Jump to content
Goran

 

 



  • Our picks

    • Recikliraj i uštedi!
      Do kraja godine građani imaju priliku da zamene stari auto novim modelom Fiat Tipo uz Fiat Eko Bonus
       
      Crossroad Adria, članica OMR grupe, lansirala je kampanju Fiat Eko Bonus, tokom koje su građanima Srbije omogućene ekonomske pogodnosti za recikliranje automobila i zamenu starog za novo Fiat Tipo vozilo. Akcija daje mogućnost da svako ko kupi model Fiat Tipo, uz recikliranje starog ili zamenom polovnog automobila, dobije popust od 2.000 evra.

      ''Fiat Eko Bonus inicijativa u Srbiji u fokus stavlja ekološki aspekat pri kupovini automobila, svest o mogućnostima, potrebi i značaju reciklaže za očuvanje životne sredine, ali i finansijskim pogodnostima za svakog ko želi da postane vlasnik novog vozila. Mislim da su ovakve akcije bitne jer zaista podižu svest kod ljudi da je moguće da svako od nas doprinese očuvanju životne sredine, a do sada je zahvaljujući Fiat Eko bonusima u Srbiji reciklirano više od 14 hiljada vozila'', izjavio je Igor Ševo, komercijalni direktor kompanije Crossroad Adria. 
       
      Zamena po principu ''staro za novo'' moguća je za ograničenu količinu vozila Fiat Tipo za koju kompanija Crossroad Adria odobrava specijalan FIAT eko bonus. Bonus u iznosu od 2.000 eura moguće je iskoristiti do kraja godine, ukoliko se novi Fiat Tipo kupuje uz reciklazu ili zamenu staro za novo. Radi se o vozilu sa najvišim nivoom opreme - style tech. Aktuelni su i različiti vidovi finansiranja od poznatih auto kredita, preko finansijskog lizinga do opcija dugoročnog renta. Kontinuirani napor ka podizanju svesti o očuvanju životne sredine uspešno se i prethodnih godina sprovodio sa reciklažnim centrima za Fiat vozila, zahvaljujući kojima je do sada reciklirano više od 14.000 vozila u Srbiji. 

      Sve informacije o vozilu i uslovima kupovine, kupci mogu saznati kod ovlascenih dilera iz naše prodajne mreže.
      • 0 replies
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      U industriji koja je i dalje obeležena neviđenim poremećajima i transformacijama, uz sve veću konkurenciju sa novim učesnicima, Stellantis je zabeležio značajan rast prodaje u 2023. godini, od 5.9% u Evropi u svim segmentima i energetskim pogonima. Stellantis je prešao cilj kao drugoplasirani u prodaji na evropskom tržištu, obezbeđujući tržišni udeo od 18.4% tokom cele godine. Dominantnost Stellantis-a u CV segmentu, sa tržišnim udelom redovno iznad 30%, podržao je poslovni sektor Stellantis Pro One u njegovom liderstvu u sektoru.

      U regionu EU29, ukupni rezultati ukazuju na pozitivan prelazak iz 2023. u novu godinu, odražavajući opšti trend iz ključnih evropskih zemalja. Kao vodeći proizvođač automobila u Francuskoj, Stellantis se ističe na tržištu elektrifikovanih vozila, postižući zapaženi udeo od 27.4%, značajno rastući u poređenju sa 2022. i nadmašujući glavnog konkurenta za 4 poena na tržištu potpuno električnih vozila (BEV).

      U Italiji, Stellantis se istakao kao ukupni lider na tržištu, završivši 2023. godinu s dominantnim udelom od 45,5% u poslovanju s komercijalnim vozilima (CV). Kompanija jača svoje vođstvo u energetskoj tranziciji, sa svakim četvrtim elektrifikovanim vozilom i polovinom električnih komercijalnih vozila proizvedenih od strane Stellantis-a. Postignuti su i pozitivni rezultati u Nemačkoj, gde je Stellantis učvrstio svoju poziciju kao druga najveća automobilska kompanija. Opel Corsa nastavlja da bude najprodavanije vozilo u B segmentu već treću godinu zaredom, dostižući najviši nivo registracija od 2016. godine.

