Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

Šta reći, posle dve škode fabije, sticajem okolnosti.... kupih klot Z10 2007god .... ZFA kažu da je Italijan, kažu da je sa 53000km. I ubrzo ugradih TNG Ac stag smart tomaseto.... prelazio sam godišnje oko 20 000km, pa rekoh, jes da malo troši na benzin, ali svakako će se otplatiti investicija u TNG.

 

Nema klimu, nema el prozore, ima samo vozački airbag, i fabričku muziku....kasetofon... ludilo.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam je tek 2 sedmice, prešao oko 1500km, na plin troši oko 6,5 što je odlično. Kupio nove Brisk silver svećice za TNG... koristio sam ih na Fabiji / dobro iskustvo, ali pri ugradnji TNGa vidimo da su stare svećice ko nove, zvanično je velik servis urađen na 47000km. Diskovi pri kraju, kupio nove diskove paknove i gumice balans štangle.... ali ne stižem da odem do majstora da mi pregleda trap... možda je tako rastresena... a možda je to i Fiat :D.... videćemo.....

 

par pitanja..

 

imam fabrički Kenwood kasetofon koji bih menjao... a i fabričke zvučnike.... valjaju li ti zvučnici.... koliko vidim ima dva nazad, dva napred i verovatno visokotonci u stubovima.... ne stižem da testiram rad.... da menjam za CD plejer... a ostavim zvučnike....

 

vozačevo sedište..... propao sedalni deo, a i lumbalna podrška / viri na zadnjoj strani sedišta neka plastika probila platno sedišta.... može li se DIY skinuti obloga sedišta da pregledam dal su neke žice pukle... ili sl.... može li se ovaj rasferšlus otvoriti i skinuti sunđer... pogledati konstrukcija....

 

fotke... šta postavljati... klasična Z10.... po Ničemu se ne izdvaja... mada biće i fotki.... crna je .... valja je dobro oprati pre fotkanja :rolleyes:

Hteo bih prvo da je tehnički dovedem u bolje stanje.... pažljiv sam prema autu.... i veoma mi je važna pouzdanost....

Prvi auto nam je Yugo 1991god, još uvek ga imamo, i volim da se majem oko kola... koliko mogu...

 

20190507_163831.jpg20190507_164035.jpg20190507_164041.jpg

20190507_163853.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

moraću malo da se majem, dadoh pare za auto... TNG... svećice i kočnice... a tek me čeka mehaničar... tako da do nekog boljeg finansijskog trenutka.... ili zamena originalnih ili od alfe....

 

u međuvremenu DIY... sedišta 

 

već sam nešto skarabudžio za filtrirenje kabine, pošto nema ni klimu, a ni nikakav filter vazduha koji ulazi u kabinu, parče filca i limeni držač.... na samom ulazu vazduha u kabinu... puno znači... .

 

20190502_130213.thumb.jpg.efc64662e28d27dc75d8f6bcec710969.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sredio sam i vozacevo sediste. Pukle su zice u naslonu. Lumbalna podrska. Skidanje sedista i vezivanje nekoliko pocinkovanih zica... 2h majanja. Efekat odlican... mozda sam cak i malo preterao...pa mi je ona izbocina malo veca... ali bolje i to nego rupa pa se kicma deformise....

Mogao sam ovo i ranije da uradim.. ali ne stize se...
Uzecu neke jace LED T10 za poziciju...i pokusati da vozim... sa njima umesto kratkih svetala... ako mogu da ne trosim glavne farove i sijalice....

Javljam za efekat...

 

4e0f08e4cbeec3500c4478cace99b9f4.jpg62459920bca22b1e0cde1f39fa8ee177.jpg

 

 

Edited by neshaoct
sredio slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postavljao sam LED T10.... ali slaba vajda. Ne mogu ni priblizno da menjaju kratka svetla. A kostaju 1500 din par. Odustao od te kombinacije....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Oko ePER-a, prebačeno u odgovarajuću temu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43704-internet-fiat-eper/&do=findComment&comment=1496524

- Oko čišćenja ventilacionih otvora, prebačeno u odgovarajuću temu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/65169-fiat-punto-mk2-skidanje-vetilacionih-otvora/&do=findComment&comment=1496648

- Oko zamene radija/zvučnika, prebačeno u odgovarajuću temu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/76451-fiat-punto-mk2-menjanje-ozvučenja-zvučnici-i-radiohead-unit/&do=findComment&comment=1498424

 

@shuxx

Nemoj od teme na kojoj smo (na kojoj predstavljaš auto) praviti jedinu temu koju posećuješ/koja te zanima na Forumu, u kojoj onda pitaš sve što želiš. ;) Nema ''kupusara'' od teme.

