Jump to content
FAS Euroauto Goran

snebojsa

Members
  • Content Count

    386
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    snebojsa got a reaction from neshtry in PUS broj / problem sa brojem motora / sa brojem karoserije   
    Zamisli, užas.
    Doduše, to je ukupno sa svim ostalim dažbinama, tipa takse, veštak i sve šta treba, ali opet, mnogo je.
    Koliko sam shvatio devojku što mi je objasnila proceduru, dođeš na tehnički, ustanove da je broj šasije nečitljiv, platiš 29500 i oni sve završe.
    A onda registracija i nova saobraćajna.
  2. Like
    snebojsa got a reaction from neshtry in PUS broj / problem sa brojem motora / sa brojem karoserije   
    Zvao sam AK Kompresor, "nešto" su poskupeli, sad je cena ukucavanja novog broja čitavih 10.000 (deset hiljada) dinara!
    Jel i dalje samo oni to rade u BG-u?
    Zvao sam neki tehnički iz Trstenika, oni isto to rade i kod njih je 6000, ali naravno ne isplati mi se da idem do tamo.
  3. Hvala
    snebojsa got a reaction from ISV_01 in PUS broj / problem sa brojem motora / sa brojem karoserije   
    Don registracija, završavaju i sve potrebne papire, kod njih je cela procedura 29.500.
  4. Like
    snebojsa reacted to werp690 in PUS broj / problem sa brojem motora / sa brojem karoserije   
    Evo copy/paste od 2019 ali verujem da se tu nije nista menjalo.Znaci krece se od tehnickog pa dalje kako je opisano
     
    Procedura
    Ovo je procedura ukucavanja novog broja motora (tzv. PUS-ovanje):
    1)    Ako se na tehničkom pregledu utvrdi da je broj motora oštećen, tehnički pregled vam izdaje izveštaj o identifikacionoj ili ID oznaci motora (tj. broju motora) na posebnom obrascu.
    2)    Sa tim izveštajem odlazite u nadležnu policijsku upravu, odnosno policijsku stanicu prema mestu prebivališta i podnosite zahtev za utvrđivanje ID oznake motora, tj. forenzički pregled broja motora. U Beogradu to je stanica u Bulevaru despota Stefana 107 (nekada Ulica 29. novembra).
    Uz ovaj zahtev prilažete:
    a)  izveštaj o ID oznaci koji ste dobili na tehničkom pregledu
    b)  dokaz o plaćenoj republičkoj administrativnoj taksi (uplatnica – 3.000 din)
    c)  dokaz o plaćenoj naknadi za forenzički pregled ID oznake motora (uplatnica – 1.970 din)
    d)  dokaz o poreklu i vlasništvu vozila (npr. očitana saobraćajna dozvola, uverenje iz službene evidencije vozila)
    Forenzički pregled u opravdanim slučajevima može izvršiti i neka druga organizaciona jedinica MUP-a koja nije u mestu prebivališta vlasnika, a u čijem su delokrugu poslovi forenzike.
    Ako broj motora zaista nije vidljiv, odnosno toliko je oštećen da ne može da se pročita, vlasnik se upućuje na ukucavanje novog broja motora.
    Gde se radi ukucavanje novog broja motora?
    U Beogradu se radi samo u AK Kompresor i košta 3.600 dinara. Što se tiče drugih gradova, reći će vam na samom pregledu u policiji.
    Kako su nam rekli u AK Kompresor, cena je ista bez obzira na vrstu vozila (motocikl, kamion...).
    Zakazuje se telefonom, a čeka se obično 5-7 dana, što zavisi od opterećenosti.
  5. Like
    snebojsa got a reaction from werp690 in PUS broj / problem sa brojem motora / sa brojem karoserije   
    Moraću izgleda na ukucavanje broja šasije, i ranije se slabo video a sad su neki brojevi totalno nečitljivi.
    Zna li se koliko to sad košta i koja je procedura?
  6. Hvala
    snebojsa got a reaction from Zhorz in Fiat 500L / Fiat 500X - Uconnect multifunkcionalni uređaj, iskustva i problematika   
    Uspelo je, update je prošao bez problema, sad imam mape iz 2020.god,
    a za sledeći update ćemo videti.
     

  7. Hvala
    snebojsa got a reaction from neshaoct in Fiat 500L / Fiat 500X - Uconnect multifunkcionalni uređaj, iskustva i problematika   
    Uspelo je, update je prošao bez problema, sad imam mape iz 2020.god,
    a za sledeći update ćemo videti.
     

