Jump to content
FAS Euroauto Goran
shortee

Opel Insignia GrandSport 2.0 MJet - check engine, neće preko 60 km/h

Recommended Posts

Drugovi dal je moguce znaci na sluzbenoj Insigniji koju vozim samo dva meseca i presao 4k km jutros se upali tupavi check engine tj kaze engine power is reduced sto znaci mozes da vozis max do 60 posle toga nece ni da cuje...znaci popizd uzela firma 20 tih kola i jos planiraju a nema koja se nije sjebala do prvih 20k km...sramota za Opel.

Inace u pitanju je grand sport 2.0 model ...pre toga sam vozio Skodu Oktaviu kao i Rapida..pa onda Golfa 7 i bre isao po Albanijama i svuda i nista a ovo djubre me u sred Beograda ostavi da se vucem ko moj punto kad se vracam od taste ...opel pederi

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje / naslov teme

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, shortee said:

4k km jutros se upali tupavi check engine tj kaze engine power is reduced sto znaci mozes da vozis max do 60 posle toga nece ni da cuje

Cini mi se da ovo nema veze sa DPFom. Nije iskljuceno da ima, ali ako ne gori DPF lampica (sigurno postoji kao posebna) sumnjam da je on cementirao tako kratko. Koliko je ukupno presla? (kontam da je nova uzeta) 

 

Pre bih rekao da je usla u 'Safe mode' iz nekog razloga. Treba to na dijagnostiku da se vide kodovi, ovako mozemo da nagadjamo, pogotovu sto je nov auto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto uzet nov sa 00 na km satu...ja presao tacno 4300km i ovo se desilo..nista nije izaslo od gresaka niti je auto stucao i ponasao se cudno samo eto jutros to se desilo i nisam mogao 60 da predjem..a kad sam kretao da ga zamenim za drugo vozilo trebalo mi je 10 pokusaja da upalim kola i da krenem...naime upalim sacekam 5 sekundi i ubacim u rikverc recimo on krene da trokira i ugasi...i tako 10 puta dok nije prezupcio i oterao sam ga nekako na servis...e da evo i slike mada se vidi samo check engine lampica 

 

ins01.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio sliku na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema to veze druze sa DPFom vec neki drugi kvar je u pitanju. Moraju da se iscitaju greske u servisu da se vidi sta je ali DPF ne bi trebao biti. Moz biti i fabricka falinka, ko zna. Dijagnostika zna vise od naseg nagadjanja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe nisam naravno...sipam dizel posto iskljucivo vozimo dizelase..nem pojma eno ga u servisu a sad sam dovio pasata 2.0 koja je ovo razlika u klasi pa bre ovaj je udobbiji i bolji 6 puta 

 

ins02.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio sliku na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li gorivo u vozila sipate na standardnim pumpama ili imate sopstvenog dobavljača za firmu? Jedini zajednički činilac za 20 istih vozila je gorivo, ukoliko sipate na istom izvoru... Malo mi je verovatno da je fabrički propust... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potvrdjeno da je fabricki zajeb ...doduse neformalno jel nece niko zvanicno to da ti kaze..sipamo na Eko pumpama posto imamo ugovor a isto se sipa i u Skode i u pezoe i u audije i bmw dakle samo Opeli imaju problem ...kolega ima Insigniu iz 2020te maj i evo do sad je vec 4 puta isao da.mu ciste DPF , resetuju greske i ostala sranja i evo upravo mu se opet desilo pa i on dobio pasata ...takodje ja vozim manuelnce ceo zivot i ovo mi je prvi automatik i mislio sam da treba tako da se cuje zvuk motora ko avion kad ono medjutim udjes u pasat i vidis da je to auto svemirski da to ide ko puter da se to necuje a ide da je to zmaj a Opel je..
Pa dodajte sami zakljucak....e da i moja pametna nabavka znajuci sve ovo je porucila jos 7 istih ko moj da stignu...znaci bice veselo
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, shortee said:

Drugovi dal je moguce znaci na sluzbenoj Insigniji koju vozim samo dva meseca i presao 4k km jutros se upali tupavi check engine tj kaze engine power is reduced sto znaci mozes da vozis max do 60 posle toga nece ni da cuje...znaci popizd uzela firma 20 tih kola i jos planiraju a nema koja se nije sjebala do prvih 20k km...sramota za Opel.