Nema jer svako ko želi iste takve informacije se sigurno neće setiti da ih potraži u temi gde neko predstavlja svoj auto, niti je optimalno svakome posebno (u temama gde svako predstavlja svoj auto) pisati iste stvari po 1000 puta. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po preporuci sa foruma,  za rešavanje automatskog paljenja dnevnih / kratkih svetala, kupljen i ugrađen FAR DIMMER, proko.rs, laka ugradnja, farovi neobično malo svetle, ali samim tim i štede sijalice i ostale elektro elemente. Sijalice se pale oko 10sek posle startovanja auta, a interesantno je da se i gase sa zakašnjenjem, tako da imam i FOLLOW ME HOME  funkciju :D gratis / naravno danju, kada se ne koriste kratka svetla.

 

jeste sitnica, ali puno znači, par puta sam krenuo sa posla, a nisam upalio kratka svetla, pa mi drugi vozači blicaju da me upozore... drugar na putu... prava stvar....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na oko 60000km uradjen mali servis. Za ulja sam procitao savete Stalkera...i uzeo FAM Fenix BM extra 10W 40 API SL/CF... oko 1700 din 4 litra. Kao i filter ulja i filter vazduha. Sve zajedno oko 2500 din. Praticu zamenu na 15000km. Uglavnom mi je voznja na otvorenom putu... regionalna... tek malo gradske voznje...

 

Naravno sam svoj majstor

 

Potrosnja TNG... do 6.5L/100km... i oko 0.3L BMB/100KM....

 

Od kvarova... obe pozicije zamena sijalica... i oba zadnja zvucnika...probila...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onaj filc koji sam postavio pod haubom. Ovakav je posle 3meseca. Cudo jedno koliko prljavstine bi uslo u kola da nema filtera.

 

rew01.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio sliku na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle predjenih 15000km u letnjoj sezoni ...kiometraza na satu 67500 km... oko 1 dec zamenjene letnje starfire sa 7mm sare ( sto je po meni odlicno..nisu se puno pohabale) i montirane zimske fulda kristal montero isto sa 7mm sare... poprilicno im je star DOT... imaju vec 5/6 god... jbg prvi vlasnik kupio ali veoma malo vozio na zimskim gumama.

Belezim dubinu sare i kilometrazu pa cu bas videti koliko se brzo habaju STARE gume, posto na forumu vlada misljenje da se gume sa 5god isposte pa se brze habaju.

Moram da napomenem da je uglavnom voznja van grada. Ali da se dosta prelazi. Z10 za sada ne pravi nikakve probleme...pu...pu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na forumu vlada misljenje da gume koje su vozene 5god su za zamenu.

E sad kako se trosi starfire,sve zavisi,od tezine vozila i kako se vozi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je dobro čuvana može da se vozi, videćeš i sam kako se ponaša na putu... Nije sve do dubine šare, bitno je i u kakvom je stanju sama guma.

Neki dan sam gledao na yt gumu staru 5 godina koja se rapada, jer je loše skladištena pa je gazni deo propao(dao) ...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, neshtry said:

Nije sve do dubine šare, bitno je i u kakvom je stanju sama guma.

Upravo tako, ne treba odmah pausalno ocenjivati, ima tu gomila faktora koje uticu na to koliko ce guma zadrzati osobine tokom vremena.

Pisao sam i svoje totalno suprotno iskustvo - da sam pre nekih 12 godina vrlo malo vozne zimske gume, kupljene nove sa mladim DOT, sa maltene punom sarom (da ne ponavljam kog proizvodjaca) BACIO, jer su se pokrivile posle 2 sezone, iako su bile i vozene i skladistene van sezone po PS. Nisam imao obraza cak ni da ih stavim u oglase.

Apropo DOT i starosti, u zadnje vreme smo svi veci katolici od pape i zevamo u DOT kao u Sveto pismo, a do juce vecina nije znala ni sta je to. Naravno da je bolje da je guma sto mladja i naravno da i sam gledam da je roba svezija, ali ne treba bas ni preterivati. Na vise mesta sam citao i da gomila raznoraznih vozackih i potrosackih Asocijacija (ukljucujuci i nemacke), smatra da je najnormalnije da guma do 5 godina starosti bude na rafu, u prodaji.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo to.Videces i sam.Drugar ima na a3 r17,sad ne znam koja je guma,uglavnom 5-6god su stare i katastrofa.Proklizava u svakoj brzini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/7/2019 at 12:55 PM, shuxx said:

Pa sa 7mm dubine sare za 5 god... jesu li vozene.....

Zeznuh se u ovom postu. Starfire su 1god stare. Ne verujem da imaju 5K km kod starog vlasnika. Ali kod mene su ubile 15K km letos. A Fulda cristal montero su stare 5 god. Videcu kako se ponasaju. Bije ih glas da su dobre. Bar dok su mlade. A ovako stare...videcu

 

Voznja umerena. Puntic...cca 1000kg. Malo gradske voznje. 90% regionalni put

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎5‎/‎7‎/‎2019 at 3:24 PM, shuxx said:

ZFA kažu da je Italijan

ovo su pocetna slova iz broja sasije, meni na pandu isto pocinje sa zfa a proizvedena u Poljsku tako da nista od te teze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zastava 10 je većinom pravljena u Italiji, za razliku od Punta Classic.
Koje je godište?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...