  8. Hvala
    snebojsa reacted to GiDrA in Fiat 500L / Fiat 500X - Uconnect multifunkcionalni uređaj, iskustva i problematika   
    Koliko ja znam dobija se free one time update mapa u roku od godinu dana, (nisam siguran da li je bas god dana), ili mozda generalno free prvi update.
     
    Ja znam da u mom slucaju kada sam proverio preko TomTom app video sam da ima update, ali nisam mogao da skinem dok nisam i uplatio.
    Bilo je oko 65€ za godinu dana update-ovanja, i kao garantuju da rade azuriranje svakih 3 meseca.
    Takodje se secam da sam morao da kupim vec USB od 32GB da vi sve stalo, a 8GB nije bilo dovoljno, knap.
     
    Toliko se secam...
    Znaci u mom slucaju je prethodni vlasnik odradio update (pretpostavljam), i zato sam ja morao da kupim. A kod tebe izgleda da si ti prvi vlasnik tj niko do sada nije pokusao ni odradio map update za taj konkretan uredjaj.
    Znaci u mom slucaju je vec prethodni vlasnik uradio update (pretpostavljam) i zato sam ja morao da dokupim 1 year update subscription.
     
    A u tvom slucaju ili si prvi vlasnik ili niko ranije nije odradio taj update za raj konkretan uredjaj.
  9. Like
    snebojsa got a reaction from Mijailović P. in Fiat Ducato fabricka multimedia se gasi na par minuta   
    Ma naravno nego znaš već kako to ide, jedan link drugi link treći link, više ne znaš ni odakle si krenuo ni gde si došao :}
    Ovo je YT video sa procedurom i linkom ka softveru
     
    Ovo je link ka oficijelnom sajtu odakle treba da se skine firmware ali ja nisam uspeo
    https://www.driveuconnect.com/support/software-update.html
  10. Hvala
    snebojsa got a reaction from Ivan in Fiat Ducato fabricka multimedia se gasi na par minuta   
    Ma naravno nego znaš već kako to ide, jedan link drugi link treći link, više ne znaš ni odakle si krenuo ni gde si došao :}
    Ovo je YT video sa procedurom i linkom ka softveru
     
