shuxx 14326 Posted November 29, 2024 Zato ga ne vozim na visokim obrtajima.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 18255 Posted November 30, 2024 Ja bih se pre kladio u pregorele sučeve ventila nego u ulje...ima Punto 2 sa fabričkim plinom koji ima taj problem rešen,ali ako se na benzinsku varijantu ubaci plin,ti Sićevu pregore Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8120 Posted November 30, 2024 Zar Syntium nije Petronas, Malezija?Koja gradacija ulja ide u Z10?Послато са SM-S926B помоћу ТапатокаJeste.Sent from my SM-A346B using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 8034 Posted November 30, 2024 Zato ga ne vozim na visokim obrtajima....Vožnja na visokim obrtajima se preporučuje na benzin, na to sam mislio kad sam spomenu gas patos. Послато са SM-S926B помоћу Тапатока 3 shuxx, nemanja84bg and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 14326 Posted November 30, 2024 6 hours ago, neshtry said: Ja bih se pre kladio u pregorele sučeve ventila nego u ulje...ima Punto 2 sa fabričkim plinom koji ima taj problem rešen,ali ako se na benzinsku varijantu ubaci plin,ti Sićevu pregore Kako onda objašnjavaš da se taj zvuk kasnije ne čuje Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 2189 Posted November 30, 2024 Deluje kao da su klackalice ili slican deo na bregastoj zbog zime dobili sitan zazor, teraj to na pun gas da se to lepo ispravi (naravno prvo ga zagrej lepo u leru ja golfa mora grejem 10 -15 min zbog kompresora i turba a 1.4 mali cilindri) Zamisli kad bi svako uvek otvarao i zatvarao motor zbog svakog zvuka ... moze i do ulja da bude da ne trpi nisku temperaturu, pumpa, sito sta god ... i zbog toga da otvaram motor svake sezone mozda i konzerviram ? pa nismo ludi, pun gas pa ako propeva nek propeva drugi motor sa full remontom i cao 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 18255 Posted November 30, 2024 2 hours ago, shuxx said: Kako onda objašnjavaš da se taj zvuk kasnije ne čuje Rašire se od toplote 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zarekg 163 Posted December 1, 2024 Ljudi, štelujete li vi ventile? Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 14326 Posted December 1, 2024 11 minutes ago, zarekg said: Ljudi, štelujete li vi ventile? Ja JOK, a i kad bude trebalo to će majstor raditi Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 1392 Posted December 2, 2024 (edited) Zar štelovanje ventila nije ostalo u 70im? Na kojim motorima se to i dalje radi kao redovna procedura ? Edited December 2, 2024 by stex_pb Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 20217 Posted December 2, 2024 Licno zadnji put u '90-im, i mozda pocetkom ovog veka na Pezoovom benzincu . Tada je redovan deo alata bila "spijunka" (iliti merni listici ). Doduse, cesce se koristila za kontrolu i stelovanje zazora svecica, ali i za stelovanje ventila, itd... 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 14326 Posted December 2, 2024 1 hour ago, stex_pb said: Zar štelovanje ventila nije ostalo u 70im? Na kojim motorima se to i dalje radi kao redovna procedura ? ja koliko se sećam uputstvo za upotrebu Punta tj Z10 kaže da se na svakih 60 000km, proveravaju ili šteluju ventili. e sad, ja dogurah do 165K km, a mnogi drugi duplo više, pitanje je ko je štelovao ventile... Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 8034 Posted December 2, 2024 Kad je plin na tom motoru stare tehnologije u pitanju, trebalo bi proveriti ventile na velikom servisu.Послато са SM-S926B помоћу Тапатока 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 14326 Posted December 2, 2024 1 minute ago, knezevic76 said: Kad je plin na tom motoru stare tehnologije u pitanju, trebalo bi proveriti ventile na velikom servisu. Послато са SM-S926B помоћу Тапатока definiši "stare tehnologije". Sekvent Stag 200, nije baš Hi Tec, ali ....klasika za klasiku Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 8034 Posted December 2, 2024 Pa kad je taj motor pušten u serijsku proizvodnju, negde sredinom '90, ispravi me ako grešim.Ne znam dal je u tim motorima koji su išli u puntiće, tj Z10, posle naknadno bilo nekih nadogradnji.Zato kažem stare tehnologije.Ne kažem da su loši, al znam da je potrebna provera zazora ventila na njima.Послато са SM-S926B помоћу Тапатока 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 18255 Posted December 2, 2024 FIRE motor je pušten na Fiat Uno 1983 i od tada je isti samo detalje vezane za emisiju gasova popravljaju i kubikaže Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 14326 Posted December 2, 2024 2 hours ago, knezevic76 said: Pa kad je taj motor pušten u serijsku proizvodnju, negde sredinom '90, ispravi me ako grešim. Ne znam dal je u tim motorima koji su išli u puntiće, tj Z10, posle naknadno bilo nekih nadogradnji. Zato kažem stare tehnologije. Ne kažem da su loši, al znam da je potrebna provera zazora ventila na njima. Послато са SM-S926B помоћу Тапатока Mislio Sam da kazes da je Plin stare tehnologije. Motor svakako jeste. To mu je najveca prednost. Jednostavnost... 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zarekg 163 Posted December 2, 2024 6 hours ago, shuxx said: ja koliko se sećam uputstvo za upotrebu Punta tj Z10 kaže da se na svakih 60 000km, proveravaju ili šteluju ventili. e sad, ja dogurah do 165K km, a mnogi drugi duplo više, pitanje je ko je štelovao ventile... Nije (skoro) niko jer majstori neće da rade. Lakše im je da ti uzmu pare na drugom mestu. A onda se čudite što vam lupaju ventili i što se nešto čuje. Inače Pežo i Citroen su tek negde 2009-2010 ugasili legendarne TU motore na kojima se inače šteluju ventili. Onda počeli da ugrađuju BMW gov.... i osakaćene dizele. 2 knezevic76 and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 14326 Posted December 7, 2024 Zamenjeno ulje i filter ulja. Sve u kvalitetu... 164800km. Videcu ima li promene ovih dana ili kad zahladni ispod nule... 5 moron, neshtry, Ivan-Topola and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 14326 Posted December 7, 2024 Ulje 4L i champion filter celih 2600 din. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 14326 Posted January 4 Odlicna sara na gumama ;-) 3 Ivan-Topola, Loon123 and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 14326 Posted January 7 Nisu baš neki jutarnji mrazevi, ali je fakat da se čuje zveckanje dok je hladan motor i još malo, to smo kada je minus. Tako da, nije do ulja. Pratiću dalje situaciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 21951 Posted January 7 Ne pokušavaj da pratiš nego vozi i pojačaj muziku 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 1392 Posted January 8 Ništa ne diraj ako ne zvuči opasno. Mora nešto i da cakće, Fiat je to. 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 14326 Posted January 30 On 1/7/2025 at 8:26 PM, Axic said: Ne pokušavaj da pratiš nego vozi i pojačaj muziku Nije da te poslušah, nego se tako namestilo... reših da malo popravim zvuk sa zadnje klupe. Prethodni Pionirovi zvučnici jednostavno nisu dorasli plejeru, jači izlazi na plejeru...4x55w, a zvučnici 40w... Prednji Ground Zero odlično rade posao, pa rekoh da im dodam imenjake i na zadnjoj klupi. Sada je plejer 4x55w, a svi zvučnici su od 60w 2 Axic and Grafit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites