Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ma vozim kolegu na posao, molio me sve vreme da ga stisnem, i ajd da mu ispunim želju.
Komentar je bio "ima ovo čudo prostora za još" :)
Al nisam ljubitelj tih brzina.
Prilično rezervisano i defanzivno vozim, al kad zatreba, umem da se "ponašam" u skladu sa visokim obrtajima. Pa dva dana sam ga vozio, nisam prešao 2500 obrtaja.

Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

I posle se ja cudim kako ljudi izvlace male potrosnje, a ja 2500 preskacem kao malu baricu na putu do skole. Svakako iz mog iskustva T-JET je motor koji nije sposoban da drzi potrosnju ispod 10l posebno u gradskim uslovima. Na plinu to nije bitno ali na benz svakako jeste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plus T-Jet ima 206 Nm obrtnog, a MA 230 Nm ili 260 Nm u Sport modu. Plus C635 menjac, pisao sam vec da se na 130 km/h vrti na samo 2700 rpm, na 140 km/h je trunku ispod 3.000 rpm.

Plus fabricki ima deklarisanu 10-15% manju potrosnju. A na otvorenom putu i brza voznja moze da bude i racionalna i kontinualna :) , sto opet rezultira nizom potrosnjom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa kakvim to predznanjem ides u kafanu ;)

MultiAir je novija generacija motora u odnosu na T-Jet (a oni u tim godistima imaju 206 Nm), tj. MA imaju za 10-15% veci obrtni i isto toliko manju potrosnju. 

A brojke su tacno takve kakve sam ti napisao. Ako ne verujes petogodisnjem vlasniku i decenijskom Fiatisti, ti guglaj :P

PS: Verzije od 170 KS u Giuliettama imaju 250 Nm u N modu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sa kakvim to predznanjem ides u kafanu 

MultiAir je novija generacija motora u odnosu na T-Jet (a oni u tim godistima imaju 206 Nm), tj. MA imaju za 10-15% veci obrtni i isto toliko manju potrosnju. 

A brojke su tacno takve kakve sam ti napisao. Ako ne verujes petogodisnjem vlasniku i decenijskom Fiatisti, ti guglaj 

PS: Verzije od 170 KS u Giuliettama imaju 250 Nm u N modu. 

Pa guglao sam, zato si me zbunio, svuda piše 230Nm, čak sam i neki članak našao gde piše da ima 200Nm a kad se aktivira sport dugme onda je 230Nđ
Sad sam zbunjen, koji motor je u ovom novom Bravu sa teme, T-JET ili MA ?

do 2010 je t-jet a od 2010 je MA, ovaj iz teme je MA

 

Sent from my 2203129G using Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2010. jeste prelazna godina i u bukvalnom smislu.

 

Ne znam kako je sa jačim, ali u slabije t-jet-ove iz te godine još nisu išle sve modifikacije, makar u primerke s početka godine (moj), te na to treba obratiti pažnju.

 

Mada i taj slabiji, kad mu dobar majstor prebaje malo, lako zaboravi da je slabiji, pa ide k'o mutav ... :thumbup:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ukratko koji je laksi ( jeftiniji) za odrzavanje, potencijalno manje problematican, ma 140, tjet 120 ili 150ks ? :)

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam u većim gradovima,ali kod mene tjet…kad vide MA ko opareni su :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MS PK Mića, eo kad se ja izvozam :D imaćeš novnov primerak bele "boje" bez da razmišljaš o potrošnji.

Naj-najzahvalniji i naj-najjednostavniji za održavanje. ;)

ps

Mogao bi domaćin teme da razdvoji teme, ono bar zbog preglednosti, ako ne zbog izduvnih gasova. :D

Edited by Mijailović P.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, knezevic76 said:

Pa guglao sam, zato si me zbunio, svuda piše 230Nm, čak sam i neki članak našao gde piše da ima 200Nm a kad se aktivira sport dugme onda je 230Nđ

Meri se u Normal modu. Imas i standardne verzije Brava sa MA motorom (bez Sport moda) i obrtni kod njih je takodje deklarisan na 230 Nm.

A Sport mod sa ovom verzijom Garrett 1238 turba daje dodatnih oko 30 Nm. To nemas nigde u ovoj dokumentaciji "za domacice", tipa korisnickih uputstava i generickih sajtova, nego sam podatak nasao u FPT-ovom trening kursu za servisere.

Uostalom, vidi se na prvu koliko lepse povuce od T-Jet vec sa malih obrtaja, ne moras ni da gledas brojke. A nemoguce da je tako sa manjim torque, slozicemo se :) .

56 minutes ago, MS PK said:

I ukratko koji je laksi ( jeftiniji) za odrzavanje, potencijalno manje problematican, ma 140, tjet 120 ili 150ks ? :)

Ako gledas cisto mehaniku, naravno da je MA potencijalno veci rizik zbog dodatnog elektro-hidraulicnog varijabilnog usisa, koji zarad veceg obrtnog i manje potrosnje ima 5 modova rada.

Redovno odrzavanje je maltene isto (na nivou atmosferskog motora, citaj za oba bagatela), registracija takodje.

