pa auto mora biti top za sve uslove hvala na savetima za sijalice - potrazicu to - valjda ima u regularnim radnjama? maglenke nabavljam pod obavezno ima li ko savet za dobre, a da ne "izuvaju" sa cenom? i kako je npravio zulurbr - moracu tako hvala svim drugarima sa foruma - uvek spremni da pomognu dobrim savetima i moram da pohvalim administratore - mislim da nema boljeg foruma u srbiji o automobilima od ovog
  3. moze, druze prebacuj hteo da kupim maglenke, ali evo covek postavio slike svog auta sa maglenkama - nepredvidjenim obzirom da nema fabricki predvidjenih maglenki za stila (posto ih vec ima u faru) - ocigledno ih ne mogu kupiti, pa cu u prodavnicu po neke
  4. eto nisam imao pojma to - da su maglenke vec u farovima ipak, ima li nekog nacina da se to pojaca? Pre neki dan sam vozio po takvoj magli da nisam mogao da vidim dalje od 2 metra ispred sebe (sto je zeznuto kad je mrljava linija izmedju traka:)), pa sam povremeno zastajao da propustim neki auto da bih isao iza njega... Inace stilic koji vozim je dobar - sve radi odlicno, i nije mnogo presao - kupe verzija (a i ja imam dovoljno iskustva sa polovnim automobilima da umem da procenim auto), pa su u skladu sa tim i farovi dobri Dule hvala na sugestiji - u pravu si za maglenke i voznju pod maglenkama kada magle nema - voze nasi ljudi svakako, i pod pozicijom umesto kratkih svetala i ko zna kako Ali auto skola je za mnoge ljude kod nas bila samo sala koje se secaju samo kroz maglu (ukljucujuci i saobracajna pravila) A evo verzije stila sa maglenkama
  5. Ima li neko maglenke - neostecene (ne mora nove) za stila, ili neki dobar predlog o drugoj opciji. Voleo bih i savet o pojacavanju svetala - ili neki postupak za bolju preglednost po magli - cesto putujem po krajevima gde je ima u izobilju Hvala!
  6. Hvala druže na detaljnom opisu postupka ( stvarno si se potrudio da mi sve opišeš do detalja ) Postupak nije tako komplikovan, samo se ja bojim da direktno iz sprej boce nanosim farbu. Voleo bih da to neko prešprica iz kompresora (makar i ja sam uradio svu pripremu) zbog ravnomernosti nanošenja boje ( da ja to ne bih sam zaj... pa mi farba procurila itsl ) Mislim svakako da je bolje da to radi neki profesionalni farbar ili bar amater koji ima iskustva u rukama sa nanošenjem boje, nemože mnogo da zacepi (cenu), zato što tu realno nema puno posla... Imaš li iskustva sa nanesenom bojom - guli li se? Koliko je otporna na habanje? Neku preporuku za boju - proizodjač? TNX Pozzz
  7. Da li si sam ili ti je neko drugi farbao plastiku u enterijeru (i ko, gde ,koliko para)? Meni su plastični delovi na tapacirima mestimično izgrebani, pa razmišljam o tome da bi mogli da se ofarbaju (plastični delovi) Platnetni delovi na tapacirima su mi u principu o.k , samo su prljavi, a i zbog njih ne bih smeo da dam svakom da mi maže po autu( da mi ne bi oštetio taj platneni deo - isprskao, pocepao itsl) Koristio bi mi neki savet oko toga. Takodje mi je bitno da se ta farba na plastici ne skida i to posebno zbog toga što su tu u vratima one pregrade za sitnice, pa bi se tu povremeno odlagale neke stvari. Da li bi se farba oštetila? Kakva su iskustva? Hvala!
  8. Deinstalirao sam antivirus (Nod32 TIS), pa sad mogu da vidim neke slike na forumu, ali i dalje ne mogu sve No nema veze, probaću još neke izmene kasnije ( probao sam sa firefoxom, google chrome-om, i IE-om - nije do browsera, nego verovatno neka sigrnosna zavrzlama) Poslao pouku koriniku koju si mi savetovao... Hvala!
  9. ...hvala neshaoct na brzom odgovoru - voleo bih da mogu da vidim to što si mi poslao kao odgovor ali ne mogu Možda da mi pošalješ na mail ako ti nije cimanje Email me Čak i ako ne možeš, verujem da je to to što sam pitao - pa bih svakako voleo preporuku - gde, kako, pošto Hvala!
