-
Content Count
54 -
Joined
-
Last visited
About Filip MK
-
Rank
Regolari
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Kumanovo, Makedonija
Previous Fields
-
Garage
Grande Punto 1,3 mjet 75 KS
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Fiat Punto mk.2a 1.2 16v - čudan zvuk pri radu motora
Filip MK replied to Tesha's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Moguce da zvuk dolazi od lagera na menjacu, obavezno proveri nivo ulja u menjacu a i nije lose da promenis ulje u svakom slucaju -
Fiat Punto mk2 1,2 16 v 80 ks - Semering na salteru menjaca
Filip MK replied to Filip MK's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Ista ili slicna tema, ima tu dosta informacija oko dimenzie semeringa, samo dali je bas taj ne znam -
Fiat Punto mk2 1,2 16 v 80 ks - Semering na salteru menjaca
Filip MK replied to Filip MK's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Kako mi je objasnio covek iz servisa, semering na salteru brzine menjaca, koji stoi negde gore i od njega klizi i kape dole. Ja sam prvo mislio da kape iz jednog semeringa dole levo (kad stois pred motor) koji je kao rebrast malo, ali kako ovaj kaze, ispada nesto drugo. -
Fiat Punto mk2 1,2 16 v 80 ks - Semering na salteru menjaca
Filip MK replied to Filip MK's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
@shuxx Ovo je u Makedoniji, rekli su mi da zbog korone tesko iz Italije, da cekaju nesto iz Srbije ali bez uspeha a proslo godinu dana. Zato trazim kataloski broj tog semeringa da sam pocnem da trazim, dali u Srbiji a mozda ga ima cak i u MK, totalno neozbiljno -
Radi se o Puntu mk 2 1,2 16 v 80 ks 2003 godiste, auto vozi otac, lani je menjan set kvacila i tad je promenjeno ulje u menjacu (u ovlascenom servisu Fiat). Posle nekog vremena primetio sam kapljice ispod auta, proverili u servisu i rekli su mi da kape iz semeringa na salteru za brzine koji se nalazi napred kod motora gore negde i da od njega sliva. Nisu imali takav semering a i nisu mogli da nabave od Italije zbog korone i sl. Prestalo da kape posle nekoliko meseca. Sad je praven mali servis i reako sam im da provere nivo ulja u menjacu i falilo oko 0,8 L, skoro pa 1 l. Kazu mi da jos uvek nisu nasli taj semering, da se tesko nalazi samo semering. vec ide u komplet za salterom i menjacem i rekli mi da redovno proveravam nivo ulja u menjacu dok ne nadjemo deo. Dali neko zna o kakvom se semerngu radi, koji je kataloski broj tog dela, dali moze da se nadje u Srbiji, hvala unapred
-
krajo reacted to a post in a topic: Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine
-
Prolistao sam temu i sad su mi jasnije neke stvari. Moji imaju Punto mk2 1,2 16 v 80 ks 2003 godiste i ovo je 5-ta godina kako ga imaju i odrzavaju u ovlascenom kod nas. Secam se da su ovi iz ovlasceni servis u pocetku sipali Seleniu 20 k a da zadnje 3 godine sipaju Seleniu Gold 10-40. Auto preko zime u pocetku dosta bucnije radi, slusaju se ventili (ili hidropodizaci) kako strakaju, sto nije bio slucaj ranije sa Seleniu 20 k. U prodaji u MK nema vise Selenie 20 k, a i kod nas se dosta forsira Shell u Fiatovim servisima. Kad vec nema Selenie 20 k, preporucite mi adekvatnu zamenu za ovo ulje koe najvise odgovara na ovo ulje (Selenia 20 k), hvala unapred
- 4409 replies
-
- selenia 20k
- selenia gold
- (and 4 more)
-
batakolestb reacted to a post in a topic: Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine
-
Fiat Punto mk.2 - problem sa prekidačem/sajlom za toplo
Filip MK replied to Filip MK's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
@neshaoct Hvala ti na trudu sto si nasao teme i slike. Nisam stigao ranije da pisem. Kod mene (caleta) problem je bio to sto se polomila osovina kod te kutije za parno (zato sto je pala tamo jedna plasticna kartica-flaer i od pritiska kad smo pustali grejanje se polomila), majstor je napravio neku improvizaciju koliko da radi, ali ipak mislim da nece to drzati mnogo i da cu morati da trazim komplet tu kutiju polovnu -
Fiat Punto mk.2 - problem sa prekidačem/sajlom za toplo
Filip MK replied to Filip MK's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
@neshaoct -
Imam problem na caletovom Puntu, pocela zima i kad sam probao da usmerim onaj kruzni prekidac (kao kod sporeta ) na toplo, primetio sam da ne ide glatko i kao da je zaglavljen, vrtis ali vraca se u prvobitnu poziciju. Trazio sam u temu isti ili slicni problem ali bez uspeha jer su linkovi stari a slike vise nema. Kako da se to elegantno sredi, a usput da se sredi i ono za recirkulaciju jer i to ne radi. Hvala unapred
-
@mudri Promenio si i filter za gorivo? Prednost GP je bas jeftino odrzavanje, mislim na servis.
-
Da ne tagujem posebno clanova foruma koji su trazili auto, ali ponuda clana @mitros je vise nego korektna, idelan auto za pocetnike, a sto da ne i za iskusnije, jeftino odrzavanje, servisi, registracija, osiguranje, a auto ima "domacu" istoriju od 9 godina. Ne gubite vremena po placevima. Iako sam moj Grande 1,3 mjet sa 75 ks 2008 godiste prodao pre skoro 2 godine (i sada sam u veci i bolji opremeniji auto - Senik) jos uvek se osvrcem po GP i malo se kajem sto sam ga prodao sa 120.000 na satu. Jeste da je Senik familijarniji, veci i udobnija voznja (a i klase su razlicne da bi pravio uporedbu) ali mi je GP bio mnogo practicniji.
-
Ovo nije Evo vec Grande Punto (EVO je bio izmegju 2010 -2012), DPF uglavnom ima zivotni vek (pre nego sto se zacepi i mora prinudna regeneracija - masinsko cistenje) oko 200k km i plus ona prica sa velikim servisom (koji se radi na oko 200k km) je nekako manje verovatna.....ja mislim da se radi o auto koji ima preko 200k km i mislim da je Euro 5 a ne Euro 6. Evo jedan primer kao ilustracija, kod mene u MKD, mnogo su retki ti modeli koji trazis (Grande Punto 2013-, 1,3 mjet 75/86 ks), ali bio jedan primerak, uvezen od oficijalnog servisa/zastupnika za Fiat u MK (Kumanovo), ova firma bavi se i uvozom auta iz Svajcarske. Auto (Grande 2014 sa 1,3 mjet 75 ks) je imao 180k km na satu, sa servisnom knizicom, ova firma je uradila veliki servis (sa garancijom od 5 godina), 4 skoro nove gume, auto je bio bez mane a startna cena od 4.800, auto prodat za 4.500 e.
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".