 

E sad, s druge strane moje iskustvo. Ako se ubode dobar primerak i prodje se bez bilo kakve zezancije sa MA jedinicom (licno ni najmanji problem za 5 godina) - u plusu si vec samo na potrosnji, uz lepsu voznju. Pisah vec da samo na razlici u gorivu za ovih 5 godina, imam zaradjeno sredjivanje MA gratis i to sa novom jedinicom u ovlascenom :D (a neke stvari se vec i popravljaju za visestruko manje). U poredjenju sa T-Jet 150 trosi blizu 1.5l kombinovane manje (najveca razlika je u gradu), znaci za nasu prosecnu voznju to je 180 l godisnje ili 250 EUR razlike u dzepu. Puta koliko ga godina vozis, a ako MA posluzi, za toliko si u plusu. Plinadzije STOP :P .

Mada, mene je na prvu kupila iskljucivo voznja, tako da sam tada pazario bez previse racunanja. Mislim da je pametnije sto sada nisam postupio slicno sa BMW-PSA cedom u vidu THP 200 motora :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=7770]MS PK[/mention] Mića, eo kad se ja izvozam imaćeš novnov primerak bele "boje" bez da razmišljaš o potrošnji.
Naj-najzahvalniji i naj-najjednostavniji za održavanje.
ps
Mogao bi domaćin teme da razdvoji teme, ono bar zbog preglednosti, ako ne zbog izduvnih gasova.
Ma glupo da se razdvaja, dizlo kad se proda ostaće samo ova benzinjara.
Ako gledas cisto mehaniku, naravno da je MA potencijalno veci rizik zbog dodatnog elektro-hidraulicnog varijabilnog usisa, koji zarad veceg obrtnog i manje potrosnje ima 5 modova rada.
Redovno odrzavanje je maltene isto (na nivou atmosferskog motora, citaj za oba bagatela), registracija takodje.
 
E sad, s druge strane moje iskustvo. Ako se ubode dobar primerak i prodje se bez bilo kakve zezancije sa MA jedinicom (licno ni najmanji problem za 5 godina) - u plusu si vec samo na potrosnji, uz lepsu voznju. Pisah vec da samo na razlici u gorivu za ovih 5 godina, imam zaradjeno sredjivanje MA gratis i to sa novom jedinicom u ovlascenom  (a neke stvari se vec i popravljaju za visestruko manje). U poredjenju sa T-Jet 150 trosi blizu 1.5l kombinovane manje (najveca razlika je u gradu), znaci za nasu prosecnu voznju to je 180 l godisnje ili 250 EUR razlike u dzepu. Puta koliko ga godina vozis, a ako MA posluzi, za toliko si u plusu. Plinadzije STOP  .
Mada, mene je na prvu kupila iskljucivo voznja, tako da sam tada pazario bez previse racunanja. Mislim da je pametnije sto sada nisam postupio slicno sa BMW-PSA cedom u vidu THP 200 motora  .
Fala kolega, iskreno, nigde nisam našao taj podatak za 260Nm, svuda je 230Nm, pa sam se time vazda vodio.

Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=7770]MS PK[/mention] Mića, eo kad se ja izvozam imaćeš novnov primerak bele "boje" bez da razmišljaš o potrošnji.
Naj-najzahvalniji i naj-najjednostavniji za održavanje.
ps
Mogao bi domaćin teme da razdvoji teme, ono bar zbog preglednosti, ako ne zbog izduvnih gasova.
Ti dok se izvozas ihaa, kao i ja, juce registrovao stila, mislim da je 11-i put :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, MS PK said:

juce registrovao stila, mislim da je 11-i put :D

Godine lete sa Stilom :D . Mislim da si upravo pre*ebao i mene, svojevremeno sam dugo drzao rekord medju Stilistima :D .

Mada sam ga i ja davno kupio bas mladog kao aktuelan model koji se jos pravio, nije ih ni bilo kod nas, lepo odrzavan svo vreme, tako da je super sluzio. Tu bih se i zaustavio, da me slucajno @Axic ne optuzi da sad ponovo predstavljam i Torinsku Mambu ovde :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ne komentarises kako slusam i postujem kolegu oficijelnog FLCS testera :D ?

Prodadoh mog voljenog (moguce i poslednjeg) Zabara, a tebi mirne duse mogu da predam moderatorsku stafetu. Pa polako kopacke o klin i u zasluzenu penziju posle deceniju i po.

 

PS: Jedino ako se zeni pazari 500, mogu ponekad da se javim da pitam kako da postavim trepavice na farove, da li pasuje obloga volana sa leptiricima ili cveticima, kako se lepe bubamare po tabli... I tako neka komplikovanija tehnicka pitanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda već sada da promeniš i nik, u npr. "Francuz" ili nešto slično ( npr. "HDI mazohista" ) :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ti dok se izvozas ihaa, kao i ja, juce registrovao stila, mislim da je 11-i put default_D.gif

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Pa vreme je da se rastanete, mislim stvarno.....
Imam da ti ponudim jednog Brava , pa da konačno otvoriš novu temu.

Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena 5.500, a za Micu 5700.

15 minutes ago, moron said:

Možda već sada da promeniš i nik, u npr. "Francuz"

Pa nisam ja Mustafa :D, da se tek tako odricem svoje proslosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...