  10. Pozdrav! Zna li neko, i da li je neko radio farbanje plastičnih delova tapacirunga na vratima na stilu, ili nekom drugom autu? Kod mene su ti plastični delovi oko brave i u onoj kaseti u vratima izgrebani... Pitao sam u nekoliko radnji kojiko su novi tapacirunzi, ali su prodavci odmahivali glavom govoreći da je to papreno skupo i da se i ne isplati ni da zovu dobavljače... Što se tiče ponude po otpadima dobio sam savet od jednog prodavca automobila da ne bi to trebalo ni da pokušavam jer su tapacirunzi na uvezenim automobilima uglavnom takvi ili gori...Zato mi je palo na pamet da bi ti plastični delovi mogli da se ofarbaju... Da li je neko to radio? Ne bih da odem kod nekog da mi to izmaže pa da bude još gore nego što je sada, ili da mi pocepa platneni deo tapacirunga. Predpostavljam da skidanje tapacirunga i skidanje plastičnog dela od platnenog (ako to može) za nekog ko zna posao nije problem... Ako neko ima savet ili pametnu ideju - bio bih zahvalan Hvala i pozz !
  11. Hvala na iscerpnim informacijama! Ja sam u medjuvremenu pitao jednog "ključara" koji mi je rekao da misli da to može (mada i on nije bio siguran ), ali je nešto pominjao da bi trebalo zameniti "mač", i tako neka priča... Iznenadilo me je to što nije velika razlika izmedju "skakavca" i "neskakavca"... Ima li neka lokacija za preporuku u Beogradu? (U tc vero na novom beogradu lik ima originalne kljuceve koje narezuje npr.za stila skakavac sa komandama kosta oko 15000din proces traje 3-4 sata skida se imobilajzer sa kola itd drzao sam blanko kljuc u ruci extra je kao da je dosao uz auto,za ostala vozila nisam pitao cene ali cesto idem tamol pa kome je daleko nije problem uvek mogu da svratim i do njega da pitam...) Nije mi jasno kako čovek u NS-u uradi to za sat, a ovom ključaru u S veru na Novom Bgd-u treba 4 sata ( za 4 može da se ode do NS-a da se napravi ključ i da se vrati )... Verovatno je auto za to vreme neupotrebljiv? Koje je realno vreme za taj posao Please, ako neko zna, da li treba kod kartica-da je ne kupujem "za džabe" (pošto je u delti 3000 dindži i ne daje mi se ako ne moram ) TNX
  12. Ima li neko da zna da li može da se iskoristi ključ od drugog automobila? Imam samo 1 kluč (sa daljinskim komandama) za stila, pa bih hteo da nabavim još jedan. Mogao bih da nabavim još jedan isti takav od drugog auta... Da li bi moglo da se napravi da taj pasuje na moj auto, i da mi to bude rezervni ključ?
  13. Vremenom malo žuti i tamni - normalna pojava sa povećanjem broja predjenih kilometara - rezultat vrućih izduvnih gasova. Tako mi je bar majstor rekao Mislim da si u pravu za taj odnos tvrdoće kvačila u odnosu na neki drugi auto (to da je tvrđe u odnosu na pasata, a verovatno tako u odnosu i na astru i moguće da me to zbunjuje). Ni kod mene nema krkljanja i nekih drugih problema, doduše hvata pri vrhu pa mi je i to malo neobično, ali to je to. Nikako da stignem da posetim majstora po tom pitanju i da proverim i sa njim. Hvala na odgovorima Kad se budem konsultovao sa majstorom javiću na forum zato što je ta situacija malo specifična, tj nisam do sada video da je neko imao takvu dilemu ( problem )
  14. Pozdrav svima i da pohvalim forum - odličan, može se mnogo korisnih stvari saznati! Relativno sam nov član foruma i novi vlasnik fiata stila kupea iz 2004 godine, JTD-a od 115 ks. Auto je u prilično dobrom stanju .Trebalo bi da je prešao pravih 109000 km - trebao sam dobiti servisnu knjigu, ali je na kraju ipak nisam dobio, ali po stanju auta - enterijer, gumice na papučicama, grana auspuha prilično "bela" na izlazu iz motora i da ne nabrajam rekao bih da je ta kilometraža moguća. Elem, imao bih jedno pitanjce Imam utisak da mi je kvačilo "pretvrdo" Osim ovog stila imam i astru G i na njoj je kvačilo dosta mekše i ravnomernije. Naime kod stila kvačilo hvata na samom vrhu, i imam utisak da se stalno nešto borim sa kvačilom. Moram baš brzo da "šaltam" da nebi seckao (čak i tad mi se desi da mi povremeno secne,) i samim tim moram relativno sportski da ga vozim (što po novom zakonu nije uvek preporučljivo ) Generalno utisak je da je kvačilo "kao pod prejakom oprugom" koja mi naglo vrati nogu. Da li je to tako kod svih stila (svi imaju "naglo vraćajuće" kvačilo )? Postoji li način da se kvačilo "umeri" i da li je to neki simptom za neki kvar ili je potrebno samo štelovanje?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...