      Takođe, Stellantis već četvrti mesec zaredom predvodi tržište komercijalnih vozila. Postignuća kompanije proširuju se i na Španiju, gde prednjači na tržištu elektrifikovanih vozila i osvaja vodeće pozicije u prodaji plug-in hibridnih i 100% električnih komercijalnih vozila. U Velikoj Britaniji, Stellantis beleži rast u odnosu na prethodnu godinu, a Vauxhall se ističe kao treći najprodavaniji brend na tržištu lakih teretnih vozila; prednjači u oblasti električnih komercijalnih vozila, uz podršku modela Vivaro Electric. Serije Corsa i Mokka Electric dominiraju kao najprodavaniji supermini i električni B-SUV.
       
      Sa uvođenjem nekoliko novih modela u 2024. godini, Stellantis planira da udvostruči ponudu potpuno električnih modela u Evropi do kraja godine. U sklopu svog strateškog plana ''Dare Forward 2030'' kompanija ostaje posvećena inovacijama, održivosti i pružanju vrednosti svojim zainteresovanim stranama.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na ilustraciju iznad.
    • Post in Fiat 500X / Fiat 600
      Nakon zvanične prezentacije modela New Fiat 600e u Lingotu 4. jula, FIAT najavljuje hibridnu verziju koja će biti dostupna od 2024. godine: New Fiat 600 Hybrid. FIAT još jednom dokazuje svoju relevantnost: New 600 će biti dostupan samo u električnom ili elektrifikovanom izdanju, dok će hibridna verzija biti namenjena onim zemljama  gde je prelazak na električne automobile i dalje spor.

      Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT i globalni direktor marketinga kompanije Stellantis, rekao je: ''Naša strateška vizija ostaje potpuno električna, a 500e kao najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi podstiče našu odlučnost da nastavimo i učinimo električna vozila zaista dostupnim svima. Međutim, takođe ćemo ostati relevantni u zemljama kao što je Italija, našem domaćem tržištu, gde električna vozila još uvek nisu toliko popularna. Zato, za ove odabrane zemlje, zajedno sa novim potpuno električnim modelom New 600, ponudićemo hibrid visokih performansi koji će, nadamo se, otvoriti vrata svetu sa više elektrifikacije.''

      - The New Fiat 600 Hybrid - Tehnologija
      Hybrid je pametno i korisnički prijateljsko rešenje koje se sve više traži među kupcima. Naime, ponudićemo im zadovoljstvo modela New 600 u ''P2'' hibridnom paketu: Ima 100 KS, samo 110 do 114g procenjenih CO2 emisija (privremeni podaci pre homologacije). Hibridni pogonski sistem će biti dostupan u dva nivoa opreme: New Fiat 600 Hybrid La Prima, najekskluzivnija verzija, i New Fiat 600 Hybrid, najpristupačnija verzija.

      MHEV motor ugrađen u Novi Fiat 600 Hybrid je najbolji primer tehnologije i garantuje udobnost i performanse. Zahvaljujući ovoj naprednoj tehnologiji, New 600 Hybrid pruža pravo hibridno iskustvo, omogućavajući korisnicima da uživaju u izuzetno komfornoj i električnoj vožnji ne samo u gradu pri brzinama do 30 km/h, već i na gradskim i seoskim putevima kada vozač otpusti pedalu gasa u stabilizovanim uslovima ili na nizbrdici, i u istoj situaciji na autoputu.

      Kompletan tekst i još fotografija možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Alfa Romeo istorijat
      Samo još malo nas deli od sastanka sa istorijom Alfa Romea.
      U sredu, 30. avgusta u 17 časova u prenosu uživo iz Alfa Romeo Muzeja, brend će otkriti svetu izvanredan projekat, stvoren s jasnom željom da postane nešto jedinstveno i vredno svoje istorije. Biće to trenutak čistog italijanskog automobilskog uzbuđenja koji je dobro iskusiti iz prve ruke.

      Doživite ga sa nama...
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      U prvom polugodištu 2023. brend FIAT potvrdio je svoju globalnu lidersku poziciju značajnim rezultatima. 
      Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT (CEO) i globalni direktor marketinga (CMO) kompanije Stellantis, rekao je:

