shomispc 832 Posted September 4, 2018 fiksni ne može da se upokoji, nema šta na njemu da crkne Trebalo bi da ima, ali ne vidim što bi te to plašilo.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted September 4, 2018 Mene zanima kakav je sa korozijom, jel večan ili će , ipak, da krene moljac. Ja bih, ako može, da bude jeftin, da nema održavanje, da troši k'o upaljač a ide k'o mećava. Da motor bude moćan a registracija mala. A najzadovoljniji bih bio ako bi za 5 godina eksploatacije mogao da bude iste cene kao u nabavci, a po mogućnosti skuplji. 1 totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
xenon 11 Posted September 4, 2018 On 9/4/2018 at 2:04 PM, shomispc said: fiksni ne može da se upokoji, nema šta na njemu da crkne Trebalo bi da ima, ali ne vidim što bi te to plašilo.. Prednosti su onda fiksni zamajac i lanac,ali plaši me to što se Fiat 500 prodaje, i reklamira kao izrazito gradski automobil,pa se logično postavlja pitanje,kako je neko smislio regeneraciju filtera u 99% gradskoj vožnji,gde ima dosta kratkih relacija,dosta relacija ,gde se motor ne može ni pošteno zagrejati????Auto treba da služi mene,a ne ja da služim njega, i da gledam u pasulj ,kada će i gde,da se nakani da pokrene regeneraciju,niti da me tera da se vrtim od bubanj potoka do aerodroma,ne bi li on sačuvao planetu. Ako postoji nešto što ne znam,slobodno mi dajte savet. 1 marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dukadin 11 Posted September 4, 2018 Zasto prosto ne kupis benzinca? Quote Share this post Link to post Share on other sites
xenon 11 Posted September 4, 2018 Čitam na ovoj temi samo reči hvale za 1.3 mjet motor,pa mi neke stvari baš nisu jasne.Deluje mi da je većina onih koji voze samo po gradu,iščupla tu prokletinju,ali šta će biti na tehničkom za 3 godine,to niko ne zna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted September 4, 2018 Ja nisam iščupao, a vozim 99% grad i to Mirijevo -> Novi Beograd u špicu svaki dan. Ne vozim duže što bi trebalo, samo vozim jednom brzinom niže nego što bih inače i završi se relativno brzo. Tipa u drugoj idem 3000rpm umesto da vozim u trećoj na 2000rpm Quote Share this post Link to post Share on other sites
xenon 11 Posted September 4, 2018 Koristiš autoput maltene svaki dan,i to je rešenje.Koliki često ti se pali lampica za regeneraciju,i koliko traje taj proces? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted September 4, 2018 Ne daj Boze da sam ja pomenuo DPF ... Imas sve detaljno ovde: 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Filip MK 4 Posted November 21, 2018 On 9/4/2018 at 11:19 AM, xenon said: Da li 1.3 sa 75ks ima zamajac i dpf filter? Kad sam kupio Grande Punto 1,3 mjet sa 75 ks, odneo sam auto u ovlasceni na mali servis i dok su mi uzimali podatke s ciljem da mi daju ponudu i cenu, rekli su mi da sacekam da provere dali u auto ide ulje 5-40w ili 5-30w, zavisno od toga dali ima ili nema DPF filter i onda su po modelu ustanovili da kod mene ide 5-40w i da nemam DPF filter. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Laki21 6 Posted April 9, 2019 (edited) Pre mesec dana kupio sam GP Abarth 2006 godište, sa gore navedenim motorom (1.3 mtj 90 KS). Voleo bih da neko od poznavalaca napiše par reči o tom motoru, razumljivim rečima - hajmo reći za početnike. Ukoliko ova tema već negde postoji (a nisam je našao pri pretrazi), zamolio bih moderatore da je prebace na odgovarajuće mesto. Hvala. Edited April 9, 2019 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted April 9, 2019 Nisi ti kupio Abartha. Običan GP je u pitanju a o tome motoru ima mnogo toga napisano. Ukratko skoro neuništiv sa tankim lancem koji se menja na 250 000km a u praksi od 100 i kusur do tih fabričkih 250 hiljada km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Laki21 6 Posted April 9, 2019 Hm? Menjan je body, jedva je pronađen, jer nije bio od klasičnog GP. Da li možeš da me uputiš na temu gde je pisano nešto više o ovom moturu? Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
hibi011 58 Posted April 9, 2019 I dalje neće da može da je Abarth Što se tiče informacija o tvom motoru, imaš ih u mnogo tema sa različitim sadržajem. Obzirom da si postao vlasnik pomenutog modela najbolje bi bilo da se sam upoznaješ sa forumom i temama, odnosno da sam pretražuješ sadržaj foruma, pa ukoliko baš baš ne možeš nešto da nađeš onda na ovaj način da zoveš u pomoć Mene je to listanje foruma i tema interesovalo, pa sam svašta nešto saznao ili se bar uputio gde to mogu pronaći ako mi zatreba u budućnosti, savetujem ti da uradiš isto. Srećno sa novim kolima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted April 9, 2019 Ne znam šta te zanima, vrlo pouzdan i zahvalan motor, vuče kao lud i pun i prazan. Ne možeš da se trkaš naravno, ali kada treba ume da povuče i izgura i 5 odraslih ljudi. Mali servis 50e naprimer, mogu da ti nađem posle šta sam ja menjao sa sve cenama pa da imaš otprilike neku ideju kako se kreću cene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Laki21 6 Posted April 9, 2019 (edited) Zadnjih nekoliko dana sam manijakalno čitao forum uzduž i popreko, ali izgleda da nemam sreće, ili ne znam gde da gledam. Svejedno, ukoliko neko od članova kojim slučajem zna gde ima nešto više o ovoj temi, bio bih veoma zahvalan da me uputi. Edot: u međuvremenu je Regulari napisao post. Šta me zanima; Evo, npr, naleteo sam na ovo: "Jača verzija ovog 1.3 M-Jet motora ima turbinu promenljive geometrije". Eto recimo, to je zanimljiv podatak ali ja ne znam šta u stvari znači. Recimo, šta je prednost/mana toga što ima lanac a ne kaiš. Ima li običan ili plivajući zamajac ( i šta to u stvari znači). Šta su mane motora ako ih ima i na šta treba posebno obratiti pažnju. Itd.... Pitanja ima puno, pa sam zato i pitao da li postoji neka tema gde je već pisano o tome. @Regulari, veoma rado ću pročitati i zapisati tvoja iskustva što se tiče održavanja. Edited April 9, 2019 by Laki21 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 9, 2019 @Laki21 Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Kroz upoređivanje 1.9 JTD i 1.3 MJet, rečeno je dosta i o onom koji te zanima. Da li je tvoj auto Abarth ili nije, možeš lako proveriti preko broja šasije, koristiš ePER za to: klik ovde. Ako se ne snađeš, slobodno napiši broj šasije, pa će ti neko već pogledati. Čisto da znaš da ljudi nisu zlonamerni, nego ovde malo više znaju o autima, pa im ''para uši'' kad se napiše Abarth i kad nije mada ti ionako pišeš oko toga ovde samo kako su ti rekli na placu ili ko već... Kao što ti nisi ''Il Nuovo'', nego ''Laki21'', tako i ljudi koji su pisali pre tebe nisu ''Regolari'', nego @Pluto, @hibi011, @Zvezdo Možeš uvek tagovati druge članove Foruma tako što dodaš simbol ''@'' ispred njihovog imena. Forum možeš pretraživati i preko Googla. Ukucaj site:fiat-lancia.org.rs kako bi Google znao da treba da pretražuje samo ovaj Forum, i onda kucaj pojam koji te interesuje...npr. kucaš: site:fiat-lancia.org.rs pucanje lanca 1.3 MJet Tako možeš lakše pronaći i npr. šta je to plivajući zamajac i kako radi: klik ovde. 1 bit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted April 9, 2019 @Laki21, pouzdanost je procijenjena visoko: https://mlfree.com/dizel-fiatopel-1-3-multijetcdti/ 2 hibi011 and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20057 Posted April 9, 2019 1 hour ago, Laki21 said: Recimo, šta je prednost/mana toga što ima lanac a ne kaiš. Ima li običan ili plivajući zamajac ( i šta to u stvari znači). Šta su mane motora ako ih ima i na šta treba posebno obratiti pažnju. Prednost toga što ima lanac je neko već napisao, menja se na 200-250.000 km za razliku od običnog kaiša koji se menja na 5 godina ili 60.000 km. Tvoj model sa 66kw (90ks) ima plivajući zamajac i 6 brzina za razliku od onog sa 55kW (75ks) koji ima brzina i bez plivajućeg zamajca. Ne treba nešto da te brine taj plivajući jer nije to skupo kao nekad ako bude moralo da se zameni. Produžićeš mu vek trajanja ako npr. izbegavaš da potopaš gas na niskim obrtajima DPF nemaš, EGR imaš, njega možeš da zatvoriš ili ugasiš softverski ali mislim da nema potrebe. Vozi i ne brini oko turbine ili bilo čega drugog, motor elastičan, tih, mekan rad, ne troši ulje, lepo ume da povuče. Menjam uložak filtrra goriva na svakom drugom malom servisu i nema brige. 3 dach@, neshaoct and cuore_sportivo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Laki21 6 Posted April 9, 2019 E ovo je već kvalitetan odgovor. Zahvaljujem i @Axic i ostalima. 2 Axic and cuore_sportivo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 938 Posted April 9, 2019 [mention=21043]Laki21[/mention] Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Kroz upoređivanje 1.9 JTD i 1.3 MJet, rečeno je dosta i o onom koji te zanima. Da li je tvoj auto Abarth ili nije, možeš lako proveriti preko broja šasije, koristiš ePER za to: klik ovde. Ako se ne snađeš, slobodno napiši broj šasije, pa će ti neko već pogledati. Čisto da znaš da ljudi nisu zlonamerni, nego ovde malo više znaju o autima, pa im ''para uši'' kad se napiše Abarth i kad nije mada ti ionako pišeš oko toga ovde samo kako su ti rekli na placu ili ko već... Kao što ti nisi ''Il Nuovo'', nego ''Laki21'', tako i ljudi koji su pisali pre tebe nisu ''Regolari'', nego [mention=19003]Pluto[/mention], [mention=20677]hibi011[/mention], [mention=1867]Zvezdo[/mention] Možeš uvek tagovati druge članove Foruma tako što dodaš simbol ''@'' ispred njihovog imena. Forum možeš pretraživati i preko Googla. Ukucaj site:fiat-lancia.org.rs kako bi Google znao da treba da pretražuje samo ovaj Forum, i onda kucaj pojam koji te interesuje...npr. kucaš: site:fiat-lancia.org.rs pucanje lanca 1.3 MJet Tako možeš lakše pronaći i npr. šta je to plivajući zamajac i kako radi: klik ovde.To sa Google pretragom jeste, interni pretraživač foruma ne radi posao baš kako treba, tj u mom slučaju nikako Послато уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted April 10, 2019 Filter goriva je dosta skup i menja se po preporuci na svakih 60 000 km. Po meni apsolutno nema smisla menjati ga na manje od 50 000 km. Ne znam kakva je sada situacija ali pre je koštao 50e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted April 10, 2019 Filter goriva je dosta skup i menja se po preporuci na svakih 60 000 km. Po meni apsolutno nema smisla menjati ga na manje od 50 000 km. Ne znam kakva je sada situacija ali pre je koštao 50e.Sad sam bas bacio pogled, na racunu mi pise filter nafte(to je to valjda) i cena od 1500 din. Znaci tek da ga menjam za 40 000km? Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted April 10, 2019 A kakav je filter? Jel samo uložak ili sve u kompletu u aluminijskom kućištu gore sa priključcima za cevi i dole sa navojem za senzor vode? Taj sa uloškom ne znam na koliko se menja a neki grandići ga imaju. Da li je to fabrički (što za Fiat nije ništa neobično da u isti model stavljaju različite komponente) ili je naknadno zamenjeno zbog jeftinijeg filtera, ne znam? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted April 10, 2019 To sam radio na prošlom servisu i ne mogu nikako da se setim, mislim da je bilo ovo, da li imaš sliku kako izgleda uložak? Svakako, ako kažem filter goriva trebalo bi ovo sa slike da mi da? Ili barem da me pitam da li ću uložak ili sve? Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5902 Posted April 10, 2019 (edited) npr.https://www.beo-car.rs/filter-goriva/?group_id=1514&page=&parts_brand_id=2&parts_model_id=34&parts_engine_id=1067 E sad ne znam zasto je jedan 11 a drugi 30 eur Edited April 10, 2019 by andreja.micovic Quote Share this post Link to post Share on other sites