Inace u pitanju je grand sport 2.0 model ...pre toga sam vozio Skodu Oktaviu kao i Rapida..pa onda Golfa 7 i bre isao po Albanijama i svuda i nista a ovo djubre me u sred Beograda ostavi da se vucem ko moj punto kad se vracam od taste ...opel pederi emoji2957.png

Koji ti je odnos gradske i vangradske vožnje?

Da ti se pre pojave problema nije palila ona signalna sijalica za zasićenost DPF-a i onu regeneraciju koju ne bi trebalo prekidati ?

 

A, što se tiče škode, sve ti je to isto, drugar od prvog dana vozi Oktaviju A7 TSI 150 ( imaju dva komada u firmi ), na obe menjane glave motora , troše ulje kao sumanute, a po isteku garancije ( 4 godine) na jednoj zveknula turbina na jedva oko 110 kkm ( 2.000e), a na drugoj je sada na oko 100 kkm počela da curi ekspanziona posuda, antifriz se slivao na ECU i napravio je haos. Uz besplatne ruke i 20% popusta na ECU, opravak košta 1.800e.

Da ne bude zabune, vozim i ja poslovno škodu i još nije napravila toliku štetu (a za par meseci izlazi iz garancije).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam mog punta oplakao kad sam ga prodao...em nije imao elektroniku a nije imao nikakve velike kvarove sto nije mogla metoda otvorim haubu, cuknem nesto i on proradi...ovo bre ima 7 kompjutera i milion dugmica a stane posle par iljada km..sramota
Punto 4 life
 

2 hours ago, moron said:
Koji ti je odnos gradske i vangradske vožnje?
Da ti se pre pojave problema nije palila ona signalna sijalica za zasićenost DPF-a i onu regeneraciju koju ne bi trebalo prekidati ?
 
A, što se tiče škode, sve ti je to isto, drugar od prvog dana vozi Oktaviju A7 TSI 150 ( imaju dva komada u firmi ), na obe menjane glave motora , troše ulje kao sumanute, a po isteku garancije ( 4 godine) na jednoj zveknula turbina na jedva oko 110 kkm ( 2.000e), a na drugoj je sada na oko 100 kkm počela da curi ekspanziona posuda, antifriz se slivao na ECU i napravio je haos. Uz besplatne ruke i 20% popusta na ECU, opravak košta 1.800e.
Da ne bude zabune, vozim i ja poslovno škodu i još nije napravila toliku štetu (a za par meseci izlazi iz garancije).

Cao druze...nista se nije palilo niti trazilo..od 4k km predjenih pola je autoput van grada tipa makedonija itd a pola BG ujutru gazela...al novo vozilo bi trebalo da je novo a ne Opelo

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, skile86 said:

Cudi me da taj motor pravi probleme, posto je to i dalje Fijatov 2.0 motor

Zar nema Opel neki svoj 2.0 dizel isto? 

 

Ako je kolega od skille-ta isao 4x da cisti dpf i gasi razne lampice, moguce da je zapekao dpf cim je njega prijavljivao na bordu ili imao problem sa ciscenjem, bar kod njega... U duhu da srede nesto po pitanju dizelgejta, al im izgleda ne ide pa pale lampice :)

 

Najgore je da vam 'oprave' vozni park pa opet isto i dok ne izadju vremenski iz garancije pa ih bole cose. Stvarno sramota za nov auto, ciji god da je, posebno na tako mizernoj kilometrazi. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, skile86 said:
Cudi me da taj motor pravi probleme, posto je to i dalje Fijatov 2.0 motor.
Mozda ga je Opel nesto "doradio".

Fiatov u osnovi ali je sam Opel lio blok i uradio par prepravki, naravno na gore. Zato se i češće kod Opela javlja problem sa gumicom uljne pumpe nego kod Fiata/Alfe/Lancie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, TheWickerMan said:

Fiatov u osnovi ali je sam Opel lio blok i uradio par prepravki

Eh, kad hoce kopiju mjeta.. Pa ne mre svabo, ne mre :D

 

Sto kaze horvat i mene interesuje dalji tok razvoja dogadjaja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Insignia je najpouzdanija u onom restajlingu kod starog modela. Dakle, od 2014. do kraja proizvodnje tog modela i iskreno meni taj dizajn i izgleda bolje nego ove baš nove. Vanvremenski je. U tom periodu, broj problema kod Insignie se sveo na minimum, u proseku onoga što može da vas strefi i kod drugih automobila.

 

Za ove nove, pojavi se po koja ovakva tvrdnja s razlogom koja se pre svega tiče elektronike i tog zaglupa (videh i na ino forumima), ali se dešavaju bagovi i za druge marke/modele.

 

 

 

 

 

 

 

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...