Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Isto zglob samo do menjaca ili solja poluosovine

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na onoj prvoj slici se ne vidi da je to baš tako dramatično masno. Naravno, slika je slika, a uživo je uživo.

Ali, ako je i "na oko" manžetna ispucala, biće je potrebno zameniti. A usput i taj semering (ako je i do njega).

Šteta je što su ti delovi jeftini, a "ruke" od njih mnogo više koštaju da se to zameni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nista dramaticno. Terace ovo dugo. Nego rekoh da priupitam. Da li je to taj cuveni semering koji treba menjati na velikom servisu. Ima ga po temama. Mada mislim da to nije to.

Primetih danas da mi prednji desni tocak u punom levom skretanju nekako podrhtava. Sutra u planinu. A sledece sedmice kod Filipa na kanal

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekspresno je proveren nivo ulja u menjacu.

 

Ima dva vijka (šrafa) ovaj gornji je imbus 12, isti se koristi za ispustanje ulja, pri zameni ulja.

 

Odvijen, i ulje nije curilo. Da li tako treba.

 

Napipao sam prstom ulje nekoliko milimetara ispod ove rupe za ulje. Retko ulje, i prilicno bistro.

 

@MS PK

 

Kako ga cenis druze, dal je sve ok.

 

Fotka je posle vracanja imbusa. Malo curnulo prilikom ginekoloskog pregleda...

 

 

 

0c2fe07740ab50f1ab79222274d8aae5.jpg

 

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno fali malo nesto bas. Kada je menjano?

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj bre, ko jos menja na 100K km menjacko ulje, to kad dodje iz uvoza, a Nov Nov, pa promenis, na oko 350000km, a na tabli pise samo 170000km

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjena leva sijalica H7 u faru, na nekih 100500km.

Valeo, nebih preporucio Valeo. I kocione diskove sam kupio Valeo, kad god se vracamo sa planine, prilikom duzeg kocenja, veoma se zagreju, smrde, bas se osecaju. Jednom prilikom stadosmo na vidikovcu, a kocnice smrde, bas. Uplasih se.

Inace, ne zalim se na kočenje.

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam pa zadovoljan Valeo plocicama, prosle godine sam stavio pozadi :)

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bre, vise puta mi se desilo, dal se vracali sa Stare planine...ili slicno

Dug spust, kocim i motorom, nije samo kocnice, al zasmrde debelo, bas neprijatno

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili mnogo kocis ili je los materijal, trece nema :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne kocim, bas pazljivo, lagano se spustam. Vracamo se, hladno, sumrak ili noc. Umorni sa planine. Nigde se ne zuri.

Dobro je sto to nije cesto... Mislim....dobro po diskove

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delmax PK, kupovina sa popustom.

K2 motor flush, da procistim motor pri zameni ulja, 270 din.

Dve Narva sijalice H7 55w po 265 din.

Prosle godine sam Valeo placao 350 din kom. A kratko su trajale.

4da4bfe8a752adbffb43eae69c712528.jpg

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi s tim, ima puno losih iskustva, tipa da zapusi sito pumpe ili da brzo propisaju semerinzi..sta uopste ispiras ti sa tvojih 100hkm i vozis na plinu :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bre, kupih, a citao sam iskustva, da se pri ispiranju treba ocistiti karter, i uljna pumpa.

Kada sam imao fabiju, dvaput sam isprao motor, na oko 100 000km. I terala do 240 000.

Sumnjam da ima toliko naslaga da napravi neki zajeb. A s druge strane, ocistice to malo naslaga, i bolje ce biti po motor. Nadam se.



Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je Punto, skroz je drugi fazon od Škode.
Taj fire motor je generacijama,od Una, u pogonu i za razliku od Škodinog,puno je jednostavniji.
Po mome,taj rad bi bio opravdan ,za 70k km...

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshtry

Ne razumem sta si hteo da kazes, 70K km...?


Imao sam trocilindrasa VW 1.2HTP, takodje trocilindrasa 1.4TDI...

Ovaj mali FIRE motor je apsolutno divan za voziti, tih, max obr moment na 2500rpm, jes celih 102NM...ali vecinu vremena sam sam u kolima. Tako da odlicno zavrsava posao.

Da sam ga imao u Fabiji karavan, druzili bi se duze od vozenih 140K km...

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx ne bih ništa od tih sredstava za ispiranje motora koristio. Ako redovno menjaš ulje a verujem da to radiš onda nema brige,odradiš mali servis i samo gas do sledeće zamene ulja. 

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da samo razjasnimo..

Ukoliko se posle dugog koriscenja tj velike kilometraze, i neredovne zamene ulja, odradi ciscenje motora, postoji velika sansa da je motor prljav, i da se ciscenjem, otkace neke necistoce, i naprave problem.

Kod ovog Z10, koji je za celih 10 god kod prvog vlasnika presao 53K km, i nadam se iole normalno menjano ulje. A od 53K km, kod mene na 15K km se menja ulje.

Evo sad na 10K km je postalo blago tamnije, ali cu ga menjati na 15K km, kao i do sad.

Sumnjam da ima ikakvog taloga, koji bi mogao da napravi problem. A ono malo necistoca ce se ispustiti zamenom ulja.

Barem ja to tako kapiram...

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako da nemaš razloga još 70k km da ga pipaš....
Ja sam na 150k km morao da menjam donje uljno korito(nalegao i razbucao ga) i sve bilo relativno čisto

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da nije problem u prevelikoj zaprljanosti motora, i da će zapušiti filter pumpe ulja, ali ima dosta osnova da može manžetne / semeringe da nagrize... videću...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/17/2021 at 7:23 PM, shuxx said:

Fabricko bre. Ko jos menja, menjacko ulje emoji41.png

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk
 

Ja sam na 307 i 308 menjao svakih oko 50-60 kkm :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...