Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

To sto ne vozi penzionerski, ne znaci ni da vozi skroz suprotno od penzionerske voznje. Sprektar "normalne" voznje je uslovno receno dosta sirok.

 

A ni normalna voznja, nece uticati ni blizu na potrosnju ulja kao neka nenormalna :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sećam se, dok smo bili na GO prošle godine - Tara + Ovčar/Kablar klisura, samo za taj mali period od  9 dana, meni je auto svukao pa bar 300ml ulja. Nema tu neke preterano oštre vožnje jer su putevi..onako, ali je bilo dosta off road spore vožnje. Posebno bi naveo off road vožnju na Tari (vidikovci) i Ovčar i Kablar...ima u putopisu kada sam nagrabusio na "nov al nedovršen put koji nam je otvorio vođa" i posle je Bravko poželeo da je SUV sa većim klirensom. Isto tako i deo gde sam zabasao u tuđe dvorište.. Samo pokazatelj da na visokim temperaturama i opterećenju dovoljnom da se auto mora sam hladiti, skače potrošnja ulja, posebno kada se vozi uz brdo dok čuvate trap i karter, a opet je motor dobar i delovi ispravni. 

 

 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu nesto nije logicno :D on je i napravljen da se sam hladi, da radi na odredjenoj radnoj temperaturi. Njemu bi bilo idealno kada bi ga jednom upalio i vise da ga ne ugasis, tako bi najduze trajao :D Tu ili ne valja ulje ili nisi lepo izmerio ili je nesto trece

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto je trece :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da je bilo kondenza/goriva/vode u ulju koje je duzom voznjom, tj. vremenski duzom voznjom pri radnoj temperaturi uspeo da spali, pa je tako opao nivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta je da je, ne znam. Istina da je bio na blagom nagibu al ne menja stvar. Sve u svemu nema tog 'problema' ako se moze i nazvati tako, dok je ulje u normali bilo posle dolivanja i sve vreme posedovanja, a do malog servisa tada jos oko 4.000km.

On 2/4/2021 at 10:12 PM, MS PK said:

Tu nesto nije logicno :D on je i napravljen da se sam hladi, da radi na odredjenoj radnoj temperaturi. Njemu bi bilo idealno kada bi ga jednom upalio i vise da ga ne ugasis, tako bi najduze trajao :D Tu ili ne valja ulje ili nisi lepo izmerio ili je nesto trece

Okej, nisam ga stedeo kao inace zbog motanja krivina, malo sam ga vozio jace po asfaltu, koliko su uslovi dozvolili i stanje puta. Istina je da se upali i al ne i da ga u prvoj vozis kao traktor, odglavljujes sa oblog kamenja, uz gas/kvacilo kombinacije u opterecenje zvano brdo. Za tako nesto ipak kola kao nasa nisu predvidjena mahom zbog vesanja, sto je i dodatni oprez (trajanje radnje) duze. Temperatura koje ventilator i skala drze uvek na 1/2 a da li je i koliko u realnosti to totalna istina, ne znam, mada cisto sumnjam. Znam kako vozim i kuda sam sve prosao ne samo Bravom vec i sluzbenim, a da u planinskim beznadjima ne pojede neki % ulja je potpuno nerealno. Pri tome ja ne drzim ulje skroz na max (koji podeok ispod), pa je kod merenja bilo recimo oko 1/2 kada sam dodavao. I tip i kvalitet ulja, viskozitet imaju takodje ulogu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigao mi paket,cisto da prijavim.

I da dodam jedan info. U Apatinu ima jedna prodavnica/servis..zove se "Vektra". Tamo moze da se nadje Ravenol u ambalazi i od 5l. Ista je cena...4450rsd
Vlasnik saradjuje sa auto-kucom ANNUS i od njih nabavlja.

