Jump to content
Goran

Recommended Posts

Ja bih se pre kladio u pregorele sučeve ventila nego u ulje...ima Punto 2 sa fabričkim plinom koji ima taj problem rešen,ali ako se na benzinsku varijantu ubaci plin,ti Sićevu pregore

Share this post


Link to post
Share on other sites





Zar Syntium nije Petronas, Malezija?

Koja gradacija ulja ide u Z10?

Послато са SM-S926B помоћу Тапатока

Jeste.

Sent from my SM-A346B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, neshtry said:

Ja bih se pre kladio u pregorele sučeve ventila nego u ulje...ima Punto 2 sa fabričkim plinom koji ima taj problem rešen,ali ako se na benzinsku varijantu ubaci plin,ti Sićevu pregore

Kako onda objašnjavaš da se taj zvuk kasnije ne čuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deluje kao da su klackalice ili slican deo na bregastoj zbog zime dobili sitan zazor, teraj to na pun gas da se to lepo ispravi (naravno prvo ga zagrej lepo u leru ja golfa mora grejem 10 -15 min zbog kompresora i turba a 1.4 mali cilindri) ;) Zamisli kad bi svako uvek otvarao i zatvarao motor zbog svakog zvuka ... moze i do ulja da bude da ne trpi nisku temperaturu, pumpa, sito sta god ... i zbog toga da otvaram motor svake sezone mozda i konzerviram ? pa nismo ludi, pun gas pa ako propeva nek propeva drugi motor sa full remontom i cao ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, shuxx said:

Kako onda objašnjavaš da se taj zvuk kasnije ne čuje

Rašire se od toplote 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, zarekg said:

Ljudi, štelujete li vi ventile?

Ja JOK, a i kad bude trebalo to će majstor raditi B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar štelovanje ventila nije ostalo u 70im? Na kojim motorima se to i dalje radi kao redovna procedura ?

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Licno zadnji put u '90-im, i mozda pocetkom ovog veka na Pezoovom benzincu :D .

Tada je redovan deo alata bila "spijunka" (iliti merni listici :)).

Doduse, cesce se koristila za kontrolu i stelovanje zazora svecica, ali i za stelovanje ventila, itd...

 

Untitled.thumb.png.55df1494ef210df473460c7fb1317ae6.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, stex_pb said:

Zar štelovanje ventila nije ostalo u 70im? Na kojim motorima se to i dalje radi kao redovna procedura ?

ja koliko se sećam uputstvo za upotrebu Punta tj Z10 kaže da se na svakih 60 000km, proveravaju ili šteluju ventili.

 

e sad, ja dogurah do 165K km, a mnogi drugi duplo više, pitanje je ko je štelovao ventile...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, knezevic76 said:

Kad je plin na tom motoru stare tehnologije u pitanju, trebalo bi proveriti ventile na velikom servisu.

Послато са SM-S926B помоћу Тапатока
 

definiši "stare tehnologije".

 

Sekvent Stag 200, nije baš Hi Tec, ali ....klasika za klasiku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kad je taj motor pušten u serijsku proizvodnju, negde sredinom '90, ispravi me ako grešim.
Ne znam dal je u tim motorima koji su išli u puntiće, tj Z10, posle naknadno bilo nekih nadogradnji.
Zato kažem stare tehnologije.
Ne kažem da su loši, al znam da je potrebna provera zazora ventila na njima.

Послато са SM-S926B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

FIRE motor je pušten na Fiat Uno 1983 i od tada je isti samo detalje vezane za emisiju gasova popravljaju i kubikaže 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, knezevic76 said:

Pa kad je taj motor pušten u serijsku proizvodnju, negde sredinom '90, ispravi me ako grešim.
Ne znam dal je u tim motorima koji su išli u puntiće, tj Z10, posle naknadno bilo nekih nadogradnji.
Zato kažem stare tehnologije.
Ne kažem da su loši, al znam da je potrebna provera zazora ventila na njima.

Послато са SM-S926B помоћу Тапатока
 

Mislio Sam da kazes da je Plin stare tehnologije. Motor svakako jeste. To mu je najveca prednost. Jednostavnost...

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, shuxx said:

ja koliko se sećam uputstvo za upotrebu Punta tj Z10 kaže da se na svakih 60 000km, proveravaju ili šteluju ventili.

 

e sad, ja dogurah do 165K km, a mnogi drugi duplo više, pitanje je ko je štelovao ventile...

Nije (skoro) niko jer majstori neće da rade. Lakše im je da ti uzmu pare na drugom mestu. A onda se čudite što vam lupaju ventili i što se nešto čuje. 

Inače Pežo i Citroen su tek negde 2009-2010 ugasili legendarne TU motore na kojima se inače šteluju ventili. Onda počeli da ugrađuju BMW gov.... i osakaćene dizele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...