Jump to content
FAS Euroauto Goran

Filip MK

Members
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

About Filip MK

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kumanovo, Makedonija

Previous Fields

  • Garage
    Grande Punto 1,3 mjet 75 KS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Moguce da zvuk dolazi od lagera na menjacu, obavezno proveri nivo ulja u menjacu a i nije lose da promenis ulje u svakom slucaju
  2. Ista ili slicna tema, ima tu dosta informacija oko dimenzie semeringa, samo dali je bas taj ne znam
  3. Kako mi je objasnio covek iz servisa, semering na salteru brzine menjaca, koji stoi negde gore i od njega klizi i kape dole. Ja sam prvo mislio da kape iz jednog semeringa dole levo (kad stois pred motor) koji je kao rebrast malo, ali kako ovaj kaze, ispada nesto drugo.
  4. @shuxx Ovo je u Makedoniji, rekli su mi da zbog korone tesko iz Italije, da cekaju nesto iz Srbije ali bez uspeha a proslo godinu dana. Zato trazim kataloski broj tog semeringa da sam pocnem da trazim, dali u Srbiji a mozda ga ima cak i u MK, totalno neozbiljno
  5. Radi se o Puntu mk 2 1,2 16 v 80 ks 2003 godiste, auto vozi otac, lani je menjan set kvacila i tad je promenjeno ulje u menjacu (u ovlascenom servisu Fiat). Posle nekog vremena primetio sam kapljice ispod auta, proverili u servisu i rekli su mi da kape iz semeringa na salteru za brzine koji se nalazi napred kod motora gore negde i da od njega sliva. Nisu imali takav semering a i nisu mogli da nabave od Italije zbog korone i sl. Prestalo da kape posle nekoliko meseca. Sad je praven mali servis i reako sam im da provere nivo ulja u menjacu i falilo oko 0,8 L, skoro pa 1 l. Kazu mi da jos uvek nisu nasli taj semering, da se tesko nalazi samo semering. vec ide u komplet za salterom i menjacem i rekli mi da redovno proveravam nivo ulja u menjacu dok ne nadjemo deo. Dali neko zna o kakvom se semerngu radi, koji je kataloski broj tog dela, dali moze da se nadje u Srbiji, hvala unapred
  6. Prolistao sam temu i sad su mi jasnije neke stvari. Moji imaju Punto mk2 1,2 16 v 80 ks 2003 godiste i ovo je 5-ta godina kako ga imaju i odrzavaju u ovlascenom kod nas. Secam se da su ovi iz ovlasceni servis u pocetku sipali Seleniu 20 k a da zadnje 3 godine sipaju Seleniu Gold 10-40. Auto preko zime u pocetku dosta bucnije radi, slusaju se ventili (ili hidropodizaci) kako strakaju, sto nije bio slucaj ranije sa Seleniu 20 k. U prodaji u MK nema vise Selenie 20 k, a i kod nas se dosta forsira Shell u Fiatovim servisima. Kad vec nema Selenie 20 k, preporucite mi adekvatnu zamenu za ovo ulje koe najvise odgovara na ovo ulje (Selenia 20 k), hvala unapred
  7. Dali je noviji 1,3 mjet sa 75 ks i Euro 5 slicniji/bliziji sa 1,3 75 ks Euro 4 ili sa 86 ks Euro 5? Znam da je 1,3 mjet 75 ks E4 (imao sam GP 2008) pouzdaniji, ali kad bi se biralo od E5 sa 75, 86 i 90 ks, koji odabrati, ima li razlike (u pouzdanosti)?
  8. @Bojan1989 @gagi82 Ako ste u mogucnosti da nadjete zadnju generaciju GP-a 1,3 mjet za 75 ks Euro 4 (bez DPF-a), mislim 2009 godiste sa najvisim nivoa opreme, bilo bi prava stvar, osven ako ne trazite bas Evo i EURO 5 normu, tada mislim da je multiair bolja opcija (atmo ili turbo).
  9. @neshaoct Hvala ti na trudu sto si nasao teme i slike. Nisam stigao ranije da pisem. Kod mene (caleta) problem je bio to sto se polomila osovina kod te kutije za parno (zato sto je pala tamo jedna plasticna kartica-flaer i od pritiska kad smo pustali grejanje se polomila), majstor je napravio neku improvizaciju koliko da radi, ali ipak mislim da nece to drzati mnogo i da cu morati da trazim komplet tu kutiju polovnu
  10. Imam problem na caletovom Puntu, pocela zima i kad sam probao da usmerim onaj kruzni prekidac (kao kod sporeta ) na toplo, primetio sam da ne ide glatko i kao da je zaglavljen, vrtis ali vraca se u prvobitnu poziciju. Trazio sam u temu isti ili slicni problem ali bez uspeha jer su linkovi stari a slike vise nema. Kako da se to elegantno sredi, a usput da se sredi i ono za recirkulaciju jer i to ne radi. Hvala unapred
  11. @mudri Promenio si i filter za gorivo? Prednost GP je bas jeftino odrzavanje, mislim na servis.
  12. Da ne tagujem posebno clanova foruma koji su trazili auto, ali ponuda clana @mitros je vise nego korektna, idelan auto za pocetnike, a sto da ne i za iskusnije, jeftino odrzavanje, servisi, registracija, osiguranje, a auto ima "domacu" istoriju od 9 godina. Ne gubite vremena po placevima. Iako sam moj Grande 1,3 mjet sa 75 ks 2008 godiste prodao pre skoro 2 godine (i sada sam u veci i bolji opremeniji auto - Senik) jos uvek se osvrcem po GP i malo se kajem sto sam ga prodao sa 120.000 na satu. Jeste da je Senik familijarniji, veci i udobnija voznja (a i klase su razlicne da bi pravio uporedbu) ali mi je GP bio mnogo practicniji.
  13. Euro 4 nema DPF, dok Euro 5 ima DPF. Moj bivsi Grande 1,3 sa 75 ks 2008 nije imao DPF.
  14. Ovo nije Evo vec Grande Punto (EVO je bio izmegju 2010 -2012), DPF uglavnom ima zivotni vek (pre nego sto se zacepi i mora prinudna regeneracija - masinsko cistenje) oko 200k km i plus ona prica sa velikim servisom (koji se radi na oko 200k km) je nekako manje verovatna.....ja mislim da se radi o auto koji ima preko 200k km i mislim da je Euro 5 a ne Euro 6. Evo jedan primer kao ilustracija, kod mene u MKD, mnogo su retki ti modeli koji trazis (Grande Punto 2013-, 1,3 mjet 75/86 ks), ali bio jedan primerak, uvezen od oficijalnog servisa/zastupnika za Fiat u MK (Kumanovo), ova firma bavi se i uvozom auta iz Svajcarske. Auto (Grande 2014 sa 1,3 mjet 75 ks) je imao 180k km na satu, sa servisnom knizicom, ova firma je uradila veliki servis (sa garancijom od 5 godina), 4 skoro nove gume, auto je bio bez mane a startna cena od 4.800, auto prodat za 4.500 e.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...