Decak Iz Vode 136 Posted March 23 To je otprilike kao i moj GP. Mislio sam da je Panda 100hp vise spustena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1333 Posted March 23 niza je od obicne kao sto je i punto sport nizi od obicnog za 20mm 1 Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 251 Posted March 23 (edited) https://www.media.stellantis.com/it-it/fiat/press/fiat-panda-4x4 moja Climbing 16,5 cm, ko bi rekao, to je nije neka razlika u odnosu na 100 hp. Edited March 23 by Zan Batist dodao sliku.. 1 Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1333 Posted March 23 (edited) Nesto mi se tu ne uklapa, koliko je onda obicna panda, ona bi trebala da je sredina od 4x4 i 100hp?? npr. na puntu smo merili, sport, obican i metan, razlika je po 20mm od svakog, 4x4 panda deluje dosta vislje od obicne nemoguce da je razlika par mm ili da nema razlike uopste? Edited March 23 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 251 Posted March 23 (edited) sići ću kasnije ispred zgrade da izmjerim... do koje tačno tačke mjerim? "Ground clearance is the distance from the ground to the base of the body." Edited March 23 by Zan Batist nasao.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1333 Posted March 23 (edited) kad se meri visina vozila ono tipa za koliko si ga spustio ili podigao meri se od centralne gupe na tocku do pocetka ruba krila ali to nije klirens koji se meri od zemlje do najnize tacke vozila sto onda ima smisla oko ovih mera koje ste pisali da je 100hp samo cca 15mm niza od 4x4 jer mozda 4x4 ima neki izbaceni deo poput diferencijala, suspelha, sta znam sta koji je nizak a u stvari sam auto je podignut ostatkom karoserije sto se i na oko vidi da je razlika dupe i oko, veci razmak od tockova do rubova, zato treba premeriti i ovo sto sam ja napisao od centralne rupe tocka do ivice ruba tu je 4x4 sigurno za 30-40mm vislja od 100hp Edited March 23 by OMP 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 251 Posted March 24 nema ni koliko je deklarisano... Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1333 Posted March 24 (edited) nisi na ravnom a i pitanje je sta su oni merili u sustini nije ni bitno, bilo bi dobro premeriti ovo sto sam ja pisao od centr. rupe tocka do pocetka ruba krila, to treba da se izmeri na sve tri verzije pande, obicna, 100hp i 4x4 i onda znamo koja je koliko niza ili visa to diktiraju opruge a klirens nije tako bitan jer nije isti kod svih verzija zbog razlicitih podvozja. Da ne ofujemo i davimo coveku temu ovo moze da se prebaci negde Edited March 24 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 251 Posted March 24 2 hours ago, OMP said: nisi na ravnom na ravno je. Svudje li je neko natezanje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 317 Posted May 7 (edited) Da, nije realno meriti od poda do ruba iz razloga sto dimenzija gume utiče na kompletnu visinu… u smislu.. kod Pande 100hp fabrička dimenzija točkova je 195/45 R15. Kod mene na primer prethodni vlasnik je stavio 185/55R15 što je po kalkulatoru (ne da mi se ulaziti da stvarno računam) jedno 3-4% veći točak u ukupnom prečniku odnosno bar 1cm je razlika u visini točka. I eto već automatski kompletan auto ako se meri od poda do ruba je 1cm viši. Zato je validnija mera u visini i poredjenja visine auto da se meri od sredine centralne rupe do ruba jer je ta mera ista nezavisna od dimenzije točka. Mislim kad se uporedjuju visine istih vozila. Nego.. nisam zbog toga ulazio na forum. Video ću samo ostaviti ovde.. sutra pišem više Edited May 7 by radomir.g 6 frostysrb, Nikola031, Decak Iz Vode and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 317 Posted May 9 Priča teče dalje.. Potpuno neplaniski listajući KP naletim na sedista od 500 Abartha… i to baš onakva kakva su idealna da se uklope u enterijer od Pande u tamno sivom štof materijalu. Postoje kožna crna, crvena, u štofu sa crvenim linijama itd, ali ova su baš idealna po svemu. Okolo naokolo dogovorimo se oko cene i ništa - pravac Batajnica. Dobijam na poklon i kompletnu zadnji klupu - sve spakovano u Pandu. Iako mali gabaritima, ali auto je zaista funkcionalan. Sedišta u savršenom stanju, rekao bi da auto nije mnogo prešao. Montaža zaista laka - 3 nosača se gadjaju savrseno, dok je četvrti nosač - onaj spoljni prema “B” stubovima totalno drugačiji. Rešenje je ili da se nosač pravi ili jednostavno sa se prebaci sa fabričkih šina sedišta. Tako sam i odradio samo se na kraju umesto nitni stave redovni šrafovi. i to je to.. kako izgleda? Po meni baš onako kako je i trebao da izadje iz fabrike. Udobnost je drastično bolja ali ne mislim da bočnu potporu. Ona nije ništa posebno jer su to sedišta za mali gradski auto i manje bi funkcionalna bila da ima neke preduboke bokove za potporu zbog čestog ulaženja i izlaženja iz auta. Na udobnost mislim na čvrstinu, jednostavno sedište je ozbiljnije. 