Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Znam,nego ako nema airbag ima da žmirka sijalica na tabli

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas stavih sedista, sad dodjoh na Kopaonik, vozim kroz one silne krivine. Sediste je fantasticno. Odlicno drzi vozaca, prakticno me zagrlilo .
Usput razmisljam, dal da investiram i u nove amortizere, da se ne naginjem u krivinama, a posle se pitam dal ce mi tad biti malo ovih 60ks .

Bolje da nisam "upgrade" ovao Z10

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzaba amortizeri ako ostanes na tockicima. :D Te dve stavke bi trebao da uparis u isto vreme, a onda, ne mogu ni pirotski opanci, tako da, sve to vuce jedno za drugim :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos par fotki. Dzep odpozadi, extra naslon za glavu, bocni oslonci koji me bas lepo drze i greju bubrege .
Naravno Airbagovi.. Cca 20god stari...

Nedostaci su poznati, ali da napisem.
Ona dva tocka za podesavanje ugla naslona, i lumbalna podesavanja su veoma blizu srednjeg stuba. I veoma je tesko podesavati. Ali, to se ionako retko radi
dcd24b9591c5008b4b4d8826fe34bf05.jpg0633b0392c15f454ab784fe6ff82fff6.jpg572d3952c1413582451dc61f62f37498.jpg53a32bda8a62e159fc970927b0fcf9cf.jpg51f01ada62284b6e30b28b951a8a129b.jpg53036cb9166dff2b0cbf3e36a2e6bba7.jpg

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skidajući oblogu vrata, zbog problema sa bravama, primetim da su fabrički svučnici u potpunosti pocepani / membrana.

S obzirom da sam se pri kupovini zadnjih, već malo raspitao i za prednje zvučnike, brzo je došlo do izbora pa su na vitez.rs, poručeni Auto zvučnici HERTZ UNO X 165, 55W - sa isporukom oko 50eur.

 

Montirani sinoć, valjano boljeg kvaliteta zvuka , nisu baš testirani.....:rolleyes: ali uz malo dampinga koji sledi i izolacije... kvalitet i snaga će im samo više doći do izražaja

IMG_20201005_181936.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

87000km
Zamenjen termostat Vernet i antifriz NIS... Termostat je oko 800din, i 2L antifriza oko 600din.
Majstor zamenio termostat bez skidanja akumulatora ili bombina.
Ostavili smo stari dihtung termostata samo dodali Viktor Reinz silikon.
Izvrseno odzracivanje, naravno praticu ovih dana situaciju.

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Namontirane zimske gume. Letnje na 6 do 6.2mm sare.
Zimske su stare ali sa odlicnom sarom od oko 7mm.
Pogledah i kleme akumulatora, ocistio ih i namazao glicerinom. To sam skoro video na ytube neko emisija o akumulatorima.
b843eb4497c88bb9c4728778d30a3371.jpg

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

napravih grešku, na elektrode akumulatora se stavlja VAZELIN, a ne Glicerin, koji  sam imao zbog zimskog mazanja kedera, da ne zamrznu i zalepe se za vrata.

 

tako da, ili kupovina vazelina, ili brisanje elektroda..., mada može i neka od masti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam stavljao tovatnu (pre toga lepo ocistio) i greske bez.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

To cu i ja. Nego bi mi merak da uratim kako na ytube savet kaze, a pomesah vazelin i glicerin. Sad citam da glicerin upija vlagu...sto moze samo da smeta elektrodama. Cim mogu, ciscenje i tovatna mast.

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci puno. Pogledas kleme. Ocistis, osmirglas, i namazes. Ionako je zimi opterecen akumulator. Samo ti fali da jos i los kontakt ima

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prethodnih nedelja mi se na nedeljnom nivou, palila lampica za grešku volana, nije bilo nikakvih drugih problema, servo radio, po ponovnom startovanju se greška brisala.

Rekoh prvo da proverim akumulator, Exide, 2017god. Kaže majstor da bi trebalo da se dopuni. Ja u servisu videh pametni punjač Cars pro ebc 4000 koji odavno sve da kupim...ali... cena mu je po internetu od 3700 din do 5000din, naravno plus poštarina. A u prodavnici 3600din. Kupljen, popodne je dopunjavao akumulator, cela 2 h, i stao. Tako da mi izgleda ne gine povremeno dopunjavanje akumulatora.

 

naravno pri skidanju, su očišćene kleme, od prethodne greške i mazanja Glicerinom, umesto Vazelinom...