      ''U poslednje dve godine, ostvarili smo niz uspeha unutar kompanije Stellantis, i učinili smo FIAT profitabilnijim i globalnijim nego ikada pre. Ove godine, FIAT je ponovo potvrdio svoj globalni uspeh, značajno doprinoseći izvrsnim rezultatima grupe. FIAT se pokazao kao vodeći Stellantis brend po prodaji u prvom polugodištu 2023. sa 645.000 jedinica, što je povećanje od 10% u odnosu na prošlu godinu. FIAT je lider na tržištima tri ključne zemlje - Brazil, Italija i Turska - u tri različite regije, sa udelom ukupne prodaje od preko 50% van matične regije, što je jedinstveni slučaj u automobilskom sektoru. Pored toga, predvodimo prelazak na održivu urbanu mobilnost zahvaljujući našem modelu novi 500 - globalnom simbolu 100% električnog vozila - koji je najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi. I nastavićemo da utiremo put ka elektrifikaciji lansiranjem modela Fiat Topolino i novog Fiat 600e, koji su prvi novi modeli bazirani na Stellantis platformi. Zahvaljujući sinergijama i mogućnostima unutar grupe, u naredne 3 godine naš plan proizvoda će vratiti FIAT tamo gde pripada: na mesto lidera, uzora i omiljenog brenda.''
       
      U prvom polugodištu 2023. godine, FIAT je pokazao svoju snagu i jedinstvenost zahvaljujući dobro uravnoteženom geografskom prisustvu koje čini brend jačim i otpornijim na ciklične promene. To je daleko najprodavaniji brend u Južnoj Americi, sa tržišnim udelom od 14.1%, i apsolutni lider u Brazilu, najvažnijem neevropskom tržištu za ovaj globalni italijanski brend, sa udelom od 22%. Takođe, Fiat Strada je drugi najprodavaniji automobil u Brazilu i prvi među lakim komercijalnim vozilima.
       
      Izvanredni rezultati postignuti su i u Evropi, gde je brend zabeležio 271.800 registracija od ukupno 645.000 prodatih jedinica širom sveta u prvih šest meseci 2023. godine. U Evropi, gde je FIAT uvek bio lider na tržištu gradskih automobila, brend je apsolutni lider u Italiji sa tržišnim udelom od 12.8%, a legendarni Fiat Panda je najprodavaniji automobil na tržištu. U Evropi, novi Fiat 500 je najprodavaniji Stellantisov električni automobil, najprodavaniji električni automobil u segmentima A i B i među prvih pet u svim segmentima u Italiji, Nemačkoj, Francuskoj i Španiji, uz to što je najnagrađivaniji FIAT svih vremena.

      Rezultati u MEA regiji takođe su značajni, posebno na turskom tržištu gde je FIAT lider sa udelom od 18.2%, zahvaljujući modelu Fiat Tipo koji je najprodavanije vozilo u Turskoj. Pored toga, FIAT je postavio put za dalje širenje u MEA regiji, prvo se vraćajući u Alžir, a zatim postavljajući temelje za proizvodnju modela 500 Hybrid - prvog hibridnog vozila koje će se prodavati u Alžiru - i modela Doblò u toj zemlji, u fabrici Tafraoui - Oran, do kraja 2023. godine.
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      Nakon rekordnog prvog kvartala, Alfa Romeo je završio prvu polovinu godine sa značajnim povećanjem rezultata. To potvrđuje njegov čvrst strategeški plan, koji se zasniva na strategiji posvećenoj u sveukupnom kvalitetu, disciplini i rigoroznosti u ostvarivanju dugoročnih ciljeva.

      Godina 2023. se pokazuje kao kompleksna i puna globalnih varijabli koje predstavljaju izazove, ali odlični poslovni rezultati u prvom polugodištu potvrđuje zamah iz prvog kvartala i konsolidaciju jasnog i stabilnog rasta.
       
      Globalno, registracije su porasle za 57% u poređenju sa prvom polovinom 2022. godine, pri čemu je Evropa zabeležila snažan i stabilan rast: vrednosti su se udvostručile (rast od 100%).  Na području gde je rast snažan i ujednačen, ostvareni su izvanredni rezultati u Francuskoj (+123%), Nemačkoj (+116%) i Italiji (+131%). U regionu Bliskog Istoka i Afrike, nastavljen je snažan i ujednačen rekordan rast. Povećanje od 173% potvrđuje veoma pozitivan trend koji je postao konstanta od 2022. godine, kada je Turska postala globalni lider u pogledu stopa rasta obima prodaje. A eksponencijalno pozitivan trend se nastavlja na isti način, sa vrednostima koje su povećane više od deset puta. Kao konsolidacija rezultata u regionu, brojke u Izraelu su porasle za 40%, a u UAE za 37%. 
       