15 1 Nikola031, Misha87, MS PK and 13 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 867 Posted May 9 Bravo! Meni su bombona 2 radomir.g and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2255 Posted May 9 Meni su ovo jedna od lepsih sedista u vozilima B/C klase koja sam video. Drugi auto bukvalno. 1 radomir.g reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 642 Posted May 9 Panda izgleda fantasticno, kao i gp i evo koji su prethodili pandi...na kraju se sve svodi na to koliko vlasnik ima osecaj za estetiku i koliko zeli da se bavi automobilom, sto se u radomirovom slucaju vidi jasno kao dan, koji god automobil da je posedovao, napravio ga je lepsim i brzim i zato mu skidam kapu i ovom prilikom...Sent from my SM-A805F using Tapatalk 1 radomir.g reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1333 Posted May 10 lepo legla sedista koja su generalno oblikovno jako slicna ako ne i ista kao kod gp-a sport neracunajuci naslone za glavu Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 4617 Posted May 10 Top topova! Nema dalje Sicevi su mi prelepi, auto je bomba-bona i sad samo nemoj da se smoriš i prodaš...meni recimo nego uživaj u exploataciji svega što si unapredio i ulepšao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 853 Posted May 10 Odlicno je ispalo! Sto bi rekao Zdravko Colic, nista ja tu ne bih dir'o. 1 radomir.g reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 15367 Posted May 10 Lep i koristan upgrade, sve pohvale. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1333 Posted May 10 (edited) dobro bi joj cucnuli crni farovi, vidjao sam da stavljaju, lep detalj Edited May 10 by OMP 1 frostysrb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
frostysrb 100 Posted May 10 Uf ovo se sve tako dobro uklopilo da to nije realno Svaka čast Quote Share this post Link to post Share on other sites
dricmu 1 Posted July 4 (edited) Prelepa Pandica, znam da sam bas tu cesto vidjao kad sam na posao isao bajsem dok je bila u ZR, i prvo sam mislio da je neka zafkrancija ta 100HP znacka. A onda sam skoknuo na net i video da je to neka sasvim druga zverka. A u 169 Pandu sam se zaljubio kad sam prvi put vozio caletovu 1.2L. I kad sam saznao sta je 100HP znao sam da je moram imati, da se njome momcim haha. Nadam se da nije out-of-topic pitanje koje cu postaviti: sta sve treba da se gleda na jednoj 100HP pri kupovini? Koje su najcesce i najvece boljke? I koliki su running cost sto bi rekli na zapadu? Edited July 4 by dricmu 1 radomir.g reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 12273 Posted July 4 To je Panda koja ima 1.4 16v FIRE motor sličan kao kod 500L,500,punto,grande punto…i još mnogo fiat modela. Nije skup za posedovanje,ali treba kontrolisati nivo ulja često,a taj motor voli kvalitetno ulje i kvalitetne svećice Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 317 Posted July 11 Maleni se vec 2 meseca sasvim lepo voza u Pandici.. mesta trenutno ne manjka. Kockast dizajn zadnjeg dela auta dozvoljava dobro pakovanje i uklapanje robe čak i pored kolica. Polu planski uletela je još jedna brutalna stvar.. onako “rekreativno” listajući oglase naletim na Abarth felne kompletne sa gumama i poklopcima. Obzirom da se Panda već godinu dana vozi samo na zimskim gumama plan je bio da se pazari neki dobar letnji set ali bukvalno kad naleti nesto dobro. Felne su Abarth original 16 inča sa fiće u dimenziji guma 195/45 R16. Gume Uniroyal Rainsport 5 DOT 2021. Obzirom da je predhodni vlasnik na originalne 100HP felne već spakovao veće gume od fabričkih (185/55 R15 umesto fabričke dimenzije 195/45 R15) znao sam da neće biti problema što se tiče veličine točka. Iako su 185/55R15 oko 4% veće u ukupnom prečniku od originalne dimenzije, ove 195/45 R16 opet su 0,5% manje od trenutne dimezije što su na autu. Sve u svemu auto je progledaoooo. Iskreno meni je prebrutalan! Nije za verovati ali auto je čak osetno udobniji u odnosu na 15 inča točak. Čak su ostali i distanceri od 10mm i opet nigde nema kačenja točka. 11 MS PK, Dale, horvat and 8 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1333 Posted July 11 fino cucnule samo bih ove crvene prstenove resio u crno definitivno 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2133 Posted July 11 Kriminalno dobro izgleda panda Quote Share this post Link to post Share on other sites