Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

A čestitam,sad citam i gledam,nesto mi poznat ovaj black Bravo,koji je opasno dobar i super,znaci ostao je na forumu i sto bi se reklo kod nas.Svaka čast i čestitke starom vlasniku na novom autu i novom vlasniku na novom Fiat Bravu:thumbsup:,tako se to radi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje u block nego u black jer uvek moze unblock. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa Dizelom sam prešao 1100km, sa Benzincem 100km, realno, nema tu šta mnogo da se poredi, što se tiče očuvanosti oba automobila. Enterijer na oba odličan, eksterijer je malo bolji kod benzinaca, jer dizlo ima par tačkica sitnih od stalne vožnje po AP, al ništa preterano. I jedan i drugi su odlično utegnuti, nema lupkanja, škripanja.
Sport verzija je malo tvrđa i niža, što je logično.
Oba motora predu, dizel tek kad se zagreje na radnu temperaturu, tu postane kultivisan u radu.
Iskreno, lepo se voze oba, naravno, Sport ipak pruža više uživanja za žustriju vožnju.
O potrošnji ne bih mnogo, prosek potrošnje dizela na 1100km je 5.4 litra, što je odlično, da nije bilo gradske vožnje i divljanja na AP, bilo bi to i manje, za benzinaca je još rano, al kod mene će biti oko 7litara.
E sad malo zanimljivosti, pošto oba stoje jedan kraj drugog ispred zgrade, zanimljivo je bilo čuti reakcije komšiluka i društva.
Neki su više za dizela a neki za benzinca, razlozi su svakojaki, svi se slažu da oba izgledaju odlično, da su očuvani, al ipak, jedna ekipa je za dizela zbog potrošnje, i ako im je atraktivniji Sport, mada ima i onih kojima je Dizlo baš lep, odmeren, pravi porodični. Za Sport su ipak ovi koji malo manje misle na "porodične" vrednosti automobila.

Sent from my 2203129G using Tapatalk
 

I da dodam, pošto mi TT nešto ne da da pišem duge postove.
Sport se praktično ne čuje u vožnji, čak i kad se stisne, to je prijatan zvuk, nije buka i urlanje motora.
Čak ni pri brzinama od oko 160-180, nema buke motora a ni većih šumova spolja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, knezevic76 said:

Čak ni pri brzinama od oko 160-180, nema buke motora a ni većih šumova spolja.

Vec si stigao da ga potegnes na ozbiljnije brzine :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje na vreme da se sa time pomiri. Mada ga i razumem da to nije lako.

Sećam se krajem 2014. velike nesreće na Adi Huji, kada je mladi (pijan) vozač sleteo u Dunav i kada se udavilo ( mislim ) 6 mladih osoba. Tada su po medijima počeli da najavljuju da će kod nas za "mlade vozače" biti uvedeno ograničenje snage od 80 kw po uzoru ne neke druge evropske zemlje. I ta se priča baš gurala. Samo zbog te najave ja sam početkom 2015. ( potpuno suprotno svojim željama ) i izabrao i poručio1,6 MJ sa 105 ks ( a ne sa 120 ks ). I to se ubrzo i pokazalo kao pravilan izbor ( u svetlu propisa koji i jeste donet ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije lako roditelj biti. Ali, ni "dete". A ni "mladi vozač".

Sa koje god strane pogledaš, zeznuto je. I ona druga strana te ništa ne razume :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron

Dvoje su se udavili, cura i dečak, krenuli su onim "požarnim" putem, pa je neko došao na "genijalnu" ideju da taj put u potpunosti zatvori betonskim blokovima. Velika brzina, nisu uspeli da se zaustave... U kolima ih je bilo 5 + taj nesrećnik u gepeku. A jedan od vinovnika je bio sin poznate novinarke i unuk poznatog akademika... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma to je opšte poznata nesreća, BMW čini mi se, Bećković mlađi, nema potrebe na tajanstvenosti.
Često sam dole bio na tom keju, ludiraju se klinci.
Svuda ima toga, pa kod mene u kraju su momci preleteli sa glavne ulice, preko trotoara, parkinga, pa druge ulice i odskočili preko travnjaka i udarili u zgradu preko put mene. Od siline udarca komšije poizletale napolje misleći da je bomba, a jedan od saputnika završio ispod moje terase 15 metara dalje.
Sve klinci. I onda mi prođe kroz glavu kako su rekli roditeljima da će da paze.
Lično sam kasno položio vožnju i poprilično sam prišao celoj priči ozbiljno, za razliku od starije braće od kojih su neki poprilično divljali a neki i jedva ostali živi.
Poučen tim iskustvima, ovaj moj ima da promeni sito i rešeto do dozvole i auta. Za ćerku ne brinem.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76 lako se provali da je prethodni vlasnik bio @Ivan! :D

Ne samo po urednom enterijeru, nego i po tablicama, jerbo svi znamo da je @Ivanžestoki neprijatelj ramova na tablicama!:P

Je2 sam provalio, ko skim, čime i kako!

Jbg taki smo mi iz francuskog odeljenja kluba, klasa profesora @tottia!

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minutes ago, bane1321 said:

Ne samo po urednom enterijeru, nego i po tablicama, jerbo svi znamo da je @Ivanžestoki neprijatelj ramova na tablicama!:P

Uvek bio :D . I na Bravu se vidi realizacija napred, kao i identicna pocetna zamisao na zadnjem braniku (cetiri srafcica u uglovima). Ali posto zivimo zajedno sa ***om koja ne vodi racuna ni o svojoj ni o tudjoj imovini, zadnji ram je dodat naknadno jer je na Bravu njegova donja ivica taman onda najisturenija tacka zadnjeg branika (posto je pod uglom). Zastitilo je vec par puta od strucnjaka, dovoljno.

I za DeSu :) sam vec kupio nerdjajuce srafcice, je*e me samo prednji branik jer je pozicija za montazu manje visine od same tablice, pa cu morati da smislim nesto.

8 hours ago, knezevic76 said:

Iskreno, lepo se voze oba, naravno, Sport ipak pruža više uživanja za žustriju vožnju.

Tek ce te kupiti kada na tih tek 100 km naslazes malo lepe i krivudave magistrale. Milina za voznju, najniza fabricka verzija vesanja koja je isla na Bravo. Plus felne nisu standardne Sport 17'', nego posebna serija sa manjim ET od 26 mm (sve to mozes da vidis u ePer). Tako da je i trag tockova siri, benzinac je jos lagan u nosu, tako da je bas uzivanje za neki dinamican put, pogotovo u Sport modu. Gde ga nanisanis kada odsecas krivinu, tuda ide, za razliku od obicnog dizela koji ljuska i zbog tezine motora vuce preko nosa. Jos bolja prica je bila sa prethodnim Pirelli P7 Cinturato koje su sa tvrdjim bokovima, pa je bio bas precizan. Trenutne Dunlop Sport AllSeason (iako su konstruisane za dinamicniju voznju), ipak su mekanija komponenta, sto se primeti u voznji. Ali su, s druge strane, udobnije.

Generalno je mnogo zanimljiviji za voznju od dizela slicne snage u istom modelu. Probao sam i poredio gomilu Bravaca sa svim verzijama motorizacija, cak tamo 2018. zamalo sa IK imenjakom ne uzeh takodje Sport, ali 1.6 MultiJet. Uvoz iz Nemacke, beli, bio kao casa. Otisao mi (srecom) ispred nosa, jer mi je uz jedan 2.0, ubrzo natrcao ovaj sa boljom opremom i motorizacijom. Mnogo lepsa voznja, cim sam ga probao, legao mi je kao da mi je produzena ruka bukvalno na prvu. Sto ne mogu bas reci za DeSu dizelcinu na koju se jos navikavam :D, totalno druga filozofija voznje.

I sitnica koja mi fali - miris benzina kada sipam gorivo, da uzivam i naparim sinuse :D, za razliku od smrdljive nafte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, Ivan said:

miris benzina kada sipam gorivo, da uzivam i naparim sinuse :D, za razliku od smrdljive nafte.

ovo u rangu kad je @Milutinac uzeo 2.0mjet posle 1.8 :) 

necu ja dizel nikad... 

 

 

posle 1.9 jtd na 1.4MA a sad... 2.0 hdi, zar ne? 
@Ivan da nije ds5 onaj hibrid? sto je jako dobra stvar, jednom ga uopste nisam cuo u garazi, a stvorio se tu kraj mene...,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav crni hibrid, gadjao sam iskljucivo provereni 2.0 163 u sto mladjem godistu. Inicijalna ideja je bila mladji 2.0 BlueHDi, ali me je vise ljudi ukljucujuci i naseg Tottija malo pokolebalo. Nevezano samo za SCR, tj. AdBlue sistem, vec i same motore. Na sve to, manuelac je u BlueHDi verziji zavrnut na 150 KS.