    Ovo je link ka oficijelnom sajtu odakle treba da se skine firmware ali ja nisam uspeo
    https://www.driveuconnect.com/support/software-update.html
  11. Like
    snebojsa got a reaction from andreja.micovic in Fiat Ducato fabricka multimedia se gasi na par minuta   
    Resio sam problem!
    Trazeci resenje po netu naidjem na italijanski Fiat forum, Google translate, i vidim da se dosta ljudi zali na isti problem, gasi se posle 3 minuta.
    Neki su uspeli a neki ne da rese problem flesovanjem firmwera pa reko ajd i ja da probam.
    Neko je postavio link ka zvanicnom sajtu gde se ukuca VIN broj (broj sasije) i izadje da li ima neki update.
    Ukucam broj ali ne izlazi nista, ne kao da nema nikakav update vec ne izlazi nista, kao da je neka greska.
    Onda sam nasao nekog lika koji je postavio video na YT kako ide sam proces flesovanja a u opisu je postavio link ka svom Google drajvu sa fajlovima.
    Skinem to, pripremim usb, prekopiram, ubacim u auto, dam kontakt, pita da li hocete update, moja verzija je bila 6-nesto, a nova 12-nesto.
    Kliknem ok, i posle jedno pola sata i par restarta, radio se ukljucio i nije vise imao problem sa gasenjem, pustio sam ga da svira preko pola sata i sve ok.
    Radi i navigacija, pre nije htela da se ucita, samo vrti TomTom i nista, tako da je sad sve ok, i bluetooth i sve.
  12. Hvala
    snebojsa got a reaction from Ivan in Fiat Ducato fabricka multimedia se gasi na par minuta   
    Resio sam problem!
    Trazeci resenje po netu naidjem na italijanski Fiat forum, Google translate, i vidim da se dosta ljudi zali na isti problem, gasi se posle 3 minuta.
    Neki su uspeli a neki ne da rese problem flesovanjem firmwera pa reko ajd i ja da probam.
    Neko je postavio link ka zvanicnom sajtu gde se ukuca VIN broj (broj sasije) i izadje da li ima neki update.
    Ukucam broj ali ne izlazi nista, ne kao da nema nikakav update vec ne izlazi nista, kao da je neka greska.
    Onda sam nasao nekog lika koji je postavio video na YT kako ide sam proces flesovanja a u opisu je postavio link ka svom Google drajvu sa fajlovima.
    Skinem to, pripremim usb, prekopiram, ubacim u auto, dam kontakt, pita da li hocete update, moja verzija je bila 6-nesto, a nova 12-nesto.
    Kliknem ok, i posle jedno pola sata i par restarta, radio se ukljucio i nije vise imao problem sa gasenjem, pustio sam ga da svira preko pola sata i sve ok.
    Radi i navigacija, pre nije htela da se ucita, samo vrti TomTom i nista, tako da je sad sve ok, i bluetooth i sve.
  13. Like
    snebojsa got a reaction from MS PK in Fiat Ducato fabricka multimedia se gasi na par minuta   
    Resio sam problem!
    Trazeci resenje po netu naidjem na italijanski Fiat forum, Google translate, i vidim da se dosta ljudi zali na isti problem, gasi se posle 3 minuta.
    Neki su uspeli a neki ne da rese problem flesovanjem firmwera pa reko ajd i ja da probam.
    Neko je postavio link ka zvanicnom sajtu gde se ukuca VIN broj (broj sasije) i izadje da li ima neki update.
    Ukucam broj ali ne izlazi nista, ne kao da nema nikakav update vec ne izlazi nista, kao da je neka greska.
    Onda sam nasao nekog lika koji je postavio video na YT kako ide sam proces flesovanja a u opisu je postavio link ka svom Google drajvu sa fajlovima.
    Skinem to, pripremim usb, prekopiram, ubacim u auto, dam kontakt, pita da li hocete update, moja verzija je bila 6-nesto, a nova 12-nesto.
    Kliknem ok, i posle jedno pola sata i par restarta, radio se ukljucio i nije vise imao problem sa gasenjem, pustio sam ga da svira preko pola sata i sve ok.
    Radi i navigacija, pre nije htela da se ucita, samo vrti TomTom i nista, tako da je sad sve ok, i bluetooth i sve.
  14. Like
    snebojsa got a reaction from MS PK in Fiat Ducato fabricka multimedia se gasi na par minuta   
    Nasao sam neku firmu preko oglasa koja se bavi servisom multimedija, cim sam poceo da mu pricam o cemu se radi
    odmah je znao u cemu je problem, moze da ga resi, cena 70e-90e, zavisi od modela.
    Videcu jos sta cu, malo mi mnogo para trenutno.
  15. Like
    snebojsa got a reaction from Ryan in Auspuh servisi / Auspusi   
    Moja preporuka za Ljubu, mada kod Kilera i Pirketa nisam bio.
  16. Like
    snebojsa got a reaction from bogar in Auspuh servisi / Auspusi   
    Moja preporuka za Ljubu, mada kod Kilera i Pirketa nisam bio.
  17. Hvala
    snebojsa got a reaction from neshaoct in Fiat Punto mk.2 1.2 8v - neravnomerno ubrzavanje   
    Samo da javim da je problem resen.
    Zamenio sam gornju lambda sondu (nije davala dobre parametre) i auto se preporodio, evo vec 3 nedelje nema problema.
    Jedino sto nisam znao kolika je cena sonde pa sam se malo neprijato iznenadio (9500din sa zamenom), ali je ok u svakom slucaju.
  18. Hvala
    snebojsa got a reaction from Ryan in Auspuh servisi / Auspusi   
    Bio juče u servisu Ljuba, sve u fulu, brzo i profesionalno, zadovoljan, preporuka.
    http://www.auspuhservisljuba.com/
  19. Like
    snebojsa reacted to Martin in Fiat Punto mk.2 1.2 8v - rešenje ECU problema   
    Rešen problem sa ECU - skinut, odnet u BG na reparaciju. Reparacija gotova za nekih 3-4 sata i 10k dinara na Tošinom Bunaru TC prekoputa Studenjaka). U SM nam za to tražili 200 evra.
     
    Sve vraćeno nazad za 5 minuta rada. Sad prede. 

    Evo klipa gde je detaljno objašnjenno kako se skida ECU. 
     
