Jump to content
FAS Goran
radomir.g

.:: Fiat Panda 100HP ::.

Recommended Posts

Topina, super autic, sve pohvale!

Mada, ono najbitnije je da mladi gospodin uziva, nek' je ziv i zdrav ;) !

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panda "nema dalje" edišn :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panda je prelepa i složena sa ukusom. Mislim da ćeš se kajati ako je prodaš, ako možeš, zadrži ga kao drugi auto. Mnogo mnogo je praktično ja, kao što i sam znaš, za grad, za po kraju, za da se trkne tamo vamo.....

Послато са 2203129G помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos jednom svaka cast za odrzavanje i autic, skockano sa ukusom i merom. Mozda sam vec negde i napisao - ali svaki novi post u tvojim temama znaci da se nesto lepo radilo i sa zadovoljstvom uvek procitam.

Mene entuzijazam za pica*enjem polako ali sigurno prolazi, kako idu godine vise sam u fazonu da se uzme nesto fabricki nasvirano, tehnicki odrzava i uziva u voznji.

Ali ovakve teme bas sa zadovoljstvom i dalje uvek pratim.

 

PS: Cudo si od svecica uzeo Denso, obicno je kod Fiatista maltene "must have" NGK... Za bivsi MultiAir secam se (jos uvek) da su isle njihove IKR9J8 :) (Iridium Laser).

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, djole81ar said:

Nemam, al verujem da je lepo imati drugi auto koje je garažiran u ladovini, opran, i spreman za put. 

(Panda, a i fotke su extra)

Daaa upravo tako i ja zamisljam da se “neguje” drugi auto. Ali obzirom da u zgradi imam jedno parking mesto, vec se javlja problem sa posedovanjem dva auta. Takodje od onih sam kojem nije problem par stanica do posla da trknem gradskim autobusom jer na telepu odnosno delu grada gde radim parkiranje je krajnje kriticno i stvarno autom jako retko i idem na posao jer vise nemam gde da parkiram a da to ne bude na necijem prilazu od kuce. Upravo zbog toga prosle godine sam kupio i Apriliju sa koje ne silazim. Tacno mislim da cu jos vise da ulozim u opremu u motor da ga sto duze vozim jer prosle godine sam izgurao cak do pred kraj novembra dok jutarnja temperatura nije sisla ispod 9-10 stepeni.

IMG_9373.thumb.jpeg.dede1361b542016ce1dacb30f571d7ab.jpeg

 

5 hours ago, Ivan said:

Jos jednom svaka cast za odrzavanje i autic, skockano sa ukusom i merom. Mozda sam vec negde i napisao - ali svaki novi post u tvojim temama znaci da se nesto lepo radilo i sa zadovoljstvom uvek procitam.

Mene entuzijazam za pica*enjem polako ali sigurno prolazi, kako idu godine vise sam u fazonu da se uzme nesto fabricki nasvirano, tehnicki odrzava i uziva u voznji.

Ali ovakve teme bas sa zadovoljstvom i dalje uvek pratim.

 

PS: Cudo si od svecica uzeo Denso, obicno je kod Fiatista maltene "must have" NGK... Za bivsi MultiAir secam se (jos uvek) da su isle njihove IKR9J8 :) (Iridium Laser).

 Jeste iskreno i mene u par meseci proslo to “pakovanje”. Ne znam da li je beba bila okidac ali cvrsto sam odlucio da ce Audi ostati u izvornom fabrickom stanju bez bilo kakvih dorada pa cak ni remap.

 

Sto se svećica tiče manje-više sve je to isto, pogotovo kod tih low budget. NGK su bile tipa 350 dinara po komadu a Denso 380.

Bila je ideja i da se ubace iridijumake, po katalogu su se gadjale sa IXU22FTT, sve u svemu ista toplinaka vrednost, isti korak navoja itd.. ali na kraju me cena odbila jer je po komadu razlika bila oko 1400-1500 dinara.  Ne znam sad i prve ruke da je neko rekao da je osetio wow upgrade sa takvom promenom, ali mislim da promene ne bi bilo osim mozda nesto mirnijeg rada motora.

Edited by radomir.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za T-Jet i MultiAir po fabrici idu iridijumske. Da, cena im jeste jaca, a iako picaj*la - licno iskreno nisam primetio nikakvu razliku :), kada su one iz originala sa FPT logom (montirane u Svici) zamenjene sa novim NGK.

Sto je najsmesnije, po fabrici se kod ovih motora menjaju na 20.000 km :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod mene pise na 30k da se menjaju iridijumske a to je budalastina, moje su menjane u CH i presle su 70k km ali ja sam resio ipak da ih zamenim, kad su skinute bile maltene kao nove tako da guraju one bez problema 100k km kako se ranije i pricalo, takdoje nikakvu razliku nisam primetio kad sam stavio nove, ali na 100hp ne idu iridijumske jer to je kao obican punto 1.4 16v motor samo sto je kao oznaka 100 da lepse zvuci tj da se nesto razlikuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/2/2023 at 5:45 PM, radomir.g said:

Taj zvuk sam doziveo mnogo puta sa crnim Grande Puntom dok je imao fabricku velicinu kocnica. Mislim da su diskovi i plocice bile Ferodo. Sa par uzostopnih jakih kocenja pored zvuka znalo se desavati da dodje i to vibracija na volanu koliko se kocnice ugreju, a da ne pominjem gubitak kocione sile gde pored upiranja u pedalu kocnice  svom snagom auto jednostavno ne koci… treba doziveti.

Kasnije ni ja jednom autu to vise nikad nisam mogao izazvati, pa cak ni na Pandi sa fabrickim kocnicama.

 

Aj sad pitanje za starije znalce.. koga imate da bi mogao da napravi ovakvu upornu kosku izmedju koseva?

Koliko je uopste realna cifra da se napravi tako nesto?

Kul je detalj,a koristan maksimalno.

97B149DE-528C-47F6-AF81-8DBB9AE14D2F.thumb.png.30a606039a458be8f32ea83bee0de2f7.png5D2CD415-CE79-4292-80B6-D1F5DDD4A34A.thumb.png.087e06859d399e83c4949e457b11262a.png

https://www.italo-tuning.de/en/2849/strut-brace-steel-front?c=2014

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekipa situacija je loša.. Od danas je Panda zvanično u oglasima.

Žena ga i dalje ne da, ali okolnosti su takve kakve jesu. Trenutno komšije još uvek tolerišu zauzeta 2 parking mesta.

Verovatno će i tema sa sređivanjem Audija osvanuti ovde.. Nema veze sa Fiatom, ali znam da će biti zanimljivo za čitanje. Proces sređivanja Audija trajao je tačno mesec dana - troškovi su x5 u odnosu na Fiata gde je održavanje smešno. Za mesec dana mehanički i estetski doveden je do savršenstva.. neću previše da pišem.

 

Uglavnom link oglasa od Pande je ovde:

Fiat Panda 100HP Abarth | Polovni Automobili

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...