 

 

IMG_20201211_181009.jpg

ovaj put sam skidao akumulator, pa punio

 

da li je moguće da se puni direktno na autu,

 

ono što sam ranije guglao i saznao je da ako je punjač oko 1/10 akumulatora, onda može, ovaj punjač je 4A, a akumulator 44Ah

 

pa cenim da može....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje starta sa punim akumulatorom?Jel do akumulatora i za volan?

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam imao problema sa startovanjem, već sa greškom volana, a prvo što savetuju na forumu je provera akumulatora, od kada sam dopunio akumulator, nije mi se palila greška volana

Share this post


Link to post
Share on other sites

namontirana i zadnja sedišta

 

prvo sam postavio naslone, uz prepravku nosača, ono gornje zakačinjanje još nije dobro podešeno

 

sedalni deo sam hteo da bude komplet od Alfe, ali premalo mesta ostaje za noge putnika

 

onda sam se rešio i razbucao oba sedalna dela Z10 i Alfin, i prepakovao sunđere sa Alfe na lim / nosač od Z10

 

kako sam se plašio, i nije bilo teško

 

mora se odrezati pažljivo sunđer, ali sve je fino / zadovoljavajuće ispalo

 

ima tu još radova oko onih nosača / gde se drže sedišta, nisam zadovoljan, ali generalno sedišta se koriste...

 

 

 

 

IMG_20201215_093253.jpg

IMG_20201215_093256.jpg

 

Naravno, promena je estetski fantastično bolja, a i udobnost je extra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko da su fabrička!
Akumulator dopunjavam vikendom,napuni se za 2 sata...iako je nov,ne stigne da se napuni u autu, stalno vozim kratke relacije.Imao sam ja lajtšou u Alfi zbog akumulatora, tako sam i naučio.

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su duge ture, min 20km, za posao. Za vikend, subota oko 120km, nedelja 100km. Ali ipak nešto nije baš kako treba, pa traži povremeno dopunjavanje

 

Odavno hoću da kupim smart punjač, ali nisam imao razloga, sad ga dobih :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja se patio i presekao i uzeo...ne vredi ta patnja,za 4k din...

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, shuxx said:

 

 

da li je moguće da se puni direktno na autu,

 

ono što sam ranije guglao i saznao je da ako je punjač oko 1/10 akumulatora, onda može, ovaj punjač je 4A, a akumulator 44Ah

 

pa cenim da može....

Nikada u životu nisam nikakav akumulator skidao ili otpajao sa vozila dok se puni. Dakle bez obzira na akumulator ili snagu punjača.  Naravno neki starter punjač od 100kg koji daje 16V ne bih tako priljučivao! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Flex svakako cu ga proveriti,
@Zvezdo ja sam negde procitao da ako je punjac ispod 1/10 A akumulatora, da moze bez skidanja

Mada, vecina punjaca je 3, 4, 5 A, a akumulatori su min 45 A... A vecina 55, 65 A

Tako da skoro svaki odgovara

Nisam do sada punio bez skidanja, pa rekoh da pitam

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro si pročitao ali si krivo protumačio.

Olovni akumulator i se pune strujom od desetine kapaciteta. Odnosno akumulator od 50Ah se puni strujom od 5A, onaj od 70Ah strujom od 7A. 

Tu struju bi trebalo održavati dok se akumulator ne napuni ali to mogu samo veoma, veoma ozbiljni punjači. 

Ovi punjači što mi uglavnom koristimo to ne rade. Ako na punjaču piše 10A to je njegova max struja i ne znači da će on puniti akumulator sa 10A.  Možda hoće minut dva ako je akumulator toooootalno prazan. Daljim punjenjem struja punjenja mu znatno opada...... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da nije samo treba duze . Trafo punjaci uglavnom pune strujom od 1-2 A ... ovisi o naponu mreze... Oni su proslost! Ako je napon mreze nizak za mesec dana nece moci napuniti akumulator pa ni onda.

Ja imam punjac starog kova koji ima regulaciju napona a samim time i struje punjenja, skuplja prasinu!

Uzeo "pametni" punjac  i ne mislim.  Prikopcam ga i ne moram misliti o njemu a ni o akumulatoru.  Plus je sto ima impulsno punjenje i desulfatizaciju sto klasicni bez obzira koliko dobri bili nemaju. To produzava vek akumulatora a neke cak i dignu iz mrtvih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...