Jump to content
FAS Goran

mishkonis

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About mishkonis

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 07/18/1985

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nis

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Dedra 2.0 I.E. Turbo
  1. Prodajem razne delove za Lanciu dedru...cena po dogovoru 069/1221378 Milos
  2. Prodajem automobil Lancia Dedra 2.0T za delove u kompletu... Crko je razvodnik paljenja tako da nije u voznom stanju, ima plin sa atestom, motor odlican, alufelne 15",...registrovan je do oktobra ali necu da ga popravljam jer sam uzeo novi auto i prodajem ga takvog kakav je...ko ima vremena moze i da ga sredi...cena gogovor http://www.kupujemprodajem.com/Lancia-Dedra-2-0T-DELOVI-7527895-oglas.htm?filter_id= 069/1221378 Milos
  3. Da li je jos uvek aktuelan ovaj oglas?
  4. Pozdrav tebi! Turbina je radila bez problema na BRC AT90E plinskom uredjaju (nije sekventni)...Ukljucivala se na oko 2300 obrtaja, i osetno je davala ubrzanje...auto je isao kao metak, ali posle ove havarije i cupanja kablova od strane nestrucnog majstora turbina nikako da se uklopi...povezao sam sva cvreva po semi i opet nista, turbina radi - pumpa vazduh ali kad dam gas izgleda kao da ugusi motor i auto se gasi...promena posle havarije je novi intercooler ( stari je bio smrskan) i umesto original fabrickog plasticnog kucista filtera vazduha (koji nisam naso nigde ni polovan) stavio sam neku kopiju kn filtera, mada sam probao i sa nekim fabrickim - opet isto...da li je moguce da su ta creva bas toliko bitna ili je mozda crko onaj wastegate regulator (stoji na gornjem delu turbine) koji bi mozda trebao da regulise pritisak na turbini pri vecim obrtajima....taj wastegate kod mene ima 2 ulaza pa me malo i to buni... kako je kod tebe? Mozes li nekako da mi slikas kako su creva povezana kod tebe pa da pokusam tako da ukljucim...?? na internetu ima sto nekih sema ali svaka se po necemu razlikuje hvala unapred!
  5. Hvala na odgovoru, evo ceo dan pokusavam da ustanovim u cemu je problem...Naso sam neku semu za wastegate, pierspburg (elektroventil) i vakum creva i povezao sve po njoj ali opet se gasi....Onda uzmem izvucem crevo koje ide iz turbine-intercoolera u motor i auto radi bez filtera, dajem gas - sve ok...inace turbina pumpa vazduh kroz crevo i kad dam gas pritisak se povecava - duva, ali cim ga prislonim na usisnu granu i dam gas auto trokira.....deluje kao da ga toliki pritisak vazduha zagusi plin... a primetio sam i da onaj siber na crevu koje vodi plin od isparivaca do usisne grane uopste ne reaguje kao ranije, tj. kad vrtim - otvaram zatvaram plin -ler gas se ne menja ili mozda vrlo malo u nekom polozaju ali to je zanemarljivo...isto se desava i kada vrtim inbus za stelovanje na samom isparivacu.... Da li je moguce da je do plina? menjao sam membrane skoro, a i bio sam kod nekog majstora za plin i on rece da je nastelovano najbolje sto moze ( naravno to je uradio bez turbine) Dovod plina na usisnu granu ide kroz neki cilindar koji je nasrafljen na ulazu - ulazne grane sa strane, a kompresovani vazduh iz turbine duva pravo... druga stvar sto me kopka je onaj wastegate. Na kolikom pritisku tj. na koliko obrtaja bi on trebao da preusmeri gasove tj. uspori turbinu...vidim da kad dajem gas ventil ne pomera onaj sraf - klapnu prema turbini...da li je potreban mnogo veci pritisak za to?
  6. Dakle, vozim lanciu oko 3 godine...dodina proizvodnje 1989, 2000 kubika, 86KW (tako pise u dozvoli) mada me to malo buni jer ovaj model nema turbinu po katalogu a ja je imam...bice da je nesto menjano ali ne bitno, da predjem na stvar... Kada sam je kupio auto je radio na benzin i gas ali mi je kasnije crkla potapajuca pumpa koju nisam promenio, tako da sam nastavio da vozim samo na gas....plinski uredjaj - isparivac BRC AT90E ( za jace masine) turbina je radila bez problema, palila se preko 2000-2400 obrtaja , auto vuko kao lud... E onda nastaje pizdarija... Pred kraj prosle zime, zadnji sneg, poledica, izleti neki lik (babun) iz suprotne trake (zbog neprilagodjene brzine) i ni krivog ni duznog zvizne me u levo krilo, zguzva haobu i izmedju ostalog smrska intercooler i kuciste filtera vazduha koji su se nalazili na toj strani... bilo sta bilo....ode auto kod limara, on cupa tamo sta stigne mesec dana...Nadjemo isti intercooler zamenimo ,sredi limariju ali intalacije naravno nema pojma odakle je cupao i gde su isle....toliko da nije mogo da provali ni elektricar posle njega...Nekako na kraju se sve sredi oko struje ali auto preko turbine nikako da proradi.... Napomena: Turbina je prilikom udara ostala netaknuta, neostecena, bila je udaljena oko 20-30 cm od ostecenih veznih limova... Problem je sledeci: Povezano sve kako treba: Iz filtera vazduha cev ide u turbinu, iz turbine u intercooler i zatim ulazi u motor (usisnu granu).... Upalim auto, radi samo u ler, kada dam gas momentalno se gasi.... Stavim filter vazduha direktno na usisnu granu bez turbine i intercoolera, auto radi bez problema... Turbina radi, kada otkacim crevo od intercoolera - ima pritisak. E sad ,vakum creva i elektro ventil koje je pocupao limar ne znam gde da vratim, tzv wastegate regulator izgleda kao na slici (gore - ima dva ulaza) Da li se neko bavio ovom problematikom? Kako bi trebalo da se povezu ova vakum creva i zasto se auto gasi pri dodavanju gasa? Da li to ima veze sa povezivanjem ovih creva, paljenjem turbine na odredzenom broju obrtaja, ili smesom na usisnoj grani? Hvala unapred na odgovorima, izvinite ako sam bio opsiran... izgleda ovako
  7. Pozdrav drugari! Ja sam Milos iz Nisa, vozim lanciu dedru 2000 turbo vec 3 godine...U pocetku je bila ok. ,ali kako vreme prolazi imam sve vise problema s njom tako da cu da vas smorim s pitanjima:) Naravno trudicu se i da pomognem svakom na bilo koji nacin, nekim korisnim savetom i da aktivno ucestvujem na forumu koliko to mogu... drago mi je da sam naso ovako dobar i koristan forum! ziveli! pozdrav iz Nisa!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...