Martin 799 Posted August 1, 2021 Ma nema od toga ništa - biće samo merenje gasova i toeto. Ne verujem da će tehnički da ulažu u posebne dijagnostičke uređaje, namenske za različite marke automobila. A univerzalne dijagnostike uopšte nisu precizne niti mogu učitati sve parametre na različitim automobilima. 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted August 1, 2021 Bice i to sigurno, samo je pitanje vremena, mislim da je najmanji problem kupiti neku profesionalnu univerzalnu dijagnostiku koja moze da cita sve automobile od par hiljada evra, vec neko da ju koristi, mada nije to nikakva nauka jer su dosta intuitivne.Jos uvek pustaju automobile sa vidno isecenim katalizatorima i strejt pajpovima ako ne dime preko granice, a kada to prestanu da pustaju onda ce verovatno zategnuti i situaciju po pitanju ocitavanja obda.Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted August 1, 2021 5 hours ago, rkoma1986 said: Kako ces resavati tehnicki bez dpf-a? Po onome sto sam ja cuo, pustace naredne dve godine (05.07.2023) imali i ne DPF filter. A treba i da se smanji max. broj obrataja prilikom merenja zadimljenosti izduvnuh gasova, sa 4500-5000 rpm na 3000 rpm, verujem da ce tada vecina prolaziti test zadimljenosti, ostaje samo pitanje hoce li se dijagnostikom proveravati postojanje samog DPF filrera na vozilu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted August 1, 2021 Fleksi jesi živ? Bio u Kruševcu,poslao ti porukuali se nisi javio…. Ovaj odvratni Tapatalk mi ne prijavljuje poruke, tek sad vidim da si poslao. Jbg, sledeci put se vidimo. Ja zaboravih da si iz KŠ.Bio sam u poslednja 2meseca u Feromont-u i Estetici po par puta.Javi se kad budes opet dolazio. Video sam ga ja skoro, pederise se po gradu Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока A ne znas da pustis poruku, ljakse? Sto se tice tehnickog, ma nema od toga nista da ce dijagnostikom da gledaju i slicno. Prolazice sve i svasta kao i do sada. Inace, ovi nazovi majstori su mi svi savetovali da operemo dpf (150e) i kao to je to. Naravno, niko nista ne garantuje i ako se zapusi posle 15 dana nikom nista. Mislim da je ovo resenje bolje da me ne boli glava oko regeneracija i gradske voznje. Interesantno je da se ovo treskanje u leru javilo nakon skidanja dpf-a pa me navodi na misao da su mozda nesto zeznuli prilikom vadjenja dpf-a. Ranije je auto ljuljao kad se upali klima, sad se sve trese. Sent from my SM-G996B using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted August 1, 2021 Ovaj odvratni Tapatalk mi ne prijavljuje poruke, tek sad vidim da si poslao. Jbg, sledeci put se vidimo. https://gifer.com/en/UJbm Sent from my SM-G770F using Tapatalk 1 2 PremieRacing, djomla and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted August 1, 2021 Koliko sam cuo DPF pranje je uspesno i dugotrajno resenje, navodno se odmah vidi u kakvom su stanju "saca", ako se nisu pokrivila i istopila, vec samo zapusena ispere se i bude kao nov. Svakako uvek prilikom resavanja problema sa DPFom treba pogledati zbog cega je doslo do problema, sta je uzrok, mada znam da je to sa nasim "majstorima" vrlo cesto nemoguca misija. Recimo na tom tdi audiju najcesci problem sa dpfom je zbog senzora, tj. senzor diferencijalnog pritiska, tako nekako. Chip iliti remap mnogo tu komplikuje celu pricu, ne znas sta je sve od greski iskljuceno, takodje je recimo moguce da su smoke limiteri dirani, jer sa bogatijom smesom od idealne, auto pravi vise snage, ali i dima, takodje kada su vrucine, a vazduh je redji, onda ecu smanji malo kolicine goriva pri maksimalnom gasu, ako ne moze dovoljno vazduha da ubaci da ne bi dimio zbog viska goriva u odnosu na vazduh. Moguce da je problem softverske prirode, ne znamo kako je gasen dpf softverski, idealno bi bilo da su ga vratili na fabriku, pa ugasili dpf i onda pojacavali snagu. Generalno je baktanje sa raznim auto majstorima izuzetno naporno psihicki, za mnogo prostije stvari nikad nisi na cistom sta i kako, a pogotovo za kompleksnije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4035 Posted August 1, 2021 24 minutes ago, Flex said: Ranije je auto ljuljao kad se upali klima, sad se sve trese. Godine ga stigle. Salu na stranu, kompresor klime i ventilator kada se pali za klimu povuce struju pa nije iskljuceno da se mizerno dignu obrtaji u leru sto utice i na rad dizni. E sad..ako je ostalo ispravno (elektronika, dizne, komoresor i kvacilo kompresora i ostali sklopovi, nosaci razni...) onda kao sto si mislio - mogu biti dizne. Ne znam kako su ti DPF skidali da bi ga cistili, meni su morali da seku deo cevi gde je sam DPF jer je sama cev sa DPFom dugacka i manje zgodna da se tako ocisti i isprazni, potom je DPF vracen varenjem. Sonde su mi samo ocistili i vozi. Cudno je da evo ceo godisnji (600+km za sada) i nesto preko toga, nisam primetio nikakvu regeneraciju... Dal tako treba, saznacemo Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted August 1, 2021 1 minute ago, ISV_01 said: Cudno je da evo ceo godisnji (600+km za sada) i nesto preko toga, nisam primetio nikakvu regeneraciju... Dal tako treba, saznacemo Ako si vozio na otvorenom 600+ km, a pogotovo na autoputu nije cudno uopste, autoput je idealan za regeneraciju ako ima cadji u njemu, inace posto sam pratio vise puta parametre dpfa preko blutut obda u voznji, recimo pri konstantnoj voznji 90kmh jedva da se prlja, recimo 0.01g na kilometar, na autoputu pri 140kmh se sam cisti, ali bas polako, recimo da ocisti 0,01g na kilometar. Po gradu se drasticno vise prlja, a sa druge strane na otvorenom pri punom gasu nakon 10ak sekundi pocne prilicno brzo da se cisti, ali je problem sto da drzis pun gas 60s na dizelu sa 100+ ks znaci da vozis 200kmh ili vise. Eh da pun gas uzbrdo odlicno cisti dpf takodje, svuda gde mozes duze drzati vece opterecenje da se usija dpf. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4035 Posted August 1, 2021 (edited) Ako je tako... Onda je jos cist kao suza posle ciscenja (posto je od ciscenja toliko predjeno) . AP + Petrovacke strane su ga sigurno ocistile, moram da proverim jel mi je tu i ostatak zadnjeg lonca od #pungaZ uz brdo PS Nemoj sad te tvoje fensi brojke, tipa svabe ovako, svabe onako, pratim ja preko multi displeja, bla truc, ovo je bre traktor talijanski, radi regenrraciju i kad ne treba Edited August 1, 2021 by ISV_01 1 2 vagenovac, shuxx and igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 2, 2021 Moje iskustvo je da Mjet tih godina nije mnogo naporan sa regeneracijom. Ako ides vise otvorenim putem nece je ni videti. Ali zato ovaj moj nece preko 500-600km bez regeneracije nikako. I da je sve na autoputu, opet ce da je pokrene na 5km, cisto da ne bude da nije bila Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted August 2, 2021 Benzin rođaci...mamara. Malo se upali čekendžine tu i tamo, ali mamara... 3 2 ISV_01, shuxx, MS PK and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted August 2, 2021 2 hours ago, igor0511 said: Moje iskustvo je da Mjet tih godina nije mnogo naporan sa regeneracijom. Ako ides vise otvorenim putem nece je ni videti. Ali zato ovaj moj nece preko 500-600km bez regeneracije nikako. I da je sve na autoputu, opet ce da je pokrene na 5km, cisto da ne bude da nije bila Tako i meni radi otprilike. Naravno ako krene regeneraciju dok si na otvorenom putu, nista ne skontas, a po gradu se provali po obrtajima u leru. I po smradu kad izadjes iz auta 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted August 2, 2021 (edited) Ja za ovih 1800km koliko je auto kod mene nisam primetio da radi regeneraciju, doduse od tih 1800, nesto vise od 1100km je bio put do CG, pa nekih 200 je bio put do ŠA, ostalo je po gradu ili na obilazinici od PA do BG. Mada u odlasku za CG jesam primetio neki smrad oko auta dok sam vozio, ne znam kako bih opisao kao nesto kiselo, secam se da sam stao, smrdelo je iza auta i ispod haube....inace kad se da kontakt pali lampicu od DPF-a, sam izduv je cist bukvalno kao suza, trunka garezi nema kad se prst zavuce u auspuh. Drugih upozorenja na tabli da je regeneracija u toku nema. Sad ne mogu da se setim, da li je tad kad je to smrdelo, bio ukljucen ventilator ili nije. Edited August 2, 2021 by Ivan BG Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 230 Posted August 2, 2021 mislim da ta generacija VW ne pali lampicu kad radi reg, nego kad nesto nije ok sa DPF. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4035 Posted August 2, 2021 Ukakesmo mi Flexov audi, mislim temu. Nego Flex ima li vesti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted August 2, 2021 +1 tacno tako, a i nije samo kod vagena tako, nego i kod fiat grupe i mnogih drugih.Dpf lampica uglavnom znaci da je dpf pun preko neke granice i da mora sto pre da se ocisti na ovaj ili onaj nacin, tj. Da se stvore uslovi za regeneraciju.Meni je npr na superbu samo jednom upalio lampicu mislim na 180.000km ili bese 160.000km, nakon sto je tako poklopilo da se vozio samo po gradu mesec dana ultra kratke deonice, tada je i akumulator crkao.Izlazak van grada i przenje je uklonio lampicu, a inace je auto radio sasvim normalno.Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4035 Posted August 2, 2021 15 minutes ago, Nikola JTD said: VW ne pali lampicu Pa dajte kolega, nemojte tako. Mislim..ne, pa suvisno je reci i sada traziti postove... Pa ovo je opsta poznata cinjenica, ta lampica pored one za gorivo, najduze traje, mislim upaljena, to kod drugih se ne... Sta je ovo.. Evo i kod mene Aaaa, kontakt, uh, hladan znoj.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 2, 2021 Zato sto sam bio sa zenom, tastom i detetom. Samo si mi ti jos falio Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 2 3 djomla, Axic, Dzimbo and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted August 5, 2021 Upravo javili. Sva 4 uloska dizni, 440e.Sent from my SM-G996B using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14867 Posted August 5, 2021 Cela plata na dizne… Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted August 5, 2021 Cek, moras da menjas sve 4? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted August 5, 2021 Rekli mi da mora sve 4. Sent from my SM-G996B using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted August 5, 2021 Steta sto se to nije videlo ranije dok nisu ubile DPF, a i sto je dpf izvadjen, kapiram da bi sa novim diznama radio funkcionisao bez problema. Najvise krivim majstore generalno kojima je sve osim zamene ulja problem... 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted August 5, 2021 Mislim da i oni citaju forum... Nekako mnogo sve 4 dizne 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted August 5, 2021 Menjao sam i ja sve 4 na Djulijeti, znam taj osećaj Quote Share this post Link to post Share on other sites