MS PK 7718 Posted May 15, 2021 Isto zglob samo do menjaca ili solja poluosovineПослато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10532 Posted May 15, 2021 Kako god, provericu ovih dana nivo ulja. Sent from my POT-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted May 15, 2021 Na onoj prvoj slici se ne vidi da je to baš tako dramatično masno. Naravno, slika je slika, a uživo je uživo. Ali, ako je i "na oko" manžetna ispucala, biće je potrebno zameniti. A usput i taj semering (ako je i do njega). Šteta je što su ti delovi jeftini, a "ruke" od njih mnogo više koštaju da se to zameni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10532 Posted May 15, 2021 Ma nista dramaticno. Terace ovo dugo. Nego rekoh da priupitam. Da li je to taj cuveni semering koji treba menjati na velikom servisu. Ima ga po temama. Mada mislim da to nije to.Primetih danas da mi prednji desni tocak u punom levom skretanju nekako podrhtava. Sutra u planinu. A sledece sedmice kod Filipa na kanal Sent from my POT-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10532 Posted May 17, 2021 Ekspresno je proveren nivo ulja u menjacu. Ima dva vijka (šrafa) ovaj gornji je imbus 12, isti se koristi za ispustanje ulja, pri zameni ulja. Odvijen, i ulje nije curilo. Da li tako treba. Napipao sam prstom ulje nekoliko milimetara ispod ove rupe za ulje. Retko ulje, i prilicno bistro. @MS PK Kako ga cenis druze, dal je sve ok. Fotka je posle vracanja imbusa. Malo curnulo prilikom ginekoloskog pregleda... Sent from my POT-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 17, 2021 Verovatno fali malo nesto bas. Kada je menjano?Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10532 Posted May 17, 2021 Fabricko bre. Ko jos menja, menjacko ulje Sent from my POT-LX1 using Tapatalk 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 17, 2021 Pa menjaj onda, sta cekas Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2151 Posted May 17, 2021 Ma ko još menja fabričko ulje u menjaču, kočnicama ... Svašta ... 1 1 moron and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10532 Posted May 17, 2021 Daj bre, ko jos menja na 100K km menjacko ulje, to kad dodje iz uvoza, a Nov Nov, pa promenis, na oko 350000km, a na tabli pise samo 170000km Sent from my POT-LX1 using Tapatalk 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10532 Posted May 21, 2021 Zamenjena leva sijalica H7 u faru, na nekih 100500km.Valeo, nebih preporucio Valeo. I kocione diskove sam kupio Valeo, kad god se vracamo sa planine, prilikom duzeg kocenja, veoma se zagreju, smrde, bas se osecaju. Jednom prilikom stadosmo na vidikovcu, a kocnice smrde, bas. Uplasih se.Inace, ne zalim se na kočenje.Sent from my POT-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 21, 2021 Ja sam pa zadovoljan Valeo plocicama, prosle godine sam stavio pozadi Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10532 Posted May 21, 2021 Bre, vise puta mi se desilo, dal se vracali sa Stare planine...ili slicnoDug spust, kocim i motorom, nije samo kocnice, al zasmrde debelo, bas neprijatnoSent from my POT-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 21, 2021 Ili mnogo kocis ili je los materijal, trece nema Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10532 Posted May 21, 2021 Ne kocim, bas pazljivo, lagano se spustam. Vracamo se, hladno, sumrak ili noc. Umorni sa planine. Nigde se ne zuri.Dobro je sto to nije cesto... Mislim....dobro po diskove Sent from my POT-LX1 using Tapatalk 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10532 Posted May 25, 2021 Delmax PK, kupovina sa popustom.K2 motor flush, da procistim motor pri zameni ulja, 270 din. Dve Narva sijalice H7 55w po 265 din.Prosle godine sam Valeo placao 350 din kom. A kratko su trajale.Sent from my POT-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 25, 2021 Pazi s tim, ima puno losih iskustva, tipa da zapusi sito pumpe ili da brzo propisaju semerinzi..sta uopste ispiras ti sa tvojih 100hkm i vozis na plinu Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10532 Posted May 25, 2021 Bre, kupih, a citao sam iskustva, da se pri ispiranju treba ocistiti karter, i uljna pumpa.Kada sam imao fabiju, dvaput sam isprao motor, na oko 100 000km. I terala do 240 000.Sumnjam da ima toliko naslaga da napravi neki zajeb. A s druge strane, ocistice to malo naslaga, i bolje ce biti po motor. Nadam se.Sent from my POT-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14513 Posted May 25, 2021 Ovo je Punto, skroz je drugi fazon od Škode.Taj fire motor je generacijama,od Una, u pogonu i za razliku od Škodinog,puno je jednostavniji.Po mome,taj rad bi bio opravdan ,za 70k km...Sent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10532 Posted May 25, 2021 @neshtryNe razumem sta si hteo da kazes, 70K km...?Imao sam trocilindrasa VW 1.2HTP, takodje trocilindrasa 1.4TDI... Ovaj mali FIRE motor je apsolutno divan za voziti, tih, max obr moment na 2500rpm, jes celih 102NM...ali vecinu vremena sam sam u kolima. Tako da odlicno zavrsava posao.Da sam ga imao u Fabiji karavan, druzili bi se duze od vozenih 140K km... Sent from my POT-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19724 Posted May 25, 2021 (edited) @shuxx ne bih ništa od tih sredstava za ispiranje motora koristio. Ako redovno menjaš ulje a verujem da to radiš onda nema brige,odradiš mali servis i samo gas do sledeće zamene ulja. Edited May 25, 2021 by Axic 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10532 Posted May 25, 2021 Da samo razjasnimo..Ukoliko se posle dugog koriscenja tj velike kilometraze, i neredovne zamene ulja, odradi ciscenje motora, postoji velika sansa da je motor prljav, i da se ciscenjem, otkace neke necistoce, i naprave problem.Kod ovog Z10, koji je za celih 10 god kod prvog vlasnika presao 53K km, i nadam se iole normalno menjano ulje. A od 53K km, kod mene na 15K km se menja ulje.Evo sad na 10K km je postalo blago tamnije, ali cu ga menjati na 15K km, kao i do sad.Sumnjam da ima ikakvog taloga, koji bi mogao da napravi problem. A ono malo necistoca ce se ispustiti zamenom ulja.Barem ja to tako kapiram... Sent from my POT-LX1 using Tapatalk 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14513 Posted May 25, 2021 Tako da nemaš razloga još 70k km da ga pipaš....Ja sam na 150k km morao da menjam donje uljno korito(nalegao i razbucao ga) i sve bilo relativno čistoSent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10532 Posted May 26, 2021 Mislim da nije problem u prevelikoj zaprljanosti motora, i da će zapušiti filter pumpe ulja, ali ima dosta osnova da može manžetne / semeringe da nagrize... videću... Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted May 26, 2021 On 5/17/2021 at 7:23 PM, shuxx said: Fabricko bre. Ko jos menja, menjacko ulje Sent from my POT-LX1 using Tapatalk Ja sam na 307 i 308 menjao svakih oko 50-60 kkm 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites