Jump to content
Goran

 

 



  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • U Frankfurtu jedini iz Srbije testiramo novi Kia Sportage!     Ekipa Auto magazina boravila je u Frankfurtu, gde smo kao jedini novinari iz Srbije imali prilike da testiramo redizajniranu Kiu Sportage.   Spoljašnjost Sportagea je dodatno redizajnirana na osnovu Kijine dizajnerske filozofije „Ujedinjene suprotnosti“ (Opposites United). Nova dnevna svetla prepoznatljiva su po grafici tipičnoj za najnovije Kia modele. Tu su i novi branici napred i pozadi.     Zbog većeg prednjeg prepusta, dužina vozila povećana je za 2,5 cm i sada iznosi 4,54 metra. Redizajnirani su i aluminijumski točkovi, dostupni u veličinama od 17, 18 ili 19 inča, u zavisnosti od paketa opreme.     U unutrašnjosti se volan sada oslanja na dve prečke (ranije tri), a instrument tabla ima integrisane ventilacione otvore. Novi materijali za presvlake sedišta pružaju veći komfor. U verziji Sportage GT-Line, crno-bele presvlake kombinuju visokokvalitetnu veštačku kožu i imitaciju velura.     Široka paleta motora nudi kupcima izbor između dve verzije 1,6 turbo-benzinca (110 kW / 150 KS i 132 kW / 180 KS), 1,6 dizela sa lakim hibridom (100 kW / 136 KS), 1,6 T-GDI hibrida (176 kW / 239 KS) i kao vrhunac ponude – 1.6 T-GDI plug-in hibrida (212 kW / 288 KS).     Više detalja i utisaka sa prve vožnje redizajnirane Kije Sportage pročitajte u sledećem izdanju Auto magazina koje će se pojaviti na kioscima za oko dve nedelje.     Preuzeto sa: magazinauto.com
    • Kod ove marke automobila se u servisu plaća najviše     Kupovina automobila je tek početak troškova. Uz cenu vozila, osiguranje i gorivo, stavka koja najviše brine svakog vozača su neplanirane popravke. Upravo zato je nemačka firma Carly, poznata po alatima za samodijagnostiku, sprovela detaljnu analizu i otkrila koliko vlasnici najpopularnijih marki u proseku ostavljaju u servisima. Analizom su obuhvaćeni najčešći kvarovi zabeleženi njihovim dijagnostičkim alatom u periodu od deset godina, a procenjeni troškovi popravki se baziraju na zvaničnm kalkulatorima samih proizvođača.   Vozači BMW-a plaćaju najviše Rezultati nisu doneli velika iznenađenja - prva tri mesta su zauzele premium marke. Na samom vrhu neslavne lestvice našao se BMW. Vlasnici popularnih "bimmera" za posetu servisu u proseku moraju da izdvoje čak 1150 evra. Analiza ipak pokazuje da troškovi značajno variraju zavisno o modelu. Tako je BMW serije 5 rekorde s prosečnim troškom popravke od vrtoglavih 1525 evra. Carlyjeva dijagnostika kao najčešće probleme navodi zamenu DPF filtera i kvar lambda sondi, a oba zahvata spadaju među skuplje. Poređenja radi, popularna serija 3 s prosečnim troškom od 875 evra u ovom kontekstu deluje gotovo pa povoljno. Srebrnu medalju odnosi Audi, čiji vlasnici u proseku plaćaju 989 evra po poseti servisu. Ipak, i ovde postoje velike razlike među modelima. Pomalo iznenađujuće, najskuplji za održavanje je najmanji model, Audi A1, s prosekom od 1235 evra.  Tek neznatno jeftiniji je Mercedes, s prosečnim troškom od 942 evra. Unutar game ističe se model CLA s prosekom od 1135 evra, dok je popularna C-klasa s troškom od 800 evra osetno ispod proseka marke. Odmah iza nemačke premium trojke se smestio Volkswagen, čije popravke u proseku koštaju 767 evra. Slede ga Ford s 588 evra i Hyundai s 575 evra. Najmanje glavobolja oko troškova servisa, prema ovoj analizi, imaju vlasnici Škode i Opela. Popravke za češku marku u proseku koštaju 450 evra, dok je Opel apsolutni pobednik s cenom od samo 375 evra – što je manje od trećine troška za BMW. Treba ipak napomenuti da je Carlyjeva analiza obuhvatila 21 popularan model, zbog čega na listi nedostaju neke marke. Tako, primera radi, ostaje nepoznato da li je Dacia, poznata po niskoj kupovnoj ceni, jednako povoljna i za održavanje. Takođe, istraživanje ne pravi razliku između novih i polovnih vozila, kao ni između pojedinih generacija modela, što može uticati na konačne brojke.   Preuzeto sa: autoblog.rs
    • Solidan izbor za pristojan novac trenutno predstavlja Škoda Scala, 1.5 TSI, DSG, sa dodacima (kamera, senzori, vazdušni jastuci itd), oko 21.5 hiljada. 
    • dobro si primetio ovo za prednja svetla. Kia/Hyundai modeli imaju prednja svetla koja kao da su ciljano postavljena da prime prvi udar bilo čega    I ostali noviji modeli su im sa svetlosnim grupama baš na udarnim mestima... Užas
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. dorcolac
      dorcolac
      (52 years old)
    2. lovelyjubly
      lovelyjubly
      (43 years old)
    3. lukaswoosh
      lukaswoosh
      (37 years old)
    4. Markocroma
      Markocroma
      (39 years old)
    5. mishkonis
      mishkonis
      (40 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...