      Azija predstavlja ključno strateško područje za brend Alfa Romeo. Prodajni rezultati za prvu polovinu godine su stabilni i u skladu sa rezultatima za isti period 2022. godine, sa upečatljivim brojkama u Kini, gde su registracije zabeležile rast od 94% u maju u odnosu na isti mesec 2022. godine. Komercijalni uspeh modela Giulia je u Kini ponovo bio značajan, beležeći rast od 35% tokom šestomesečnog perioda.
      Kao dokaz fokusa na ovo područje, Alfa Romeo je nedavno predstavio novi model Giulia i novi model Stelvio u Kini, a prvi prodajni salon Alfa Romeo automobila u Hong Kongu je ponosno započeo svoje poslovanje.

      U SAD-u, rezultati u pogledu kvaliteta su upečatljivi, na osnovu studije IQS koju je sproveo JD Power, globalni lider u istraživanjima potrošača, konsultantskim uslugama i analizi podataka. Njihova studija ''Inicijalna studija kvaliteta'' (IQS) ističe izuzetne rezultate koje je postigao Alfa Romeo, koji je zabeležio jasno poboljšanje u poređenju sa 2022. godinom.

      Žan Filip Imparato (Jean-Philippe Imparato), izvršni direktor Alfa Romeo:
      ''Rezultati za prvu polovinu godine potvrđuju rad celog tima. Postižemo ciljeve koje smo postavili sebi sa velikom skromnošću i požrtvovanošću. Disciplina sa kojom sprovodimo našu strategiju temelji se na želji da postanemo lider u premijum sektoru po pitanju kvaliteta, a nagrade koje smo dobili to potvrđuju. Zato održavamo našu posvećenost i odlučnost kako bismo osigurali da 2023. godina završi sa rezultatima koji ostaju na pravom putu i postaju još bolji od izuzetno pozitivne prve polovine godine.''