  20. Like
    snebojsa got a reaction from neshtry in Fiat Punto mk.2 - city servo ; senzor pozicije volana   
    Mora da se uradi uparivanje table, imas ovde kako se radi:
     
     
     
  21. Like
    snebojsa got a reaction from shuxx in Fiat Punto mk.2 / mk.1 - ozračivanje sistema za hlađenje   
    Mislim da nece sve.
    Jedino da nadjes neku vecu nizbrdicu i da se tu parkiras nosem na dole pa da iscuri sto vise.
    Neki automobili imaju sraf iza na bloku koji sluzi da se izbaci tecnost, sad ne znam za tvoj auto da li ima.
    Mada I ako ima taj sraf ne bih preporucio da ga diras, to obicno niko nikad ne odvrce pa dobro zapekne,
    tako da prilikom odvrtanja moze da dodje do ostecenja srafa ili bloka.
    A I sto bi to radio, izbacis koliko moze I kad dodas novi antifriz to malo starog nece nista smetati.
  22. Like
    snebojsa got a reaction from neshaoct in Fiat Punto mk.2 / mk.1 - ozračivanje sistema za hlađenje   
    Mislim da nece sve.
    Jedino da nadjes neku vecu nizbrdicu i da se tu parkiras nosem na dole pa da iscuri sto vise.
    Neki automobili imaju sraf iza na bloku koji sluzi da se izbaci tecnost, sad ne znam za tvoj auto da li ima.
    Mada I ako ima taj sraf ne bih preporucio da ga diras, to obicno niko nikad ne odvrce pa dobro zapekne,
    tako da prilikom odvrtanja moze da dodje do ostecenja srafa ili bloka.
    A I sto bi to radio, izbacis koliko moze I kad dodas novi antifriz to malo starog nece nista smetati.
  23. Like
    snebojsa reacted to Sheriff in Fiat Punto mk.2 1.2 16v - problem sa paljenjem   
    Meni na Pandi auto brže startuje kada je napolju hladno npr. ispod 10. Najsporiji start mi je kada je temperatura oko 15-16 stepeni. Nakon 20 je ponovo brz start. To nije neka sada veoma primetna razlika tj. ona se kreće između 2 i 4 okretaja pre paljenja što je sve u rasponu sekund ili dva, ali se ipak primeti. Nisam siguran, ali ja lično mislim da je to do baždarenja samog kompjutera koji reguliše smešu goriva i vazduha. Senzori šalju određene informacije kompjuteru, a on prema tim informacijma prilagođava tu smešu. Iz tog razloga kada je napolju veoma hladno, smeša je bogatija i ja bih rekao da zbog toga auto brže upali. Kada je malo toplije on pravi siromašniju smešu, ali izgleda da kod tih nekih graničnih temperaturnih vrednosti može doći do nešto dužeg verglanja. Možda i nije zbog toga, ne znam, nisam siguran. Ono što takođe može uticati na brzinu starta je sam analser, jer postoje brži i sporiji anlaseri. Na nekima možete brojati obrtaje, a na nekima teško. Npr. na staroj Škodi sam imao duplo brži anlaser nego na Pandi i start je bio momentalan, ali bukvalno čim se okrene ključ. Kod Pande već mogu brojati obrtaje anlasera, a pri tome je isti kompletno servisiran, a akumulator je praktično nov. Naravno, daleko od toga da se dugo verga, sve je to sekund ili dve, ali ja primetim razliku. Par puta sam bio prisutan kada su vozači startovali nove skupe autoobile i isto sam primetio da im mogu izbrojati obrtaje analasera i to mi je bilo baš čudno (2-3-4 brza okretaja pre starta), jer sam vljda sebi dok sam vozio Feliciju postavio takav standard da auto mora bukvalno odmah da upali, čim se okrene ključ i tu ne mislim na odmah posle sekund ili dva nego u stotinki.
  24. Like
    snebojsa got a reaction from neshtry in Fiat Punto mk.2 1.2 16v - problem sa paljenjem   
    Da li se nekome desava da pali bolje kad je napolju hladno nego kad je toplo, pod toplo mislim kad je iznad 7-8 stepeni?
    Mislim pali on dobro u svakom slucaju, recimo kad je toplo treba mu jedno sekund, sekund ipo verglanja da upali ujutru,
    a sada kad je oko nule pali cim okrenem kljuc. U toku dana dok je jos topao motor pali na pola kljuca.
    Aku je nov, kupljen pre 4-5 meseci, kablovi i svecice novi.
  25. Like
    snebojsa got a reaction from fostenes in Fiat Punto mk.2 - elektricitet / peckanje   
    Sinteticka odeca 100%.
    I ja sam to primetio i ne samo na autu nego i na metalnim stvarima po kuci.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...