Za one koji zive u blizini,mozda bude korisno da znaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa 147 1.6 120konha facelif koje ulje sipati? Nesto gledah da ide Selenia 20k,da li sipati nju ili ici na neko drugo? Ili mozda preci na neko 5w40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih sipao RAVENOL ili 20k....
Imaš jako puno ulja da biraš, bitno je da specifikacija za Alfa Romeo

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja obavio prosle sedmice mali servis.

Zanimljivo da je majstor izneo izvesnu skepsu spram Ravenol ulja koje sam pazario. Kaze da je imao slucajeva u kojima se pokazalo lose. Kad sam ga pitao kako lose,njegov odgovor je bio da je bilo slucajeva da je "kuvalo". Evo ,ne znam..sipali smo ga,ako se pokaze losim na bilo koji nacin,promenicemo ga.

Svakako cu napisati iskustvo sa njim nakon sto prodje nesto vise vremena.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, Gagy.GM said:

Alfa 147 1.6 120konha facelif koje ulje sipati? Nesto gledah da ide Selenia 20k,da li sipati nju ili ici na neko drugo? Ili mozda preci na neko 5w40

Ako se dobro sećam ti si beše sipao onaj  Petronasov Syntium 1000  10W-40 iz Slodesa, on je modernija verzija Selenie 20K a pritom jeftinija. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sipao sam ih i pokazali su mi se bolji od Selenie. Taj 1000 nisam sipao, sipao sam onaj 3000av. On je 5w40. Mislis li da je bolje uzeti taj 5w40 od 10w40,ima se dosta kratkih relacija. Ili mozda uzeti Shell hx7

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Gagy.GM taj 3000AV si sipao u 1.3 Multijeta, isto sam i ja, on je 5W40 ali Syntium 1000 ti je 10W-40. Možeš i Shell HX7 10W-40

 

Screenshot_20210222_215106_com.android.chrome.thumb.jpg.1b61ffc9502b9d10d04caacea582a588.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, Gagy.GM said:

Ili mozda uzeti Shell hx7

Helix HX-7 stoji kao jeftinija alternativa. Ali ako je motor dobar, mislim da i Shell preporucuje Helix Ultra 5-40 kao premium varijantu?

Slicno vazi i za Ravenol (npr. njihova HST i VSI 5-40), itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Axic said:

@Gagy.GM taj 3000AV si sipao u 1.3 Multijeta, isto sam i ja, on je 5W40 ali Syntium 1000 ti je 10W-40. Možeš i Shell HX7 10W-40

 

Screenshot_20210222_215106_com.android.chrome.thumb.jpg.1b61ffc9502b9d10d04caacea582a588.jpg

Taj 3000av sam sipao i u Bravo 1.2 16v jedno 3 godine. Tj 3 puta a pre njega 2 puta 20k,i 3000av mi je trosio do zamene na 9-10k oko 800-900gr dok 20k sam menjao na 7k jer su poceli ventili jutri kad je hladno da se malko cuju.Sa Syntium se to nije desilo nijednom. A Alfa je kupljena nova u Srbiji i presla 251k trenutno.

Edited by Gagy.GM

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Gagy.GM probaj onda opet sa njim, ne može ništa loše da se desi, taman ćeš ispratiti potrošnju ulja i rad motora. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja već 7-8 god., sipam Petronas 3000, 5-40, do sledećeg servisnog intervala ne dosipam ništa, sve JTD, sada JTDm. Ulje je odlično, cena još bolja.
Naravno, menjam na 10k.
Akcija 4+1 je oko 2000rsd.
3000Av je za dpf automobile.

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je neko koristio eneos premium hyper 5w40 za jtd? To je full sintetik?

Da li je to ulje odgovarajuce za mjtd bez dpf?

Edited by Darko_gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugarica sipala u Punta mk2b 1.2 8v Selenia Turbodiesel umesto Selenia 20k.
Da li će imati problema?@Ivan Selenia-polusinteticka-motorna-ulja-15597.jpg

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...