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Red Bul neće stajati na putu Verštapenu ako odluči da napusti tim?     Tim Iz Milton Kinsa neće praviti prepreke Maksu Verštapenu ukoliko Holanđanin odluči da napusti austrijski ekipu na kraju ove sezone, prenosi nemački portal F1-Insider, koji je poznat po bliskim vezama sa Helmutom Markom, savetnikom Red Bula. Već neko vreme se u medijima spekuliše da bi Verštapen mogao da napusti tim samo ako uspe da aktivira izlaznu klauzulu iz ugovora koji traje do sredine 2028. godine. Ali šta ako ta klauzula ne bude dostupna? Kako piše i GPblog, teško je zadržati vozača koji više ne želi da vozi za određeni tim, pogotovo kada je reč o vozaču Verštapenove klase, koji je sa Red Bulom osvojio čak četiri vozačke titule.     Sada F1-Insider prenosi da će Red Bul dozvoliti Holađaninu da ode čak i ako pravno ne može da aktivira izlaznu klauzulu. Da li će pri tom biti neophodno platiti neku vrstu otkupne sume, ostaje nepoznato, ali sve ukazuje na to da ta cifra neće biti “astronomska“, kao što se ranije nagađalo (npr. 100 miliona dolara). Ukoliko austrijski tim zaista pusti Verštapena bez pravne borbe, to bi bio pokazatelj dobrih odnosa koje vozač ima sa čelnicima tima, posebno sa Oliverom Minclafom i Helmutom Markom. Verovatno ni Red Bul ni Maks Verštapen nemaju interes da ulaze u dugu pravnu bitku, pogotovo s obzirom na sve što je Holanđanin postigao za tim i koliko je doprineo njegovom statusu u Formuli 1.   Preuzeto sa: pole-position.rs
    • Dogovoreno, super     Led pozicije kupljene kod Nikole iz Bogatica:     Hella H7 sijalice kupljene u “Kartel” auto opremi  :     Ako neko ima problema sa pronalaskom njih na KP, neka mi pise u PP.  
    • Nove Alfe Quadrifoglio ipak na benzin?     Iako je elektrifikacija prioritet, to ne znači da će se ugasiti sve što miriše na benzin. Direktor Alfa Romea, Santo Ficili, otkrio je da buduće Quadrifoglio verzije modela Giulia i Stelvio neće nužno biti potpuno električne, kako se ranije pretpostavljalo. Iako elektrifikacija ostaje važan smer za marku, mogućnost zadržavanja motora s unutrašnjim sagorevanjem je i dalje otvorena.     Nakon što su se nekako pomirili s činjenicom da osnova Giorgio odlazi u penziju, ideja o potpuno električnoj detelini je teško pala Alfinim poklonicima. Zato ova izjava prvog čoveka marke za britanski Top Gear budi nadu da će Quadrifoglio duh ostati još jednu generaciju. U razgovoru za Top Gear, Ficili je izjavio: "Quadrifoglio može biti na struju, zašto ne? Ali može biti i s motorom s unutrašnjim sagorevanjem." Njegov je cilj, kaže, očuvati duh Quadrifoglio linije, nezavisno o tehnologiji pogona. Iako je bivši direktor Alfa Romea Žan-Filip Imparato prošle godine najavio da bi Stelvio Quadrifoglio mogao da ima potpuno električni pogon sa snagom do 1000 KS, nije jasno da li će serijska verzija zaista dostići te brojke. Hibridna varijanta će verovatno imati manju snagu, prenosi Index.hr. Nova generacija Stelvia je prvobitno trebalo da se pojavi krajem 2025., ali prema najnovijim informacijama, lansiranje je odloženo. U svakom slučaju, ovaj SUV verovatno neće stići u salone pre 2026. godine, a nova Giulia planirana je nakon toga. Oba modela se baziraju na STLA Medium platformi, čiji razvoj je naišao na kašnjenja. Ona su povezana s dodavanjem benzinskih i plug-in hibridnih verzija uz električne verzije. Ficili je potvrdio da su oba modela prošla naknadni redizajn prednjeg kraja da bi se zadovoljili zahtevi hlađenja za benzinske motore. Uprkos izazovima s prodajnim rezultatima, Ficili je jasno poručio da Alfa Romeo ne želi da postane masovni brend poput BMW-a. „Moramo zadržati kupce koji su zaljubljeni u Alfu", rekao je, pozivajući se na bogatu istoriju marke, sportsko nasleđe i legendarne modele iz prošlosti. „Postoji dugačak red zbog te baštine, trkanja, slave i automobila koje smo stvorili nekada. Junior je pravi model za zadovoljenje mlađe publike - most između novih kupaca i starijih Alfista." Ficili je otkrio da postoji potencijalna saradnja s Maseratijem na budućim ekskluzivnim modelima, poput naslednika 33 Stradale. "Ako potražimo sinergiju s Maseratijem, možemo bez problema da stvorimo takve proizvode. Imali smo 8C, 6C, 4C... Lako je. Zašto? Zato što mogu pogledati u prošlost Alfe." Postoji i mogućnost povratka manjih modela poput kupea i kabrioleta, ali to za sada nije prioritet. Fokus je na vozilima koja mogu finansijski održati marku tokom nekoliko sledećih godina.   Preuzeto sa: autoblog.rs