Bio mi je u malom mozgu i poprilicno sam procitao i o THP (u DS5 je najcesce verzija od 200 KS), ali mi je posle MultiAir (od koga su me takodje svi odgovarali a ja prosao extra), to ipak bio malo zesci level problematike :D. Tako da sam na kraju ipak jurio PSA siguricu od motora, koju su mi svi i preporucivali.

25 minutes ago, darkman14 said:

ovo u rangu kad je @Milutinac uzeo 2.0mjet posle 1.8 :) 
necu ja dizel nikad... 

posle 1.9 jtd na 1.4MA a sad... 2.0 hdi, zar ne? 

Malo si pobrkao loncice ;) , posto bas ja nisam zadrt po pitanju pogonskog goriva.

Vozio davno i klasicni atmo, i plincugu (jedino to ne bih vise, koliko god ga unapredili), turbo dizel, turbo-benzinu, evo opet turbo dizel. Sluzbeno tek svasta...

Stoji sve na forumu... Kada su Dantea davno zajebavali za 1.2 Stilo i posto Fiat nije imao krstenog benzinca - kada su tek krenuli T-Jet motori, jos tada sam posedujuci 1.9 JTD pisao da bih rado vozio nekog novijeg turbo benzinca. Kada sam ga kupio, opet sam pisao da bih zbog odlicnih iskustava sa oba goriva, za sledeci auto bez razmisljanja birao i traktor i kosacicu, sta mi vec legne u tom trenutku i odredjenom modelu. Sada sam opet na naftarici - i bas iznad kazem da mi vozeci istu, fali miris benzina kada tankujem :) .

Tako da molim da me ne trpate u isti kos sa onima "na benzin se vozi, na naftu ore, a na plin kuva". Taj stav niti imam, niti ce ga bilo ko naci napisanog za ovih 14 godina foruma ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Ivan said:

Tako da molim da me ne trpate u isti kos sa onima "na benzin se vozi, na naftu ore, a na plin kuva"

takav je prizvuk imala citirana recenica :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naprotiv. Samo sam napisao da mi kada tankujem, mnogo vise prija miris benzina nego smrad nafte :) . A upravo traktorcinu i sam opet vozim, tako da ako sam nesto i "pljunuo" (a nije mi bilo na kraj pameti), opet sam "pljunuo" po sebi ;) .

4 hours ago, Axic said:

toliko toga si nam o DS-u ispricao a da ga nigde jos nisi predstavio osim kod kolege u temi. :D

:D

Poredio sam dizelske i benzinske motorizacije u Bravu i nadovezao se na Knezevicevo pisanije. A ne bih naravno nista ni pominjao van toga, da me postovani kolega nije pitao za PSA motorizaciju. Predstavljanje u pisanoj formi je svakako planirano na nivou predstavljanja Brava :D, a mi se svi naravno druzimo i pricamo na FLCS okupljanjima.

Izvinjavam se za off, ako je shvaceno drugacije.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam osećaj…ja sam vozio devedesetih u firmi stari Volkswagen (Type 2) T3 Transporter,vw passat 2 i ćalotovog w124 gde se dizel,prirodno isećao i u kabini…bljak …i plin na karburatorskim autuma,bljak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se izvinjavam, na ovoj temi pišite o čemu hoćete al o fauve grupaciji bi molio na nekoj drugoj temi. Ipak je to posebna sekta.

 

OS Aj pogađajte koliko Sport troši pri 200 :)

 

PS danas sam imao situaciju da vozim 120 i da se šleper bez migavaca prestroji ispred mene sa 80 a još prevozi šljunak, napravio je kišu sitnog kamenja za sobom. Lud čovek. Da ne spomenem da je vozio srednjom trakom umesto krajnje desnom i iz srednje se ubacio u levu. A desna bukvalno prazna. Isključenja nema nigde kilometrima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, knezevic76 said:

pogađajte koliko Sport troši pri 200

_20210411_192830.JPG

Ako moj nesport od 120KS pri 120Km/h u V brzini troši ovoliko, onda taj sport MA od 140 pri 200Km/h ne mož' manje od tries', da *ebe rak raka ... :lol:

 

Edit: I da bre, što si ga terao toliko brzo ? Žurio si negde ? :stuart:

Edited by Reacher Gilt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...