    • Pregled tržišta novih vozila u Srbiji – Prvih šest meseci     Tržište novih putničkih automobila u Srbiji nastavilo je rast i tokom prvog polugodišta 2025. godine, potvrđujući da interesovanje kupaca za savremena, bezbedna, ekološki prihvatljivija i tehnološki naprednija vozila i dalje ne jenjava. Istovremeno, u istom periodu zabeležen je i ozbiljan pad prodaje lakih komercijalnih vozila, što može biti jedan od indikatora pada privredne aktivnosti. Kod "L" kategorije tržište ostvarien je zavidan rast u svim pod-kategorijama (motocikli, skuteri, mopedi).   Prema podacima Srpske asocijacije uvoznika vozila i delova, u periodu januar–jun 2025. godine registrovano je ukupno 18.902 nova vozila (putnička i laka komercijalna), što predstavlja rast od 3,54% u odnosu na isti period prošle godine, kada je prodato 18.256 jedinica – odnosno 646 manje. Za poređenje, tokom prvih šest meseci 2023. godine prodato je 15.065 vozila, pa je rast u prvom polugodištu 2024-te iznosio 21,18% u odnosu na 2023.     Putnička vozila (kategorija M1) U prvih šest meseci 2025. godine prodato je 16.473 novih putničkih vozila, što je za 1.315 jedinica više nego u istom periodu 2024. (15.158 vozila), odnosno rast od 8,68%. Podsećanja radi, u prvoj polovini 2023. godine prodato je 12.664 putnička vozila, što je označavalo rast u prvom polugodištu 2024 od 19,69%.   Laka komercijalna vozila (kategorija N1) Za razliku od putničkog segmenta, tržište lakih komercijalnih vozila beleži pad. U prvom polugodištu 2025. godine prodato je 2.429 LKV, dok je u istom periodu 2024. prodato 3.098 vozila, što je pad od 669 jedinica ili 21,59%. U 2023. godini, u istom periodu, prodato je 2.401 LKV, pa je rast u prvom polugodištu 2024. iznosio visokih 29,03%.   "L" Kategorija U prvih šest meseci 2025. godine prodato je 2.395 novih motocikala, što je za 350 jedinica više nego u istom periodu 2024. godine (2.045), odnosno rast od 17,11%. Takođe, prodato je 2.926 skutera i u odnosu na 1.983 iz prvog polugodišta 2024.godine ostvaren rast od 48%.    Mesečni trendovi prodaje Kod putničkih vozila, najuspešniji mesec u oba posmatrana perioda (2024. i 2025.) bio je april – u 2025. godini prodato je 3.786 automobila a u 2024.godini – 3.748. Najslabiji mesec u prvom polugodištu 2025. je bio januar – 1.492 a u istom periodu 2024. takođe januar  – 1.519. Ovo potvrđuje da martovski Sajam automobila u Beogradu i dalje snažno utiče na sezonski skok prodaje. Kod lakih komercijalnih vozila, najbolji mesec u prvom polugodištu 2025. bio je jun (587 isporučenih vozila), dok je februar bio najslabiji (267 jedinica). Prošle godine, u istom posmatranom periodu, najjači mesec bio je april (603), a najslabiji februar (390).   Analiza po vrsti pogona – Putnička vozila (M1) U prvoj polovini 2025. godine:     Benzin: 7.836 vozila (47,57%)     Dizel: 2.105 vozila (12,78%) – pad udela od gotovo trećinu     Hibridi (sve vrste): 6.039 vozila (36,66%) – značajan porast     Električni: 161 vozilo (0,98%) – blagi rast, i dalje ispod 1%     Ostali:  332 vozila (2,01%) U prvoj polovini 2024. godine:     Benzin: 7.326 vozila (48,31%)     Dizel: 2.960 vozila (19,46%)     Hibridi (sve vrste): 4.438 vozila (29,36%)     Električni: 116 vozila (0,77%)     Ostali: 318 vozila (2,10%)   Analiza po vrsti pogona – Laka komercijalna vozila (N1) U 2025. godini (januar–jun):     Benzin: 299 vozila (12,31%) – pad od 51,33% u odnosu na 614 iz 2024.     Dizel: 1.814 vozila (74,68%) – blagi rast u odnosu na 1.784 iz 2024.     Ostalo: 207 vozila (8,52%) – pad u odnosu na 494 iz 2024. (15,95%)     Hibridi: 61 vozilo (2,51%) – pad u odnosu na 97 iz 2024.     Električni: 48 vozila (1,98%) – pad u odnosu na 102 iz 2024.   Mopedi, skuteri i motocikli (L) U segmentu mopeda, skutera i motocikala, pogon na benzin dominira sa preko 99% tržišnog udela (4.333 prodatih jedinica). U prvih šest meseci 2025. godine prodato je i 8 električnih, 5 dizel motocikala i 3 sa pogonom na mešavinu. Situacija je gotovo identična kao u istom periodu prethodne godine.   Najprodavaniji brendovi (putnička i LKV vozila) Top 10 brendova u prvom polugodištu 2025.:     Škoda – 3.837     Toyota – 1.908     Volkswagen – 1.315     Renault – 1.312     FIAT – 976     Dacia – 975     Hyundai – 946     BMW – 921     Citroën – 823     Audi – 583 Uporedno – Top 10 u prvoj polovini 2024.:     Škoda – 3.573     Toyota – 1.667     Volkswagen – 1.333     Citroën – 1.170     Renault – 1.119     FIAT – 1.007     Hyundai – 867     KIA – 822     BMW – 798     Dacia – 798   Zanimljivosti: Tokom prvog polugodišta 2025. godine prodato je i 86 Porschea, 12 Maseratija, 3 Ferrarija, 3 Bentleya, 3 Tesle i jedan Lamborghini.   Preuzeto sa: autoblog.rs
    • Titanijum ne titan... Preporučio mi je neko ovde na forumu. Skinuću kad se nakanim...  https://www.titanium.rs/ciscenje-enterijera/titanium-perfect-koncentrovani-cistac-automobila-500ml/ Vidi se kad se zagleda. Bio je baš prljav, sad je korektno.   Možda pređem još jednu ruku sa jačim rastvorom.
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. BANE LANCIA
      BANE LANCIA
      (39 years old)
    2. Dizel_Power
      Dizel_Power
      (33 years old)
    3. genca
      genca
      (47 years old)
    4. Monster
      Monster
      (33 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...